Λ. Ελευθεριάδης: O 28χρονος που έχει δημιουργήσει μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες ομορφιάς

Λ. Ελευθεριάδης: O 28χρονος που έχει δημιουργήσει μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες ομορφιάς

Λευτέρης Ελευθεριάδης, 28 ετών

Η διαδρομή του θυμίζει ταινία: στα 16 του αφήνει το σχολείο, στα 19 του, μετά τον στρατό, μεταναστεύει για δύο χρόνια στη Σουηδία, όπου κάνει διάφορες δουλειές (καθαριστής, διανομέας), και σήμερα, στα 28 του, ηγείται μιας από τις μεγαλύτερες αλυσίδες καταστημάτων ομορφιάς στην Ελλάδα. Ο λόγος για τον Λευτέρη Ελευθεριάδη, ο οποίος εν μέσω της πανδημίας κατάφερε, κόντρα στις αντιξοότητες, να δημιουργήσει κυριολεκτικά από το μηδέν μια αλυσίδα πολυχώρων ομορφιάς που αριθμεί αυτήν τη στιγμή συνολικά 24 καταστήματα, τα Medusa.

Τα καταστήματα της αλυσίδας, τα οποία χωρίζονται σε 12 πολυχώρους ομορφιάς (προσφέρουν από υπηρεσίες κομμωτηρίου μέχρι υπηρεσίες μασάζ, λέιζερ ή και σολάριουμ) και σε 12 barber shops, βρίσκονται σε Θεσσαλονίκη (20), Καβάλα (2) και Αθήνα (1 στο Κολωνάκι και το νεότερο απόκτημα της αλυσίδας στη Γλυφάδα, που αφορά μια επένδυση περίπου 200.000 ευρώ).

Ο Λευτέρης ηγείται και διαχειρίζεται τα 7 καταστήματα, όπως και το σήμα Medusa, ενώ τα υπόλοιπα έχουν διατεθεί με τη μορφή του franchise. Σε ό,τι αφορά το επιχειρηματικό μοντέλο για το franchise, περιλαμβάνει entry fee ύψους 15.000 ευρώ για τα barber shops και 20.000 ευρώ για τους πολυχώρους ομορφιάς, με τα royalties να ανέρχονται στο 5% και 7% αντίστοιχα. Οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για 120-130 υπηρεσίες καθημερινά, κατά μέσο όρο, στους πολυχώρους και για 50-60 στα barber shops.

Λευτέρης Ελευθεριάδης μεγάλη, για μέσα

Με πάνω από 100.000 πελάτες να έχουν εγγραφεί στο δίκτυο των Medusa στην παρούσα φάση, ο Λευτέρης βλέπει τζίρους περί τα 9-10 εκατ. ευρώ τον χρόνο.

Kι ενώ η ανάπτυξη της αλυσίδας Medusa είναι σε πλήρη εξέλιξη, με συνεχείς συζητήσεις με νέους franchisees, ο Λευτέρης έχει κάνει ένα παράλληλο άνοιγμα σε μία ακόμα αγορά: στην αγορά της εστίασης. Πέρυσι άνοιξε το πρώτο του καφέ στην πόλη της Θεσσαλονίκης και φέτος αναμένεται να ανοίξει το δεύτερο, μια επένδυση ύψους 300.000 ευρώ.

Ο Λευτέρης έχει βραβευτεί 4 συνεχόμενες χρονιές με τίτλους όπως "Franchise of the year", "Best Marketing Plan of the year" κ.ο.κ. Όραμά του είναι να παρέχει προσιτή πολυτέλεια, όπως κάνει όλα αυτά τα χρόνια, σε όλους τους ανθρώπους.

Mεθοδολογία:  Από τις πάνω από 100 υποψηφιότητες που συγκέντρωσε το "Forbes" –είτε μέσω αιτήσεων των ίδιων των ενδιαφερομένων είτε μέσω προτάσεων από ιδρύματα και αρμόδιους φορείς–, η συντακτική ομάδα έκανε μια πρώτη διαλογή και κατέληξε σε 55. Η κριτική επιτροπή, η οποία αποτελούνταν από τους κ.κ. Σπύρο Θεοδωρόπουλο (Διευθύνοντα Σύμβουλο της Bespoke SGA Holdings), Μιχάλη Μπλέτσα (Διευθυντή Πληροφορικής στο Media Lab του MIT), Απόστολο Ταμβακάκη (Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύμβουλο EOS Capital Partners) και Θεοχάρη Φιλιππόπουλο (Πρόεδρο του Capital.gr, Πρόεδρο των Αττικών Εκδόσεων), αξιολόγησε τις υποψηφιότητες με βαθμολογίες από το 1 (χαμηλότερο) έως το 4 (υψηλότερο), βάσει των οποίων διαμορφώθηκε η οριστική κατάταξη.  Η σειρά δημοσίευσης έχει οριστεί σύμφωνα με τη βαθμολογία των μελών (από την υψηλότερη στη χαμηλότερη) και εν συνεχεία, αλφαβητικά.  Προϋποθέσεις συμμετοχής στη λίστα "Forbes 30 under 30 Greece 2024" πληρούσαν όσοι  είναι γεννημένοι από την 1/1/1994 και μετά.

THE FUTURE OF DRIVING

Οταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Περισσότερα από Forbes

Ποιες είναι οι δύο Ελληνίδες της ευρωπαϊκής λίστας του Forbes "30 Under 30"

Δύο εξαιρετικές Ελληνίδες κατάφεραν να διακριθούν για τις επιτυχημένες πορείες τους σε δύο διαφορετικούς τομείς.

Άννα Τζήκα: Δραστηριότητα με κοινωνικό πρόσημο

Η δράση της 29χρονης Άννας αφορά δύο κοινωνικά ζητήµατα που βρίσκονται στον πυρήνα του σύγχρονου κόσµου.

Συμεών Λαλαγκός: Ενοικιάσεις σκαφών με τη "σφραγίδα" του Σερ Στέλιου Χατζηιωάννου

Εκτός από τον Σερ Στέλιο, την easyboat υποστηρίζουν ο ιδρυτής της Everypay καθώς και ο ιδιοκτήτης της ευρωπαϊκής άδειας των Domino’s Pizza.

Let’s Park: Η ομάδα που φτιάχνει πάρκα τσέπης

Η πλατφόρμα επιτρέπει τον συν-σχεδιασμό, την εύρεση χρηματοδότησης και την υλοποίηση των πάρκων τσέπης.

Blink app: Η εφαρμογή budgeting λευκής ετικέτας για τους νέους

Το Blink προσφέρεται ως μια υπηρεσία B2B2C, αξιοποιώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη και την παιχνιδοποίηση για να παρέχει προσωποποιημένες οικονομικές συμβουλές.

Hobsido: Με στόχο τον ψηφιακό μετασχηματισμό του real estate

Το πιο γνωστό τεχνολογικό εργαλείο που ανέπτυξε η εταιρεία είναι το ektimiseto.gr, πλατφόρμα που βοηθά τον χρήστη να μάθει την αξία του ακινήτου του.

Αλκης Κυριακάκης: Έφερε τον οικογενειακό όμιλο σε ρεκόρ κερδών

Ο όμιλος έχει τουριστικά γραφεία, ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα, ενώ διαθέτει λεωφορεία, καθώς και δύο επιβατικά σκάφη.

Δημήτρης Βογιατζής: Με ατού τα data analytics και τις τεχνολογικές καινοτομίες

Η Amplifyd ξεχώρισε του ταλέντο του Δημήτρη του προτείνει στον πρώτο χρόνο συνεργασίας τους να γίνει Equity Partner,.

Β. Βαρδινογιάννης: "Πρώτα οι Gamers" με την Couch Heroes

Μετά την άντληση 1 εκατ. ευρώ η Couch Heroes προετοιμάζεται για τον τρίτο γύρο χρηματοδότησης.

VibeAbroad: Η πλατφόρμα που συνδέει τους ταξιδιώτες με τους τοπικούς πολιτισμούς

Η δωρεάν πλατφόρμα στοχεύει να γεφυρώσει το κενό μεταξύ ταξιδιωτών και τοπικών πολιτισμών

Blue Rocket Content Agency: Στόχος να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα content agencies στη χώρα

Παράλληλα με το Business Review Greece, ο Χάρης Αθανασίου, ο Βασίλης Ανδριανόπουλος, ο Αλέξανδρος Απέργης και ο Δημήτρης Βλάμης τρέχουν την BlueRocket, ένα digital content agency.

Κ. Τσακογιάννης: Ολοκληρωμένες λύσεις για την ηλεκτροκίνηση με την Armet Mobility

Μέσα σε λίγα χρόνια, η Armet Mobility αύξησε τον τζίρο της από 100.000 ευρώ (το 2020) σε σχεδόν 2 εκατ. ευρώ (το 2022).