Δημήτρης Βογιατζής, 29 ετών
Η διαχείριση δεδομένων και οι τεχνολογικές καινοτομίες είναι το δυνατό χαρτί του Δημήτρη Βογιατζή. Και η Amplifyd χρειάστηκε μόλις έναν χρόνο για να το ανακαλύψει.
Ο Δημήτρης ξεκίνησε να εργάζεται για την Amplifyd πριν από τρία χρόνια, με την εταιρεία να ξεχωρίζει το ταλέντο του και να του προτείνει στον χρόνο επάνω να γίνει Equity Partner, τη στιγμή μάλιστα που ηγείτο του Amplifyd Lab, που αποτελεί το τμήμα Data & Analytics της εταιρείας. Στην ηλικία των 29 ο Δημήτρης κατάφερε να δημιουργήσει και να στελεχώσει το Amplifyd Lab, το οποίο αποτελεί έναν από τους κύριους πυλώνες ανάπτυξης της εταιρείας τα τελευταία χρόνια.
Οι σπουδές και η εργασιακή του εμπειρία στην καταγραφή και ανάλυση δεδομένων, καθώς και οι τεχνολογικές καινοτομίες που δημιούργησε γύρω από την αυτοματοποίηση των διαδικασιών, βοήθησαν τόσο την Amplifyd εσωτερικά όσο και τους πελάτες της να μεγαλώσουν αποδοτικά. Η Amplifyd, άλλωστε, όταν ξεκίνησε να συνεργάζεται της ο Δημήτρης, ήταν ένα αμιγώς performance agency.
Με την καθοδήγηση όμως του Δημήτρη και τη δουλειά του τμήματος Analytics, το 2022 η εταιρεία ορίστηκε ως μία από τους λίγους επίσημους Google Marketing Platform συνεργάτες στα Analytics στο Ηνωμένο Βασίλειο και ανάμεσα σε διαφημιστικές εταιρείες-κολοσσούς του χώρου, όπως η Mediacom, η Starcom και η Mindshare.
Επίσης, το αποτέλεσμα της δουλειάς του βοηθά σημαντικά και στο κομμάτι του τμήματος του digital performance marketing, όπου η εταιρεία έχει συνεργαστεί με πάνω από 70 scale ups και μεγαλύτερους οργανισμούς, επιτρέποντάς τους να αναπτυχθούν digitally ανά τον κόσμο. Το Amplifyd Lab, του οποίου ηγείται ο Δημήτρης, έχει κομβικό ρόλο στη διαχείριση και βελτιστοποίηση των διαφημίσεων συνολικά, οδηγώντας στη λήψη σωστών αποφάσεων και κατευθύνοντας τους πόρους εκεί που πραγματικά αποδίδουν. Τα τρία τελευταία χρόνια η Amplifyd μεγάλωσε σημαντικά, πετυχαίνοντας ρυθμούς ανάπτυξης πάνω από 25% τον χρόνο, αναπτύσσοντας παράλληλα και το ανθρώπινο δυναμικό της περισσότερο από τρεις φορές. Πλέον, έχει φτάσει να διαχειρίζεται πάνω από 35 εκατομμύρια ετήσιο διαφημιστικό budget σε περισσότερες από 30 χώρες.
Παράλληλα, ο Δημήτρης είναι ενεργός στη διεθνή κοινότητα των Analytics, συμβάλλοντας στη βελτίωση των εργαλείων, ενώ ταυτόχρονα ολοκληρώνει το μεταπτυχιακό του στο τμήμα Πληροφορικής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, δουλεύοντας τη διπλωματική του με θέμα τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης για την αυτόματη παραγωγή περιεχομένου και βελτιστοποίηση του Search Engine Marketing.
Mεθοδολογία: Από τις πάνω από 100 υποψηφιότητες που συγκέντρωσε το "Forbes" –είτε μέσω αιτήσεων των ίδιων των ενδιαφερομένων είτε μέσω προτάσεων από ιδρύματα και αρμόδιους φορείς–, η συντακτική ομάδα έκανε μια πρώτη διαλογή και κατέληξε σε 55. Η κριτική επιτροπή, η οποία αποτελούνταν από τους κ.κ. Σπύρο Θεοδωρόπουλο (Διευθύνοντα Σύμβουλο της Bespoke SGA Holdings), Μιχάλη Μπλέτσα (Διευθυντή Πληροφορικής στο Media Lab του MIT), Απόστολο Ταμβακάκη (Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύμβουλο EOS Capital Partners) και Θεοχάρη Φιλιππόπουλο (Πρόεδρο του Capital.gr, Πρόεδρο των Αττικών Εκδόσεων), αξιολόγησε τις υποψηφιότητες με βαθμολογίες από το 1 (χαμηλότερο) έως το 4 (υψηλότερο), βάσει των οποίων διαμορφώθηκε η οριστική κατάταξη. Η σειρά δημοσίευσης έχει οριστεί σύμφωνα με τη βαθμολογία των μελών (από την υψηλότερη στη χαμηλότερη) και εν συνεχεία, αλφαβητικά. Προϋποθέσεις συμμετοχής στη λίστα "Forbes 30 under 30 Greece 2024" πληρούσαν όσοι είναι γεννημένοι από την 1/1/1994 και μετά.