Έλενα Μίχαλου (ΓΔ DIASTASIS): Προτεραιότητά μας η ανάπτυξη μακροχρόνιων σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας

Έλενα Μίχαλου (ΓΔ DIASTASIS): Προτεραιότητά μας η ανάπτυξη μακροχρόνιων σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας

Αξιοποιώντας τις τελευταίες τάσεις παγκοσμίως και την εξέλιξη της τεχνολογίας η DIASTASIS έχει αναδειχθεί σε έναν από τους ηγέτες της αγοράς στον τομέα της ψηφιακής εκτύπωσης και των διαφημιστικών κατασκευών. Η Έλενα Μίχαλου, γενική διευθύντρια της εταιρείας, εξηγεί πώς η DIASTASIS κατάφερε να ξεχωρίσει στον τομέα της, ενώ αναφέρεται και στις νέες προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει η εταιρεία προκειμένου να παραμείνει στην "πρώτη γραμμή”.

Ποιο το όραμα που οδήγησε στη δημιουργία της DIASTASIS και ποια είναι η διαδρομή της μέχρι σήμερα;

Η ΔΙΑΣΤΑΣΙΣ δημιουργήθηκε το 1996 και μέσα στα χρόνια, ακολουθώντας τις τάσεις της αγοράς αλλά και τις ευκαιρίες που προέκυψαν, μετεξελίχθηκε σε ένα εργοστάσιο ολοκληρωμένων λύσεων στην ψηφιακή εκτύπωση και τις διαφημιστικές κατασκευές, που βοηθάει τις επιχειρήσεις και τα brands, να ξεχωρίσουν στην αγορά. Μέσα από την εξέλιξη της τεχνολογίας, τη στρατηγική συνεργασία με διεθνείς εταιρείες και την αφοσίωση στις ανάγκες των πελατών μας, η DIASTASIS παραμένει ένας από τους ηγέτες στον χώρο. Από τις πρώτες μέρες έως σήμερα, επικεντρωνόμαστε στην ανάπτυξη μακροχρόνιων σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας, επενδύοντας συνεχώς σε εξοπλισμό και ανθρώπινο δυναμικό.

Ποιο είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που προσφέρει η εταιρεία σας;

Το κύριο ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα είναι η προσέγγισή μας ως "ONE-STOP-SHOP", προσφέροντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες που καλύπτουν τις ανάγκες των πελατών μας σε κάθε στάδιο, από τον  σχεδιασμό έως την υλοποίηση. Επιπλέον, η διαρκής έμφαση στην καινοτομία, σε συνδυασμό με τις πιστοποιήσεις ποιότητας ISO 9001 και ISO 14001, μας επιτρέπει να παρέχουμε υψηλού επιπέδου προϊόντα και υπηρεσίες. Η συμμετοχή μας στο GIGA group (Global Imaging Graphic Association), μια διεθνή ομάδα ηγετικών εταιρειών του κλάδου, διασφαλίζει ότι έχουμε πρόσβαση στις τελευταίες τάσεις και εργαλεία σε παγκόσμιο επίπεδο.

Ποια είναι οι σημαντικότερες τάσεις που βλέπετε να διαμορφώνουν τον κλάδο τα επόμενα χρόνια και ποιες οι προκλήσεις που αντιμετωπίζετε; 

Οι σημαντικότερες τάσεις περιλαμβάνουν:

  1. Πράσινες τεχνολογίες: Η αυξανόμενη ανάγκη για βιώσιμες πρακτικές οδηγεί σε περισσότερες επενδύσεις σε υλικά φιλικά προς το περιβάλλον και ενεργειακά αποδοτικό εξοπλισμό.

  2. Εξατομίκευση: Η ζήτηση για προσαρμοσμένες διαφημιστικές λύσεις που ανταποκρίνονται στις μοναδικές ανάγκες κάθε πελάτη.

  3. Τεχνολογική ολοκλήρωση: Ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και των αυτοματοποιημένων διαδικασιών στην παραγωγή και την επικοινωνία.

Οι προκλήσεις περιλαμβάνουν την ταχεία υιοθέτηση των νέων τεχνολογιών, την προσαρμογή στις περιβαλλοντικές απαιτήσεις (ESG) και τον διαρκώς αυξανόμενο ανταγωνισμό.

Η Έλενα Μίχαλου είναι μέλος του CEO Club Greece

Περισσότερα από Forbes

Αναπτύσσοντας πολλαπλασιαστές μέσα σε μία επιχειρηματική κουλτούρα συν-δημιουργίας

Σε μία εποχή ραγδαίων και απρόβλεπτων εξελίξεων σαν τη σημερινή, η έννοια της συν-δημιουργίας έχει καταλάβει κομβικό ρόλο στην αλλαγή κουλτούρας και νοοτροπίας που απαιτούνται προκειμένου άτομα και οργανισμοί να μπορέσουν επιτυχώς να αντιμετωπίσουν τις σύγχρονες προκλήσεις και να αποτελέσουν μέρος μίας ευρύτερης πορείας εξέλιξης.

Παναγιώτης Δρακόπουλος, Managing Partner της Drakopoulos Law: Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας έχει δημιουργήσει μεγάλες προκλήσεις για τις επιχειρήσεις

"Μείζονος σημασίας γεγονός είναι ότι οι νέες τεχνολογίες συχνά επισκιάζουν ή παρακάμπτουν τα υφιστάμενα κανονιστικά και νομοθετικά πλαίσια", σημειώνει ο κ. Παναγιώτης Δρακόπουλος, Managing Partner της Drakopoulos Law.

CEO Clubs Greece Forum: Εμβαθύνοντας στη διαδικασία του μετασχηματισμού στο Ελληνικό επιχειρείν

Το καθιερωμένο εαρινό Φόρουμ του CEO Clubs Greece θα λάβει χώρα φέτος στις 20 Μαΐου στον υπέροχο χώρο του Asteria Domus υπό τον τίτλο "Transformational Journeys: The Good, the Bad, and the Ugly", παρουσία των σημαντικότερων CEOs και επιχειρηματιών στην Ελλάδα καθώς και των διοικητικών τους ομάδων.

CEO Clubs Greece: Αναλύοντας την ουσία και τη διαδικασία του μετασχηματισμού στο Ελληνικό επιχειρείν

Οι ραγδαίες εξελίξεις της εποχής μας, όπως καθρεφτίζονται σε πολιτικο-οικονομικό, κοινωνικό, τεχνολογικό, και ενεργειακό επίπεδο, αναπόφευκτα ωθούν τις επιχειρήσεις σε μία πορεία μετασχηματισμού (transformation).

Μαρία Ιωαννίδου (Avolta): Disruption is the new normal - Πρέπει να έχουμε ανθεκτικούς εταιρικούς οργανισμούς

Τον σχεδιασμό της Avolta (Hellenic Duty Free Shops) για την ανάπτυξη περισσότερων σημείων σε σημεία εισόδου και εξόδου της χώρας, αλλά και το νέο επενδυτικό πλάνο των 6 εκατ. ευρώ για το 2025, παρουσιάζει στο CEO Talks η κα Μαρία Ιωαννίδου, Γενική Διευθύντρια και Country Manager της εταιρείας.

Ποια είναι η υπεραξία ενός δυνατού personal leadership branding;

Το νέο MasterClass, της Σχολής Ηγετικής Πρακτικής του CEO Clubs Greece, έχει τίτλο "The Hyper Value of Personal Leadership Practice" και θα λάβει χώρα στις 14 Μαρτίου στο ClubHouse υπό την έμπειρη καθοδήγηση του Δημήτρη Μιχόπουλου, Ιδρυτή και CEO της Genius & Crazy.

Νίκος Κωστάρας, Γενικός Διευθυντής IQVIA Hellas: Mια σύγχρονη επιχείρηση είναι ενεργό μέλος της κοινωνίας

Για την πορεία της φαρμακευτικής αγοράς στην Ελλάδα και τη δράση της IQVIA Hellas μιλά ο γενικός διευθυντής της εταιρείας, Νίκος Κωστάρας.

Τα "μυστικά" της αποτελεσματικότητας ενός ΔΣ στο επίκεντρο του School of Leadership Practice

Με ανανεωμένο στρατηγικό αφήγημα και εμπλουτισμένο πρόγραμμα ξεκινά τη νέα χρονιά η Σχολή Ηγετικής Πρακτικής (School of Leadership Practice) του CEO Clubs Greece: η εκπαιδευτική πλατφόρμα του οργανισμού που στόχο έχει να βοηθήσει CEOs και επιχειρηματίες στην Ελλάδα να αντιμετωπίσουν επιτυχώς τις προκλήσεις του σήμερα και, κυρίως, του αύριο.

Διονύσης Τσίτος, Managing Director και Μέλος Δ.Σ. της Volton: Επενδύουμε στην καινοτομία και την ευελιξία

Για τις βαθιές αλλαγές που έχει φέρει η ψηφιακή μετάβαση στις σχέσεις εντός των επιχειρήσεων, στη λειτουργία και τη στρατηγική τους, μιλά ο κ. Διονύσης Τσίτος, Managing Director και Μέλος Δ.Σ. της Volton Ελληνική Ενεργειακή Α.Ε.

Ηλίας Μανούσος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Kantar Ελλάδας: Οι άνθρωποί μας είναι το μεγάλο μας πλεονέκτημα

Στο επίκεντρο της αποστολής της Kantar - κορυφαία εταιρεία έρευνας αγοράς, insights και analytics με συνεργασίες με τους 98 από τους 100 μεγαλύτερους διαφημιζόμενους παγκοσμίως - βρίσκεται η χάραξη στρατηγικών μάρκετινγκ που θα εξασφαλίσουν στους πελάτες της μία βιώσιμη ανάπτυξη, όπως εξηγεί ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ηλίας Μανούσος.