Γ. Κουράκος: Μετά την ανάδειξη της Digital Expo σε παγκόσμιο επίπεδο, στρέφεται και στο Business Development

Γ. Κουράκος: Μετά την ανάδειξη της Digital Expo σε παγκόσμιο επίπεδο, στρέφεται και στο Business Development

Γιώργος Κουράκος (29 ετών)

Ο Γιώργος, από τα 18 του χρόνια, παράλληλα με τις σπουδές του στο κρατικό πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης, SUNY Empire State College, ως μηχανικός υπολογιστών, ασχολήθηκε επαγγελματικά με τον τομέα της Ψηφιακής Διασκέδασης και της Τεχνολογίας. Ξεκίνησε το 2011, με τη δημιουργία της δημοσιογραφικής ιστοσελίδας GameSpace.gr, η οποία είναι πλέον ένα από τα δημοφιλέστερα sites στον τομέα του Gaming, των Esports και της Τεχνολογίας.

Από το ίδιο έτος μέχρι και σήμερα διοργανώνει Events - Συνέδρια - Εκδηλώσεις με Gaming χαρακτήρα, μαζεύοντας πληθώρα επισκεπτών. Το 2016 ήταν ορόσημο έτος για αυτόν, καθώς, σε ηλικία 23 ετών και έχοντας ήδη πραγματοποιήσει μεγάλες συνεργασίες με εταιρείες Τεχνολογίας και Publishers παιχνιδιών, όπως Microsoft, Sony, Ubisoft, Nintendo κ.ά., κάτω από το brand του GameSpace.gr, ίδρυσε την εταιρεία παραγωγής KMS Productions. Στόχος του ήταν να δημιουργήσει ένα από τα μεγαλύτερα ελληνικά Gaming - Tech Events και το έκανε πραγματικότητα δημιουργώντας την Digital Expο. Πρόκειται για το μεγαλύτερο Gaming Event που λαμβάνει χώρα σε Ελλάδα και Κύπρο, το οποίο σήμερα είναι αναγνωρισμένο σε παγκόσμιο επίπεδο συγκεντρώνοντας περισσότερους από 20.000 επισκέπτες κάθε χρονιά. Η Digital Expo είναι ένα διήμερο Festival που συνδυάζει το Gaming και τα Esports με την Εκπαίδευση, καλύπτοντας 6.000 τ.μ. και φιλοξενώντας τις μεγαλύτερες εταιρείες Τεχνολογίας που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια. Το 2022 διοργάνωσε το Games & Food Festival, με την υποστήριξη της πλατφόρμας του TikTok και παρουσία περισσότερων από 170 Ελλήνων και ξένων Influencers.

Οι δραστηριότητές του τα τελευταία χρόνια διευρύνθηκαν μέσα από το Influencer Marketing, αλλά κυρίως μέσα από τη νέα εταιρεία που δημιούργησε, την AMG Media, η οποία εδώ και τρία χρόνια δραστηριοποιείται στον τομέα της Διαφήμισης και του Business Development. Η AMG Media διαθέτει μεγάλο πελατολόγιο συνεργασιών και δραστηριοποιείται σε Ελλάδα, Βαλκάνια, Ιταλία, Τουρκία και Ισραήλ, κατάφερε να καταγράψει έναν αξιοσημείωτο ρυθμό ανάπτυξης που έφτασε το 240% μέσα σε μόνο ένα έτος, και μάλιστα με τον συνολικό τζίρο των εταιρειών να ξεπερνά τα 900.000 ευρώ από το 2016.

Ο Γιώργος έχει ολοκληρώσει τις προπτυχιακές του σπουδές στο κρατικό πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης, SUNY Empire State College, ως Μηχανικός Υπολογιστών, καθώς και τον μεταπτυχιακό του τίτλο σπουδών στον τομέα της Διοίκησης Επιχειρήσεων, στο University of Greenwich στο Λονδίνο. 

Mεθοδολογία:  Από τις πάνω από 100 υποψηφιότητες που συγκέντρωσε το "Forbes" –είτε μέσω αιτήσεων των ίδιων των ενδιαφερομένων είτε μέσω προτάσεων από ιδρύματα και αρμόδιους φορείς–, η συντακτική ομάδα έκανε μια πρώτη διαλογή και κατέληξε σε 50. Η κριτική επιτροπή, η οποία αποτελούνταν από τους κ.κ. Σπύρο Θεοδωρόπουλο (διευθύνοντα σύμβουλο της Bespoke SGA Holdings), Νίκο Καραμούζη (πρόεδρο του SMERemediumCap και της Grant Thornton Ελλάδος), Μιχάλη Μπλέτσα (διευθυντή Πληροφορικής στο Media Lab του MIT), Θεοχάρη Φιλιππόπουλο (πρόεδρο του Capital.gr, πρόεδρο των Αττικών Εκδόσεων), αξιολόγησε τις 50 υποψηφιότητες με βαθμολογίες από το 1 (χαμηλότερο) έως το 4 (υψηλότερο), βάσει των οποίων διαμορφώθηκε η οριστική κατάταξη.  Η σειρά δημοσίευσης έχει οριστεί σύμφωνα με τη βαθμολογία των μελών (από την υψηλότερη στη χαμηλότερη) και εν συνεχεία, αλφαβητικά.  Προϋποθέσεις συμμετοχής στη λίστα "Forbes 30 under 30 Greece 2023" πληρούσαν όσοι είναι γεννημένοι από την 1/1/1993 και μετά.

Διαβάστε ακόμη: 

* Κυριάκος Γεωργίου: Το μαθηματικό μυαλό της Finloup

* Νίκος Θεοδωρόπουλος: Μεταξύ πολιτικής και επιχειρείν 

* Promilist: Ανοίγει νέους δρόμους... στη ναυτιλία, με σύμμαχο την τεχνητή νοημοσύνη

* Orderit: Η εφαρμογή που βάζει τέλος στον εφιάλτη της κουζίνας των εστιατορίων

* Η Aidplex αλλάζει τα δεδομένα στη θεραπεία της σκολίωσης

Το luxury brand της 24χρονης Μαρίνας Ραφαήλ που "κατέκτησε" βασίλισσες και celebrities

BrainFirst: Η startup που έβαλε την εικονική πραγματικότητα στα σχολεία

* Knifeprint: Η startup που ανήγαγε την κατασκευή μαχαιριών σε τέχνη για όλους

Microgreens-Magicgreens: Μετατρέπει παλιούς υπολογιστές σε hi-tech μίνι θερμοκήπια μικρολαχανικών

* Digital Bites: H startup που προσθέτει γεύση... στην εικονική πραγματικότητα

* Το Aivio της JBM βάζει τέλος στη σπατάλη νερού

* Univation, η startup που βοηθά φοιτητές να κάνουν τις επιχειρηματικές τους ιδέες πράξη

GEP Unmanned Technologies: Τα drones της ελληνικής startup "σκανάρουν" το χωράφι σου σε 15΄

Γυμνάσου και κέρδισε δωροεπιταγές μέσω του app της Run4More

* Gridustry: Η startup που "χτίζει" μια νέα κουλτούρα κατανάλωσης ενέργειας

* Aisthesis Medical: Με τη χρήση AI εξαλείφει τις διεγχειρητικές-μετεγχειρητικές επιπλοκές

Δύο αδέρφια από τις Σπέτσες πάντρεψαν την παράδοση με την τεχνολογία κι έφτιαξαν το πρώτο ηλεκτροκίνητο ξύλινο ιστιοφόρο