Βιγλατζής Κωνσταντίνος, Βιγλατζής Φίλιππος: Δηµιουργία µοναδικών αρωµατικών αυτοκινήτου και χώρου

Βιγλατζής Κωνσταντίνος, Βιγλατζής Φίλιππος:  Δηµιουργία µοναδικών αρωµατικών αυτοκινήτου και χώρου

Βιγλατζής Κωνσταντίνος, 28 - Βιγλατζής Φίλιππος, 23

Οι Κωνσταντίνος και Φίλιππος Βιγλατζής έχουν ιδρύσει την Airgop.com, ένα καινοτόµο ελληνικό brand που ειδικεύεται στη δηµιουργία µοναδικών αρωµατικών αυτοκινήτου και χώρου. Η ιδέα για την Airgop γεννήθηκε πριν από 2-3 χρόνια, όταν τα δύο αδέρφια συνειδητοποίησαν ότι το αρωµατικό αυτοκινήτου µπορεί να είναι όχι µόνο µέσο αρωµατισµού, αλλά και µέσο έκφρασης. Τοποθετηµένο κάτω από τον καθρέπτη του αυτοκινήτου, το αρωµατικό µπορεί να µετατραπεί σε έναν προσωπικό "καµβά". Έτσι, άρχισαν να σχεδιάζουν πρωτότυπα αρωµατικά, που οι ίδιοι θα ήθελαν να έχουν στα αυτοκίνητά τους. Η ιστορία της Airgop.com ξεκίνησε µε την παραγγελία ενός φίλου που τους ζήτησε να τυπώσουν τη φωτογραφία του σκύλου του πάνω σε αρωµατικό αυτοκινήτου. Τότε συνειδητοποίησαν ότι η Airgop µπορεί να προσφέρει ένα νέο µέσο προσωπικής έκφρασης.

Για να εξελίξουν την ιδέα τους, συµµετείχαν σε προγράµµατα επιτάχυνσης όπως ο "Αρχιµήδης" του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστηµίου Αθηνών και το Κέντρο Επιχειρηµατικότητας και Καινοτοµίας του Οικονοµικού Πανεπιστηµίου Αθηνών. Η Airgop.com λανσαρίστηκε επίσηµα στις 15 Σεπτεµβρίου 2023.

Σε λιγότερο από έναν χρόνο έχουν λάβει παραγγελίες από Ελλάδα και Κύπρο και έχουν δηµιουργήσει χιλιάδες αρωµατικά. Παράλληλα, έχουν συνεργαστεί µε τα εταιρικά πρατήρια της Avin και δεκάδες ελληνικά brands για την παραγωγή προσωποποιηµένων αρωµατικών.

fghfghf

Με την αυξανόµενη ζήτηση από το εξωτερικό, έθεσαν ως επόµενο στόχο την επέκταση του brand πέρα από τα ελληνικά σύνορα, προγραµµατίζοντας το λανσάρισµα της Airgop.com στην ευρωπαϊκή αγορά το φθινόπωρο του 2024. Προετοιµάζονται εντατικά γι’ αυτό το βήµα, βελτιώνοντας τα προϊόντα τους µε βάση το feedback των πελατών και συνάπτοντας στρατηγική συνεργασία µε µεγάλο fulfillment center στην Ευρώπη. Εκτιµούν ότι η επέκταση θα έχει σηµαντική απήχηση, καθώς δεν υπάρχει αντίστοιχο brand στη διεθνή αγορά.

Παράλληλα µε την Airgop, τα δύο αδέρφια λάνσαραν και τη Vigilstreet.com τον Μάιο του 2024. Στη Vigil δηµιουργούν πρωτότυπους µεταλλικούς "καµβάδες" που προσαρµόζονται στον τοίχο µε µαγνητικό σύστηµα, χωρίς τη χρήση εργαλείων. Η καινοτοµία τους έγκειται στο γεγονός ότι οι "καµβάδες" µπορούν να αφαιρεθούν χωρίς να αφήσουν σηµάδια στον τοίχο, αφού δεν χρειάζονται καρφιά. Το ενδιαφέρον για το προϊόν είναι ήδη µεγάλο, τόσο από πελάτες λιανικής όσο και από επαγγελµατίες χώρων όπως barber shops και Airbnb.

Μεθοδολογία:
Από τις πάνω από 100 υποψηφιότητες που συγκέντρωσε το "Forbes" –είτε µέσω αιτήσεων των ίδιων των ενδιαφεροµένων είτε µέσω προτάσεων από ιδρύµατα και αρµόδιους φορείς–, η συντακτική οµάδα έκανε µια πρώτη διαλογή και κατέληξε σε 92.

Η κριτική επιτροπή, η οποία αποτελούνταν από τους κ.κ. Σπύρο Θεοδωρόπουλο (Πρόεδρο του ΣΕΒ και Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύµβουλο της Bespoke SGA Holdings), Μιχάλη Μπλέτσα (Διευθυντή Πληροφορικής στο Media Lab του MIT), Απόστολο Ταµβακάκη (Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύµβουλο της EOS Capital Partners) και Θεοχάρη Φιλιππόπουλο (Πρόεδρο του Capital.gr και Πρόεδρο των Αττικών Εκδόσεων), αξιολόγησε τις υποψηφιότητες µε βαθµολογίες από το 1 (χαµηλότερο) έως το 5 (υψηλότερο), βάσει των οποίων διαµορφώθηκε η οριστική κατάταξη.

Η σειρά δηµοσίευσης έχει οριστεί σύµφωνα µε τη βαθµολογία των µελών (από την υψηλότερη στη χαµηλότερη) και, εν συνεχεία, αλφαβητικά.

Προϋποθέσεις συµµετοχής στη λίστα "Forbes 30 under 30 Greece 2025" πληρούσαν όσοι είναι γεννηµένοι από την 1η/1/1995 και µετά.

THE FUTURE OF DRIVING

Οταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Περισσότερα από Forbes

Πλιάτσικας Αναστάσιος: Αυτόνοµα αγροτικά ροµπότ πολλαπλών χρήσεων

Έχει συνιδρύσει την Agrofelis µαζί µε τους Κωνσταντίνο Παπαγεωργίου.

Ιωάννης Μαλαθουνιάδης-Μάξιμος Χολοκολός: Μια δημιουργική "συμμαχία" που μετέτρεψε τη Maverix σε ένα ισχυρό Creative Agency

Ένα ακόμη δημιούργημά τους είναι το Maverix Academy που εκπαιδεύει εκατοντάδες επιχειρηματίες ανά την Ελλάδα στη δύναμη του video marketing.

Μαγουλάς Παναγιώτης: Το πρώτο βίγκαν κρεοπωλείο στην Ελλάδα

Κατά τη διάρκεια του lockdown το 2020 συνέλαβε την ιδέα της δημιουργίας του.

Λουρδής Κωνσταντίνος, Λουρδή Φαίδρα: Αφιερωµένοι στο να καθιερώσουν την Ελλάδα ως διεθνή αλιευτικό προορισµό

Όλα ξεκίνησαν το 1991, όταν ο πατέρας τους, µηχανικός σε εργοστάσιο της Αγγλίας, συµµετείχε σε ένα fishing trip µε συναδέλφους.

Λαµτζίδης Οδυσσέας: Πρωτοποριακό προϊόν προστασίας των smart contracts των προγραμματιστών από επιθέσεις

Ο Οδυσσέας Λαµτζίδης ίδρυσε τη Phylax τον Μάρτιο του 2024, δύο χρόνια αφότου µπήκε στον χώρο του blockchain.

Ζήκου Νεφέλη, Θυµιανίδης Γιάννης: Το επόµενο βήµα προς µια πιο βιώσιµη και αποδοτική γεωργία

Οι ντοµάτες "µιλάνε". Πολύ συχνά "κλαίνε" µάλιστα. Αλλά ποιος τις ακούει;

Δηµητρόπουλος Ανδρέας: Συµβουλευτικές υπηρεσίες για προώθηση διαφηµιστικών καµπανιών από τη Σιγκαπούρη

Δραστηριοποιείται στον καινοτόµο τοµέα των εφαρµογών κινητής τηλεφωνίας από το 2015.

Βουρδόγλου Ιωάννης, Ζωηρός Πάρης, Μπίρκας Γεώργιος, Παπαρούνας Φώτης: Στόχος να γεφυρώσουν το χάσµα ανάµεσα σε πλοιοκτήτες και µαρίνες

Μέσω του καινοτόµου αυτοµατοποιηµένου λογισµικού διαχείρισης µαρινών που έχουν αναπτύξει.

Αλεξάνδρα Βασιλάτου: Η "συνταγή" που ανέδειξε το "άλ3ξ" σε σημείο αναφοράς για pasta στην Αθήνα

Από την κουζίνα της γιαγιάς… στην κουζίνα του "άλ3ξ the fresh pasta bar", με ενδιάμεσους σταθμούς το "The Savoy Grill" στο Λονδίνο και το "Le Mavrommatis" στο Παρίσι.

Γιάσσερ Τσιχλάκης: Τεχνητή Νοηµοσύνη για την ανάλυση των κινητικών λειτουργιών του σώµατος

Μέσω υπολογιστικής όρασης και διεξάγει αξιολογήσεις για κινητικότητα, σταθερότητα, ισορροπία και στάση σώµατος.

Μαρίνα Σιώτου: Από το θεατρικό σανίδι, στη μεγάλη οθόνη και στις Κάννες

Στόχος τηςείναι να αποδεικνύει με το έργο της πως η τέχνη, το θέατρο, ο κινηματογράφος μπορούν να λειτουργήσουν επιδραστικά και θετικά στις ζωές των ανθρώπων.