Μ. Τσαμάζ (ΟΤΕ): Εστίαση στη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη και όχι σε παράλογες προωθητικές κινήσεις

Μ. Τσαμάζ (ΟΤΕ): Εστίαση στη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη και όχι σε παράλογες προωθητικές κινήσεις

Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου

Στη συνολική εμπειρία του πελάτη και όχι σε παράλογες προωθητικές κινήσεις, εστιάζει ο Όμιλος ΟΤΕ, όπως δήλωσε ο επικεφαλής του, Μιχάλης Τσαμάζ, κατά την ενημέρωση των θεσμικών αναλυτών για τα αποτελέσματα του α' τριμήνου του 2024.

Στην τελευταία ενημέρωση που διενεργήθηκε υπό τον κ. Τσαμάζ, ο επικεφαλής του ΟΤΕ ερωτήθηκε σχετικά με την επιθετική στρατηγική που ακολουθούν τα τελευταία χρόνια οι ανταγωνιστές. Ο κ. Τσαμάζ ανέφερε χαρακτηριστικά ότι όλα αυτά τα χρόνια η ίδια ιστορία επαναλαμβάνεται. Όπως πρόσθεσε, οι ανταγωνιστές προχωρούν σε πολύ επιθετικές κινήσεις και μετά συνειδητοποιούν ότι πρέπει να αλλάξουν στρατηγική.

"Οι ανταγωνιστές καταθέτουν τον ανταγωνισμό τους σε όρους τιμολόγησης χωρίς να βελτιώνουν πραγματικά την εμπειρία του πελάτη που προσφέρουν. Ωστόσο, συνειδητοποιούν ότι αν δεν βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη, τα οφέλη που αποκομίζουν, δεν τους βοηθούν πραγματικά. Αφού λοιπόν κάνουν αυτού του είδους τις κινήσεις, γίνονται πιο έξυπνοι και πιο λογικοί. Το έχουμε δει αυτό να επαναλαμβάνεται τουλάχιστον τα τελευταία 14 χρόνια. Αυτό που γνωρίζουμε πολύ καλά είναι ότι ακόμα κι αν έχουμε τις χαμηλότερες τιμές, είναι πιο σημαντική η συνολική εμπειρία του πελάτη. Έτσι, στην περίπτωσή μας, εστιάζουμε περισσότερο στη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη, αντί να προχωρήσουμε σε παράλογες προωθητικές κινήσεις. Οπότε θα έλεγα ότι, αν ήθελα να κάνω μια εικασία για το μέλλον, ότι και πάλι το μάθημα έχει παρθεί και έχουν γίνει πιο έξυπνοι”.

Σχετικά με τη διαδικασία, που έχει ξεκινήσει για την πώληση της δραστηριότητας στη Ρουμανία και πιο συγκεκριμένα της θυγατρικής, Telekom Romania Mobile, ο κ. Τσαμάζ έκανε λόγο για μια δύσκολη αγορά. Ο ίδιος ανέφερε πως προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια νεότερη εξέλιξη και ότι μόλις υπάρξει, θα υπάρξει ανακοίνωση. 

Αύξηση εσόδων κατά 9,2% το α' τρίμηνο

Όπως ανακοινώθηκε νωρίτερα σήμερα, το Α’ τρίμηνο του 2024, τα ενοποιημένα έσοδα του Ομίλου OTE αυξήθηκαν κατά 9,2% και διαμορφώθηκαν σε €877,6 εκατ., λόγω ισχυρών επιδόσεων στην Ελλάδα. Στην Ελλάδα, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 10,3% στα €812,3 εκατ., χάρη στις ισχυρές επιδόσεις στην κινητή, τις υπηρεσίες τηλεόρασης, τις υπηρεσίες ευρυζωνικότητας και ιδίως τα έργα ICT.

Στη Ρουμανία, τα έσοδα μειώθηκαν κατά 4,1% και διαμορφώθηκαν στα €66,2 εκατ., αντανακλώντας την επίδραση από τη μείωση στα τέλη τερματισμού κινητής τηλεφωνίας καθώς και προωθητικές ενέργειες προηγούμενων περιόδων με στόχο τη συγκράτηση της πελατειακής βάσης.

Περισσότερα από Forbes

Frezyderm: Ελληνικά δερμοκαλλυντικά σε 50 χώρες - Πού "ανεβάζει" μερίδια

Στα 62,20 εκατ. ευρώ ανήλθε ο κύκλος εργασιών της εταιρείας των Γιάννη και Ευθύμιου Αναστασίου. Το αυξημένο κόστος α’ υλών που πίεσε τα περιθώρια κέρδους και η σημαντική μείωση δανεισμού.

ΗΠΑ: Η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς (SEC) ερευνά τη Jefferies για την έκθεσή της στη χρεοκοπημένη First Brands

Eξετάζει εάν η Jefferies παρείχε επαρκή ενημέρωση στους επενδυτές σχετικά με την έκθεση του Point Bonita fund στην προβληματική εταιρεία.

Dialectica: Ισχυρή ανάπτυξη, νέες θέσεις εργασίας και ανοιχτό το ενδεχόμενο εξαγορών

Απασχολεί περισσότερους από 1.600 εργαζόμενους παγκοσμίως, με σχεδόν τους μισούς στην Ελλάδα.

Οι τρεις άξονες του business plan της Aqua Bridge για την επόμενη μέρα της Avramar

"Συνεργαζόμαστε στενά με τις τράπεζες για να εξασφαλίσουμε ασφαλή μετάβαση" σημειώνει η διοίκηση της Aqua Bridge. Η κατάθεση της συμφωνίας εξυγίανσης στο Πρωτοδικείο.

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Πότε παραδίδεται το νέο αεροδρόμιο στο Ηράκλειο Κρήτης

Το έργο ύψους 625 εκατ. ευρώ έχει ολοκληρωθεί σε ποσοστό άνω του 65%.

Mind the Hack: Επεκτείνεται στη Μέση Ανατολή η startup που αυτοματοποιεί την κυβερνοασφάλεια

Η startup σήκωσε πρόσφατα 2,8 εκατ. ευρώ, με lead investor τον όμιλο Deep Capital Group.

Η έκπληξη στα ηλεκτρικά: Το φυσικό κατάστημα "νικά" το e-shop - Ποιες συσκευές βγήκαν από την πρίζα

H αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών παρουσιάζει διπλό πρόσωπο. Οι λόγοι.

Hilton: 18 νέα ξενοδοχεία στο pipeline στην Ελλάδα

Τι ανέφεραν στελέχη της αμερικανικής αλυσίδας για τα σχέδια επέκτασης στην ελληνική αγορά.

Prisma Electronics: Ποια είναι η ελληνική εταιρεία που εκτοξεύει νανοδορυφόρο στο διάστημα

Η αποστολή είναι προγραμματισμένη για τα μέσα Νοεμβρίου.

Σε θετική τροχιά οι θυγατρικές του ΟΤΕ

Το 2024, παρά τις προκλήσεις, οι εταιρείες του ομίλου πέτυχαν σε γενικές γραμμές ανάπτυξη, επεκτείνοντας το χαρτοφυλάκιό τους.

Κλείνει για τον ΟΤΕ το κεφάλαιο "Ρουμανία"

Η πώληση της Telekom Romania Mobile οδεύει προς ολοκλήρωση, μετά το πράσινο φως από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της χώρας.