Νίκος Μουτσουρούφης: Ανοιξε νέους δρόμους στην κατηγορία των street food με το Mailo’s The Pasta Project

Νίκος Μουτσουρούφης: Ανοιξε νέους δρόμους στην κατηγορία των street food με το Mailo’s The Pasta Project

Νίκος Μουτσουρούφης, 28 ετών

Σε μια εποχή όπου οι ορίζοντες επεκτείνονται διαρκώς, ο Νίκος Μουτσουρούφης έχει αναστατώσει την αγορά του street food, με μια ανατρεπτική ιδέα: τη "μακαρονάδα στο χέρι". O νεαρός επιχειρηματίας συνδύασε τολμηρά την παράδοση με την καινοτομία, ξεκινώντας μια επανάσταση στον τρόπο που απολαμβάνουμε το πιο κλασσικό πιάτο της Ιταλίας. Η διαδρομή του Νίκου είναι μια ιστορία αφοσίωσης, δημιουργικότητας και επιμονής, που τον οδήγησε στην κορυφή των πιο υποσχόμενων ονομάτων της εστίασης.

Ο Νίκος ξεκίνησε το ταξίδι του στον χώρο της μαγειρικής εργαζόμενος σε διάφορα εστιατόρια Michelin, αρχίζοντας από τη Σπονδή όταν ήταν μόλις 16 χρονών. Το 2015, είχε ένα όραμα που θα άλλαζε τον χάρτη της εστίασης: το concept "Mailo's The Pasta Project”. Εργάστηκε πάνω στη στρατηγική και την εταιρική ταυτότητα του project, βρίσκοντας έμπνευση στον αγαπημένο του σκύλο Mailo, και έχτισε το brand της εταιρείας.

Το 2019, χωρίς εξωτερική χρηματοδότηση, ο Νίκος κατάφερε να συγκεντρώσει το απαραίτητο κεφάλαιο και να ανοίξει το πρώτο κατάστημα Mailo's The Pasta Project στο Κολωνάκι. Από τότε, η επιτυχία του σημειώνει εκθετική άνοδο.

Τρία χρόνια αργότερα, το 2022, ο τζίρος ξεπέρασε τα 11 εκατ. ευρώ, με εκτιμήσεις να προβλέπουν υπερδιπλασιασμό του τζίρου για το 2023. Σήμερα, τα Mailo’s απασχολούν συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους σε Ελλάδα και Κύπρο και τα καταστήματα ανέρχονται στα 32, με πλάνο να επεκταθούν στα 38 μέχρι τέλος του έτους. Αυτή η ανάπτυξη καταστημάτων γίνεται κυρίως μέσω του μοντέλου franchising, προσφέροντας στους συνεργάτες ολοκληρωμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες σε πολλαπλά επίπεδα, με την πλειοψηφία των νέων καταστημάτων να πραγματοποιείται από υφιστάμενους franchisees που επανεπενδύουν στο σύστημα.

Νίκος Μουτσουρούφης (για μέσα)

 

Εκτός από την Κύπρο, ο Νίκος είναι σε επικοινωνία για την ανάπτυξη του brand σε άλλες χώρες. Συζητήσεις έχουν ήδη πραγματοποιηθεί με στρατηγικούς επενδυτές σε Αγγλία και Αμερική, με πολλούς ενδιαφερόμενους και από αγορές όπως η Αυστραλία, η Τουρκία, η Σαουδική Αραβία κ.ά. Βάσει προβλέψεων, μια νέα αγορά του εξωτερικού θα μπει στο portfolio του brand περί τα τέλη του 2023.

"Η επιτυχία του Mailo’s στον κόσμο, σημαδεύτηκε από επιμονή και θέληση να δημιουργήσω μια νέα κατηγορία καταστημάτων, Fresh Pasta Street Food", σημειώνει ο Νίκος. "Απόδειξη της επιτυχίας μας είναι πως πλέον ο καταναλωτής δεν αναζητά μια απλή μακαρονάδα, αναζητά συγκεκριμένα Mailo’s, και μέχρι σήμερα υπολογίζεται ότι ο αριθμός των μακαρονάδων που έχουν διατεθεί ξεπερνά τις 7 εκατ. μερίδες."

Καταλυτικοί παράγοντες που συμβάλλουν στην ολοένα και αυξανόμενη ανάπτυξη του Mailo's The Pasta Project θεωρούνται η ποιότητα των προϊόντων, οι ανταγωνιστικές τιμές καθώς και το ολοκληρωμένο customer experience που προσφέρεται. Τόσο με τη μηχανή φρέσκων ζυμαρικών που κεντρίζει την προσοχή του καταναλωτή, όσο και με το open kitchen που του επιτρέπει να παρακολουθεί real-time τη διαδικασία παρασκευής της μακαρονάδας του.

Το Mailo's The Pasta Project δεν σταματά να εξελίσσεται, ακολουθώντας οικολογικά πρότυπα και ακούγοντας ενεργά τις ανάγκες του πελάτη, προσφέροντας νέες γεύσεις, εποχικές και μη, μένοντας όμως πάντα πιστό στο concept Fresh Pasta & Fresh Sauce.

Σήμερα, κατατάσσεται ανάμεσα στους ισχυρότερους marketing partners, συνεργαζόμενο με την Coca Cola Company και την Wolt που αποτελεί αποκλειστική Delivery Partner.

Mεθοδολογία:  Από τις πάνω από 100 υποψηφιότητες που συγκέντρωσε το "Forbes" –είτε μέσω αιτήσεων των ίδιων των ενδιαφερομένων είτε μέσω προτάσεων από ιδρύματα και αρμόδιους φορείς–, η συντακτική ομάδα έκανε μια πρώτη διαλογή και κατέληξε σε 55. Η κριτική επιτροπή, η οποία αποτελούνταν από τους κ.κ. Σπύρο Θεοδωρόπουλο (Διευθύνοντα Σύμβουλο της Bespoke SGA Holdings), Μιχάλη Μπλέτσα (Διευθυντή Πληροφορικής στο Media Lab του MIT), Απόστολο Ταμβακάκη (Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύμβουλο EOS Capital Partners) και Θεοχάρη Φιλιππόπουλο (Πρόεδρο του Capital.gr, Πρόεδρο των Αττικών Εκδόσεων), αξιολόγησε τις υποψηφιότητες με βαθμολογίες από το 1 (χαμηλότερο) έως το 4 (υψηλότερο), βάσει των οποίων διαμορφώθηκε η οριστική κατάταξη.  Η σειρά δημοσίευσης έχει οριστεί σύμφωνα με τη βαθμολογία των μελών (από την υψηλότερη στη χαμηλότερη) και εν συνεχεία, αλφαβητικά.  Προϋποθέσεις συμμετοχής στη λίστα "Forbes 30 under 30 Greece 2024" πληρούσαν όσοι  είναι γεννημένοι από την 1/1/1994 και μετά.

THE FUTURE OF DRIVING

Οταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Περισσότερα από Forbes

Ποιες είναι οι δύο Ελληνίδες της ευρωπαϊκής λίστας του Forbes "30 Under 30"

Δύο εξαιρετικές Ελληνίδες κατάφεραν να διακριθούν για τις επιτυχημένες πορείες τους σε δύο διαφορετικούς τομείς.