H Knifeprint αλλάζει τα δεδομένα στον κλάδο της μαχαιροποιίας

H Knifeprint αλλάζει τα δεδομένα στον κλάδο της μαχαιροποιίας

Κωνσταντίνος Αργυρόπουλος-Καζάκης (27 ετών), Νίκος Παναγόπουλος (27 ετών), Γιώργος Τσανακτσίδης (27 ετών)

Ένα παιχνίδι με μαχαίρια στο History Channel, το οποίο έγινε viral, ήταν το έναυσμα για τη δημιουργία της Knifeprint ΙΚΕ. Το 2017 οι Γιώργος Τσανακτσίδης (CTO), Κωνσταντίνος Αργυρόπουλος Καζάκης (CEO), Νίκος Παναγόπουλος (COO), τότε φοιτητές του τμήματος Πληροφορικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και σημερινοί μηχανικοί λογισμικού, αποφάσισαν να διαταράξουν την παγκόσμια αγορά μαχαιροποιίας παρέχοντας industrial manufacturing και e-commerce εργαλεία σε κατασκευαστές μαχαιριών.

Η αρχική δραστηριότητα της Knifeprint αφορούσε την ανάπτυξη του software για την τέχνη της μαχαιροποιίας, στη συνέχεια ανέπτυξε υπηρεσίες κοπής, ενώ τώρα ετοιμάζεται να δημιουργήσει τα δικά της μηχανήματα για τρόχισμα μαχαιριών. Συγκεκριμένα, η πλατφόρμα της Knifeprint σήμερα αποτελείται από: το Knifeprint Editor (Online CAD), Knifeprint Cutting Service (on-demand υπηρεσίες υδροκοπής και laser), ένα υπό κατασκευή Marketplace και ηλεκτρικά εργαλεία. Συνδυάζοντας το πρώτο του είδους του σχεδιαστικό πρόγραμμα (CAD) για μαχαίρια με την υπηρεσία κοπής, η Knifeprint δίνει τη δυνατότητα σε επαγγελματίες και ερασιτέχνες μαχαιροποιούς σε όλο τον κόσμο να κατασκευάσουν μοναδικά και υψηλής ποιότητας χειροποίητα μαχαίρια με μοντέρνες τεχνολογίες.

Από την ίδρυσή της το 2017 η Knifeprint, η οποία δεν έχει λάβει χρηματοδότηση και ξεκίνησε με πολύ περιορισμένο budget, έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη 25.000 κατασκευαστών μαχαιριών σε όλο τον κόσμο. Μετά το επιτυχημένο λανσάρισμα της υπηρεσίας κοπής το καλοκαίρι του 2019, το 2020 πέτυχε αύξηση 280% στον τζίρο της, πραγματοποιώντας παράλληλα εξαγωγές σε όλες τις ηπείρους. Σημειώνεται πως πάνω από 70% του τζίρου της προέρχεται από τις ΗΠΑ και πάνω από το 90% των εξαγωγών της είναι προς την αγορά της Αμερικής.

Οι πελάτες της Knifeprint αποτελούνται από ερασιτέχνες μαχαιροποιούς που φτιάχνουν το πρώτο τους μαχαίρι μέσω της Knifeprint, μικρομεσαία μηχανουργεία μέχρι και εταιρεία στην Αυστραλία που προμηθεύει τον στρατό.

Η Knifeprint έχει περάσει από το εκκολαπτήριο EGG της Eurobank, έχει κερδίσει βραβεία από τον διαγωνισμό Match & Develop a startup 2018 (OK Thess & NBG Business Seeds) και τον 7ο Διαγωνισμό Επιχειρηματικού Σχεδίου John and Mary Pappajohn 2020.

* Στην φωτογραφία από αριστερά προς τα δεξιά: Νίκος Παναγόπουλος, Κωνσταντίνος Αργυρόπουλος-Καζάκης, Γιώργος Τσανακτσίδης.

Mεθοδολογία:  Από τις πάνω από 100 υποψηφιότητες που συγκέντρωσε το "Forbes" –είτε μέσω αιτήσεων των ίδιων των ενδιαφερομένων είτε μέσω προτάσεων από ιδρύματα και αρμόδιους φορείς–, η συντακτική ομάδα έκανε μια πρώτη διαλογή και κατέληξε σε 50. Η κριτική επιτροπή, η οποία αποτελούνταν από τους κ.κ. Σπύρο Θεοδωρόπουλο (διευθύνοντα σύμβουλο της Bespoke SGA Holdings), Νίκο Καραμούζη (πρόεδρο του SMERemediumCap και της Grant Thornton Ελλάδος), Μιχάλη Μπλέτσα (διευθυντή Πληροφορικής στο Media Lab του MIT), Θεοχάρη Φιλιππόπουλο (πρόεδρο του Capital.gr, πρόεδρο των Αττικών Εκδόσεων), αξιολόγησε τις 50 υποψηφιότητες με βαθμολογίες από το 1 (χαμηλότερο) έως το 4 (υψηλότερο), βάσει των οποίων διαμορφώθηκε η οριστική κατάταξη.  Η σειρά δημοσίευσης έχει οριστεί σύμφωνα με τη βαθμολογία των μελών (από την υψηλότερη στη χαμηλότερη) και εν συνεχεία, αλφαβητικά.  Προϋποθέσεις συμμετοχής στη λίστα "Forbes 30 under 30 Greece 2023" πληρούσαν όσοι είναι γεννημένοι από την 1/1/1993 και μετά.

Διαβάστε ακόμη: 

* Κυριάκος Γεωργίου: Το μαθηματικό μυαλό της Finloup

* Νίκος Θεοδωρόπουλος: Μεταξύ πολιτικής και επιχειρείν 

* Promilist: Ανοίγει νέους δρόμους... στη ναυτιλία, με σύμμαχο την τεχνητή νοημοσύνη

* Orderit: Η εφαρμογή που βάζει τέλος στον εφιάλτη της κουζίνας των εστιατορίων

* Η Aidplex αλλάζει τα δεδομένα στη θεραπεία της σκολίωσης

Το luxury brand της 24χρονης Μαρίνας Ραφαήλ που "κατέκτησε" βασίλισσες και celebrities

BrainFirst: Η startup που έβαλε την εικονική πραγματικότητα στα σχολεία