Βαρδής Βαρδινογιάννης, 27 ετών
Αθήνα, Ηνωμένες Πολιτείες, Ηνωμένο Βασίλειο. Αυτή τη διαδρομή έχει ακολουθήσει τα τελευταία επτά χρόνια ο Βαρδής Βαρδινογιάννης, με το Ηνωμένο Βασίλειο, να είναι επί του παρόντος, ο τελευταίος του σταθμός. Όπως λέει ο ίδιος αυτή η επταετής διαδρομή διεύρυνε τους ορίζοντες και εμπλούτισε τις γνώσεις του, προσφέροντάς του πολύτιμες εμπειρίες τις οποίες πλέον αξιοποιεί επιχειρηματικά.
Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια γοήτευαν τον Βαρδή από μικρή ηλικία και το ενδιαφέρον του για τη δημιουργία βιντεοπαιχνιδιών, όχι μόνο σαν ψυχαγωγία αλλά και σαν μια μορφή τέχνης, ήταν ανέκαθεν έντονο. Έκανε το όραμά του πραγματικότητα ιδρύοντας τον Νοέμβριο του 2021 την εταιρεία Couch Heroes, στην οποία έχει αναλάβει καθήκοντα CEO.
Στόχος της Couch Heroes είναι η διεύρυνση της αγοράς των video games προσφέροντας μια gamified πλατφόρμα που παρέχει ιδιαίτερα και σημαντικά οφέλη τόσο για τους προγραμματιστές όσο και για τους χρήστες, ξεκλειδώνοντας συγχρόνως την κρυμμένη αξία του κόσμου των video games.
Με κεντρικά γραφεία στην Κύπρο και στην Ελλάδα, η Couch Heroes λειτουργεί με βάση τη φιλοσοφία "Πρώτα οι Gamers", προωθώντας μια εταιρική κουλτούρα και μια δομή που ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα και την καινοτομία, ενώ από τους βασικούς της στόχους είναι να δώσει μια νέα πνοή στην ελληνική gaming κοινότητα και παράλληλα να αποτελέσει έμπνευση για τον επόμενο κύκλο ανάπτυξης παιχνιδιών στην Ελλάδα.
Μετά από την επιτυχή ολοκλήρωση δύο γύρων χρηματοδότησης, από τους οποίους η Couch Heroes άντλησε ποσό 1 εκατ. ευρώ, η εταιρεία βρίσκεται σε ένα μεταβατικό στάδιο καθώς προετοιμάζεται για τον τρίτο γύρο χρηματοδότησης με στόχο να ενισχύσει περαιτέρω την πλατφόρμα της.
Σήμερα, η Couch Heroes απασχολεί σαράντα επαγγελματίες (για την ανάπτυξη των παιχνιδιών -προγραμματισμός-, δημιουργία 3D γραφικών παιχνιδιών κ.τ.λ.), οι οποίοι προέρχονται από δεκαπέντε διαφορετικές χώρες.
Η ομάδα της Couch Heroes, αξιοποιώντας τις εμπειρίες της, θέλει να προωθήσει τις ελληνικές εταιρείες στη βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών. Επιπρόσθετα, το όραμα της ομάδας εστιάζει και στον μετασχηματισμό της βιομηχανίας της ηλεκτρονικής ψυχαγωγίας και των βιντεοπαιχνιδιών σε κάτι νέο και διαφορετικό, το οποίο θα έχει και κοινωνικό αντίκτυπο, ενώ παράλληλα θα αναδείξει τα θετικά χαρακτηριστικά του gaming.
Mεθοδολογία: Από τις πάνω από 100 υποψηφιότητες που συγκέντρωσε το "Forbes" –είτε μέσω αιτήσεων των ίδιων των ενδιαφερομένων είτε μέσω προτάσεων από ιδρύματα και αρμόδιους φορείς–, η συντακτική ομάδα έκανε μια πρώτη διαλογή και κατέληξε σε 55. Η κριτική επιτροπή, η οποία αποτελούνταν από τους κ.κ. Σπύρο Θεοδωρόπουλο (Διευθύνοντα Σύμβουλο της Bespoke SGA Holdings), Μιχάλη Μπλέτσα (Διευθυντή Πληροφορικής στο Media Lab του MIT), Απόστολο Ταμβακάκη (Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύμβουλο EOS Capital Partners) και Θεοχάρη Φιλιππόπουλο (Πρόεδρο του Capital.gr, Πρόεδρο των Αττικών Εκδόσεων), αξιολόγησε τις υποψηφιότητες με βαθμολογίες από το 1 (χαμηλότερο) έως το 4 (υψηλότερο), βάσει των οποίων διαμορφώθηκε η οριστική κατάταξη. Η σειρά δημοσίευσης έχει οριστεί σύμφωνα με τη βαθμολογία των μελών (από την υψηλότερη στη χαμηλότερη) και εν συνεχεία, αλφαβητικά. Προϋποθέσεις συμμετοχής στη λίστα "Forbes 30 under 30 Greece 2024" πληρούσαν όσοι είναι γεννημένοι από την 1/1/1994 και μετά.