Γκίνης Ανδρέας, 28
Ο Ανδρέας Γκίνης είναι απόφοιτος του τµήµατος Marketing και Επικοινωνίας του Οικονοµικού Πανεπιστηµίου Αθηνών, όπου αποτέλεσε Department Ambassador. Παράλληλα, εργαζόταν στον τοµέα του sportswear σε πολυεθνική εταιρεία, ως υπεύθυνος πωλήσεων και εµπορικός σύµβουλος. Στη συνέχεια, διετέλεσε Marketing Manager σε ελληνική startup που παρείχε τεχνολογίες τεχνητής νοηµοσύνης (AI) και µηχανικής µάθησης (ML). Ακολούθησε εργασία σε διαφηµιστική εταιρεία ως Key Account Manager, ρόλος ο οποίος του προσέφερε την οικονοµική ώθηση για να ξεκινήσει την πρώτη του επιχείρηση.
Είναι ένας από τους τρεις συνιδρυτές (µε τους Γιώργο Κονταξή και Χρήστο Βαρσαµή) και υπεύθυνος Marketing της Vivestia, µιας πλατφόρµας εκµίσθωσης πολυτελών καταλυµάτων, η οποία αξιοποιεί αποκλειστικά την τεχνολογία των VR Tours. Όραµα της Vivestia είναι να επαναπροσδιορίσει τη διαδικασία επιλογής τουριστικού καταλύµατος online, µειώνοντας το ρίσκο κατά την αναζήτηση. Σκοπός της εταιρείας είναι να αποτελέσει το αποκλειστικό κανάλι προβολής και διαµοιρασµού 100% Validated VR περιεχοµένου σε όλη την Ευρώπη.
Η Vivestia γεννήθηκε από ένα πρόβληµα που αντιµετώπισαν οι συνιδρυτές της κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού τους, όταν, κλείνοντας ένα κατάλυµα µε εξαιρετικές φωτογραφίες online, διαπίστωσαν πως στην πραγµατικότητα ήταν εντελώς διαφορετικό και υποδεέστερο.
Η εταιρεία έχει διακριθεί από αρκετούς θεσµούς, αποσπώντας βραβεία όπως το "Best Idea 2021" και το "Best Start-up in Tourism 2022" από το Capsule T Accelerator του Ξενοδοχειακού Επιµελητηρίου Ελλάδος (ΞΕΕ), καθώς και δύο Silver και δύο Gold Awards στα "Tourism Awards 2024". Συµµετέχει σε σηµαντικά accelerators, όπως τα Capsule T, THEA, Elevate Greece και EnvolveXL. Πρόσφατα η Vivestia κέρδισε το 3ο βραβείο στον διαγωνισµό NBG Seeds, ενώ έλαβε χρηµατοδότηση ύψους 12.500 ευρώ από το EnvolveXL για το 1% του µετοχικού της κεφαλαίου.
Η Vivestia δραστηριοποιείται στην Ελλάδα και την Κροατία, προβάλλοντας πάνω από 2.500 δωµάτια, µε ένα χαρτοφυλάκιο που περιλαµβάνει ηγετικά brands και διεθνείς οµίλους ξενοδοχείων.
Ως συνιδρυτής, ο Ανδρέας Γκίνης έχει συµµετάσχει και παρουσιάσει δηµοφιλή events, όπως το Web Summit, το ITB και το Collision. Αντεπεξήλθε σε δύσκολες καταστάσεις, εξελίχθηκε και απέκτησε πολύτιµες γνώσεις από αυτό το ταξίδι. Ως τη µεγαλύτερή του επιτυχία θεωρεί την εξέλιξη του ίδιου και των συνεργατών του, που κατά καιρούς έχουν προσεγγιστεί από εταιρείες-κολοσσούς, χάρη στην πορεία της Vivestia.
Μεθοδολογία:
Από τις πάνω από 100 υποψηφιότητες που συγκέντρωσε το "Forbes" –είτε µέσω αιτήσεων των ίδιων των ενδιαφεροµένων είτε µέσω προτάσεων από ιδρύµατα και αρµόδιους φορείς–, η συντακτική οµάδα έκανε µια πρώτη διαλογή και κατέληξε σε 92.
Η κριτική επιτροπή, η οποία αποτελούνταν από τους κ.κ. Σπύρο Θεοδωρόπουλο (Πρόεδρο του ΣΕΒ και Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύµβουλο της Bespoke SGA Holdings), Μιχάλη Μπλέτσα (Διευθυντή Πληροφορικής στο Media Lab του MIT), Απόστολο Ταµβακάκη (Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύµβουλο της EOS Capital Partners) και Θεοχάρη Φιλιππόπουλο (Πρόεδρο του Capital.gr και Πρόεδρο των Αττικών Εκδόσεων), αξιολόγησε τις υποψηφιότητες µε βαθµολογίες από το 1 (χαµηλότερο) έως το 5 (υψηλότερο), βάσει των οποίων διαµορφώθηκε η οριστική κατάταξη.
Η σειρά δηµοσίευσης έχει οριστεί σύµφωνα µε τη βαθµολογία των µελών (από την υψηλότερη στη χαµηλότερη) και, εν συνεχεία, αλφαβητικά.