Χάρης Ακζώτης (Πήγασος ΑΕ): Θα κατασκευάσουμε νέο logistics center - επένδυση ύψους 10 εκατ. ευρώ

Χάρης Ακζώτης (Πήγασος ΑΕ): Θα κατασκευάσουμε νέο logistics center - επένδυση ύψους 10 εκατ. ευρώ

Xώρο για την κατασκευή νέου logistics center και των κεντρικών της γραφείων αναζητά η "Πήγασος", η εταιρεία η οποία εκπροσωπεί στην Ελλάδα διεθνείς μάρκες όπως τα ζελεδάκια Haribo, oι σοκολάτες Corny, οι τσιχλοκαραμέλες ΜΑΟΑΜ. Όπως αναφέρει ο CEO της εταιρείας Χάρης Ακζώτης η προαναφερθείσα επένδυση θα είναι της τάξης των 10 εκατ. ευρώ. 

- Δεδομένου ότι ένα μεγάλο μέρος του χαρτοφυλακίου σας εκπροσωπείται από διεθνείς μάρκες όπως τα ζελεδάκια Haribo, oι σοκολάτες Corny, οι τσιχλοκαραμέλες ΜΑΟΑΜ και πολλά ακόμη, πόσο μεγάλη πρόκληση είναι για την εταιρεία σας αυτή της παροχής προϊόντων με λιγότερη ή μηδενική περιεκτικότητα σε ζάχαρη τα επόμενα χρόνια; Έχετε κάνει ή θα κάνετε κινήσεις προς αυτή την κατεύθυνση;

Παρότι η αποστολή μας είναι να προσφέρουμε στον καταναλωτή εκλεκτά snacks και καταναλωτικά προϊόντα σε όποιο κατάστημα κι αν αυτός/αυτή βρίσκεται στην Ελλάδα, αναγνωρίζουμε την τάση για πιο υγιεινές λύσεις. 

Μία από τις βασικές προκλήσεις της ανάπτυξης τέτοιων προϊόντων, είναι η εύρεση κατάλληλων υποκατάστατων τα οποία ναι μεν να μειώνουν την περιεκτικότητα σε ζάχαρη, αλλά να διατηρούν τη γεύση αναλλοίωτη, έτσι ώστε τα προϊόντα να παραμένουν εύγευστα και απολαυστικά. 

Οι οίκοι που αντιπροσωπεύουμε στην Ελλάδα, επενδύουν δυναμικά σε έρευνα κι ανάπτυξη σε νέες τεχνολογίες και υποκατάστατα κι έτσι για παράδειγμα λανσάραμε πρόσφατα τις μπάρες Corny 30% Protein no-sugar και Corny Free. Η γκάμα αυτών των προϊόντων και σε άλλους οίκους αναμένεται να αυξηθεί το επόμενο διάστημα. 

Μην ξεχνάμε ωστόσο όμως ότι τα snack με ζάχαρη, όταν καταναλώνονται με σύνεση και στα πλαίσια μία ισορροπημένης διατροφής έχουν λιγότερο αντίκτυπο και αποτελούν μία επιβράβευση για τον εαυτό μας φέρνοντας μία στιγμή ευτυχίας!

- Τα αυτοκόλλητα Panini είναι από τις διασημότερες σειρές στον κόσμο, με τις οποίες όλοι λιγότερο ή περισσότερο μεγαλώσαμε. Ποια είναι σήμερα η πορεία και η εξέλιξη της μάρκας και ποια η συμβολή της στον τζίρο της επιχείρησής σας;

Πράγματι τα συλλεκτικά προϊόντα Panini είναι από τα προϊόντα που γεννούν έντονα συναισθήματα στο καταναλωτικό κοινό. 

Η φετινή χρονιά για την συγκεκριμένη μάρκα ήταν εξαιρετική, με ισχυρή ανάπτυξη και συνεισφορά στο προϊοντικό μας portfolio. 

Το brand, με το λανσάρισμα νέων προϊόντων, κατάφερε φέτος να διευρύνει την παρουσία του στην οργανωμένη Μεγάλη Λιανική, σε αλυσίδες Σούπερ Μάρκετ αλλά και σε αλυσίδες Τεχνολογίας και Παιχνιδιών και άλλα σημεία πώλησης όπως βιβλιοπωλεία και χαρτοπωλεία. Πετύχαμε έτσι να διεισδύσουμε σε νέες καταναλωτικές ομάδες και πελάτες. 

Αυτή η επιτυχία αποδεικνύει την αποτελεσματικότητα του τμήματος πωλήσεών μας που επισκέπτεται συνολικά 19.000 σημεία πωλήσεων Μικρής και Οργανωμένης Λιανικής διατηρώντας σχέσεις με τους αντίστοιχους decision makers, και φυσικά τη δύναμη της μάρκας. 

- Εξετάζετε την εμπορία και άλλων δημοφιλών σημάτων με πιθανή επέκτασή σας και στα μη αλκοολούχα ποτά ή το εμφιαλωμένο νερό;

Αυτή τη στιγμή ήδη δραστηριοποιούμαστε στα μη-αλκοολούχα ποτά, αντιπροσωπεύοντας εδώ και λίγα έτη την CapriSun, τους παιδικούς χυμούς σε pouch, που είναι εξαιρετικά δημοφιλή στην τουριστική αγορά. 

Φυσικά, αναγνωρίζουμε τη σημασία που έχει να παραμένουμε μπροστά στις εξελίξεις και να ικανοποιούμε τις συνεχώς εξελισσόμενες ανάγκες της αγοράς. Η προσθήκη νέων δημοφιλών σημάτων επιτρέπει να ικανοποιούμε ένα μεγαλύτερο φάσμα των αναγκών των πελατών, να ενδυναμώνουμε τις σχέσεις μας μαζί τους και να αυξάνουμε την ανταγωνιστικότητά μας. 

Ταυτόχρονα όμως πρέπει να βγάζει "στρατηγικό νόημα" και να συνεισφέρει στη βιώσιμη ανάπτυξη για την εταιρεία μας. 

- Έχετε προγραμματίσει νέες επενδύσεις σε εγκαταστάσεις και εξοπλισμό το προσεχές διάστημα και εάν ναι, ποιες είναι αυτές;

Αυτή την περίοδο αναζητούμε χώρο για την κατασκευή του νέου logistics center και των κεντρικών γραφείων μας, το οποίο θα αποτελεί ένα milestone στην πορεία μας, και είναι ευθυγραμμισμένο με το όραμά μας για βιώσιμη ανάπτυξη και operational excellence. Το ποσό της επένδυσης που έχει προβλεφθεί είναι της τάξης των €10εκατ. 

Οι νέες μας εγκαταστάσεις θα αυξήσουν τη χωρητικότητα και την αποδοτικότητά μας. Θα εξασφαλίσουν ακόμα μεγαλύτερη τεχνολογία και αυτοματισμό, με σκοπό τη μείωση του κόστους και την αύξηση της ανταγωνιστικότητάς μας. Επίσης, θα βελτιώσουμε το εργασιακό περιβάλλον για τους εργαζόμενούς μας, δεδομένου και των νέων γραφείων μας στον χώρο του logistics center. 

- Ποιος είναι ο ρόλος του/της CEO στη διατήρηση και ανάπτυξη των στελεχών του/της και ποιος στην προσέλκυση νέων στελεχών από την αγορά;

Ο CEO έχει την ευθύνη να θέτει ένα φιλόδοξο και ελκυστικό όραμα για το μέλλον της εταιρείας, το οποίο να προσελκύει ταλαντούχους ανθρώπους που εμπνέονται να γίνουν κομμάτι σε κάτι που έχει αντίκτυπο στον κλάδο της και την κοινωνία. 

Επίσης, έχει την ευθύνη να καλλιεργεί μία εταιρική κουλτούρα με αξίες που να αντιπροσωπεύουν και να μιλούν στην ψυχή των ανθρώπων της. Σε αυτήν την κουλτούρα τα στελέχη αισθάνονται ότι εκτιμούνται περισσότερο σαν άνθρωποι και με τη σειρά τους πετυχαίνουν και εκείνοι το δικό τους όραμα για τη ζωή. 

- Τι συναισθήματα προκαλεί η ίδια η θέση του/της CEO και πώς τα διαχειρίζεστε;

Ο ρόλος ενός CEO είναι πολύπλοκος και συνοδεύεται από έντονα συναισθήματα που μπορεί να είναι θετικά αλλά και αρνητικά. 

Κάποια από αυτά είναι το αίσθημα της ευθύνης για την επιτυχία και την εύρυθμη λειτουργία της εταιρείας, και την ικανοποίηση των εργαζομένων και των ενδιαφερόμενων μερών της. Ένας CEO μπορεί να διαχειριστεί αυτό το συναίσθημα με τη σωστή προτεραιοποίηση καθηκόντων, την ανάθεση αρμοδιοτήτων και την οικοδόμηση μιας δυνατής ομάδας διοίκησης. 

Το βάρος της λήψης αποφάσεων και η πίεση να έρθουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα μπορεί επίσης να οδηγήσει σε αισθήματα πίεσης κι άγχους. Αυτά καταπολεμώνται με τη σωστή διαχείριση χρόνου, με ένα υγιές work-life balance και με την υποστήριξη από την ομάδα και συναδέλφους. 

Επίσης, πετυχαίνοντας νέα milestones και βλέποντας την εταιρεία να εξελίσσεται, βιώνεις αισθήματα ατομικής εκπλήρωσης και ικανοποίησης. Αυτά τα θετικά αισθήματα πρέπει να συνοδεύονται από την επιβράβευση της επιτυχίας, της αναγνώρισης των προσπαθειών της ομάδας και με ταπεινότητα. 

Ο Χάρης Ακζώτης είναι μέλος του CEO Clubs Greece

THE FUTURE OF DRIVING

Οταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Περισσότερα από Forbes

Διονύσης Τσίτος, Managing Director και Μέλος Δ.Σ. της Volton: Επενδύουμε στην καινοτομία και την ευελιξία

Για τις βαθιές αλλαγές που έχει φέρει η ψηφιακή μετάβαση στις σχέσεις εντός των επιχειρήσεων, στη λειτουργία και τη στρατηγική τους, μιλά ο κ. Διονύσης Τσίτος, Managing Director και Μέλος Δ.Σ. της Volton Ελληνική Ενεργειακή Α.Ε.

Ηλίας Μανούσος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Kantar Ελλάδας: Οι άνθρωποί μας είναι το μεγάλο μας πλεονέκτημα

Στο επίκεντρο της αποστολής της Kantar - κορυφαία εταιρεία έρευνας αγοράς, insights και analytics με συνεργασίες με τους 98 από τους 100 μεγαλύτερους διαφημιζόμενους παγκοσμίως - βρίσκεται η χάραξη στρατηγικών μάρκετινγκ που θα εξασφαλίσουν στους πελάτες της μία βιώσιμη ανάπτυξη, όπως εξηγεί ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ηλίας Μανούσος.

Δρ Νίκος Πατσατζής (CEO ERGOTRAK): Συμμετέχουμε δυναμικά στην προσπάθεια εξηλεκτρισμού της χώρας

"Η ERGOTRAK μεταβαίνει δυναμικά στη νέα εποχή με προϊόντα και υπηρεσίες σε όλους τους τομείς που δραστηριοποιείται αλλά και νέες δραστηριότητες, όπως η αποθήκευση και η διαχείριση της ηλεκτρικής ενέργειας".

CEO Clubs Greece: Συν-δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για την επίτευξη εκθετικής ηγεσίας στην Ελλάδα

Οι καταιγιστικές αλλαγές σε γεωπολιτικό, ενεργειακό, περιβαλλοντικό, δημογραφικό και τεχνολογικό επίπεδο πιέζουν τις παγκόσμιες οικονομίες και την κοινωνία ως σύνολο προς το κατώφλι μίας νέας εποχής, πολλά υποσχόμενης αλλά ταυτόχρονα "τρομακτικής" λόγω της πληθώρας αγνώστων παραμέτρων που δεν γνωρίζουμε ακόμα πώς να αντιμετωπίσουμε επιτυχώς.

Έλενα Μίχαλου (ΓΔ DIASTASIS): Προτεραιότητά μας η ανάπτυξη μακροχρόνιων σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας

"Το κύριο ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα είναι η προσέγγισή μας ως "ONE-STOP-SHOP", προσφέροντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες που καλύπτουν τις ανάγκες των πελατών μας σε κάθε στάδιο, από τον σχεδιασμό έως την υλοποίηση".

Κώστας Θεοδωρακόπουλος (ΕΛΣΑ-SILGAN): Βασικός στόχος μας να παραμείνουμε σταθερά η πρώτη επιλογή των πελατών μας

Ένας δεύτερος στόχος είναι η συνεχής ανάπτυξη και βελτίωση των δυνατοτήτων και των δεξιοτήτων των στελεχών μας σε όλα τα επίπεδα.

Σχεδιάζοντας την ηγεσία μεγάλης κλίμακας στο Forum Νοεμβρίου του CEO Clubs Greece

Το Forum του CEO Clubs Greece έχει μετατραπεί σε θεσμό για την επιχειρηματική κοινότητα χάρη στις θεματικές που αναλύει και τον τρόπο που συνδυάζει αποτελεσματικά θεωρία και πράξη.

Νικόλας Χριστοδούλου (CHB Group): Πολυδιάστατη και απαιτητική πρόκληση η διοίκηση μιας οικογενειακής επιχείρησης

Τις προκλήσεις στη διοίκηση μιας οικογενειακής επιχειρήσεις με μακρά ιστορία που λειτουργεί πλέον σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον, διατηρώντας όμως τις τοπικές της ρίζες, αναδεικνύει ο διευθύνων σύμβουλος της "CHB Group - Greek Christodoulou Bros SA", Νικόλας Χριστοδούλου.

CEO Clubs Greece: Συζητώντας με τον CEO του ATHEX τις προοπτικές ανάπτυξης της Ελληνικής Επιχειρηματικότητας μέσα από το Χρηματιστήριο Αθηνών

Στο πλαίσιο του κύκλου ομιλιών "On the Frontline" που οργανώνει το CEO Clubs Greece πραγματοποιήθηκε συζήτηση με τον κύριο Γιάννο Κοντόπουλο, CEO του ATHEX Group, για τις προοπτικές ανάπτυξης της Ελληνικής επιχειρηματικότητας μέσα από το Χρηματιστήριο Αθηνών.

Γιάννης Καντώνιας (Cosmos Aluminium): Ενισχύουμε συνεχώς το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα στην παγκόσμια αγορά

"Εργαζόμαστε για τη μακροπρόθεσμη, βιώσιμη ανάπτυξη που θα θέσει νέα πρότυπα για την αποτελεσματικότητα και την περιβαλλοντική ευθύνη στον κλάδο μας".

Ν. Σινογιάννης, Γενικός Διευθυντής Porsche: H σχέση των Ελλήνων με την Porsche παραμένει διαχρονικά σταθερή και διαρκώς ισχυροποιείται

Με "όχημα" τα νέα της μοντέλα – την αναβαθμισμένη Taycan, την ολοκαίνουργια Panamera, την ανανεωμένη 911 και την αμιγώς ηλεκτρική Macan – η Porsche επιδιώκει να εδραιώσει ακόμη περισσότερο την παρουσία της στην ελληνική αγορά.

Κώστας Πετρούτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της Ayvens Ελλάδας: Στρατηγική μας δέσμευση η βιωσιμότητα και η καινοτομία

Για μια "στρατηγική συνένωση" των δυνάμεων της ALD Automotive και της LeasePlan κάτω από την εταιρική ταυτότητα Ayvens – έναν παγκόσμιο ηγέτη στη βιώσιμη κινητικότητα – που οδήγησε στην ενίσχυση της θέσης της εταιρείας στην αγορά, ανοίγοντας νέες προοπτικές για ανάπτυξη και βελτίωση των υπηρεσιών της, κάνει λόγο ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ayvens, Κώστας Πετρούτσος.