Αξιοποιώντας τις τελευταίες τάσεις παγκοσμίως και την εξέλιξη της τεχνολογίας η DIASTASIS έχει αναδειχθεί σε έναν από τους ηγέτες της αγοράς στον τομέα της ψηφιακής εκτύπωσης και των διαφημιστικών κατασκευών. Η Έλενα Μίχαλου, γενική διευθύντρια της εταιρείας, εξηγεί πώς η DIASTASIS κατάφερε να ξεχωρίσει στον τομέα της, ενώ αναφέρεται και στις νέες προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει η εταιρεία προκειμένου να παραμείνει στην "πρώτη γραμμή”.
Ποιο το όραμα που οδήγησε στη δημιουργία της DIASTASIS και ποια είναι η διαδρομή της μέχρι σήμερα;
Η ΔΙΑΣΤΑΣΙΣ δημιουργήθηκε το 1996 και μέσα στα χρόνια, ακολουθώντας τις τάσεις της αγοράς αλλά και τις ευκαιρίες που προέκυψαν, μετεξελίχθηκε σε ένα εργοστάσιο ολοκληρωμένων λύσεων στην ψηφιακή εκτύπωση και τις διαφημιστικές κατασκευές, που βοηθάει τις επιχειρήσεις και τα brands, να ξεχωρίσουν στην αγορά. Μέσα από την εξέλιξη της τεχνολογίας, τη στρατηγική συνεργασία με διεθνείς εταιρείες και την αφοσίωση στις ανάγκες των πελατών μας, η DIASTASIS παραμένει ένας από τους ηγέτες στον χώρο. Από τις πρώτες μέρες έως σήμερα, επικεντρωνόμαστε στην ανάπτυξη μακροχρόνιων σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας, επενδύοντας συνεχώς σε εξοπλισμό και ανθρώπινο δυναμικό.
Ποιο είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που προσφέρει η εταιρεία σας;
Το κύριο ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα είναι η προσέγγισή μας ως "ONE-STOP-SHOP", προσφέροντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες που καλύπτουν τις ανάγκες των πελατών μας σε κάθε στάδιο, από τον σχεδιασμό έως την υλοποίηση. Επιπλέον, η διαρκής έμφαση στην καινοτομία, σε συνδυασμό με τις πιστοποιήσεις ποιότητας ISO 9001 και ISO 14001, μας επιτρέπει να παρέχουμε υψηλού επιπέδου προϊόντα και υπηρεσίες. Η συμμετοχή μας στο GIGA group (Global Imaging Graphic Association), μια διεθνή ομάδα ηγετικών εταιρειών του κλάδου, διασφαλίζει ότι έχουμε πρόσβαση στις τελευταίες τάσεις και εργαλεία σε παγκόσμιο επίπεδο.
Ποια είναι οι σημαντικότερες τάσεις που βλέπετε να διαμορφώνουν τον κλάδο τα επόμενα χρόνια και ποιες οι προκλήσεις που αντιμετωπίζετε;
Οι σημαντικότερες τάσεις περιλαμβάνουν:
-
Πράσινες τεχνολογίες: Η αυξανόμενη ανάγκη για βιώσιμες πρακτικές οδηγεί σε περισσότερες επενδύσεις σε υλικά φιλικά προς το περιβάλλον και ενεργειακά αποδοτικό εξοπλισμό.
-
Εξατομίκευση: Η ζήτηση για προσαρμοσμένες διαφημιστικές λύσεις που ανταποκρίνονται στις μοναδικές ανάγκες κάθε πελάτη.
-
Τεχνολογική ολοκλήρωση: Ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και των αυτοματοποιημένων διαδικασιών στην παραγωγή και την επικοινωνία.
Οι προκλήσεις περιλαμβάνουν την ταχεία υιοθέτηση των νέων τεχνολογιών, την προσαρμογή στις περιβαλλοντικές απαιτήσεις (ESG) και τον διαρκώς αυξανόμενο ανταγωνισμό.
Η Έλενα Μίχαλου είναι μέλος του CEO Club Greece