Ν. Σινογιάννης, Γενικός Διευθυντής Porsche: H σχέση των Ελλήνων με την Porsche παραμένει διαχρονικά σταθερή και διαρκώς ισχυροποιείται

Ν. Σινογιάννης, Γενικός Διευθυντής Porsche: H σχέση των Ελλήνων με την Porsche παραμένει διαχρονικά σταθερή και διαρκώς ισχυροποιείται

Με "όχημα" τα νέα της μοντέλα – την αναβαθμισμένη Taycan, την ολοκαίνουργια Panamera, την ανανεωμένη 911 και την αμιγώς ηλεκτρική Macan – η Porsche επιδιώκει να εδραιώσει ακόμη περισσότερο την παρουσία της στην ελληνική αγορά.

Ο κ. Νίκος Σινογιάννης, Γενικός Διευθυντής της Porsche του Ομίλου Μοτοδυναμική, εξηγεί τους παράγοντες που συμβάλλουν στη συνεχή ανάπτυξη της αγοράς premium οχημάτων στην Ελλάδα, όπως η Porsche, καθώς και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των μοντέλων της, όπως η ανώτερη εμπειρία οδήγησης, οι υψηλές επιδόσεις και η εκλεπτυσμένη εμφάνιση, που ενισχύουν την αφοσίωση των Ελλήνων ιδιοκτητών στη μάρκα.

Επιπλέον, αναλύει πώς η διείσδυση της ψηφιακής τεχνολογίας και η πανδημία έχουν αλλάξει την εργασιακή κουλτούρα και τον ρόλο της ηγεσίας σε έναν οργανισμό. Εξηγεί πώς τα υβριδικά μοντέλα εργασίας διαμορφώνουν τη νέα σχέση μεταξύ επιχειρήσεων και εργαζομένων, επιτρέποντας στους οργανισμούς να διατηρούν υψηλά επίπεδα παραγωγικότητας, ενώ ταυτόχρονα καλλιεργούν μια ισχυρή εταιρική κουλτούρα.

- Με 158 οχήματα Porsche να έχουν ταξινομηθεί στο οκτάμηνο του 2024, σημαντική αύξηση σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2023, ποια είναι η πρόβλεψή σας για το επόμενο διάστημα και πώς ενισχύουν τα νέα μοντέλα την παρουσία της μάρκας στην Ελλάδα;

Η παρουσία της Porsche στην Ελλάδα ενισχύεται συνεχώς τα τελευταία χρόνια. Το 2023 ταξινομήθηκαν υπερδιπλάσια αυτοκίνητα συγκριτικά με το 2021 και οι πωλήσεις στο οκτάμηνο του 2024 παρουσιάζουν αύξηση πάνω από 20% σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2023, και όλα δείχνουν πως η αυξημένη ζήτηση θα διατηρηθεί και τους υπόλοιπους μήνες της χρονιάς. Πολλοί είναι οι λόγοι για την αύξηση των πωλήσεων, με δύο να ξεχωρίζουν. Το σταθερό πολιτικό και οικονομικό περιβάλλον που επιτρέπει την ισχυρή παρουσία και ανάπτυξη premium μαρκών όπως η Porsche και παράλληλα τα νέα μοντέλα της μάρκας που χαίρουν εκτίμησης από το ελληνικό κοινό. Η Porsche στην Ελλάδα εκπροσωπείται από τον Όμιλο Μοτοδυναμική, ο οποίος πιστεύει και επενδύει στο brand υποστηρίζοντας δυναμικά την παρουσία της μάρκας. Για παράδειγμα, το ανανεωμένο Porsche Center Athens που ανακαινίστηκε πλήρως στις αρχές του έτους με σκοπό να αναβαθμίσει την εμπειρία του πελάτη. 

- Υπάρχουν αυτήν τη στιγμή νέα μοντέλα, τα οποία περιμένετε να έρθουν στην ελληνική αγορά στη διάρκεια της χρονιάς που διανύουμε και ποιες είναι οι προσδοκίες σας από τη νέα Macan που πρόκειται να λανσαριστεί τον Σεπτέμβριο στη χώρα μας;

Το 2024 είναι μια χρονιά νέων μοντέλων για την Porsche. Εκτός από την αναβαθμισμένη Taycan και την ολοκαίνουργια Panamera που παρουσιάστηκαν νωρίτερα στη χρονιά, έχουμε το λανσάρισμα της ανανεωμένης 911 αλλά και την αμιγώς ηλεκτρική Macan. Ξεκινώντας από τη θρυλική 911, έχουμε για πρώτη φορά υβριδικό σύστημα κίνησης, αλλά για να είμαι σαφής αυτό δεν σημαίνει πως η 911 έγινε ηλεκτροκίνητη. Στις εκδόσεις GTS προστέθηκε ένας ηλεκτροκινητήρας ο οποίος βελτιώνει τις επιδόσεις του αυτοκινήτου, λειτουργώντας παράλληλα με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Η νέα αμιγώς ηλεκτρική Macan καλύπτει την ανάγκη της σύγχρονης αγοράς για βιώσιμη πολυτέλεια και την επιθυμία για υψηλές επιδόσεις. Η νέα Macan θεωρούμε πως θα επηρεάσει αρκετά την περαιτέρω εδραίωση της παρουσίας της Porsche στην Ελλάδα. Ο μοναδικός συνδυασμός sport επιδόσεων και άνεσης για όλη την οικογένεια, την καθιστά ιδιαίτερα ελκυστική για την ελληνική αγορά, όπου υπάρχει αυξανόμενη ζήτηση ειδικά για compact SUV οχήματα. 

- Ποια είναι η σχέση των Ελλήνων αγοραστών αυτοκινήτων με μία εμβληματική μάρκα όπως είναι η Porsche;

H σχέση των Ελλήνων με την Porsche παραμένει διαχρονικά σταθερή και διαρκώς ισχυροποιείται. Παρότι απευθύνεται σε ένα συγκεκριμένο αγοραστικό κοινό, δεν παύει να είναι ιδιαίτερα δημοφιλής και να συμβολίζει την ποιότητα, την αξιοπιστία και τη μηχανική αριστεία. Αυτό που έχει καταφέρει η Porsche, είναι να διατηρεί τη γοητεία που της προσφέρει η μακρά ιστορία και η πλούσια κληρονομιά της, ενώ ταυτόχρονα παραμένει σύγχρονη εξελίσσοντας συνεχώς νέες τεχνολογίες. Πολλοί Έλληνες ιδιοκτήτες Porsche είναι επαναλαμβανόμενοι και πιστοί πελάτες, που εκτιμούν την ανώτερη εμπειρία οδήγησης, τις υψηλές επιδόσεις και την εκλεπτυσμένη εμφάνιση.

- Πέραν της ευρείας διείσδυσης της ψηφιακής τεχνολογίας, πόσο έχει αλλάξει η πανδημία την κουλτούρα, αλλά και τον ρόλο της ηγεσίας ενός οργανισμού;

Η πανδημία επιτάχυνε την υιοθέτηση ψηφιακών τεχνολογιών, αλλά ο αντίκτυπός της ξεπερνά κατά πολύ τους κλάδους τεχνολογίας. Η ανάγκη για γρήγορη προσαρμογή στις νέες προκλήσεις οδήγησε τις εταιρείες να καλλιεργήσουν μια κουλτούρα που εκτιμά την καινοτομία και την ευελιξία, δίνοντας παράλληλα προτεραιότητα στην ευημερία των εργαζομένων. Οι ηγετικοί ρόλοι έχουν εξελιχθεί σημαντικά ως απάντηση σε αυτές τις αλλαγές. Οι σημερινοί ηγέτες αναμένεται να επιδεικνύουν όχι μόνο επιχειρηματική οξυδέρκεια, αλλά και βαθιά κατανόηση των ανθρώπινων αναγκών. Πρέπει να καθοδηγούν τους οργανισμούς τους μέσα από την αβεβαιότητα, δείχνοντας ανθεκτικότητα και προσαρμοστικότητα, ενώ παράλληλα να εστιάζουν στις ανάγκες των εργαζομένων τους και στην ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής. Αυτή η ολιστική προσέγγιση στην ηγεσία είναι πλέον κρίσιμη για την εξασφάλιση της μακροπρόθεσμης επιτυχίας των οργανισμών αλλά και τη διατήρηση της δέσμευσης των εργαζομένων.

- Ποιο μοντέλο εργασίας θεωρείτε ότι θα είναι στο εξής περισσότερο αποτελεσματικό για τη λειτουργία ενός οργανισμού με δεδομένη τη δυνατότητα "επιστροφής στο γραφείο" μετά από μία μακρά περίοδο τηλεργασίας;

Η εργασία πιθανότατα στο μέλλον θα κυριαρχείται από ένα υβριδικό μοντέλο, το οποίο συνδυάζει την ευελιξία της απομακρυσμένης εργασίας με τα οφέλη της διά ζώσης εργασίας. Αυτό το μοντέλο εξυπηρετεί τις ποικίλες ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου, προσφέροντας στους εργαζομένους την αυτονομία να εργάζονται από το σπίτι όταν αυτό τους εξυπηρετεί, ενώ παράλληλα παρέχει ευκαιρίες για αλληλεπίδραση η οποία ενισχύει τη δημιουργικότητα, τη συνοχή της ομάδας και την επικοινωνία. Το υβριδικό μοντέλο επιτρέπει επίσης στους οργανισμούς να διατηρούν υψηλά επίπεδα παραγωγικότητας ενώ καλλιεργούν μια ισχυρή εταιρική κουλτούρα. Δίνοντας τη δυνατότητα στους εργαζομένους να εργάζονται στο περιβάλλον όπου είναι πιο αποτελεσματικοί, είτε στο σπίτι είτε στο γραφείο, οι οργανισμοί μπορούν να επιτύχουν μια ισορροπία που υποστηρίζει τόσο τους επιχειρηματικούς στόχους όσο και τη δέσμευση των εργαζομένων. Στον Όμιλο Μοτοδυναμική υποστηρίζουμε ενεργά τις ευέλικτες μορφές εργασίας, πετυχαίνοντας διαχρονικά υψηλά επίπεδα δέσμευσης των εργαζομένων μας, όπως αυτό μετριέται από τις έρευνες ικανοποίησης που διεξαγάγουμε καθώς και από τις πιστοποιήσεις που λαμβάνουμε για το εργασιακό μας περιβάλλον (Great Place to Work 2023 και 2024, και Best Place to Work 2024).

- Ποιες ικανότητες και δεξιότητες εκτιμάτε ότι στο μέλλον θα απαιτηθούν να κατέχουν τα νέα και πολλά υποσχόμενα στελέχη;

Οι μελλοντικοί ηγέτες θα χρειαστεί να διαπρέψουν σε αρκετούς κρίσιμους τομείς για να διαχειριστούν τις πολυπλοκότητες του σύγχρονου επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Η αναλυτική και στρατηγική σκέψη θα είναι απαραίτητη, επιτρέποντας στους ηγέτες να λαμβάνουν άμεσες αποφάσεις σε ταχέως μεταβαλλόμενες συνθήκες. Οι τεχνικές δεξιότητες είναι σίγουρα κρίσιμες, καθώς η τεχνολογία συνεχίζει να οδηγεί την καινοτομία και την αποδοτικότητα σε πολλούς κλάδους. Επιπλέον, η συναισθηματική νοημοσύνη θα γίνεται όλο και πιο σημαντική. Η ικανότητα να κατανοεί και να διαχειρίζεται κανείς τα δικά του συναισθήματα, καθώς και εκείνα των άλλων, θα βοηθήσει τους μελλοντικούς ηγέτες να χτίσουν ισχυρές, συνεργατικές και αποτελεσματικές ομάδες. Οι ηγέτες που μπορούν να συνδυάσουν αυτές τις δεξιότητες με ένα σαφές όραμα αλλά παράλληλα διατηρώντας την ικανότητα να αποτελούν έμπνευση στους άλλους, θα μπορέσουν να οδηγήσουν τους οργανισμούς τους στο μέλλον με επιτυχία.

*Ο Νίκος Σινογιάννης είναι μέλος του CEO Club Greece

THE FUTURE OF DRIVING

Οταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Περισσότερα από Forbes

Ηλίας Μανούσος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Kantar Ελλάδας: Οι άνθρωποί μας είναι το μεγάλο μας πλεονέκτημα

Στο επίκεντρο της αποστολής της Kantar - κορυφαία εταιρεία έρευνας αγοράς, insights και analytics με συνεργασίες με τους 98 από τους 100 μεγαλύτερους διαφημιζόμενους παγκοσμίως - βρίσκεται η χάραξη στρατηγικών μάρκετινγκ που θα εξασφαλίσουν στους πελάτες της μία βιώσιμη ανάπτυξη, όπως εξηγεί ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ηλίας Μανούσος.

Δρ Νίκος Πατσατζής (CEO ERGOTRAK): Συμμετέχουμε δυναμικά στην προσπάθεια εξηλεκτρισμού της χώρας

"Η ERGOTRAK μεταβαίνει δυναμικά στη νέα εποχή με προϊόντα και υπηρεσίες σε όλους τους τομείς που δραστηριοποιείται αλλά και νέες δραστηριότητες, όπως η αποθήκευση και η διαχείριση της ηλεκτρικής ενέργειας".

CEO Clubs Greece: Συν-δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για την επίτευξη εκθετικής ηγεσίας στην Ελλάδα

Οι καταιγιστικές αλλαγές σε γεωπολιτικό, ενεργειακό, περιβαλλοντικό, δημογραφικό και τεχνολογικό επίπεδο πιέζουν τις παγκόσμιες οικονομίες και την κοινωνία ως σύνολο προς το κατώφλι μίας νέας εποχής, πολλά υποσχόμενης αλλά ταυτόχρονα "τρομακτικής" λόγω της πληθώρας αγνώστων παραμέτρων που δεν γνωρίζουμε ακόμα πώς να αντιμετωπίσουμε επιτυχώς.

Έλενα Μίχαλου (ΓΔ DIASTASIS): Προτεραιότητά μας η ανάπτυξη μακροχρόνιων σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας

"Το κύριο ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα είναι η προσέγγισή μας ως "ONE-STOP-SHOP", προσφέροντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες που καλύπτουν τις ανάγκες των πελατών μας σε κάθε στάδιο, από τον σχεδιασμό έως την υλοποίηση".

Κώστας Θεοδωρακόπουλος (ΕΛΣΑ-SILGAN): Βασικός στόχος μας να παραμείνουμε σταθερά η πρώτη επιλογή των πελατών μας

Ένας δεύτερος στόχος είναι η συνεχής ανάπτυξη και βελτίωση των δυνατοτήτων και των δεξιοτήτων των στελεχών μας σε όλα τα επίπεδα.

Σχεδιάζοντας την ηγεσία μεγάλης κλίμακας στο Forum Νοεμβρίου του CEO Clubs Greece

Το Forum του CEO Clubs Greece έχει μετατραπεί σε θεσμό για την επιχειρηματική κοινότητα χάρη στις θεματικές που αναλύει και τον τρόπο που συνδυάζει αποτελεσματικά θεωρία και πράξη.

Νικόλας Χριστοδούλου (CHB Group): Πολυδιάστατη και απαιτητική πρόκληση η διοίκηση μιας οικογενειακής επιχείρησης

Τις προκλήσεις στη διοίκηση μιας οικογενειακής επιχειρήσεις με μακρά ιστορία που λειτουργεί πλέον σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον, διατηρώντας όμως τις τοπικές της ρίζες, αναδεικνύει ο διευθύνων σύμβουλος της "CHB Group - Greek Christodoulou Bros SA", Νικόλας Χριστοδούλου.

CEO Clubs Greece: Συζητώντας με τον CEO του ATHEX τις προοπτικές ανάπτυξης της Ελληνικής Επιχειρηματικότητας μέσα από το Χρηματιστήριο Αθηνών

Στο πλαίσιο του κύκλου ομιλιών "On the Frontline" που οργανώνει το CEO Clubs Greece πραγματοποιήθηκε συζήτηση με τον κύριο Γιάννο Κοντόπουλο, CEO του ATHEX Group, για τις προοπτικές ανάπτυξης της Ελληνικής επιχειρηματικότητας μέσα από το Χρηματιστήριο Αθηνών.

Γιάννης Καντώνιας (Cosmos Aluminium): Ενισχύουμε συνεχώς το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα στην παγκόσμια αγορά

"Εργαζόμαστε για τη μακροπρόθεσμη, βιώσιμη ανάπτυξη που θα θέσει νέα πρότυπα για την αποτελεσματικότητα και την περιβαλλοντική ευθύνη στον κλάδο μας".

Κώστας Πετρούτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της Ayvens Ελλάδας: Στρατηγική μας δέσμευση η βιωσιμότητα και η καινοτομία

Για μια "στρατηγική συνένωση" των δυνάμεων της ALD Automotive και της LeasePlan κάτω από την εταιρική ταυτότητα Ayvens – έναν παγκόσμιο ηγέτη στη βιώσιμη κινητικότητα – που οδήγησε στην ενίσχυση της θέσης της εταιρείας στην αγορά, ανοίγοντας νέες προοπτικές για ανάπτυξη και βελτίωση των υπηρεσιών της, κάνει λόγο ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ayvens, Κώστας Πετρούτσος.

Χάρης Λαούδης (Max Greece): Πρώτιστη ανάγκη των brands σήμερα είναι η μεγιστοποίηση της ζήτησης και των άμεσων πωλήσεων μέσω της διαφήμισης

"Αποτελούμε πλέον συνεργάτη ανάπτυξης για τους πελάτες μας παραμένοντας σταθεροί στο όραμά μας ως proven growth catalyst", τονίζει ο CEO της Max Media.

Karolina Markiewicz-Kuskowska (Henkel): Η βιώσιμη ανάπτυξη είναι και παραμένει κατευθυντήρια γραμμή μας

Για μια μεγάλη πρόκληση με την ανάληψη των καθηκόντων της Γενικής Διευθύντριας της Henkel Consumer Brands (HCB), της νεοσύστατης δομής που συγχωνεύει τις επιχειρηματικές μονάδες Απορρυπαντικών & Καθαριστικών Οικιακής Χρήσης και Προϊόντων Ομορφιάς & Προσωπικής Φροντίδας, κάνει λόγο σε συνέντευξη της η Karolina Markiewicz-Kuskowska.