Απόλλωνας Κωνσταντόπουλος (Ensight): Μια λύση για την εξοικονόμηση ενέργειας μέσω AI

Απόλλωνας Κωνσταντόπουλος (Ensight): Μια λύση για την εξοικονόμηση ενέργειας μέσω AI

Απόλλωνας Κωνσταντόπουλος, 29 ετών

Στον νευραλγικό τοµέα της ενέργειας έχει διακριθεί ο Απόλλωνας Κωνσταντόπουλος, o οποίος στην κορύφωση της παγκόσµιας ενεργειακής κρίσης δηµιούργησε µια λύση για την εξοικονόµηση ενέργειας µέσω AI.

Ο Απόλλωνας µαζί µε τον Μιχάλη Μανή (άνω των 30) ίδρυσαν την greentech νεοφυή εταιρεία Εnsight, η οποία πέτυχε µια παγκόσµια διάκριση για την καινοτοµία της, κερδίζοντας το ύψιστο 1ο βραβείο από το κορυφαίο Ινστιτούτο τεχνολογίας ΜΙΤ στον τοµέα της Ενέργειας, ανάµεσα σε 570 άλλες εταιρείες.

Πρόκειται για την πρώτη startup στη χώρα που καταφέρνει να κάνει απευθείας µέτρηση και πρόβλεψη κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας µε τη βοήθεια αλγορίθµων machine learning και τεχνητής νοηµοσύνης, προωθώντας µια κουλτούρα περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης. H πλατφόρµα, επιπλέον, πετυχαίνει να βοηθήσει τους χρήστες στην εξοικονόµηση ενέργειας µε προσωποποιηµένα tips, δηµιουργώντας το ενεργειακό προφίλ του κάθε χρήστη.

 

Απόλλωνας Κωνσταντόπουλος - για μεσα

 


Η Ensight, η οποία έχει έδρα την Αγγλία, έχει πετύχει σηµαντικές συνεργασίες, έχοντας ταχύτατη εξέλιξη, αλλά και κέρδη. Αρχικά επένδυσε ως angel investor Ελληνοελβετός µεγαλοτραπεζίτης της Μοrgan Stanley. Επίσης, έλαβε πρόταση συνεργασίας από τη ΔΕΗ και την πολυεθνική Dixons, ενώ πέτυχε µια εξαιρετική συνεργασία µε τον Όµιλο Μυτιληναίου, και συγκεκριµένα µε την Protergia, αλλά και µε την AVOCADO του Βασίλη Νικολόπουλου. Επιπλέον, συνεργάζεται µε το Πολυτεχνείο αλλά και µε την Ήρων στον ερευνητικό τοµέα, ενώ βρίσκεται σε συζητήσεις µε το Τεχνολογικό Ινστιτούτο Πράγας. Συγχρόνως, έχει συνάψει συνεργασία µε το Εθνικό Κέντρο Έρευνας Φυσικών Επιστηµών "Δηµόκριτος", συµµετέχοντας στο µεγάλο πρόγραµµα "Smart Attica Digital Innovation Hub (DIH)". Πέραν των προαναφερθέντων, έχει συνάψει συνεργασία µε την GenerationY, ενώ το σύστηµα της Ensight εφαρµόστηκε στον Δήµο Βάρης - Βούλας - Βουλιαγµένης µε εξαιρετικά επιτυχή αποτελέσµατα.

Την ίδια στιγµή, συγκεντρώνει το ενδιαφέρον ξένων επενδυτών, µε την αποτίµησή της να διαµορφώνεται στα 3 εκατ. ευρώ.

Σύµβουλοι και συνεργάτες είναι ο "γκουρού" των ενεργειακών αγορών δόκτωρ Άλεξ Παπαλεξόπουλος, από τη ΝΑSA ο Δηµήτρης Μαυριπλής Professor of Mechanical Engineering, ο νοµικός σύµβουλος της Τράπεζας Πειραιώς Νικόλαος Μόσχος, ο επίτιµος πρόξενος του Δουκάτου του Λουξεµβούργου βιοµήχανος Γιάννης Βεργίνης, ο Απόστολος Ασλανίδης της ΑSPATE και η GenerationY. Head of Communications είναι η δηµοσιογράφος-παρουσιάστρια Λίνα Μαρίλη.

Ο Απόλλωνας Κωνσταντόπουλος είναι επίσης συνιδρυτής του φιλανθρωπικού Αµερικανικού Οργανισµού CRC, που εστιάζει στο να υποστηρίζει φιλανθρωπικά ιδρύµατα στην Ελλάδα κι έχει βοηθήσει πολλά παιδιά σε ανάγκη.

Mεθοδολογία:  Από τις πάνω από 100 υποψηφιότητες που συγκέντρωσε το "Forbes" –είτε μέσω αιτήσεων των ίδιων των ενδιαφερομένων είτε μέσω προτάσεων από ιδρύματα και αρμόδιους φορείς–, η συντακτική ομάδα έκανε μια πρώτη διαλογή και κατέληξε σε 55. Η κριτική επιτροπή, η οποία αποτελούνταν από τους κ.κ. Σπύρο Θεοδωρόπουλο (Διευθύνοντα Σύμβουλο της Bespoke SGA Holdings), Μιχάλη Μπλέτσα (Διευθυντή Πληροφορικής στο Media Lab του MIT), Απόστολο Ταμβακάκη (Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύμβουλο EOS Capital Partners) και Θεοχάρη Φιλιππόπουλο (Πρόεδρο του Capital.gr, Πρόεδρο των Αττικών Εκδόσεων), αξιολόγησε τις υποψηφιότητες με βαθμολογίες από το 1 (χαμηλότερο) έως το 4 (υψηλότερο), βάσει των οποίων διαμορφώθηκε η οριστική κατάταξη.  Η σειρά δημοσίευσης έχει οριστεί σύμφωνα με τη βαθμολογία των μελών (από την υψηλότερη στη χαμηλότερη) και εν συνεχεία, αλφαβητικά.  Προϋποθέσεις συμμετοχής στη λίστα "Forbes 30 under 30 Greece 2024" πληρούσαν όσοι  είναι γεννημένοι από την 1/1/1994 και μετά.

 

 

THE FUTURE OF DRIVING

Οταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Περισσότερα από Forbes

Ποιες είναι οι δύο Ελληνίδες της ευρωπαϊκής λίστας του Forbes "30 Under 30"

Δύο εξαιρετικές Ελληνίδες κατάφεραν να διακριθούν για τις επιτυχημένες πορείες τους σε δύο διαφορετικούς τομείς.

Άννα Τζήκα: Δραστηριότητα με κοινωνικό πρόσημο

Η δράση της 29χρονης Άννας αφορά δύο κοινωνικά ζητήµατα που βρίσκονται στον πυρήνα του σύγχρονου κόσµου.

Συμεών Λαλαγκός: Ενοικιάσεις σκαφών με τη "σφραγίδα" του Σερ Στέλιου Χατζηιωάννου

Εκτός από τον Σερ Στέλιο, την easyboat υποστηρίζουν ο ιδρυτής της Everypay καθώς και ο ιδιοκτήτης της ευρωπαϊκής άδειας των Domino’s Pizza.

Let’s Park: Η ομάδα που φτιάχνει πάρκα τσέπης

Η πλατφόρμα επιτρέπει τον συν-σχεδιασμό, την εύρεση χρηματοδότησης και την υλοποίηση των πάρκων τσέπης.

Blink app: Η εφαρμογή budgeting λευκής ετικέτας για τους νέους

Το Blink προσφέρεται ως μια υπηρεσία B2B2C, αξιοποιώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη και την παιχνιδοποίηση για να παρέχει προσωποποιημένες οικονομικές συμβουλές.

Hobsido: Με στόχο τον ψηφιακό μετασχηματισμό του real estate

Το πιο γνωστό τεχνολογικό εργαλείο που ανέπτυξε η εταιρεία είναι το ektimiseto.gr, πλατφόρμα που βοηθά τον χρήστη να μάθει την αξία του ακινήτου του.

Αλκης Κυριακάκης: Έφερε τον οικογενειακό όμιλο σε ρεκόρ κερδών

Ο όμιλος έχει τουριστικά γραφεία, ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα, ενώ διαθέτει λεωφορεία, καθώς και δύο επιβατικά σκάφη.

Δημήτρης Βογιατζής: Με ατού τα data analytics και τις τεχνολογικές καινοτομίες

Η Amplifyd ξεχώρισε του ταλέντο του Δημήτρη του προτείνει στον πρώτο χρόνο συνεργασίας τους να γίνει Equity Partner,.

Β. Βαρδινογιάννης: "Πρώτα οι Gamers" με την Couch Heroes

Μετά την άντληση 1 εκατ. ευρώ η Couch Heroes προετοιμάζεται για τον τρίτο γύρο χρηματοδότησης.

VibeAbroad: Η πλατφόρμα που συνδέει τους ταξιδιώτες με τους τοπικούς πολιτισμούς

Η δωρεάν πλατφόρμα στοχεύει να γεφυρώσει το κενό μεταξύ ταξιδιωτών και τοπικών πολιτισμών

Blue Rocket Content Agency: Στόχος να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα content agencies στη χώρα

Παράλληλα με το Business Review Greece, ο Χάρης Αθανασίου, ο Βασίλης Ανδριανόπουλος, ο Αλέξανδρος Απέργης και ο Δημήτρης Βλάμης τρέχουν την BlueRocket, ένα digital content agency.

Κ. Τσακογιάννης: Ολοκληρωμένες λύσεις για την ηλεκτροκίνηση με την Armet Mobility

Μέσα σε λίγα χρόνια, η Armet Mobility αύξησε τον τζίρο της από 100.000 ευρώ (το 2020) σε σχεδόν 2 εκατ. ευρώ (το 2022).