"Ακαδημία" πωλήσεων από τα αδέρφια Κυρίτση

"Ακαδημία" πωλήσεων από τα αδέρφια Κυρίτση

Αλέξανδρος Κυρίτσης (26 ετών), Σάββας Κυρίτσης (27 ετών)

Δύο διαφορετικές υπηρεσίες με κοινό στόχο τις πωλήσεις έχουν δημιουργήσει ο Αλέξανδρος και ο Σάββας Κυρίτσης. Τα δύο αδέλφια, γεννημένα στη Γερμανία από Έλληνες γονείς, ανακάλυψαν ότι διαθέτουν ταλέντο στις πωλήσεις.

Αφουγκραζόμενοι τις ανάγκες της αγοράς, και μάλιστα μιας γερμανόφωνης αγοράς άνω των 100 εκατ. κατοίκων (αφού οι πελάτες τους βρίσκονται σε Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία), αποφάσισαν να ιδρύσουν το 2019 την Closing Academy, μια ακαδημία όπου διδάσκουν την τέχνη των πωλήσεων, αφού στόχος τους ήταν να μεταλαμπαδεύσουν το ταλέντο τους. Όπως λένε οι ίδιοι, πολλοί άνθρωποι θέλουν να γίνουν ελεύθεροι επαγγελματίες, χωρίς όμως να μπορούν να πουλήσουν. Ωστόσο, χωρίς πώληση δεν υπάρχει εισόδημα. Αυτό σημαίνει ότι όποιος έχει επιχείρηση ή επιθυμεί να δημιουργήσει μία, απαραίτητη προϋπόθεση για την επιτυχία της είναι η δεξιότητα στις πωλήσεις. Για να κάνουν το όνειρό τους πραγματικότητα, στηρίχθηκαν στην 8ετή εμπειρία τους (η οποία περιλαμβάνει πωλήσεις από φυσικά προϊόντα έως και υψηλής τιμής ψηφιακά), αλλά και σε μετεκπαίδευση που τους κόστισε υψηλό πενταψήφιο ποσό.

Για τους εκπαιδευόμενους –και όχι μόνο– που θεωρούν ότι οι πωλήσεις δεν είναι το φόρτε τους, ο Αλέξανδρος και ο Σάββας ίδρυσαν επίσης την Closing Agency, η οποία με δικό της δίκτυο πληροφόρησης και ενημέρωσης αναλαμβάνει να πουλάει –έναντι προμήθειας– για λογαριασμό άλλων. Όπως εξηγούν ο Αλέξανδρος και ο Σάββας, οι οποίοι έχουν αναπτύξει πολύ καλές διασυνδέσεις με γερμανόφωνες εταιρείες που παρέχουν ακριβά και εξειδικευμένα προϊόντα, οι επιχειρηματίες και πελάτες τους έχουν ένα κοινό πρόβλημα: δεν μπορούν να πουλήσουν στον βαθμό και στο επίπεδο που επιδέξια κάνουν τα δύο αδέρφια. Έτσι, ο Αλέξανδρος και ο Σάββας αναλαμβάνουν τους εκπαιδευόμενούς τους αμέσως μετά την εκπαίδευσή τους. Με αυτόν τον τρόπο, δημιουργούν προοπτικές και θέσεις εργασίας για τους συμμετέχοντες και προστιθέμενη αξία για τους πελάτες τους, οι οποίοι βλέπουν τις πωλήσεις τους να αυξάνονται, ενώ τα δύο αδέρφια διακρατούν ένα ποσοστό (20%) επί των πωλήσεων, καταλήγοντας σε μια κατάσταση win-win.

Τα έσοδα των δύο εταιρειών τους την τελευταία χρονιά ανήλθαν στα 553,62 χιλ. ευρώ, με τα κέρδη να φτάνουν στα 275,82 χιλ. ευρώ, ενώ στόχος τους είναι να διευρύνουν την παρουσία τους και σε άλλες χώρες.

Στην φωτογραφία από αριστερά προς τα δεξιά: Αλέξανδρος Κυρίτσης, Σάββας Κυρίτσης.

Mεθοδολογία:  Από τις πάνω από 100 υποψηφιότητες που συγκέντρωσε το "Forbes" –είτε μέσω αιτήσεων των ίδιων των ενδιαφερομένων είτε μέσω προτάσεων από ιδρύματα και αρμόδιους φορείς–, η συντακτική ομάδα έκανε μια πρώτη διαλογή και κατέληξε σε 50. Η κριτική επιτροπή, η οποία αποτελούνταν από τους κ.κ. Σπύρο Θεοδωρόπουλο (διευθύνοντα σύμβουλο της Bespoke SGA Holdings), Νίκο Καραμούζη (πρόεδρο του SMERemediumCap και της Grant Thornton Ελλάδος), Μιχάλη Μπλέτσα (διευθυντή Πληροφορικής στο Media Lab του MIT), Θεοχάρη Φιλιππόπουλο (πρόεδρο του Capital.gr, πρόεδρο των Αττικών Εκδόσεων), αξιολόγησε τις 50 υποψηφιότητες με βαθμολογίες από το 1 (χαμηλότερο) έως το 4 (υψηλότερο), βάσει των οποίων διαμορφώθηκε η οριστική κατάταξη.  Η σειρά δημοσίευσης έχει οριστεί σύμφωνα με τη βαθμολογία των μελών (από την υψηλότερη στη χαμηλότερη) και εν συνεχεία, αλφαβητικά.  Προϋποθέσεις συμμετοχής στη λίστα "Forbes 30 under 30 Greece 2023" πληρούσαν όσοι είναι γεννημένοι από την 1/1/1993 και μετά.

Διαβάστε ακόμη: 

* Κυριάκος Γεωργίου: Το μαθηματικό μυαλό της Finloup

* Νίκος Θεοδωρόπουλος: Μεταξύ πολιτικής και επιχειρείν 

* Promilist: Ανοίγει νέους δρόμους... στη ναυτιλία, με σύμμαχο την τεχνητή νοημοσύνη

* Orderit: Η εφαρμογή που βάζει τέλος στον εφιάλτη της κουζίνας των εστιατορίων

* Η Aidplex αλλάζει τα δεδομένα στη θεραπεία της σκολίωσης

Το luxury brand της 24χρονης Μαρίνας Ραφαήλ που "κατέκτησε" βασίλισσες και celebrities

BrainFirst: Η startup που έβαλε την εικονική πραγματικότητα στα σχολεία

* Knifeprint: Η startup που ανήγαγε την κατασκευή μαχαιριών σε τέχνη για όλους

Microgreens-Magicgreens: Μετατρέπει παλιούς υπολογιστές σε hi-tech μίνι θερμοκήπια μικρολαχανικών

* Digital Bites: H startup που προσθέτει γεύση... στην εικονική πραγματικότητα

* Το Aivio της JBM βάζει τέλος στη σπατάλη νερού

* Univation, η startup που βοηθά φοιτητές να κάνουν τις επιχειρηματικές τους ιδέες πράξη

GEP Unmanned Technologies: Τα drones της ελληνικής startup "σκανάρουν" το χωράφι σου σε 15΄

Γυμνάσου και κέρδισε δωροεπιταγές μέσω του app της Run4More

* Gridustry: Η startup που "χτίζει" μια νέα κουλτούρα κατανάλωσης ενέργειας

* Aisthesis Medical: Με τη χρήση AI εξαλείφει τις διεγχειρητικές-μετεγχειρητικές επιπλοκές

Δύο αδέρφια από τις Σπέτσες πάντρεψαν την παράδοση με την τεχνολογία κι έφτιαξαν το πρώτο ηλεκτροκίνητο ξύλινο ιστιοφόρο

Γ. Κουράκος: Μετά την ανάδειξη της Digital Expo σε παγκόσμιο επίπεδο, στρέφεται και στο Business Development event