Κυριακούλης Άγγελος, 24 - Κυριακούλης Γιώργος, 26
Τα αδέρφια Γιώργος και Άγγελος Κυριακούλης είναι συνιδρυτές και ιδιοκτήτες της εταιρείας TeGaia - Κτήµα Κυριακούλη. Κατά την περίοδο της πανδηµίας του κορονοϊού το 2020, µια περίοδο αβεβαιότητας και διαρκών προκλήσεων, ενώ ακόµη δεν είχαν ολοκληρώσει τις σπουδές τους, πήραν την απόφαση να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση.
Πατώντας σε γνώριµα εδάφη, αξιοποίησαν την οικογενειακή τους παράδοση στην αγροτική παραγωγή και δηµιούργησαν την εταιρεία τους, µε όραµα την ποιότητα και την ασφάλεια στα τρόφιµα. Με στόχο να συνδέσουν την ποιότητα των αγροτικών προϊόντων µε ένα ισχυρό brand, επικεντρώθηκαν στο µήλο Τριπόλεως Ντελίσιους Πιλαφά, ένα τοπικό προϊόν µε ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και πλούσια ιστορία, που φέρει την ένδειξη ΠΟΠ (Προστατευόµενη Ονοµασία Προέλευσης). Αναγνωρίζοντας την αξία αυτού του προϊόντος, επένδυσαν σε branding, σύγχρονες εγκαταστάσεις και µηχανήµατα, ενώ φρόντισαν οι δραστηριότητές τους να σέβονται το περιβάλλον, δίνοντας ιδιαίτερη σηµασία στη βιωσιµότητα και την προστασία της φύσης.
Από το 2020 έως σήµερα έχουν καταφέρει να προωθήσουν το µήλο Ντελίσιους Πιλαφά σε όλη την Ελλάδα, τοποθετώντας το προϊόν τους στις µεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ-µάρκετ της χώρας και τροφοδοτώντας µεγάλο µέρος της χονδρικής αγοράς.
Το 2023, µετά την πανδηµία, οι ιδρυτές της TeGaia - Κτήµα Κυριακούλη αναγνώρισαν την ευκαιρία να πρωτοπορήσουν ακόµα περισσότερο. Δηµιούργησαν το ηλεκτρονικό κατάστηµα της εταιρείας, µέσω του οποίου εµπορεύονται απευθείας τα προϊόντα που καλλιεργούνται στις εκτάσεις του κτήµατος. Έτσι, εφαρµόζουν το µοντέλο "farm-to-table" στην πιο άµεση και ουσιαστική µορφή του. Αυτή η επένδυση έχει αποδώσει καρπούς, καθώς µέσα σε µόλις έναν χρόνο από το λανσάρισµα της πλατφόρµας έχουν διεκπεραιωθεί πάνω από 2.000 παραγγελίες σε όλη την Ελλάδα.
Οι δύο συνιδρυτές, συνδυάζοντας ακαδηµαϊκή κατάρτιση και επιχειρηµατική διορατικότητα, δηµιούργησαν ένα ισχυρό brand στον τοµέα της αγροτικής παραγωγής. Η στρατηγική τους ενσωµατώνει καινοτοµία, βιωσιµότητα και επιχειρηµατικό πνεύµα, κατατάσσοντας την εταιρεία τους ως πρότυπο στην τοπική και εθνική αγορά. Οι ίδιοι αναφέρουν ότι η πρωτοπορία, η δέσµευση στην προώθηση υψηλής ποιότητας τοπικών προϊόντων και οι επενδύσεις στην καθετοποίηση της αγροτικής παραγωγής καθιστούν την TeGaia υπόδειγµα επιχείρησης.
Μεθοδολογία:
Από τις πάνω από 100 υποψηφιότητες που συγκέντρωσε το "Forbes" –είτε µέσω αιτήσεων των ίδιων των ενδιαφεροµένων είτε µέσω προτάσεων από ιδρύµατα και αρµόδιους φορείς–, η συντακτική οµάδα έκανε µια πρώτη διαλογή και κατέληξε σε 92.
Η κριτική επιτροπή, η οποία αποτελούνταν από τους κ.κ. Σπύρο Θεοδωρόπουλο (Πρόεδρο του ΣΕΒ και Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύµβουλο της Bespoke SGA Holdings), Μιχάλη Μπλέτσα (Διευθυντή Πληροφορικής στο Media Lab του MIT), Απόστολο Ταµβακάκη (Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύµβουλο της EOS Capital Partners) και Θεοχάρη Φιλιππόπουλο (Πρόεδρο του Capital.gr και Πρόεδρο των Αττικών Εκδόσεων), αξιολόγησε τις υποψηφιότητες µε βαθµολογίες από το 1 (χαµηλότερο) έως το 5 (υψηλότερο), βάσει των οποίων διαµορφώθηκε η οριστική κατάταξη.
Η σειρά δηµοσίευσης έχει οριστεί σύµφωνα µε τη βαθµολογία των µελών (από την υψηλότερη στη χαµηλότερη) και, εν συνεχεία, αλφαβητικά.
Προϋποθέσεις συµµετοχής στη λίστα "Forbes 30 under 30 Greece 2025" πληρούσαν όσοι είναι γεννηµένοι από την 1η/1/1995 και µετά.