Κατακόρυφη μείωση των εσόδων της Boeing εν μέσω της κρίσης ασφαλείας

Κατακόρυφη μείωση των εσόδων της Boeing εν μέσω της κρίσης ασφαλείας

Ισχυρές ζημίες, αν και μικρότερες των αναμενόμενων, παρουσίασε η Boeing για το πρώτο τρίμηνο του έτους, εν μέσω της κρίσης που αντιμετωπίζει η εταιρεία λόγω των προβλημάτων ασφαλείας του αεροσκάφους 737 Max.

Ο αεροπορικός κολοσσός ανακοίνωσε μείωση εσόδων 8%, στα 16,57 δισ. δολάρια, ποσό που κινήθηκε ελαφρώς καλύτερα από τις εκτιμήσεις των αναλυτών, που έκαναν λόγο για έσοδα 16,23 δισ. δολαρίων. Πρόκειται για την πρώτη πτώση που καταγράφει η εταιρεία κατά τα τελευταία επτά τρίμηνα και οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην επιβράδυνση της παραγωγής του αεροσκάφους της με τις μεγαλύτερες πωλήσεις. 

Ειδικότερα, η Boeing κατέγραψε απώλειες 355 εκατ. δολαρίων, ή 56 σεντς ανά μετοχή, από 425 εκατ. δολάρια, ή 69 σεντς ανά μετοχή ένα χρόνο νωρίτερα. Εξαιρουμένων των έκτακτων στοιχείων, οι απώλειες έφτασαν τα 388 εκατ. δολάρια ή 1,13 δολάρια ανά μετοχή, ζημία μικρότερη της εκτιμώμενης για 1,76 δολάρια ανά μετοχή.  

Οι ταμειακές της δαπάνες ήταν 3,9 δισ. δολάρια, έναντι αρνητικών 786 εκατ. δολαρίων πριν από ένα χρόνο.

Οι μετοχές παρέμειναν αμετάβλητες στην προ-χρηματιστηριακή διαπραγμάτευση μετά από άνοδο 3,6% νωρίτερα.

"Βραχυπρόθεσμα, ναι, βρισκόμαστε σε μια δύσκολη στιγμή", δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Boeing, Dave Calhoun, σε σημείωμα προς τους εργαζόμενους. "Οι λιγότερες παραδόσεις μπορεί να φέρνουν δυσκολίες στους πελάτες μας και στα οικονομικά μας μεγέθη, πάνω απ' όλα όμως βάζουμε την ασφάλεια και την ποιότητα", τόνισε ο Calhoun, ο οποίος υπογράμμισε πως η εμπιστοσύνη όλων στην εταιρεία πρέπει να αποκατασταθεί στο 100%.

Η μειωμένη παραγωγή 737 Max θα επιβραδύνει τον ρυθμό ανάκαμψης της εταιρείας, σε αυτή τη "δύσκολη περίοδο" που ακολούθησε της οδυνηρής έκρηξης στον αέρα ενός αεροσκάφους τον Ιανουάριο.

Κατά τους αναλυτές, ο αργός ρυθμός των παραδόσεων κινδυνεύει να καθυστερήσει τους οικονομικούς στόχους της Boeing, ενώ ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας δήλωσε ότι θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος του 2022 για ετήσια ταμειακή ροή 10 δισ. δολαρίων μέχρι το 2025 ή το 2026.

Σημειώνεται πως η Boeing παρέδωσε 67 αεροσκάφη τύπου Max 737 κατά το πρώτο τρίμηνο, αριθμός μειωμένος κατά 41% σε σχέση με πέρυσι. Οι κατασκευαστές αεροσκαφών λαμβάνουν το μεγαλύτερο μέρος των μετρητών κατά την παράδοση των αεροσκαφών.

Περισσότερα από Forbes

Hermann Riedl (President & Managing Director Toyota Hellas): Το μέλλον θα εiναι συναρπαστικό

Ο Hermann Riedl μας αποκαλυπτει το μυστικο της επιτυχιας της Toyota στην ελληνικη αγορα, τη σχεση της με τους αγωνες και το οραμα της για το μελλον των μετακινησεων.

ΟΛΘ: Το χρηματιστηριακό σκάκι Σαββίδη - Ντρέιφους και τα σενάρια για το παρασκήνιο

Οι κινήσεις των τελευταίων ημερών στο ταμπλό δείχνουν ότι η αγορά πιέζει για αύξηση του τιμήματος της δημόσιας πρότασης.

Quo vadis, επικοινωνία;

Ο κ. Ευάγγελος Μάξιµος Σκοπελίτης, διευθυντής Brand, Marketing και Επικοινωνίας, EY Ελλάδος

Frank McCourt: Ποιος είναι ο δισεκατομμυριούχος που θέλει να αγοράσει το TikTok

Έχει υποβάλει προσφορά για την αγορά της πλατφόρμας μέσω του Project Liberty.

Advent Technologies: Η εταιρεία που θα κατακτούσε το Nasdaq αντιμέτωπη με αποχωρήσεις, ζημιές δεκάδων εκατομμυρίων και δικαστικές διαμάχες

Η εταιρεία, η οποία ξεκίνησε από την Πάτρα, προχώρησε στη δημοσίευση των οικονομικών της καταστάσεων για το τρίτο τρίμηνο του 2024.

Γιατί το Bluesky δε θα μετατραπεί ποτέ σε X του Μασκ

Δεν προοριζόταν ποτέ να γίνει μια εφαρμογή - ή ακόμη και εταιρεία.

Θανόπουλος: Η προοπτική επέκτασης στα "νότια" και οι δύο βασικοί ανταγωνιστές

Παρά το γεγονός ότι διατηρεί μόλις τρία φυσικά καταστήματα, έχει πολύ υψηλότερες αποδόσεις από το μέσο όρο των υπόλοιπων ελληνικών σούπερ μάρκετ.

Η ιστορία του Μινιόν και η νέα σελίδα της

Το θρυλικό πολυκατάστημα που υπήρξε για χρόνια σημείο αναφοράς για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της Αθήνας αναγεννάται από τις στάχτες του.

Τζοβάννα Παλυβού: Στην Europa εδώ και 50 χρόνια δημιουργούμε καινοτομία, όχι απλώς προϊόντα

"Kοινωνική υπευθυνότητα και βιωσιμότητα στον πυρήνα της επιχειρηματικής μας φιλοσοφίας".

Boeing: Η εξαγορά της Spirit AeroSystems είναι μόνο η αρχή στην επίλυση των προβλημάτων της

Η Boeing θα χρειαστεί χρόνια για να νοικοκυρέψει τον προμηθευτή που καταγράφει ζημιές.