Αυγενάκης Γιώργος, 29
Ο Γιώργος Αυγενάκης από νεαρή ηλικία ανακάλυψε το πάθος του για την τεχνολογία και τις κατασκευές, µέσα από την ενασχόλησή του µε τον αεροµοντελισµό.
Στα σχολικά του χρόνια εργάστηκε σε κατάστηµα λιανικής, όπου σύντοµα αντιλήφθηκε την κλίση του προς τις πωλήσεις και την επικοινωνία. Σπούδασε Ηλεκτρολόγος Μηχανικός στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήµιο Θεσσαλονίκης και αργότερα ξεκίνησε την καριέρα του σε startups και στον τοµέα της συµβουλευτικής εταιρειών λογισµικού στο εξωτερικό, συνδυάζοντας τεχνολογικές γνώσεις και δεξιότητες επικοινωνίας και πωλήσεων.
Παράλληλα, έχει ενεργό συµµετοχή ως µέτοχος ή δηµιουργός σε διάφορες εταιρείες λογισµικού, αξιοποιώντας τις επιχειρηµατικές του γνώσεις και την εµπειρία του στον τοµέα της τεχνολογίας. Επενδύοντας σε εταιρείες startups και δρώντας ως σύµβουλος, παρέχει στρατηγική καθοδήγηση, οικονοµική υποστήριξη και τεχνογνωσία, έχοντας έτσι ενεργό ρόλο στο ελληνικό επιχειρηµατικό οικοσύστηµα.
Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδροµής ήρθε σε επαφή µε τον συνεργάτη του, µε τον οποίο ξεκίνησαν από κοινού την Deliverback, µια πρωτοποριακή υπηρεσία που εξειδικεύεται στην επιστροφή απολεσθέντων αντικειµένων από ξενοδοχεία και αεροδρόµια.
Ιδρυθείσα το 2017 και µε έδρα την Αργυρούπολη, η Deliverback παρέχει µια απλή online διαδικασία, µέσω της οποίας οι ταξιδιώτες µπορούν να δηλώσουν το αντικείµενο που έχασαν, να καταχωρίσουν τη διεύθυνσή τους και να το παραλάβουν εύκολα και γρήγορα.
Έτσι, οι συνεργαζόµενες επιχειρήσεις, όπως ξενοδοχεία, Airbnb, εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων και αεροδρόµια, µπορούν να επιστρέψουν τα αντικείµενα στους ιδιοκτήτες τους χωρίς καµία επιπλέον επιβάρυνση ή δυσκολία. Η Deliverback εξαλείφει την ανάγκη αναζήτησης εταιρείας courier, υπολογισµού του κόστους αποστολής και λήψης της πληρωµής, κάνοντας τη διαδικασία πιο αποδοτική και γρήγορη για όλα τα εµπλεκόµενα µέρη.
Η εταιρεία έχει συνεργαστεί µε πάνω από 2.000 ξενοδοχεία, µεταξύ αυτών και διεθνείς αλυσίδες, όπως οι Hilton και Marriott, έχοντας επιστρέψει χιλιάδες αντικείµενα. Η Deliverback έχει επεκταθεί σε 12 χώρες και συνεργάζεται µε τη Fraport για όλα τα αεροδρόµια της Ελλάδας, ενώ έχει συνάψει συµφωνίες µε αεροπορικές και ακτοπλοϊκές εταιρείες, καθώς και άλλες εταιρείες του κλάδου της φιλοξενίας και του τουρισµού.
Η επιχείρηση έχει προσελκύσει χρηµατοδοτήσεις από angel investors, ενώ έχει λάβει διακρίσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό για την απλή και καινοτόµα ιδέα της. Στόχος της είναι η διεθνής επέκταση, µε όραµα να προσφέρει σε κάθε ταξιδιώτη τη δυνατότητα να ανακτά οποιοδήποτε ξεχασµένο αντικείµενό του µέσω µιας εύχρηστης διαδικτυακής πλατφόρµας.
Μεθοδολογία:
Από τις πάνω από 100 υποψηφιότητες που συγκέντρωσε το "Forbes" –είτε µέσω αιτήσεων των ίδιων των ενδιαφεροµένων είτε µέσω προτάσεων από ιδρύµατα και αρµόδιους φορείς–, η συντακτική οµάδα έκανε µια πρώτη διαλογή και κατέληξε σε 92.
Η κριτική επιτροπή, η οποία αποτελούνταν από τους κ.κ. Σπύρο Θεοδωρόπουλο (Πρόεδρο του ΣΕΒ και Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύµβουλο της Bespoke SGA Holdings), Μιχάλη Μπλέτσα (Διευθυντή Πληροφορικής στο Media Lab του MIT), Απόστολο Ταµβακάκη (Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύµβουλο της EOS Capital Partners) και Θεοχάρη Φιλιππόπουλο (Πρόεδρο του Capital.gr και Πρόεδρο των Αττικών Εκδόσεων), αξιολόγησε τις υποψηφιότητες µε βαθµολογίες από το 1 (χαµηλότερο) έως το 5 (υψηλότερο), βάσει των οποίων διαµορφώθηκε η οριστική κατάταξη.
Η σειρά δηµοσίευσης έχει οριστεί σύµφωνα µε τη βαθµολογία των µελών (από την υψηλότερη στη χαµηλότερη) και, εν συνεχεία, αλφαβητικά.