Βιγλατζής Κωνσταντίνος, 28 - Βιγλατζής Φίλιππος, 23
Οι Κωνσταντίνος και Φίλιππος Βιγλατζής έχουν ιδρύσει την Airgop.com, ένα καινοτόµο ελληνικό brand που ειδικεύεται στη δηµιουργία µοναδικών αρωµατικών αυτοκινήτου και χώρου. Η ιδέα για την Airgop γεννήθηκε πριν από 2-3 χρόνια, όταν τα δύο αδέρφια συνειδητοποίησαν ότι το αρωµατικό αυτοκινήτου µπορεί να είναι όχι µόνο µέσο αρωµατισµού, αλλά και µέσο έκφρασης. Τοποθετηµένο κάτω από τον καθρέπτη του αυτοκινήτου, το αρωµατικό µπορεί να µετατραπεί σε έναν προσωπικό "καµβά". Έτσι, άρχισαν να σχεδιάζουν πρωτότυπα αρωµατικά, που οι ίδιοι θα ήθελαν να έχουν στα αυτοκίνητά τους. Η ιστορία της Airgop.com ξεκίνησε µε την παραγγελία ενός φίλου που τους ζήτησε να τυπώσουν τη φωτογραφία του σκύλου του πάνω σε αρωµατικό αυτοκινήτου. Τότε συνειδητοποίησαν ότι η Airgop µπορεί να προσφέρει ένα νέο µέσο προσωπικής έκφρασης.
Για να εξελίξουν την ιδέα τους, συµµετείχαν σε προγράµµατα επιτάχυνσης όπως ο "Αρχιµήδης" του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστηµίου Αθηνών και το Κέντρο Επιχειρηµατικότητας και Καινοτοµίας του Οικονοµικού Πανεπιστηµίου Αθηνών. Η Airgop.com λανσαρίστηκε επίσηµα στις 15 Σεπτεµβρίου 2023.
Σε λιγότερο από έναν χρόνο έχουν λάβει παραγγελίες από Ελλάδα και Κύπρο και έχουν δηµιουργήσει χιλιάδες αρωµατικά. Παράλληλα, έχουν συνεργαστεί µε τα εταιρικά πρατήρια της Avin και δεκάδες ελληνικά brands για την παραγωγή προσωποποιηµένων αρωµατικών.
Με την αυξανόµενη ζήτηση από το εξωτερικό, έθεσαν ως επόµενο στόχο την επέκταση του brand πέρα από τα ελληνικά σύνορα, προγραµµατίζοντας το λανσάρισµα της Airgop.com στην ευρωπαϊκή αγορά το φθινόπωρο του 2024. Προετοιµάζονται εντατικά γι’ αυτό το βήµα, βελτιώνοντας τα προϊόντα τους µε βάση το feedback των πελατών και συνάπτοντας στρατηγική συνεργασία µε µεγάλο fulfillment center στην Ευρώπη. Εκτιµούν ότι η επέκταση θα έχει σηµαντική απήχηση, καθώς δεν υπάρχει αντίστοιχο brand στη διεθνή αγορά.
Παράλληλα µε την Airgop, τα δύο αδέρφια λάνσαραν και τη Vigilstreet.com τον Μάιο του 2024. Στη Vigil δηµιουργούν πρωτότυπους µεταλλικούς "καµβάδες" που προσαρµόζονται στον τοίχο µε µαγνητικό σύστηµα, χωρίς τη χρήση εργαλείων. Η καινοτοµία τους έγκειται στο γεγονός ότι οι "καµβάδες" µπορούν να αφαιρεθούν χωρίς να αφήσουν σηµάδια στον τοίχο, αφού δεν χρειάζονται καρφιά. Το ενδιαφέρον για το προϊόν είναι ήδη µεγάλο, τόσο από πελάτες λιανικής όσο και από επαγγελµατίες χώρων όπως barber shops και Airbnb.
Μεθοδολογία:
Από τις πάνω από 100 υποψηφιότητες που συγκέντρωσε το "Forbes" –είτε µέσω αιτήσεων των ίδιων των ενδιαφεροµένων είτε µέσω προτάσεων από ιδρύµατα και αρµόδιους φορείς–, η συντακτική οµάδα έκανε µια πρώτη διαλογή και κατέληξε σε 92.
Η κριτική επιτροπή, η οποία αποτελούνταν από τους κ.κ. Σπύρο Θεοδωρόπουλο (Πρόεδρο του ΣΕΒ και Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύµβουλο της Bespoke SGA Holdings), Μιχάλη Μπλέτσα (Διευθυντή Πληροφορικής στο Media Lab του MIT), Απόστολο Ταµβακάκη (Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύµβουλο της EOS Capital Partners) και Θεοχάρη Φιλιππόπουλο (Πρόεδρο του Capital.gr και Πρόεδρο των Αττικών Εκδόσεων), αξιολόγησε τις υποψηφιότητες µε βαθµολογίες από το 1 (χαµηλότερο) έως το 5 (υψηλότερο), βάσει των οποίων διαµορφώθηκε η οριστική κατάταξη.
Η σειρά δηµοσίευσης έχει οριστεί σύµφωνα µε τη βαθµολογία των µελών (από την υψηλότερη στη χαµηλότερη) και, εν συνεχεία, αλφαβητικά.
Προϋποθέσεις συµµετοχής στη λίστα "Forbes 30 under 30 Greece 2025" πληρούσαν όσοι είναι γεννηµένοι από την 1η/1/1995 και µετά.