Ίλια Ιωαννίδη, Νικήτας Κεφαλογιάννης: Έβαλαν βιολογικά βότανα του Ψηλορείτη σε κάψουλες... Nespresso

Ίλια Ιωαννίδη, Νικήτας Κεφαλογιάννης: Έβαλαν βιολογικά βότανα του Ψηλορείτη σε κάψουλες... Nespresso

Ιωαννίδη Ίλια, 24 - Κεφαλογιάννης Νικήτας, 23

Η Ίλια Ιωαννίδη και ο Νικήτας Κεφαλογιάννης, ένα νεαρό ζευγάρι με κοινό πάθος για την καινοτομία και την παράδοση, δημιούργησαν την Teapsule. Πρόκειται για μια σχεδόν παγκόσμια πρωτοπορία που γεννήθηκε μέσα από την παράδοση της ελληνικής γης και την καινοτομία του μοντέρνου κόσμου: βιολογικά ελληνικά βότανα από τον Ψηλορείτη (Γεωπάρκο της UNESCO) σε κομποστοποιήσιμη κάψουλα συμβατή με μηχανές Nespresso. Έχοντας οικολογική συνείδηση, επέλεξαν κάψουλα 100% από φυσικά υλικά, που αποσυντίθεται στο σπίτι σαν πορτοκαλόφλουδα που μεταμορφώνεται σε φυσικό λίπασμα.

Όλα ξεκίνησαν πριν από 3 χρόνια, όταν ο Νικήτας αποφάσισε να καταπολεμήσει τις αϋπνίες του πίνοντας μία κούπα χαμομήλι κάθε βράδυ. Όμως το βράσιμο του νερού, ο χρόνος εκχύλισης των 7-9 λεπτών και η αναμονή μέχρι να φτάσει μια επιθυμητή θερμοκρασία στάθηκαν εμπόδια στο να γίνει καθημερινή συνήθεια. Γνωρίζοντας την ευκολία της Nespresso, ο Νικήτας και η Ίλια ανακάλυψαν ότι οι προδιαγραφές της μηχανής (υψηλή πίεση των 19 bar και νερό στους 80°C) συν το αεροστεγές περιβάλλον της κάψουλας έχουν ως αποτέλεσμα όχι μόνο τη μείωση χρόνου προετοιμασίας από 10 λεπτά σε 30 δευτερόλεπτα, αλλά πάνω απ’ όλα ιδανική εκχύλιση με ανώτερη γεύση. Ταυτόχρονα με τις σπουδές τους στο Lancaster University και στο LSE, την άνοιξη του 2023 κατάφεραν, στην πρώτη τους προσπάθεια, να εξασφαλίσουν μια επένδυση άνω των 300.000 ευρώ από Έλληνες angel investors από τον χώρο της ναυτιλίας, ποσό που επέτρεψε να αγοραστούν ποιοτικά μηχανήματα.

30 UNDER 30_IOANNIDH, KEFALOGIANNHS

Από τον Απρίλιο του 2024 οι κάψουλες είναι διαθέσιμες για αγορά σε όλη την Ευρώπη μέσω του e-shop της εταιρείας, καθώς και σε επιλεγμένα καταστήματα. Έχουν γίνει οι πρώτες εξαγωγές από διανομείς στη Βόρεια Αμερική και στη Γαλλία και σύντομα θα ακολουθήσουν Νορβηγία και Ρωσία. Εντός της Ελλάδας το προϊόν έχει υιοθετηθεί από σπουδαία ελληνικά εστιατόρια, που είναι μέρος μιας προσπάθειας να διαφοροποιηθούν οι τρόποι απόλαυσης των αφεψημάτων ως ζεστά ή κρύα ροφήματα, στη μαγειρική, σε κοκτέιλ ή ακόμα και σε ολοκληρωμένο pairing.

Σύντομα θα προστεθούν συμπληρωματικά κρητικά βότανα, πάντα μονοποικιλιακά και διπλοποικιλιακά, πιστά στη φιλοσοφία της εταιρείας.

Αργότερα θα ακολουθήσουν μαύρο και πράσινο τσάι από την Ιαπωνία, αφού, εξάλλου, η Ίλια έχει ρίζες από εκεί και είναι σημαντικός εξαγωγικός στόχος για την Teapsule.

Μεθοδολογία:
Από τις πάνω από 100 υποψηφιότητες που συγκέντρωσε το "Forbes" –είτε µέσω αιτήσεων των ίδιων των ενδιαφεροµένων είτε µέσω προτάσεων από ιδρύµατα και αρµόδιους φορείς–, η συντακτική οµάδα έκανε µια πρώτη διαλογή και κατέληξε σε 92.

Η κριτική επιτροπή, η οποία αποτελούνταν από τους κ.κ. Σπύρο Θεοδωρόπουλο (Πρόεδρο του ΣΕΒ και Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύµβουλο της Bespoke SGA Holdings), Μιχάλη Μπλέτσα (Διευθυντή Πληροφορικής στο Media Lab του MIT), Απόστολο Ταµβακάκη (Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύµβουλο της EOS Capital Partners) και Θεοχάρη Φιλιππόπουλο (Πρόεδρο του Capital.gr και Πρόεδρο των Αττικών Εκδόσεων), αξιολόγησε τις υποψηφιότητες µε βαθµολογίες από το 1 (χαµηλότερο) έως το 5 (υψηλότερο), βάσει των οποίων διαµορφώθηκε η οριστική κατάταξη.

Η σειρά δηµοσίευσης έχει οριστεί σύµφωνα µε τη βαθµολογία των µελών (από την υψηλότερη στη χαµηλότερη) και, εν συνεχεία, αλφαβητικά.

Προϋποθέσεις συµµετοχής στη λίστα "Forbes 30 under 30 Greece 2025" πληρούσαν όσοι είναι γεννηµένοι από την 1η/1/1995 και µετά.

THE FUTURE OF DRIVING

Οταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Περισσότερα από Forbes

Γκίνης Ανδρέας: Μια πλατφόρµα εκµίσθωσης πολυτελών καταλυµάτων αποκλειστικά με τεχνολογία VR Tours

Είναι ένας από τους τρεις συνιδρυτές και υπεύθυνος Marketing της Vivestia.

Αυγενάκης Γιώργος: Μια απλή online διαδικασία για τα απωλεσθέντα των ταξιδιωτών

Έχει ενεργό συµµετοχή ως µέτοχος ή δηµιουργός σε διάφορες εταιρείες λογισµικού.

Τσιλιµπάρης Νικόλαος: Μια καινοτόµος startup που φιλοδοξεί να δηµιουργήσει έναν AI ψυχολόγο

Αναπτύσσει την "Αθηνά" (Athena), µια AI θεραπεύτρια ψυχικής υγείας.

Ροδόπουλος Γιώργος: Μια καινοτόµος προσέγγιση στη βιοµηχανία της πρωτεΐνης

Η ιδέα της EntoProtein ξεκίνησε από µια ουσιαστική ανησυχία για τις προκλήσεις της διατροφικής κρίσης και της κλιµατικής αλλαγής.

Πλιάτσικας Αναστάσιος: Αυτόνοµα αγροτικά ροµπότ πολλαπλών χρήσεων

Έχει συνιδρύσει την Agrofelis µαζί µε τους Κωνσταντίνο Παπαγεωργίου.

Ιωάννης Μαλαθουνιάδης-Μάξιμος Χολοκολός: Μια δημιουργική "συμμαχία" που μετέτρεψε τη Maverix σε ένα ισχυρό Creative Agency

Ένα ακόμη δημιούργημά τους είναι το Maverix Academy που εκπαιδεύει εκατοντάδες επιχειρηματίες ανά την Ελλάδα στη δύναμη του video marketing.

Μαγουλάς Παναγιώτης: Το πρώτο βίγκαν κρεοπωλείο στην Ελλάδα

Κατά τη διάρκεια του lockdown το 2020 συνέλαβε την ιδέα της δημιουργίας του.

Λουρδής Κωνσταντίνος, Λουρδή Φαίδρα: Αφιερωµένοι στο να καθιερώσουν την Ελλάδα ως διεθνή αλιευτικό προορισµό

Όλα ξεκίνησαν το 1991, όταν ο πατέρας τους, µηχανικός σε εργοστάσιο της Αγγλίας, συµµετείχε σε ένα fishing trip µε συναδέλφους.

Λαµτζίδης Οδυσσέας: Πρωτοποριακό προϊόν προστασίας των smart contracts των προγραμματιστών από επιθέσεις

Ο Οδυσσέας Λαµτζίδης ίδρυσε τη Phylax τον Μάρτιο του 2024, δύο χρόνια αφότου µπήκε στον χώρο του blockchain.

Ζήκου Νεφέλη, Θυµιανίδης Γιάννης: Το επόµενο βήµα προς µια πιο βιώσιµη και αποδοτική γεωργία

Οι ντοµάτες "µιλάνε". Πολύ συχνά "κλαίνε" µάλιστα. Αλλά ποιος τις ακούει;

Δηµητρόπουλος Ανδρέας: Συµβουλευτικές υπηρεσίες για προώθηση διαφηµιστικών καµπανιών από τη Σιγκαπούρη

Δραστηριοποιείται στον καινοτόµο τοµέα των εφαρµογών κινητής τηλεφωνίας από το 2015.