Νίκος Μουτσουρούφης: Ανοιξε νέους δρόμους στην κατηγορία των street food με το Mailo’s The Pasta Project

Νίκος Μουτσουρούφης: Ανοιξε νέους δρόμους στην κατηγορία των street food με το Mailo’s The Pasta Project

Νίκος Μουτσουρούφης, 28 ετών

Σε μια εποχή όπου οι ορίζοντες επεκτείνονται διαρκώς, ο Νίκος Μουτσουρούφης έχει αναστατώσει την αγορά του street food, με μια ανατρεπτική ιδέα: τη "μακαρονάδα στο χέρι". O νεαρός επιχειρηματίας συνδύασε τολμηρά την παράδοση με την καινοτομία, ξεκινώντας μια επανάσταση στον τρόπο που απολαμβάνουμε το πιο κλασσικό πιάτο της Ιταλίας. Η διαδρομή του Νίκου είναι μια ιστορία αφοσίωσης, δημιουργικότητας και επιμονής, που τον οδήγησε στην κορυφή των πιο υποσχόμενων ονομάτων της εστίασης.

Ο Νίκος ξεκίνησε το ταξίδι του στον χώρο της μαγειρικής εργαζόμενος σε διάφορα εστιατόρια Michelin, αρχίζοντας από τη Σπονδή όταν ήταν μόλις 16 χρονών. Το 2015, είχε ένα όραμα που θα άλλαζε τον χάρτη της εστίασης: το concept "Mailo's The Pasta Project”. Εργάστηκε πάνω στη στρατηγική και την εταιρική ταυτότητα του project, βρίσκοντας έμπνευση στον αγαπημένο του σκύλο Mailo, και έχτισε το brand της εταιρείας.

Το 2019, χωρίς εξωτερική χρηματοδότηση, ο Νίκος κατάφερε να συγκεντρώσει το απαραίτητο κεφάλαιο και να ανοίξει το πρώτο κατάστημα Mailo's The Pasta Project στο Κολωνάκι. Από τότε, η επιτυχία του σημειώνει εκθετική άνοδο.

Τρία χρόνια αργότερα, το 2022, ο τζίρος ξεπέρασε τα 11 εκατ. ευρώ, με εκτιμήσεις να προβλέπουν υπερδιπλασιασμό του τζίρου για το 2023. Σήμερα, τα Mailo’s απασχολούν συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους σε Ελλάδα και Κύπρο και τα καταστήματα ανέρχονται στα 32, με πλάνο να επεκταθούν στα 38 μέχρι τέλος του έτους. Αυτή η ανάπτυξη καταστημάτων γίνεται κυρίως μέσω του μοντέλου franchising, προσφέροντας στους συνεργάτες ολοκληρωμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες σε πολλαπλά επίπεδα, με την πλειοψηφία των νέων καταστημάτων να πραγματοποιείται από υφιστάμενους franchisees που επανεπενδύουν στο σύστημα.

Νίκος Μουτσουρούφης (για μέσα)

 

Εκτός από την Κύπρο, ο Νίκος είναι σε επικοινωνία για την ανάπτυξη του brand σε άλλες χώρες. Συζητήσεις έχουν ήδη πραγματοποιηθεί με στρατηγικούς επενδυτές σε Αγγλία και Αμερική, με πολλούς ενδιαφερόμενους και από αγορές όπως η Αυστραλία, η Τουρκία, η Σαουδική Αραβία κ.ά. Βάσει προβλέψεων, μια νέα αγορά του εξωτερικού θα μπει στο portfolio του brand περί τα τέλη του 2023.

"Η επιτυχία του Mailo’s στον κόσμο, σημαδεύτηκε από επιμονή και θέληση να δημιουργήσω μια νέα κατηγορία καταστημάτων, Fresh Pasta Street Food", σημειώνει ο Νίκος. "Απόδειξη της επιτυχίας μας είναι πως πλέον ο καταναλωτής δεν αναζητά μια απλή μακαρονάδα, αναζητά συγκεκριμένα Mailo’s, και μέχρι σήμερα υπολογίζεται ότι ο αριθμός των μακαρονάδων που έχουν διατεθεί ξεπερνά τις 7 εκατ. μερίδες."

Καταλυτικοί παράγοντες που συμβάλλουν στην ολοένα και αυξανόμενη ανάπτυξη του Mailo's The Pasta Project θεωρούνται η ποιότητα των προϊόντων, οι ανταγωνιστικές τιμές καθώς και το ολοκληρωμένο customer experience που προσφέρεται. Τόσο με τη μηχανή φρέσκων ζυμαρικών που κεντρίζει την προσοχή του καταναλωτή, όσο και με το open kitchen που του επιτρέπει να παρακολουθεί real-time τη διαδικασία παρασκευής της μακαρονάδας του.

Το Mailo's The Pasta Project δεν σταματά να εξελίσσεται, ακολουθώντας οικολογικά πρότυπα και ακούγοντας ενεργά τις ανάγκες του πελάτη, προσφέροντας νέες γεύσεις, εποχικές και μη, μένοντας όμως πάντα πιστό στο concept Fresh Pasta & Fresh Sauce.

Σήμερα, κατατάσσεται ανάμεσα στους ισχυρότερους marketing partners, συνεργαζόμενο με την Coca Cola Company και την Wolt που αποτελεί αποκλειστική Delivery Partner.

Mεθοδολογία:  Από τις πάνω από 100 υποψηφιότητες που συγκέντρωσε το "Forbes" –είτε μέσω αιτήσεων των ίδιων των ενδιαφερομένων είτε μέσω προτάσεων από ιδρύματα και αρμόδιους φορείς–, η συντακτική ομάδα έκανε μια πρώτη διαλογή και κατέληξε σε 55. Η κριτική επιτροπή, η οποία αποτελούνταν από τους κ.κ. Σπύρο Θεοδωρόπουλο (Διευθύνοντα Σύμβουλο της Bespoke SGA Holdings), Μιχάλη Μπλέτσα (Διευθυντή Πληροφορικής στο Media Lab του MIT), Απόστολο Ταμβακάκη (Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύμβουλο EOS Capital Partners) και Θεοχάρη Φιλιππόπουλο (Πρόεδρο του Capital.gr, Πρόεδρο των Αττικών Εκδόσεων), αξιολόγησε τις υποψηφιότητες με βαθμολογίες από το 1 (χαμηλότερο) έως το 4 (υψηλότερο), βάσει των οποίων διαμορφώθηκε η οριστική κατάταξη.  Η σειρά δημοσίευσης έχει οριστεί σύμφωνα με τη βαθμολογία των μελών (από την υψηλότερη στη χαμηλότερη) και εν συνεχεία, αλφαβητικά.  Προϋποθέσεις συμμετοχής στη λίστα "Forbes 30 under 30 Greece 2024" πληρούσαν όσοι  είναι γεννημένοι από την 1/1/1994 και μετά.

Περισσότερα από Forbes

Άννα Τζήκα: Δραστηριότητα με κοινωνικό πρόσημο

Η δράση της 29χρονης Άννας αφορά δύο κοινωνικά ζητήµατα που βρίσκονται στον πυρήνα του σύγχρονου κόσµου.

Συμεών Λαλαγκός: Ενοικιάσεις σκαφών με τη "σφραγίδα" του Σερ Στέλιου Χατζηιωάννου

Εκτός από τον Σερ Στέλιο, την easyboat υποστηρίζουν ο ιδρυτής της Everypay καθώς και ο ιδιοκτήτης της ευρωπαϊκής άδειας των Domino’s Pizza.

Let’s Park: Η ομάδα που φτιάχνει πάρκα τσέπης

Η πλατφόρμα επιτρέπει τον συν-σχεδιασμό, την εύρεση χρηματοδότησης και την υλοποίηση των πάρκων τσέπης.

Bink app: Η εφαρμογή budgeting λευκής ετικέτας για τους νέους

Το Blink προσφέρεται ως μια υπηρεσία B2B2C, αξιοποιώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη και την παιχνιδοποίηση για να παρέχει προσωποποιημένες οικονομικές συμβουλές.

Hobsido: Με στόχο τον ψηφιακό μετασχηματισμό του real estate

Το πιο γνωστό τεχνολογικό εργαλείο που ανέπτυξε η εταιρεία είναι το ektimiseto.gr, πλατφόρμα που βοηθά τον χρήστη να μάθει την αξία του ακινήτου του.

Αλκης Κυριακάκης: Έφερε τον οικογενειακό όμιλο σε ρεκόρ κερδών

Ο όμιλος έχει τουριστικά γραφεία, ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα, ενώ διαθέτει λεωφορεία, καθώς και δύο επιβατικά σκάφη.

Δημήτρης Βογιατζής: Με ατού τα data analytics και τις τεχνολογικές καινοτομίες

Η Amplifyd ξεχώρισε του ταλέντο του Δημήτρη του προτείνει στον πρώτο χρόνο συνεργασίας τους να γίνει Equity Partner,.

Β. Βαρδινογιάννης: "Πρώτα οι Gamers" με την Couch Heroes

Μετά την άντληση 1 εκατ. ευρώ η Couch Heroes προετοιμάζεται για τον τρίτο γύρο χρηματοδότησης.

VibeAbroad: Η πλατφόρμα που συνδέει τους ταξιδιώτες με τους τοπικούς πολιτισμούς

Η δωρεάν πλατφόρμα στοχεύει να γεφυρώσει το κενό μεταξύ ταξιδιωτών και τοπικών πολιτισμών

Blue Rocket Content Agency: Στόχος να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα content agencies στη χώρα

Παράλληλα με το Business Review Greece, ο Χάρης Αθανασίου, ο Βασίλης Ανδριανόπουλος, ο Αλέξανδρος Απέργης και ο Δημήτρης Βλάμης τρέχουν την BlueRocket, ένα digital content agency.

Κ. Τσακογιάννης: Ολοκληρωμένες λύσεις για την ηλεκτροκίνηση με την Armet Mobility

Μέσα σε λίγα χρόνια, η Armet Mobility αύξησε τον τζίρο της από 100.000 ευρώ (το 2020) σε σχεδόν 2 εκατ. ευρώ (το 2022).

Εβελίνα Μαυρίδη: Υπηρεσίες καθαρισμού επόμενης γενιάς με την CLEAN i.T

Οι υπηρεσίες της CLEAN i.T είναι διαθέσιμες σε Αττική και Μύκονο, ενώ μέχρι τέλος του έτους θα είναι διαθέσιμες και στη Βόρεια Ελλάδα.