Κατακόρυφη μείωση των εσόδων της Boeing εν μέσω της κρίσης ασφαλείας

Κατακόρυφη μείωση των εσόδων της Boeing εν μέσω της κρίσης ασφαλείας

Ισχυρές ζημίες, αν και μικρότερες των αναμενόμενων, παρουσίασε η Boeing για το πρώτο τρίμηνο του έτους, εν μέσω της κρίσης που αντιμετωπίζει η εταιρεία λόγω των προβλημάτων ασφαλείας του αεροσκάφους 737 Max.

Ο αεροπορικός κολοσσός ανακοίνωσε μείωση εσόδων 8%, στα 16,57 δισ. δολάρια, ποσό που κινήθηκε ελαφρώς καλύτερα από τις εκτιμήσεις των αναλυτών, που έκαναν λόγο για έσοδα 16,23 δισ. δολαρίων. Πρόκειται για την πρώτη πτώση που καταγράφει η εταιρεία κατά τα τελευταία επτά τρίμηνα και οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην επιβράδυνση της παραγωγής του αεροσκάφους της με τις μεγαλύτερες πωλήσεις. 

Ειδικότερα, η Boeing κατέγραψε απώλειες 355 εκατ. δολαρίων, ή 56 σεντς ανά μετοχή, από 425 εκατ. δολάρια, ή 69 σεντς ανά μετοχή ένα χρόνο νωρίτερα. Εξαιρουμένων των έκτακτων στοιχείων, οι απώλειες έφτασαν τα 388 εκατ. δολάρια ή 1,13 δολάρια ανά μετοχή, ζημία μικρότερη της εκτιμώμενης για 1,76 δολάρια ανά μετοχή.  

Οι ταμειακές της δαπάνες ήταν 3,9 δισ. δολάρια, έναντι αρνητικών 786 εκατ. δολαρίων πριν από ένα χρόνο.

Οι μετοχές παρέμειναν αμετάβλητες στην προ-χρηματιστηριακή διαπραγμάτευση μετά από άνοδο 3,6% νωρίτερα.

"Βραχυπρόθεσμα, ναι, βρισκόμαστε σε μια δύσκολη στιγμή", δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Boeing, Dave Calhoun, σε σημείωμα προς τους εργαζόμενους. "Οι λιγότερες παραδόσεις μπορεί να φέρνουν δυσκολίες στους πελάτες μας και στα οικονομικά μας μεγέθη, πάνω απ' όλα όμως βάζουμε την ασφάλεια και την ποιότητα", τόνισε ο Calhoun, ο οποίος υπογράμμισε πως η εμπιστοσύνη όλων στην εταιρεία πρέπει να αποκατασταθεί στο 100%.

Η μειωμένη παραγωγή 737 Max θα επιβραδύνει τον ρυθμό ανάκαμψης της εταιρείας, σε αυτή τη "δύσκολη περίοδο" που ακολούθησε της οδυνηρής έκρηξης στον αέρα ενός αεροσκάφους τον Ιανουάριο.

Κατά τους αναλυτές, ο αργός ρυθμός των παραδόσεων κινδυνεύει να καθυστερήσει τους οικονομικούς στόχους της Boeing, ενώ ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας δήλωσε ότι θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος του 2022 για ετήσια ταμειακή ροή 10 δισ. δολαρίων μέχρι το 2025 ή το 2026.

Σημειώνεται πως η Boeing παρέδωσε 67 αεροσκάφη τύπου Max 737 κατά το πρώτο τρίμηνο, αριθμός μειωμένος κατά 41% σε σχέση με πέρυσι. Οι κατασκευαστές αεροσκαφών λαμβάνουν το μεγαλύτερο μέρος των μετρητών κατά την παράδοση των αεροσκαφών.

Περισσότερα από Forbes

Γ. Παράσχης (Πρόεδρος ΣΕΤΕ & Διευθύνων Σύμβουλος ΔΑΑ): Γιατί τα ρεκόρ στον τουρισµό δεν πρέπει να θεωρούνται αυτοσκοπός

Οι προκλήσεις για τη διατήρηση της ανταγωνιστικότητας και του θετικού μομέντουμ, οι προβληματισμοί της σεζόν και η πορεία του μεγάλου επενδυτικού προγράμματος στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών. "Ο ελληνικός τουρισμός μπορεί να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα, αλλά αυτό δεν θα μπορέσει να γίνει χωρίς καλά σχεδιασμένη στρατηγική". Η διατήρηση και η βελτίωση του "value for money". <b>Συνέντευξη στις Βίκυ Κουρλιμπίνη και Ματίνα Χαρκοφτάκη.</b>.

CVC: Κινητικότητα με συζητήσεις αποεπενδύσεων, διοικητικές αλλαγές και αναδιάρθρωση δανεισμού στη Vivartia

Κινητικότητα εμφανίζεται το τελευταίο διάστημα από πλευράς της CVC Capital Partners, στην οποία ανήκει ο όμιλος τροφίμων και ποτών Vivartia.

Τα πρώτα δείγματα γραφής του Μπουτάρη στην εποχή Γεωργιάδη - Αντετοκούμπο

Το 2023 η Μπουτάρης είχε κύκλο εργασιών 13,19 εκατομμύρια ευρώ, έναντι 1,59 εκατομμυρίων ευρώ το 2022, ενώ τα καθαρά αποτελέσματα ήταν ζημιογόνα κατά 219,43 χιλιάδες ευρώ.

Η εταιρεία κυβερνοασφάλειας που "υπερασπίζεται" ΗΠΑ, Ισραήλ και Ουκρανία και τα $2,5 δισ. της Mastercard

Η Recorded Future εμπλέκεται στις μεγαλύτερες πολεμικές συγκρούσεις στον πλανήτη.

Γιατί η πτώση των πωλήσεων στα είδη πολυτελείας είναι δυσοίωνο σημάδι για την οικονομία

Τα απογοητευτικά αποτελέσματα του κολοσσού LVMH πυροδοτούν ερωτήματα σε σχέση με την καταναλωτική εμπιστοσύνη.

ACS: Το μεγάλο deal με την γερμανική GLS, η αποτίμηση των 370 εκατ. ευρώ και η option για το σύνολο των μετοχών

Έκλεισε το deal, το οποίο ανοίγει την πόρτα για την είσοδο της GLS στην ACS.

Η Amazon "ποντάρει" στους μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες για τα data centers της

Ο τεχνολογικός κολοσσός προχωρά σε τρεις μεγάλες συμφωνίες για πυρηνική ενέργεια.

United States of America Inc.: Η μυστηριώδης νέα εταιρεία που ίδρυσε ο Έλον Μασκ

Οι βλέψεις του Μασκ για μεγαλύτερη εμπλοκή του στην πολιτική και... η θεωρία συνωμοσίας των "ΗΠΑ Α.Ε.".

Boeing: Η εξαγορά της Spirit AeroSystems είναι μόνο η αρχή στην επίλυση των προβλημάτων της

Η Boeing θα χρειαστεί χρόνια για να νοικοκυρέψει τον προμηθευτή που καταγράφει ζημιές.

Γιατί η Boeing χρειάζεται ένα νέο αεροπλάνο – και σύντομα

Για να παραμείνει ανταγωνιστική έναντι της Airbus, η Boeing πρέπει να βάλει ένα νέο μεγάλο στοίχημα.