Ηλίας Μανούσος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Kantar Ελλάδας: Οι άνθρωποί μας είναι το μεγάλο μας πλεονέκτημα

Ηλίας Μανούσος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Kantar Ελλάδας: Οι άνθρωποί μας είναι το μεγάλο μας πλεονέκτημα

Στο επίκεντρο της αποστολής της Kantar - κορυφαία εταιρεία έρευνας αγοράς, insights και analytics με συνεργασίες με τους 98 από τους 100 μεγαλύτερους διαφημιζόμενους παγκοσμίως - βρίσκεται η χάραξη στρατηγικών μάρκετινγκ που θα εξασφαλίσουν στους πελάτες της μία βιώσιμη ανάπτυξη, όπως εξηγεί ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Ηλίας Μανούσος.

Όπως επισημαίνει, "η εξειδίκευσή μας καλύπτει τις περιοχές γύρω από το brand (brand strategy, brand guidance), τα νέα προϊόντα και υπηρεσίες, την επικοινωνία, τα media/ marketing mix, το customer experience και τα advanced analytics". 

Ο ίδιος τονίζει πάντως ότι "οι άνθρωποι μας είναι το μεγάλο μας πλεονέκτημα, καθώς συνδυάζουν την εκτενή τους εμπειρία με τις τεχνολογίες αιχμής της Kantar για να βοηθούν τους πελάτες μας να διαμορφώσουν το μέλλον των μαρκών τους".

Μπορείτε να μας πείτε μερικά λόγια για τη δραστηριότητα της Kantar;

Η Kantar είναι η κορυφαία εταιρεία έρευνας αγοράς, insights και analytics στον κόσμο αλλά και στην Ελλάδα, και συνεργάζεται με 98 από τους 100 μεγαλύτερους διαφημιζόμενους παγκοσμίως. Συνδυάζουμε τα πιο meaningful data με την εκτενή εμπειρία μας και τις πιο προηγμένες αναλύσεις για να αποτυπώσουμε πώς σκέφτονται και πράττουν οι άνθρωποι. 

Χρησιμοποιούμε αυτά τα insights και τις αναλύσεις για να βοηθάμε τους πελάτες μας να χαράξουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ που θα τους εξασφαλίσουν μία βιώσιμη ανάπτυξη. Η εξειδίκευσή μας καλύπτει τις περιοχές γύρω από το brand (brand strategy, brand guidance), τα νέα προϊόντα και υπηρεσίες, την επικοινωνία, τα media/ marketing mix, το customer experience και τα advanced analytics. 

Οι άνθρωποί μας είναι το μεγάλο μας πλεονέκτημα, καθώς συνδυάζουν την εκτενή τους εμπειρία με τις τεχνολογίες αιχμής της Kantar για να βοηθούν τους πελάτες μας να διαμορφώσουν το μέλλον των μαρκών τους.

Πώς βοηθάτε τους πελάτες σας να αναπτύξουν τις μάρκες τους; 

Στην Kantar πιστεύουμε στη δύναμη των μαρκών και τα στοιχεία μας αποδεικνύουν ότι οι μάρκες αναπτύσσονται όταν επιτυγχάνουν να θεωρούνται ως ‘meaningfully different από περισσότερους ανθρώπους’. Για να το επιτύχουν αυτό οι marketers θα πρέπει να δημιουργήσουν ισχυρότερους δεσμούς με τους καταναλωτές, τόσο σε λειτουργικό όσο και σε συναισθηματικό επίπεδο, και να σχεδιάσουν στρατηγικές ώστε να διαφοροποιηθούν ουσιωδώς από τον ανταγωνισμό στο μυαλό των καταναλωτών.

Αυτός είναι ο βασικός άξονας της ανάπτυξης της μάρκας και με αυτόν στο επίκεντρο, υποστηρίζουμε τους πελάτες μας σε κάθε στάδιο του κύκλου ζωής των πωλήσεων και του μάρκετινγκ. Αρχικά, καθοδηγώντας τους πώς να αυξήσουν την προδιάθεση των καταναλωτών προς τη μάρκα τους. Δεύτερον, βελτιστοποιώντας τις επενδύσεις μάρκετινγκ ως προς την γκάμα των προϊόντων, τη διανομή, τη συσκευασία και την τιμολογιακή πολιτική, για να διασφαλίσουν ότι οι μάρκες τους είναι πάντα παρούσες εκεί που πρέπει να είναι. Τρίτον, βρίσκοντας τις πιο ελκυστικές νέες ευκαιρίες / περιοχές δραστηριοποίησης μέσα από meaningfully different καινοτομία και επικοινωνία. Και τέλος βοηθώντας τις μάρκες τους να δημιουργήσουν meaningfully different εμπειρίες πελατών και να εκτιμήσουν το ROI των ενεργειών τους γύρω από το customer experience. 

Τι αλλαγές πιστεύετε ότι θα φέρει Τεχνητή Νοημοσύνη στον τρόπο που δραστηριοποιείστε στην αγορά;

Σήμερα η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) μάς επιτρέπει να κάνουμε περισσότερα πράγματα και  πιο γρήγορα για τους πελάτες μας. Προσφέρει νέους τρόπους σκέψης και καινοτομίας που επαναπροσδιορίζουν τη σχέση μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών. 

Η υιοθέτηση της Τεχνητής Νοημοσύνης δεν είναι απλώς μια επιλογή, είναι μια στρατηγική ανάγκη για τις εταιρείες που θέλουν να συνεχίσουν να αναπτύσσονται. 

Στην Kantar επενδύουμε σταθερά στην ανάπτυξη λύσεων Τεχνητής Νοημοσύνης για την βελτιστοποίηση του τρόπου εργασίας μας, για την ανάπτυξη λύσεων όπως το LinkAI για την αξιολόγηση διαφημίσεων σε μόλις 15 λεπτά, το ConceptEvaluateAI για την αξιολόγηση νέων ιδεών, το Lift ROI - μία πλατφόρμα ενοποιημένης μέτρησης που λειτουργεί σε συνεχή βάση με τη δύναμη της Τεχνητής Νοημοσύνης επιτρέποντας στους marketers να βελτιστοποιούν το marketing budget τους σχεδόν σε πραγματικό χρόνο. 

Επίσης προσφέρουμε λύσεις όπως το Kantar AI Assistant (KaiA) το οποίο φέρνει μεγάλες αλλαγές και δίνει τη δυνατότητα στις ομάδες marketing των πελατών μας να έχουν πρόσβαση στα insights σε πραγματικό χρόνο, κάνοντας ερωτήσεις σε μορφή συνομιλίας. Το KaiA μεταμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες μας παρακολουθούν, κατανοούν και βελτιώνουν το Equity των μαρκών τους, έχοντας τη δυνατότητα να συνδυάσουν δεδομένα έρευνας, μάρκετινγκ και πωλήσεων. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι έχουν το δικό τους AI assistant για να λαμβάνουν ταχύτατα data-driven αποφάσεις για τις μάρκες τους.

Ποιες ικανότητες και δεξιότητες εκτιμάτε ότι στο μέλλον θα απαιτηθούν να κατέχουν τα νέα και πολλά υποσχόμενα στελέχη;

Oι δεξιότητες που θα απαιτηθούν στο μέλλον για τα νέα στελέχη σχετίζονται αρκετά με τα soft skills. H περιέργεια για παράδειγμα, είναι θεμελιώδης. Η ικανότητα να αναζητούν συνεχώς νέες γνώσεις και να εξερευνούν νέες ιδέες είναι απαραίτητη σε έναν κόσμο που αλλάζει ραγδαία.

Η προσαρμοστικότητα και το growth mindset είναι εξίσου σημαντικά. Τα νέα στελέχη πρέπει να μπορούν να προσαρμόζονται γρήγορα σε νέες καταστάσεις, να επιδιώκουν την αλλαγή και να αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις με ευελιξία. Η αυτογνωσία είναι άλλο ένα απαραίτητο στοιχείο ώστε μπορούν να αναγνωρίζουν τα δυνατά και αδύναμα σημεία τους και να επενδύουν σε όσα μπορούν κάνουν καλά και να τους/τις κάνουν να ξεχωρίζουν.

Η αποτελεσματική επικοινωνία και η ομαδικότητα είναι επίσης απαραίτητα, καθώς βοηθούν την καλή συνεργασία και την επιτυχημένη πορεία μίας εταιρείας προς την επίτευξη ενός κοινού στόχου.

Το να έχει ένα στέλεχος τα παραπάνω, σε συνδυασμό με το να συμβαδίζει με τις αξίες και την κουλτούρα της εταιρείας αποτελούν βασικά συστατικά για μία επιτυχημένη πορεία και την ανάπτυξη τόσο των στελεχών, όσο και της εταιρείας.

Ποιο μοντέλο εργασίας θεωρείτε ότι θα είναι στο εξής περισσότερο αποτελεσματικό για τη λειτουργία ενός οργανισμού με δεδομένη τη δυνατότητα "επιστροφής στο γραφείο" μετά από μία μακρά περίοδο τηλεργασίας;

Η Kantar δεσμεύεται να προωθεί ευέλικτες πρακτικές εργασίας για να υποστηρίζει την ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής και να ενισχύει το wellbeing  των εργαζομένων. 

Θεωρώντας αυτονόητη την ύπαρξη εμπιστοσύνης μεταξύ της εταιρείας και των εργαζομένων, αναγνωρίζουμε τον θετικό αντίκτυπο που μπορεί να έχει ένα μοντέλο εργασίας που συνδυάζει εργασία από το σπίτι και εργασία στο γραφείο, όσον αφορά στο engagement, την παραγωγικότητα και τη συνολική ικανοποίηση από την εργασία. Προσφέροντας ευέλικτες επιλογές εργασίας, στην Kantar στοχεύουμε να προσελκύουμε και να διατηρούμε υψηλού επιπέδου στελέχη, και επιτυγχάνουμε υψηλούς δείκτες ικανοποίησης στην ετήσια έρευνα εργαζομένων Engage.

Ο κ. Ηλίας Μανούσος είναι μέλος του CEO Clubs Greece

Περισσότερα από Forbes

Από όραμα σε σημείο αναφοράς: Το ClubHouse του CEO Clubs Greece

Έχουν ήδη περάσει τρία χρόνια από την ίδρυσή του και το ClubHouse του CEO Clubs Greece εξακολουθεί να ξεπερνά τις αρχικές αλλά και τις μεταγενέστερες προσδοκίες, καθώς έχει αναδειχθεί πλέον σε μοναδικό σημείο αναφοράς για την ανάπτυξη της ηγεσίας στην Ελλάδα.

Μάνθος Γαγάνης, Managing Director, DSV - Global Transport and Logistics: Χτίζουμε την επόμενη ημέρα των logistics με τεχνολογία, ευελιξία και επίκεντρο τον άνθρωπο

Με αφετηρία μια εξαιρετική χρονιά για τη DSV Air & Sea στην Ελλάδα, η οποία έκλεισε το 2024 με κύκλο εργασιών 88 εκατ. ευρώ και ηγετική θέση στην αγορά.

CEO Clubs Greece: "MasterMind-ing" την ανάπτυξη της ηγεσίας στην Ελλάδα

Από την έναρξη της λειτουργίας του, το CEO CLUBS GREECE έχει ως σταθερή αποστολή να συμβάλει στην εξέλιξη της ηγεσίας στην Ελλάδα.

Elena Drecheva (Konica Minolta Ελλάς): Καινοτομία, μετασχηματισμός, συνεργασίες το τρίπτυχο της επιχειρηματικής μας στρατηγικής

"Η βιωσιμότητα βρίσκεται στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων μας", αναφέρει, επισημαίνοντας ότι ένα μέρος των εσόδων της εταιρείας κατευθύνεται σε πράσινες πρωτοβουλίες στην Ελλάδα.

Κώστας Παπαγιάννης (Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Novartis Ελλάδος-Κύπρου-Μάλτας): Η καινοτομία είναι το κλειδί για ένα καλύτερο αύριο - μια επένδυση στη ζωή

Το όραμα μιας υγειονομικής στρατηγικής που τοποθετεί την καινοτομία στο επίκεντρο της φροντίδας, εκεί όπου οι ιατρικές ανάγκες παραμένουν ανεκπλήρωτες.

Νίκος Δριβάκος, Γενικός Διευθυντής S.C.Johnson: Δεσμευόμαστε στην προσφορά προϊόντων που είναι ασφαλή για τον άνθρωπο και το περιβάλλον

Το success story μιας εταιρείας που μετρά πάνω από έναν αιώνα ζωής - διοικείται σήμερα από την 5η γενιά της οικογένειας - και είναι πλέον στην κορυφή της αγοράς προϊόντων οικιακής χρήσης, με παρουσία σε περισσότερες από 70 χώρες, ξεδιπλώνει ο κ. Νίκος Δριβάκος, Γενικός Διευθυντής S.C. Johnson.

Φώτης Γεωργακόπουλος, διευθύνων σύμβουλος A&G Paper ΑΕΒΕ: Η περιβαλλoντική υπευθυνότητα είναι στην καρδιά της εταιρικής μας στρατηγικής

"Οι άνθρωποί μας είναι ο θεμέλιος λίθος της επιτυχίας μας", υπογραμμίζει ο κ. Φώτης Γεωργακόπουλος, διευθύνων σύμβουλος / managing director της εταιρείας A&G Paper ΑΕΒΕ η οποία δραστηριοποιείται στη χώρα μας από το 1952.

CEO Clubs Greece Forum: Επιχειρώντας μία ολιστική προσέγγιση στην πρόκληση του σύγχρονου επιχειρηματικού μετασχηματισμού

Οι προκλήσεις της εποχής μας έχουν φέρει στο προσκήνιο την ανάγκη ριζικών μετασχηματισμών σε ατομικό, εταιρικό και κοινωνικό επίπεδο.

Η ανάδειξη του CEO ως καθοδηγητή και opinion leader στη σύγχρονη εποχή

Στο πλαίσιο του ευρύτερου οράματός και της λειτουργίας του ως πυλώνας εξέλιξης της ηγεσίας στην Ελλάδα, το CEO Clubs Greece έχει εισάγει τα τελευταία χρόνια σειρά εκδηλώσεων υπό τον τίτλο "On the Frontline".

Γιώργος Μπακόπουλος, Managing Director της Italian Motion: Η ηλεκτροκίνηση οφείλει να διέλθει από τη λεωφόρο του πραγματισμού

Για το "ιερό δισκοπότηρο της αυτοκινητοβιομηχανίας" κάνει λόγο ο Managing Director της Italian Motion SMSA, Γιώργος Μπακόπουλος περιγράφοντας την ηλεκτροκίνηση κατά την τελευταία πενταετία.

Γιώργος Λειβαδίτης, Γενικός Διευθυντής SIXT - Όμιλος Μοτοδυναμική: Στη SIXT έχουμε την κουλτούρα της συνεχούς αυτοβελτίωσης

H SIXT, premium mobility leader εξακολουθεί να αναπτύσσεται δυναμικά αντλώντας ώθηση από τη συνεχή ανάπτυξη του τουρισμού μετά την δραματική πτώση την περίοδο του Covid, δηλώνει ο κ. Γιώργος Λειβαδίτης, Γενικός Διευθυντής της SIXT, μέλος του Ομίλου Μοτοδυναμική, προσθέτοντας ότι η εταιρεία του έχει στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη του στόλου αυτοκινήτων της για το 2025, στο βαθμό που οι συνθήκες το ευνοούν.

Δημήτρης Παπαμιχαήλ, CEO της Goldair Handling: Καλή χρονιά και το 2025 για τα ελληνικά αεροδρόμια

Όλες οι ενδείξεις δείχνουν πως και φέτος ο ελληνικός τουρισμός θα διατηρήσει τα υψηλά μερίδια που έχει κατακτήσει τα τελευταία 3 έτη, αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της Goldair Handling, Δημήτρης Παπαμιχαήλ.