Μαλαθουνιάδης Ιωάννης, 27 - Χολοκολός Μάξιµος, 24
Ο Ιωάννης Μαλαθουνιάδης, απόφοιτος Επικοινωνίας από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) και κάτοχος MBA από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (ΠΑΜΑΚ), που εκπόνησε την πρώτη διπλωματική πανελλαδικώς πάνω στο πώς επιδρούν στη συμπεριφορά καταναλωτή τα short-form videos ads και ποια χαρακτηριστικά αυξάνουν τις πωλήσεις βάσει της αγοραστικής συμπεριφοράς που έχει ο Έλληνας καταναλωτής, ίδρυσε το 2020 τη Maverix, το πρώτο short-form video agency.
Ο Μάξιμος Χολοκολός εργαζόταν την περίοδο 2018-2019 σε κατάστημα εστίασης, προσπαθώντας να συγκεντρώσει τα χρήματα που χρειαζόταν προκειμένου να ακολουθήσει το όνειρό του: να ασχοληθεί με βιντεο-σκηνοθεσία και να αφήσει πίσω του την επαρχία. Φοίτησε στο Τμήμα Πολιτισμού Δημιουργικών Μέσων και Βιομηχανιών στον Βόλο και από το δεύτερο έτος των σπουδών του άρχισε να ασχολείται εντατικά με τον τομέα των οπτικοακουστικών μέσων και αφηγήσεων, ένα αντικείμενο που τον είχε γοητεύσει από την αρχή.
Το 2020 η τύχη τον έφερε σε επαφή με τον Ιωάννη Μαλαθουνιάδη. Από τότε οι δυο τους έχουν δημιουργήσει μια δημιουργική "συμμαχία", μετατρέποντας τη Maverix σε ένα ισχυρό Creative Agency με συνεργασίες τόσο εντός της Ελλάδας όσο και στο εξωτερικό, με καινοτόμες και μοναδικές στρατηγικές marketing περιεχομένου. Πέρα από την επιτυχία τους στην αγορά, τόσο την ελληνική όσο και την παγκόσμια, με πολυεθνικές-κολοσσούς να εμπιστεύονται τη στρατηγική τους, δημιούργησαν το Maverix Academy, εκπαιδεύοντας έτσι εκατοντάδες επιχειρηματίες ανά την Ελλάδα στη δύναμη του video marketing μέσα από πλατφόρμες όπως TikTok, Instagram, Facebook και YouTube. Το Maverix Academy αποτελεί σημείο αναφοράς για όσους θέλουν να εξελίξουν τις δεξιότητές τους στον κόσμο του "Short Form Video".
Σήμερα η Maverix συνεχίζει να καταρρίπτει ρεκόρ ανάπτυξης σε ετήσιο τζίρο, ενώ και η ομάδα των 7 ατόμων αναμένεται να τριπλασιαστεί το 2025, εδραιώνοντας τη θέση της εταιρείας ως ηγέτιδας στον κλάδο του content creation.
Μεθοδολογία:
Από τις πάνω από 100 υποψηφιότητες που συγκέντρωσε το "Forbes" –είτε µέσω αιτήσεων των ίδιων των ενδιαφεροµένων είτε µέσω προτάσεων από ιδρύµατα και αρµόδιους φορείς–, η συντακτική οµάδα έκανε µια πρώτη διαλογή και κατέληξε σε 92.
Η κριτική επιτροπή, η οποία αποτελούνταν από τους κ.κ. Σπύρο Θεοδωρόπουλο (Πρόεδρο του ΣΕΒ και Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύµβουλο της Bespoke SGA Holdings), Μιχάλη Μπλέτσα (Διευθυντή Πληροφορικής στο Media Lab του MIT), Απόστολο Ταµβακάκη (Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύµβουλο της EOS Capital Partners) και Θεοχάρη Φιλιππόπουλο (Πρόεδρο του Capital.gr και Πρόεδρο των Αττικών Εκδόσεων), αξιολόγησε τις υποψηφιότητες µε βαθµολογίες από το 1 (χαµηλότερο) έως το 5 (υψηλότερο), βάσει των οποίων διαµορφώθηκε η οριστική κατάταξη.
Η σειρά δηµοσίευσης έχει οριστεί σύµφωνα µε τη βαθµολογία των µελών (από την υψηλότερη στη χαµηλότερη) και, εν συνεχεία, αλφαβητικά.
Προϋποθέσεις συµµετοχής στη λίστα "Forbes 30 under 30 Greece 2025" πληρούσαν όσοι είναι γεννηµένοι από την 1η/1/1995 και µετά.