Δηµητρόπουλος Ανδρέας: Συµβουλευτικές υπηρεσίες για προώθηση διαφηµιστικών καµπανιών από τη Σιγκαπούρη

Δηµητρόπουλος Ανδρέας: Συµβουλευτικές υπηρεσίες για προώθηση διαφηµιστικών καµπανιών από τη Σιγκαπούρη

Δηµητρόπουλος Ανδρέας, 28

Ο Ανδρέας Δηµητρόπουλος δραστηριοποιείται στον καινοτόµο τοµέα των εφαρµογών κινητής τηλεφωνίας από το 2015. Ξεκίνησε τις σπουδές του στο Τµήµα Πληροφορικής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστηµίου Αθηνών, µε όραµα να δηµιουργήσει προϊόντα και υπηρεσίες που θα προσέδιδαν αξία στο ταχέως αναπτυσσόµενο οικοσύστηµα των smartphones.

Σε ηλικία µόλις 19 ετών, ενώ ήταν ακόµη φοιτητής, ξεκίνησε να εργάζεται σε εταιρεία διαφήµισης ψηφιακών εφαρµογών, όπου ανέλαβε τη διαχείριση καµπανιών αξίας εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ για κορυφαίες εταιρείες του χώρου. Παράλληλα, παρουσίασε υπηρεσίες σε µερικές από τις σηµαντικότερες εκθέσεις του κλάδου, όπως τη "Mobile World Congress" στη Βαρκελώνη.

Έπειτα από δύο χρόνια παράλληλης προσπάθειας αποφάσισε να διακόψει τις σπουδές του, καθώς συνειδητοποίησε ότι η συµβατική ακαδηµαϊκή πορεία δεν του προσέφερε την ενέργεια που αναζητούσε. Το 2018 ξεκίνησε το πρώτο του εγχείρηµα, σχηµατίζοντας µια οµάδα για την ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών. Σύντοµα, όµως, αποχώρησε για να επικεντρωθεί στον τοµέα των διαφηµίσεων.

Το 2019 ίδρυσε τη δική του εταιρεία, την Adspin, στη Σιγκαπούρη. Η Adspin ξεκίνησε προσφέροντας συµβουλευτικές υπηρεσίες ως προς την προώθηση διαφηµιστικών καµπανιών για εφαρµογές κινητών, ενώ παράλληλα δηµιουργούσε και δικές της εφαρµογές ψυχαγωγίας. Σύντοµα κατάφερε να εδραιωθεί στην ασιατική αγορά, αναπτύσσοντας επιπλέον προϊόντα, και κατάφερε να αναγνωριστεί ως µία από τις πολλά υποσχόµενες εταιρείες στον τοµέα της ψηφιακής τεχνολογίας. Ένα από τα βασικά πλεονεκτήµατα της εταιρείας είναι η προώθηση διαφηµιστικών καµπανιών, όπου η λήψη αποφάσεων για την έκβασή τους γίνεται µέσω ψηφιακής νοηµοσύνης και µηχανικής µάθησης.

dfgdfgd

Αυτό είχε ως αποτέλεσµα η εταιρεία να προσελκύσει πολλαπλά brands παγκοσµίως, καταφέρνοντας να µεγιστοποιήσει την απόδοση των διαφηµιστικών τους καµπανιών ταχύτατα. Ταυτόχρονα, το εσωτερικό τµήµα δηµιουργίας εφαρµογών της Adspin συγκέντρωσε 100.000 ενεργούς χρήστες παγκοσµίως. Το 2021 η Adspin κατέγραψε επταψήφιο ετήσιο τζίρο και κατάφερε να διαχειρίζεται πάνω από 100 διαφηµιζόµενους πελάτες. Σήµερα απασχολεί περίπου 40 υπαλλήλους σε διάφορες χώρες και διαθέτει 4 υποπροϊόντα.

Σύντοµα, η Adspin θα λανσάρει το "MoRewards", µια καινοτόµα εφαρµογή που θα επιτρέπει στους χρήστες της να κερδίζουν χρήµατα µε τη συµπλήρωση ερωτηµατολογίων, την προβολή βίντεο και τη χρήση άλλων συνεργαζόµενων εφαρµογών. Το "MoRewards" θα κυκλοφορήσει στα τέλη του 2024, αρχικά στην αµερικανική αγορά, µε µεγάλες επενδύσεις στην προώθησή του, προκειµένου να επιτύχει τους στόχους της εταιρείας.

Μεθοδολογία:
Από τις πάνω από 100 υποψηφιότητες που συγκέντρωσε το "Forbes" –είτε µέσω αιτήσεων των ίδιων των ενδιαφεροµένων είτε µέσω προτάσεων από ιδρύµατα και αρµόδιους φορείς–, η συντακτική οµάδα έκανε µια πρώτη διαλογή και κατέληξε σε 92.

Η κριτική επιτροπή, η οποία αποτελούνταν από τους κ.κ. Σπύρο Θεοδωρόπουλο (Πρόεδρο του ΣΕΒ και Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύµβουλο της Bespoke SGA Holdings), Μιχάλη Μπλέτσα (Διευθυντή Πληροφορικής στο Media Lab του MIT), Απόστολο Ταµβακάκη (Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύµβουλο της EOS Capital Partners) και Θεοχάρη Φιλιππόπουλο (Πρόεδρο του Capital.gr και Πρόεδρο των Αττικών Εκδόσεων), αξιολόγησε τις υποψηφιότητες µε βαθµολογίες από το 1 (χαµηλότερο) έως το 5 (υψηλότερο), βάσει των οποίων διαµορφώθηκε η οριστική κατάταξη.

Η σειρά δηµοσίευσης έχει οριστεί σύµφωνα µε τη βαθµολογία των µελών (από την υψηλότερη στη χαµηλότερη) και, εν συνεχεία, αλφαβητικά.

Προϋποθέσεις συµµετοχής στη λίστα "Forbes 30 under 30 Greece 2025" πληρούσαν όσοι είναι γεννηµένοι από την 1η/1/1995 και µετά.

THE FUTURE OF DRIVING

Οταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Περισσότερα από Forbes

Πλιάτσικας Αναστάσιος: Αυτόνοµα αγροτικά ροµπότ πολλαπλών χρήσεων

Έχει συνιδρύσει την Agrofelis µαζί µε τους Κωνσταντίνο Παπαγεωργίου.

Ιωάννης Μαλαθουνιάδης-Μάξιμος Χολοκολός: Μια δημιουργική "συμμαχία" που μετέτρεψε τη Maverix σε ένα ισχυρό Creative Agency

Ένα ακόμη δημιούργημά τους είναι το Maverix Academy που εκπαιδεύει εκατοντάδες επιχειρηματίες ανά την Ελλάδα στη δύναμη του video marketing.

Μαγουλάς Παναγιώτης: Το πρώτο βίγκαν κρεοπωλείο στην Ελλάδα

Κατά τη διάρκεια του lockdown το 2020 συνέλαβε την ιδέα της δημιουργίας του.

Λουρδής Κωνσταντίνος, Λουρδή Φαίδρα: Αφιερωµένοι στο να καθιερώσουν την Ελλάδα ως διεθνή αλιευτικό προορισµό

Όλα ξεκίνησαν το 1991, όταν ο πατέρας τους, µηχανικός σε εργοστάσιο της Αγγλίας, συµµετείχε σε ένα fishing trip µε συναδέλφους.

Λαµτζίδης Οδυσσέας: Πρωτοποριακό προϊόν προστασίας των smart contracts των προγραμματιστών από επιθέσεις

Ο Οδυσσέας Λαµτζίδης ίδρυσε τη Phylax τον Μάρτιο του 2024, δύο χρόνια αφότου µπήκε στον χώρο του blockchain.

Ζήκου Νεφέλη, Θυµιανίδης Γιάννης: Το επόµενο βήµα προς µια πιο βιώσιµη και αποδοτική γεωργία

Οι ντοµάτες "µιλάνε". Πολύ συχνά "κλαίνε" µάλιστα. Αλλά ποιος τις ακούει;

Βουρδόγλου Ιωάννης, Ζωηρός Πάρης, Μπίρκας Γεώργιος, Παπαρούνας Φώτης: Στόχος να γεφυρώσουν το χάσµα ανάµεσα σε πλοιοκτήτες και µαρίνες

Μέσω του καινοτόµου αυτοµατοποιηµένου λογισµικού διαχείρισης µαρινών που έχουν αναπτύξει.

Αλεξάνδρα Βασιλάτου: Η "συνταγή" που ανέδειξε το "άλ3ξ" σε σημείο αναφοράς για pasta στην Αθήνα

Από την κουζίνα της γιαγιάς… στην κουζίνα του "άλ3ξ the fresh pasta bar", με ενδιάμεσους σταθμούς το "The Savoy Grill" στο Λονδίνο και το "Le Mavrommatis" στο Παρίσι.

Γιάσσερ Τσιχλάκης: Τεχνητή Νοηµοσύνη για την ανάλυση των κινητικών λειτουργιών του σώµατος

Μέσω υπολογιστικής όρασης και διεξάγει αξιολογήσεις για κινητικότητα, σταθερότητα, ισορροπία και στάση σώµατος.

Μαρίνα Σιώτου: Από το θεατρικό σανίδι, στη μεγάλη οθόνη και στις Κάννες

Στόχος τηςείναι να αποδεικνύει με το έργο της πως η τέχνη, το θέατρο, ο κινηματογράφος μπορούν να λειτουργήσουν επιδραστικά και θετικά στις ζωές των ανθρώπων.