Της Ματίνας Χαρκοφτάκη
Η επέκταση σε νέες αγορές και η συνέχιση στον δρόμο της δυναμικής ανάπτυξης αποτελούν τους βασικούς στόχους της Kaizen gaming, η οποία είναι γνωστή για το brand Stoiximan, στο οποίο διαθέτει η ΟΠΑΠ πλέον ποσοστό συμμετοχής 85% και για το διεθνές brand Betano. Αυτή την στιγμή έχει παρουσία σε Ελλάδα και Κύπρο καθώς και σε 10 ακόμη αγορές σε Ευρώπη και Λατινική Αμερική ενώ τα σχέδια της ελληνικής εταιρείας iGaming περιλαμβάνουν την προσθήκη νέων χωρών, όπως προβλέπει ο στρατηγικός της σχεδιασμός για εξωστρέφεια.
"Στόχος είναι η επέκταση σε 2 με 3 αγορές τον χρόνο, οι οποίες δεν εντοπίζονται αποκλειστικά στην Ευρώπη αλλά και σε άλλες γεωγραφικές περιοχές. Αυτό είναι το πλάνο της εταιρείας σε ορίζοντα τριετίας", σημείωσε ο αντιπρόεδρος της Stoiximan, Πάνος Κωνσταντόπουλος στο περιθώριο εκδήλωσης κατά την οποία ανακοινώθηκε η έναρξη της συνεργασίας της Stoiximan με τον ΣΕΓΑΣ ως επίσημος χορηγός του για τα επόμενα δύο χρόνια ενώ μεταξύ άλλων των παρών έδωσαν στην παρουσίαση οι Ολυμπιονίκες του στίβου, Κατερίνα Στεφανίδη και Μίλτος Τεντόγλου.
"Πέραν της Ελλάδας, όπου η Stoiximan έχει ηγετική θέση στην κατηγορία του αθλητικού στοιχήματος, ανάμεσα στις δυνατές αγορές του εξωτερικού είναι η Πορτογαλία, όπου είμαστε μεγάλοι χορηγοί της Πορτο, της Σπόρτινγκ Λισαβώνας και της Μπενφίκα, η Βραζιλία, όπου είμαστε χορηγοί στην Ατλέτικο Μινέιρο και η Ρουμανία με χορηγίες στην Κραιόβα και την Στεάουα. Όλες αυτές είναι αγορές, που το αθλητικό-χορηγικό αποτύπωμα της εταιρείας είναι μεγάλο και αυτό αποτυπώνεται και στα μερίδια αγοράς που έχουμε σε αυτές τις χώρες", υπογράμμισε ο κ. Κωνσταντόπουλος.
Διπλασίασε το προσωπικό της μέσα στην πανδημία
Η εταιρεία "τρέχει" με σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης, γεγονός που αντικατοπτρίζεται και στην ραγδαία αύξηση του αριθμού των εργαζομένων της το τελευταίο διάστημα. Είναι χαρακτηριστικό ότι μόνο μέσα στο διάστημα της πανδημίας, προχώρησε στην πρόσληψη περισσότερων από 700 ατόμων και πλέον το προσωπικό της ανέρχεται στους 1.200 εργαζόμενους, εκ των οποίων περίπου οι 950 βρίσκονται στην Ελλάδα και οι υπόλοιποι στο εξωτερικό. Μάλιστα, μέσα στο τελευταίο τρίμηνο του 2022 και πιο συγκεκριμένα τον προσεχή Νοέμβριο σχεδιάζει την μετεγκατάστασή των κεντρικών της γραφείων σε νέο κτίριο στο Μαρούσι, το λεγόμενο Kaizen Campus, ένα ιδιαίτερα πολυσυζητημένο project, η κατασκευή του οποίου ξεκίνησε πριν περίπου ένα χρόνο και αναπτύσσει η Dimand σε συνεργασία με την Prodea.
Ο κεντρικός πυρήνας των δραστηριοτήτων της εταιρείας παραμένει στην χώρα μας, όπου υπάρχουν οι σημαντικότεροι τομείς όπως η έρευνα και ανάπτυξη, η τεχνολογία και το μάρκετινγκ, κλάδους στους οποίους αναμένεται να κατευθυνθεί και ένα σημαντικό μέρος των προβλεπόμενων επενδύσεών της.
Σε ό,τι αφορά, τώρα, την πρόσφατη απόφαση της κυβέρνησης για αύξηση στα 20 ευρώ του μέγιστου ποσού πονταρίσματος για τα διαδικτυακά παιχνίδια καζίνο, ο κ. Κωνσταντόπουλος ανέφερε ότι μετά τη συγκεκριμένη κίνηση σταδιακά ανάμεται να επιστρέψουν οι παίκτες, οι οποίοι είχαν εγκαταλείψει τις νόμιμες εταιρείες αναζητώντας εναλλακτικές σε παράνομα μονοπάτια, γεγονός που είχε επηρεάσει αρνητικό και το ύψος των φορολογικών εσόδων.