Isometricks: Κέντρισε το ενδιαφέρον του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας με το wizzle

Isometricks: Κέντρισε το ενδιαφέρον του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας με το wizzle

Μαρίνα Γιακουμόγλου, 16, Φαίη Κατσάνου, 16, Κορίνα Μαλασίδη 16, Νικόλαος Σίββας, 16, Ιωάννης Τερψιάδης,17

Η Isometricks είναι μια Μαθητική Επιχείρηση η οποία πιστεύει στη δύναμη του παιχνιδιού και προσφέρει ένα συναρπαστικό παιχνίδι σκέψης και δημιουργίας με κρυμμένα μαθηματικά, το wizzle, που διεγείρει τη φαντασία, καταπολεμά το άγχος και εξασκεί το μυαλό.

Όπως αναφέρει η ομάδα της Isometricks, ο άνθρωπος είναι φτιαγμένος, περιβάλλεται, λειτουργεί και σκέφτεται με συμμετρίες. Το wizzle αξιοποιεί τις συμμετρίες και τις συνδέει με τον τρόπο που σκέφτεται και λειτουργεί ο άνθρωπος. Η Isometricks προσφέρει ένα ανοιχτό παιχνίδι, μακριά από τις οθόνες των υπολογιστών, που εστιάζει στη λογική, τη δημιουργικότητα, τη φαντασία, τη μνήμη, την υπομονή και καλλιεργεί χωρικές και λεπτές κινητικές δεξιότητες. Απευθύνεται σε παιδιά, millennials γονείς, πολυάσχολους ενήλικες και ηλικιωμένους.

Τα προϊόντα της είναι συλλογές πολύχρωμων ψηφίδων που σχεδιάζονται με μαθηματικούς κανόνες και συναρμολογούνται με τη λογική του ψηφιδωτού, δίνοντας ατελείωτες δυνατότητες δημιουργίας. Σχεδιάζονται και παράγονται inhouse με τεχνολογία 3D εκτύπωσης που δίνει πρωτοφανείς δυνατότητες custom εκδόσεων και after sales service.

Το wizzle είναι επίσης ένα serious game με εφαρμογή στην εκπαίδευση και την ιατρική. Έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας και χρησιμοποιείται ήδη σε δομές υγείας, για μη φαρμακευτικές θεραπευτικές παρεμβάσεις σε άτομα με άνοια και νοητική υστέρηση. Μεγάλος πελάτης της Isometricks είναι το Κέντρο Αποκατάστασης ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ. Επίσης, συνεργάζεται με την Ελληνική Εταιρεία Alzheimer η οποία έχει εντάξει το wizzle σε δύο ερευνητικά προγράμματα και με το Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης του MOMus, σε προγράμματα του Μουσείου για το κοινό.

Οι τιμές πώλησης ανέρχονται στα 8 ευρώ, 9 ευρώ και 12 ευρώ. Τα wizzle πωλούνται σε Ελλάδα και εξωτερικό μέσω της ιστοσελίδας της Isometricks ( Είναι επίσης διαθέσιμα στα πωλητήρια των Μουσείων του MOMus.σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, στο Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογίας – ΝΟΗΣΙΣ και σε τοπικά βιβλιοπωλεία στη Θεσσαλονίκη. 

Η Isometricks αναδείχθηκε "Company of The Year 2023" στον Πανευρωπαϊκό Τελικό του Junior Achievement Europe και θα εκπροσωπήσει την Ευρώπη στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό JA Worldwide. Κατέκτησε επίσης τη 2η θέση στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό Social Innovation Relay.

Η αγωνιστική ομάδα της Isometricks αποτελείται από τους/τις μαθητές/μαθήτριες Κορίνα Μαλασίδη, Ιωάννη Τερψιάδη, Φαίη Κατσάνου, Μαρίνα Γιακουμόγλου και Νικόλαο Σίββα Τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας είναι οι: Αιμιλία Βουκουρεσλή, Χριστόφορος Ζήρνας, Απόστολος Κουλτούκης, Μαρία Μιμίδου, Στυλιανή Τσούκα, Θωμάς Στεφανίδης, Εμμανουήλ Τσιντάρης, Παναγιώτης Τσιντάρης, Άρτεμις Τσιουντουκίδου, Σωκράτης Ουζούνης, Ανδρέας Ομήρου, Κωνσταντίνα Σαραφείδη. Οι καθηγητές που καθοδηγούν την ομάδα είναι οι Νικόλαος Τερψιάδης, Άννα Ματσιώρη και Κυριακή Βασιλού.

*Στην φωτογραφία από αριστερά προς τα δεξιά: Νίκος Σίββας, Κορίνα Μαλασίδη, Φαίη Κατσάνου, Μαρίνα Γιακουμόγλου, Γιάννης Τερψιάδης

Mεθοδολογία:  Από τις πάνω από 100 υποψηφιότητες που συγκέντρωσε το "Forbes" –είτε μέσω αιτήσεων των ίδιων των ενδιαφερομένων είτε μέσω προτάσεων από ιδρύματα και αρμόδιους φορείς–, η συντακτική ομάδα έκανε μια πρώτη διαλογή και κατέληξε σε 55. Η κριτική επιτροπή, η οποία αποτελούνταν από τους κ.κ. Σπύρο Θεοδωρόπουλο (Διευθύνοντα Σύμβουλο της Bespoke SGA Holdings), Μιχάλη Μπλέτσα (Διευθυντή Πληροφορικής στο Media Lab του MIT), Απόστολο Ταμβακάκη (Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύμβουλο EOS Capital Partners) και Θεοχάρη Φιλιππόπουλο (Πρόεδρο του Capital.gr, Πρόεδρο των Αττικών Εκδόσεων), αξιολόγησε τις υποψηφιότητες με βαθμολογίες από το 1 (χαμηλότερο) έως το 4 (υψηλότερο), βάσει των οποίων διαμορφώθηκε η οριστική κατάταξη.  Η σειρά δημοσίευσης έχει οριστεί σύμφωνα με τη βαθμολογία των μελών (από την υψηλότερη στη χαμηλότερη) και εν συνεχεία, αλφαβητικά.  Προϋποθέσεις συμμετοχής στη λίστα "Forbes 30 under 30 Greece 2024" πληρούσαν όσοι  είναι γεννημένοι από την 1/1/1994 και μετά.

 

THE FUTURE OF DRIVING

Οταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Περισσότερα από Forbes

Ποιες είναι οι δύο Ελληνίδες της ευρωπαϊκής λίστας του Forbes "30 Under 30"

Δύο εξαιρετικές Ελληνίδες κατάφεραν να διακριθούν για τις επιτυχημένες πορείες τους σε δύο διαφορετικούς τομείς.

Άννα Τζήκα: Δραστηριότητα με κοινωνικό πρόσημο

Η δράση της 29χρονης Άννας αφορά δύο κοινωνικά ζητήµατα που βρίσκονται στον πυρήνα του σύγχρονου κόσµου.

Συμεών Λαλαγκός: Ενοικιάσεις σκαφών με τη "σφραγίδα" του Σερ Στέλιου Χατζηιωάννου

Εκτός από τον Σερ Στέλιο, την easyboat υποστηρίζουν ο ιδρυτής της Everypay καθώς και ο ιδιοκτήτης της ευρωπαϊκής άδειας των Domino’s Pizza.

Let’s Park: Η ομάδα που φτιάχνει πάρκα τσέπης

Η πλατφόρμα επιτρέπει τον συν-σχεδιασμό, την εύρεση χρηματοδότησης και την υλοποίηση των πάρκων τσέπης.

Blink app: Η εφαρμογή budgeting λευκής ετικέτας για τους νέους

Το Blink προσφέρεται ως μια υπηρεσία B2B2C, αξιοποιώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη και την παιχνιδοποίηση για να παρέχει προσωποποιημένες οικονομικές συμβουλές.

Hobsido: Με στόχο τον ψηφιακό μετασχηματισμό του real estate

Το πιο γνωστό τεχνολογικό εργαλείο που ανέπτυξε η εταιρεία είναι το ektimiseto.gr, πλατφόρμα που βοηθά τον χρήστη να μάθει την αξία του ακινήτου του.

Αλκης Κυριακάκης: Έφερε τον οικογενειακό όμιλο σε ρεκόρ κερδών

Ο όμιλος έχει τουριστικά γραφεία, ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα, ενώ διαθέτει λεωφορεία, καθώς και δύο επιβατικά σκάφη.

Δημήτρης Βογιατζής: Με ατού τα data analytics και τις τεχνολογικές καινοτομίες

Η Amplifyd ξεχώρισε του ταλέντο του Δημήτρη του προτείνει στον πρώτο χρόνο συνεργασίας τους να γίνει Equity Partner,.

Β. Βαρδινογιάννης: "Πρώτα οι Gamers" με την Couch Heroes

Μετά την άντληση 1 εκατ. ευρώ η Couch Heroes προετοιμάζεται για τον τρίτο γύρο χρηματοδότησης.

VibeAbroad: Η πλατφόρμα που συνδέει τους ταξιδιώτες με τους τοπικούς πολιτισμούς

Η δωρεάν πλατφόρμα στοχεύει να γεφυρώσει το κενό μεταξύ ταξιδιωτών και τοπικών πολιτισμών

Blue Rocket Content Agency: Στόχος να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα content agencies στη χώρα

Παράλληλα με το Business Review Greece, ο Χάρης Αθανασίου, ο Βασίλης Ανδριανόπουλος, ο Αλέξανδρος Απέργης και ο Δημήτρης Βλάμης τρέχουν την BlueRocket, ένα digital content agency.

Κ. Τσακογιάννης: Ολοκληρωμένες λύσεις για την ηλεκτροκίνηση με την Armet Mobility

Μέσα σε λίγα χρόνια, η Armet Mobility αύξησε τον τζίρο της από 100.000 ευρώ (το 2020) σε σχεδόν 2 εκατ. ευρώ (το 2022).