Δηµητρόπουλος Ανδρέας, 28
Ο Ανδρέας Δηµητρόπουλος δραστηριοποιείται στον καινοτόµο τοµέα των εφαρµογών κινητής τηλεφωνίας από το 2015. Ξεκίνησε τις σπουδές του στο Τµήµα Πληροφορικής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστηµίου Αθηνών, µε όραµα να δηµιουργήσει προϊόντα και υπηρεσίες που θα προσέδιδαν αξία στο ταχέως αναπτυσσόµενο οικοσύστηµα των smartphones.
Σε ηλικία µόλις 19 ετών, ενώ ήταν ακόµη φοιτητής, ξεκίνησε να εργάζεται σε εταιρεία διαφήµισης ψηφιακών εφαρµογών, όπου ανέλαβε τη διαχείριση καµπανιών αξίας εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ για κορυφαίες εταιρείες του χώρου. Παράλληλα, παρουσίασε υπηρεσίες σε µερικές από τις σηµαντικότερες εκθέσεις του κλάδου, όπως τη "Mobile World Congress" στη Βαρκελώνη.
Έπειτα από δύο χρόνια παράλληλης προσπάθειας αποφάσισε να διακόψει τις σπουδές του, καθώς συνειδητοποίησε ότι η συµβατική ακαδηµαϊκή πορεία δεν του προσέφερε την ενέργεια που αναζητούσε. Το 2018 ξεκίνησε το πρώτο του εγχείρηµα, σχηµατίζοντας µια οµάδα για την ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών. Σύντοµα, όµως, αποχώρησε για να επικεντρωθεί στον τοµέα των διαφηµίσεων.
Το 2019 ίδρυσε τη δική του εταιρεία, την Adspin, στη Σιγκαπούρη. Η Adspin ξεκίνησε προσφέροντας συµβουλευτικές υπηρεσίες ως προς την προώθηση διαφηµιστικών καµπανιών για εφαρµογές κινητών, ενώ παράλληλα δηµιουργούσε και δικές της εφαρµογές ψυχαγωγίας. Σύντοµα κατάφερε να εδραιωθεί στην ασιατική αγορά, αναπτύσσοντας επιπλέον προϊόντα, και κατάφερε να αναγνωριστεί ως µία από τις πολλά υποσχόµενες εταιρείες στον τοµέα της ψηφιακής τεχνολογίας. Ένα από τα βασικά πλεονεκτήµατα της εταιρείας είναι η προώθηση διαφηµιστικών καµπανιών, όπου η λήψη αποφάσεων για την έκβασή τους γίνεται µέσω ψηφιακής νοηµοσύνης και µηχανικής µάθησης.
Αυτό είχε ως αποτέλεσµα η εταιρεία να προσελκύσει πολλαπλά brands παγκοσµίως, καταφέρνοντας να µεγιστοποιήσει την απόδοση των διαφηµιστικών τους καµπανιών ταχύτατα. Ταυτόχρονα, το εσωτερικό τµήµα δηµιουργίας εφαρµογών της Adspin συγκέντρωσε 100.000 ενεργούς χρήστες παγκοσµίως. Το 2021 η Adspin κατέγραψε επταψήφιο ετήσιο τζίρο και κατάφερε να διαχειρίζεται πάνω από 100 διαφηµιζόµενους πελάτες. Σήµερα απασχολεί περίπου 40 υπαλλήλους σε διάφορες χώρες και διαθέτει 4 υποπροϊόντα.
Σύντοµα, η Adspin θα λανσάρει το "MoRewards", µια καινοτόµα εφαρµογή που θα επιτρέπει στους χρήστες της να κερδίζουν χρήµατα µε τη συµπλήρωση ερωτηµατολογίων, την προβολή βίντεο και τη χρήση άλλων συνεργαζόµενων εφαρµογών. Το "MoRewards" θα κυκλοφορήσει στα τέλη του 2024, αρχικά στην αµερικανική αγορά, µε µεγάλες επενδύσεις στην προώθησή του, προκειµένου να επιτύχει τους στόχους της εταιρείας.
Μεθοδολογία:
Από τις πάνω από 100 υποψηφιότητες που συγκέντρωσε το "Forbes" –είτε µέσω αιτήσεων των ίδιων των ενδιαφεροµένων είτε µέσω προτάσεων από ιδρύµατα και αρµόδιους φορείς–, η συντακτική οµάδα έκανε µια πρώτη διαλογή και κατέληξε σε 92.
Η κριτική επιτροπή, η οποία αποτελούνταν από τους κ.κ. Σπύρο Θεοδωρόπουλο (Πρόεδρο του ΣΕΒ και Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύµβουλο της Bespoke SGA Holdings), Μιχάλη Μπλέτσα (Διευθυντή Πληροφορικής στο Media Lab του MIT), Απόστολο Ταµβακάκη (Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύµβουλο της EOS Capital Partners) και Θεοχάρη Φιλιππόπουλο (Πρόεδρο του Capital.gr και Πρόεδρο των Αττικών Εκδόσεων), αξιολόγησε τις υποψηφιότητες µε βαθµολογίες από το 1 (χαµηλότερο) έως το 5 (υψηλότερο), βάσει των οποίων διαµορφώθηκε η οριστική κατάταξη.
Η σειρά δηµοσίευσης έχει οριστεί σύµφωνα µε τη βαθµολογία των µελών (από την υψηλότερη στη χαµηλότερη) και, εν συνεχεία, αλφαβητικά.
Προϋποθέσεις συµµετοχής στη λίστα "Forbes 30 under 30 Greece 2025" πληρούσαν όσοι είναι γεννηµένοι από την 1η/1/1995 και µετά.