Έλενα Μίχαλου (ΓΔ DIASTASIS): Προτεραιότητά μας η ανάπτυξη μακροχρόνιων σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας

Έλενα Μίχαλου (ΓΔ DIASTASIS): Προτεραιότητά μας η ανάπτυξη μακροχρόνιων σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας

Αξιοποιώντας τις τελευταίες τάσεις παγκοσμίως και την εξέλιξη της τεχνολογίας η DIASTASIS έχει αναδειχθεί σε έναν από τους ηγέτες της αγοράς στον τομέα της ψηφιακής εκτύπωσης και των διαφημιστικών κατασκευών. Η Έλενα Μίχαλου, γενική διευθύντρια της εταιρείας, εξηγεί πώς η DIASTASIS κατάφερε να ξεχωρίσει στον τομέα της, ενώ αναφέρεται και στις νέες προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει η εταιρεία προκειμένου να παραμείνει στην "πρώτη γραμμή”.

Ποιο το όραμα που οδήγησε στη δημιουργία της DIASTASIS και ποια είναι η διαδρομή της μέχρι σήμερα;

Η ΔΙΑΣΤΑΣΙΣ δημιουργήθηκε το 1996 και μέσα στα χρόνια, ακολουθώντας τις τάσεις της αγοράς αλλά και τις ευκαιρίες που προέκυψαν, μετεξελίχθηκε σε ένα εργοστάσιο ολοκληρωμένων λύσεων στην ψηφιακή εκτύπωση και τις διαφημιστικές κατασκευές, που βοηθάει τις επιχειρήσεις και τα brands, να ξεχωρίσουν στην αγορά. Μέσα από την εξέλιξη της τεχνολογίας, τη στρατηγική συνεργασία με διεθνείς εταιρείες και την αφοσίωση στις ανάγκες των πελατών μας, η DIASTASIS παραμένει ένας από τους ηγέτες στον χώρο. Από τις πρώτες μέρες έως σήμερα, επικεντρωνόμαστε στην ανάπτυξη μακροχρόνιων σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας, επενδύοντας συνεχώς σε εξοπλισμό και ανθρώπινο δυναμικό.

Ποιο είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που προσφέρει η εταιρεία σας;

Το κύριο ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα είναι η προσέγγισή μας ως "ONE-STOP-SHOP", προσφέροντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες που καλύπτουν τις ανάγκες των πελατών μας σε κάθε στάδιο, από τον  σχεδιασμό έως την υλοποίηση. Επιπλέον, η διαρκής έμφαση στην καινοτομία, σε συνδυασμό με τις πιστοποιήσεις ποιότητας ISO 9001 και ISO 14001, μας επιτρέπει να παρέχουμε υψηλού επιπέδου προϊόντα και υπηρεσίες. Η συμμετοχή μας στο GIGA group (Global Imaging Graphic Association), μια διεθνή ομάδα ηγετικών εταιρειών του κλάδου, διασφαλίζει ότι έχουμε πρόσβαση στις τελευταίες τάσεις και εργαλεία σε παγκόσμιο επίπεδο.

Ποια είναι οι σημαντικότερες τάσεις που βλέπετε να διαμορφώνουν τον κλάδο τα επόμενα χρόνια και ποιες οι προκλήσεις που αντιμετωπίζετε; 

Οι σημαντικότερες τάσεις περιλαμβάνουν:

  1. Πράσινες τεχνολογίες: Η αυξανόμενη ανάγκη για βιώσιμες πρακτικές οδηγεί σε περισσότερες επενδύσεις σε υλικά φιλικά προς το περιβάλλον και ενεργειακά αποδοτικό εξοπλισμό.

  2. Εξατομίκευση: Η ζήτηση για προσαρμοσμένες διαφημιστικές λύσεις που ανταποκρίνονται στις μοναδικές ανάγκες κάθε πελάτη.

  3. Τεχνολογική ολοκλήρωση: Ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και των αυτοματοποιημένων διαδικασιών στην παραγωγή και την επικοινωνία.

Οι προκλήσεις περιλαμβάνουν την ταχεία υιοθέτηση των νέων τεχνολογιών, την προσαρμογή στις περιβαλλοντικές απαιτήσεις (ESG) και τον διαρκώς αυξανόμενο ανταγωνισμό.

Η Έλενα Μίχαλου είναι μέλος του CEO Club Greece

THE FUTURE OF DRIVING

Οταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Περισσότερα από Forbes

Κώστας Θεοδωρακόπουλος (ΕΛΣΑ-SILGAN): Βασικός στόχος μας να παραμείνουμε σταθερά η πρώτη επιλογή των πελατών μας

Ένας δεύτερος στόχος είναι η συνεχής ανάπτυξη και βελτίωση των δυνατοτήτων και των δεξιοτήτων των στελεχών μας σε όλα τα επίπεδα.

Σχεδιάζοντας την ηγεσία μεγάλης κλίμακας στο Forum Νοεμβρίου του CEO Clubs Greece

Το Forum του CEO Clubs Greece έχει μετατραπεί σε θεσμό για την επιχειρηματική κοινότητα χάρη στις θεματικές που αναλύει και τον τρόπο που συνδυάζει αποτελεσματικά θεωρία και πράξη.

Νικόλας Χριστοδούλου (CHB Group): Πολυδιάστατη και απαιτητική πρόκληση η διοίκηση μιας οικογενειακής επιχείρησης

Τις προκλήσεις στη διοίκηση μιας οικογενειακής επιχειρήσεις με μακρά ιστορία που λειτουργεί πλέον σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον, διατηρώντας όμως τις τοπικές της ρίζες, αναδεικνύει ο διευθύνων σύμβουλος της "CHB Group - Greek Christodoulou Bros SA", Νικόλας Χριστοδούλου.

CEO Clubs Greece: Συζητώντας με τον CEO του ATHEX τις προοπτικές ανάπτυξης της Ελληνικής Επιχειρηματικότητας μέσα από το Χρηματιστήριο Αθηνών

Στο πλαίσιο του κύκλου ομιλιών "On the Frontline" που οργανώνει το CEO Clubs Greece πραγματοποιήθηκε συζήτηση με τον κύριο Γιάννο Κοντόπουλο, CEO του ATHEX Group, για τις προοπτικές ανάπτυξης της Ελληνικής επιχειρηματικότητας μέσα από το Χρηματιστήριο Αθηνών.

Γιάννης Καντώνιας (Cosmos Aluminium): Ενισχύουμε συνεχώς το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα στην παγκόσμια αγορά

"Εργαζόμαστε για τη μακροπρόθεσμη, βιώσιμη ανάπτυξη που θα θέσει νέα πρότυπα για την αποτελεσματικότητα και την περιβαλλοντική ευθύνη στον κλάδο μας".

Ν. Σινογιάννης, Γενικός Διευθυντής Porsche: H σχέση των Ελλήνων με την Porsche παραμένει διαχρονικά σταθερή και διαρκώς ισχυροποιείται

Με "όχημα" τα νέα της μοντέλα – την αναβαθμισμένη Taycan, την ολοκαίνουργια Panamera, την ανανεωμένη 911 και την αμιγώς ηλεκτρική Macan – η Porsche επιδιώκει να εδραιώσει ακόμη περισσότερο την παρουσία της στην ελληνική αγορά.

Κώστας Πετρούτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της Ayvens Ελλάδας: Στρατηγική μας δέσμευση η βιωσιμότητα και η καινοτομία

Για μια "στρατηγική συνένωση" των δυνάμεων της ALD Automotive και της LeasePlan κάτω από την εταιρική ταυτότητα Ayvens – έναν παγκόσμιο ηγέτη στη βιώσιμη κινητικότητα – που οδήγησε στην ενίσχυση της θέσης της εταιρείας στην αγορά, ανοίγοντας νέες προοπτικές για ανάπτυξη και βελτίωση των υπηρεσιών της, κάνει λόγο ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ayvens, Κώστας Πετρούτσος.

Χάρης Λαούδης (Max Greece): Πρώτιστη ανάγκη των brands σήμερα είναι η μεγιστοποίηση της ζήτησης και των άμεσων πωλήσεων μέσω της διαφήμισης

"Αποτελούμε πλέον συνεργάτη ανάπτυξης για τους πελάτες μας παραμένοντας σταθεροί στο όραμά μας ως proven growth catalyst", τονίζει ο CEO της Max Media.

Karolina Markiewicz-Kuskowska (Henkel): Η βιώσιμη ανάπτυξη είναι και παραμένει κατευθυντήρια γραμμή μας

Για μια μεγάλη πρόκληση με την ανάληψη των καθηκόντων της Γενικής Διευθύντριας της Henkel Consumer Brands (HCB), της νεοσύστατης δομής που συγχωνεύει τις επιχειρηματικές μονάδες Απορρυπαντικών & Καθαριστικών Οικιακής Χρήσης και Προϊόντων Ομορφιάς & Προσωπικής Φροντίδας, κάνει λόγο σε συνέντευξη της η Karolina Markiewicz-Kuskowska.

ClubHouse του CEO Clubs Greece: Ένα όραμα που απογειώθηκε

Δύο χρόνια από την ίδρυση του, το ClubHouse, ο premium ιδιωτικός χώρος του CEO Clubs Greece, έχει ξεπεράσει κατά πολύ τις αρχικές προβλέψεις του σχεδιασμού του και έχει μετατραπεί πλέον σε σημείο αναφοράς για την ανάπτυξη της ηγεσίας στην Ελλάδα.

Φωτ. Καραγεώργη (Giochi Preziosi): Οι γυναίκες ηγέτες μπορούν να φέρουν μια πιο ισορροπημένη και περιεκτική προσέγγιση στη διαχείριση των επιχειρήσεων

"Η διαφορετική κοινωνική εμπειρία των γυναικών μπορεί να φέρει μια ποικιλία προσεγγίσεων και ιδεών, ενισχύοντας την καινοτομία και τη δημιουργικότητα στην επιχείρηση".

Δ. Λυμπεράκης (Egnatia-Aviation): Πιλότος σημαίνει να μάθεις να παίρνεις δύσκολες αποφάσεις σε δευτερόλεπτα

"Ο πιλότος αποτελούσε, αποτελεί και θα αποτελεί, το αναπόσπαστο κομμάτι ενός επιβατικού ή εμπορευματικού αεροσκάφους"