Η Κωνσταντίνα και η Kaedim κάνουν την ανάπτυξη 3D ψηφιακών μοντέλων... παιχνιδάκι

Η Κωνσταντίνα και η Kaedim κάνουν την ανάπτυξη 3D ψηφιακών μοντέλων... παιχνιδάκι

Κωνσταντίνα Ψωμά (24 ετών)

Μια ιδέα που συνέλαβε και ανέπτυξε κατά τη διάρκεια των σπουδών της άνοιξε στην Κωνσταντίνα Ψωμά την πόρτα του επιχειρείν, με το μέλλον της μάλιστα να προδιαγράφεται πολλά υποσχόμενο. Όλα ξεκίνησαν ενόσω σπούδαζε στο τμήμα Πληροφορικής και Καινοτομίας του Πανεπιστημίου Bristol στη Βρετανία, οπότε και συνέλαβε αρχικά την ιδέα έπειτα από μια πανεπιστημιακή εργασία, την οποία ανέπτυξε περαιτέρω κατά τη διάρκεια του μεταπτυχιακού της και τελικά κατέληξε να πάρει "σάρκα και οστά" με τη μορφή της startup εταιρείας Kaedim.

Κατά τη διάρκεια των σπουδών της η Κωνσταντίνα ασχολήθηκε με πολλές πτυχές της διαδικασίας δημιουργίας 3D ψηφιακών μοντέλων, υλοποιώντας projects σχεδιασμού τρισδιάστατων χαρακτήρων και σκηνικών, όπως και 3D Animation. Ιντριγκαρισμένη από τη δυσκολία και την πρακτικότητα των διαθέσιμων λογισμικών, αποφάσισε να μιλήσει με τοπικές εταιρείες κινουμένων σχεδίων και βιντεοπαιχνιδιών, μεταξύ των οποίων η Aardman Animations, προκειμένου να αποκτήσει εικόνα για την κλίμακα των τρισδιάστατων παραγωγών. Επιχειρώντας να κατανοήσει την τέχνη της δημιουργίας τρισδιάστατων ψηφιακών μοντέλων, συνειδητοποίησε ότι το μεγαλύτερο μέρος της διαδικασίας συνεχίζει να γίνεται με το χέρι, τα προβλήματα που ανακύπτουν είναι πολλά και το κόστος υπέρογκο, γεγονός που καθιστά την όλη διαδικασία αργή κι επίπονη για τους κλάδους που βασίζονται στο ψηφιακό 3D περιεχόμενο.

Έτσι, η Κωνσταντίνα αποφάσισε να κάνει το μεταπτυχιακό της πάνω σε Νευρωνικά Δίκτυα Βαθιάς Μάθησης για μετατροπή περιεχομένου από 2D σε 3D, για την ανάπτυξη ενός εμπορικά εκμεταλλεύσιμου προϊόντος που θα μετατρέπει δισδιάστατες εικόνες σε τρισδιάστατες. Αυτό το έργο έδωσε "επιχειρηματική ταυτότητα" στην Kaedim.

Τον Φεβρουάριο του 2020, κατά τη διάρκεια του τελευταίου έτους σπουδών της Κωνσταντίνας, η Kaedim πήρε και εταιρική μορφή. Η εξέλιξη ήταν γοργή, με την εταιρεία να πραγματοποιεί δύο γύρους χρηματοδότησης μέσω Venture Capitals και "αγγέλων" επενδυτών. Σήμερα η ομάδα της Kaedim απαρτίζεται από 15 άτομα και διαθέτει γραφεία σε Λονδίνο και Σαν Φρανσίσκο, ενώ προετοιμάζεται για τον επόμενο γύρο χρηματοδότησης (seed round), αργότερα φέτος.

Η Kaedim χρησιμοποιεί Tεχνητή Nοημοσύνη και Mηχανική Mάθηση για την ανάπτυξη αλγορίθμων που μετατρέπουν δισδιάστατες (2D) εικόνες σε τρισδιάστατα (3D) ψηφιακά μοντέλα, εστιάζοντας κυρίως σε εφαρμογές για βιντεοπαιχνίδια.

Mεθοδολογία:  Από τις πάνω από 100 υποψηφιότητες που συγκέντρωσε το "Forbes" –είτε μέσω αιτήσεων των ίδιων των ενδιαφερομένων είτε μέσω προτάσεων από ιδρύματα και αρμόδιους φορείς–, η συντακτική ομάδα έκανε μια πρώτη διαλογή και κατέληξε σε 50. Η κριτική επιτροπή, η οποία αποτελούνταν από τους κ.κ. Σπύρο Θεοδωρόπουλο (διευθύνοντα σύμβουλο της Bespoke SGA Holdings), Νίκο Καραμούζη (πρόεδρο του SMERemediumCap και της Grant Thornton Ελλάδος), Μιχάλη Μπλέτσα (διευθυντή Πληροφορικής στο Media Lab του MIT), Θεοχάρη Φιλιππόπουλο (πρόεδρο του Capital.gr, πρόεδρο των Αττικών Εκδόσεων), αξιολόγησε τις 50 υποψηφιότητες με βαθμολογίες από το 1 (χαμηλότερο) έως το 4 (υψηλότερο), βάσει των οποίων διαμορφώθηκε η οριστική κατάταξη.  Η σειρά δημοσίευσης έχει οριστεί σύμφωνα με τη βαθμολογία των μελών (από την υψηλότερη στη χαμηλότερη) και εν συνεχεία, αλφαβητικά.  Προϋποθέσεις συμμετοχής στη λίστα "Forbes 30 under 30 Greece 2023" πληρούσαν όσοι είναι γεννημένοι από την 1/1/1993 και μετά.

Διαβάστε ακόμη: 

* Κυριάκος Γεωργίου: Το μαθηματικό μυαλό της Finloup

* Νίκος Θεοδωρόπουλος: Μεταξύ πολιτικής και επιχειρείν 

* Promilist: Ανοίγει νέους δρόμους... στη ναυτιλία, με σύμμαχο την τεχνητή νοημοσύνη

* Orderit: Η εφαρμογή που βάζει τέλος στον εφιάλτη της κουζίνας των εστιατορίων

* Η Aidplex αλλάζει τα δεδομένα στη θεραπεία της σκολίωσης

Το luxury brand της 24χρονης Μαρίνας Ραφαήλ που "κατέκτησε" βασίλισσες και celebrities

BrainFirst: Η startup που έβαλε την εικονική πραγματικότητα στα σχολεία

* Knifeprint: Η startup που ανήγαγε την κατασκευή μαχαιριών σε τέχνη για όλους

Microgreens-Magicgreens: Μετατρέπει παλιούς υπολογιστές σε hi-tech μίνι θερμοκήπια μικρολαχανικών

* Digital Bites: H startup που προσθέτει γεύση... στην εικονική πραγματικότητα

* Το Aivio της JBM βάζει τέλος στη σπατάλη νερού

* Univation, η startup που βοηθά φοιτητές να κάνουν τις επιχειρηματικές τους ιδέες πράξη

GEP Unmanned Technologies: Τα drones της ελληνικής startup "σκανάρουν" το χωράφι σου σε 15΄

Γυμνάσου και κέρδισε δωροεπιταγές μέσω του app της Run4More

* Gridustry: Η startup που "χτίζει" μια νέα κουλτούρα κατανάλωσης ενέργειας

* Aisthesis Medical: Με τη χρήση AI εξαλείφει τις διεγχειρητικές-μετεγχειρητικές επιπλοκές

Δύο αδέρφια από τις Σπέτσες πάντρεψαν την παράδοση με την τεχνολογία κι έφτιαξαν το πρώτο ηλεκτροκίνητο ξύλινο ιστιοφόρο

Γ. Κουράκος: Μετά την ανάδειξη της Digital Expo σε παγκόσμιο επίπεδο, στρέφεται και στο Business Development event

"Ακαδημία" πωλήσεων από τα αδέρφια Κυρίτση

Τα "μαγικά" της Άννας Μοραγλή εκτινάσσουν την προβολή των ΜμΕ στις μηχανές αναζήτησης

* Δημήτριος-Λεωνίδας Παπαδόπουλος: Στρώνει τον δρόμο... της ανάπτυξης σε ανερχόμενες startups

* Ο 27χρονος Μάριος βάζει την Ελλάδα στην παγκόσμια αγορά παραγωγής βιντεοπαιχνιδιών και εικονικής πραγματικότητας

* Openous: Η ΜΚΟ που ενδυναμώνει τη ψυχική ανθεκτικότητα παιδιών και εφήβων