La Vie en Rose – Δήμητρα Κατσαφάδου: Από την παραγωγή καλλυντικών στην κουζίνα σε κέρδη 7,3 εκατ. ευρώ

La Vie en Rose – Δήμητρα Κατσαφάδου: Από την παραγωγή καλλυντικών στην κουζίνα σε κέρδη 7,3 εκατ. ευρώ

Του Γιώργου Λαμπίρη

Εάν κανείς αναζητήσει απαντήσεις για το τι ακριβώς σημαίνει η επιχείρηση "La Vie en Rose by Dimitra Katsafadou”, ίσως ο ισολογισμός της να αποτελεί σε ένα σημαντικό ποσοστό το κριτήριο για το μέγεθος και τα πεπραγμένα της επιχείρησης. Διότι όπως τουλάχιστον προκύπτει από τα δημοσιευμένα οικονομικά στοιχεία της γνωστής εταιρείας πώλησης καλλυντικών, την οποία ίδρυσε η γνωστή και συχνά εμφανιζόμενη στα τηλεοπτικά πράγματα, Δήμητρα Κατσαφάδου, πρόκειται για μία άκρως υγιή και αποδοτική επιχείρηση. Ο τελευταίος δημοσιευμένος ισολογισμός της για το 2021 δείχνει κύκλο εργασιών 18,9 εκατομμυρίων ευρώ, κέρδη προ φόρων 9,42 εκατομμύρια ευρώ και καθαρά κέρδη μετά από τους φόρους στα 7,36 εκατομμύρια ευρώ. Επιπλέον, όπως προκύπτει από τις οικονομικές καταστάσεις η εταιρεία διατηρούσε μηδενικό τραπεζικό δανεισμό. 

Δίκτυο 46 καταστημάτων

Με δίκτυο 46 καταστημάτων έως αυτή τη στιγμή σε πανελλαδική βάση από την Αθήνα έως και τη Θεσσαλονίκη, τη Δράμα, τα Ιωάννινα, τη Λαμία, το Ηράκλειο της Κρήτης και πολλές ακόμα περιοχές της χώρας, η εταιρεία διανύει περίοδο όχι μόνο άνθισης των οικονομικών της μεγεθών αλλά και ταχείας ανάπτυξης του δικτύου των καταστημάτων λιανικής πώλησης που διατηρεί. Κατάστημα διαθέτει επίσης και στην Κύπρο και συγκεκριμένα στη λεωφόρο Σταυρού στη Λευκωσία. Διανομή στο εξωτερικό πραγματοποιείται για παραγγελίες που γίνονται είτε ηλεκτρονικά, είτε τηλεφωνικά, είτε από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας. Το Capital.gr επιδίωξε να επικοινωνήσει και με την ίδια, προκειμένου να λάβει περισσότερα στοιχεία αναφορικά με την πορεία της επιχείρησης, ωστόσο δεν κατέστη εφικτό προς το παρόν. 

Με σπουδές χημικού και μεταπτυχιακό στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Η Δήμητρα Κατσαφάδου, κατά κόσμον Δήμητρα Μαλακοδήμου όπως είναι το πραγματικό της όνομα, εργαζόταν σε φαρμακευτική εταιρεία πριν αποφασίσει να τα αφήσει όλα πίσω της και να ασχοληθεί με τη δική της επιχειρηματική προσπάθεια και τον τομέα των καλλυντικών. Η ίδια έχει εκμυστηρευτεί ότι τα σκωπτικά σχόλια που δέχτηκε κατά καιρούς για το πατρικό της επίθετο, την οδήγησε στην επιλογή να διατηρήσει το επίθετο της μητέρας της.  Η ίδια έχει σπουδάσει χημικός στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου από το Τμήμα Ανόργανης Χημείας του ίδιου πανεπιστημίου στην Οργανική και Ανόργανη Σύνθεση Καλλυντικών, και τα πρώτα της καλλυντικά παρασκευάζονταν με πρωτόλεια μέσα στην κουζίνα του σπιτιού της. Σήμερα η επιχείρηση διευθύνεται από την ίδια αλλά και τον αδερφό της, Νικόλα Μαλακοδήμο. Επί του παρόντος απασχολεί περισσότερα από 200 άτομα προσωπικό, ενώ συνεργάζεται με κέντρα αισθητικής, καταστήματα πώλησης καλλυντικών και πλαστικούς χειρουργούς.

Η εταιρεία δημιουργήθηκε το 2016. Έκτοτε έχει καταγράψει ταχεία ανάπτυξη οικονομικών μεγεθών, επεκτείνοντας σε σύντομο χρονικό διάστημα το δίκτυό της. Το εργαστήριο παραγωγής των προϊόντων της βρίσκεται στην Αγία Παρασκευή και στη συνέχεια διανέμονται εκτός από την ελληνική αγορά και σε χώρες του εξωτερικού καθώς και στην Κύπρο. 

Η La Vie en Rose διατηρεί ισχυρή παρουσία και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ειδικότερα, η σελίδα της εταιρείας στο Facebook ακολουθείται από 465 χιλιάδες άτομα, ο λογαριασμός της εταιρείας στο Instagram αριθμεί περίπου 695 χιλιάδες άτομα που την ακολουθούν, ενώ ο προσωπικός λογαριασμός της Δήμητρας Κατσαφάδου συγκεντρώνει σχεδόν 760 χιλιάδες ακόλουθους.
 

Περισσότερα από Forbes

Το διαχρονικό success stοry του καφέ - Ποιοι επενδύουν

Η αγορά του καφέ έχει μετατραπεί σε χρηματιστηριακό θρίλερ, με τις τιμές να καταρρίπτουν το ένα ρεκόρ μετά το άλλο. Μόνο το 2024 οι τιμές του Arabica σημείωσαν αύξηση 70%.

Gradient Labs: Η startup με Ελληνίδα co-founder που αλλάζει την τραπεζική εξυπηρέτηση

Δεν διατηρεί προς το παρόν φυσική παρουσία στην Ελλάδα, αλλά εξετάζει σοβαρά τις επιλογές επέκτασης.

Κλείνει για τον ΟΤΕ το κεφάλαιο "Ρουμανία"

Η πώληση της Telekom Romania Mobile οδεύει προς ολοκλήρωση, μετά το πράσινο φως από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της χώρας.

Αυθεντικότητα, καινοτομία και νέες συνήθειες για την μπίρα το 2025

Οι ζυθοποιίες ενισχύουν τις θέσεις τους μέσω στοχευμένων επενδύσεων, ευελπιστώντας σε θετικό τελικό "ταμείο".

Louis Vuitton Ελλάς: Κέρδη ρεκόρ 17,6 εκατ. - Η ελληνική "συνταγή" επιτυχίας

Τα "χρυσά" μερίσματα, οι έξι ανέλεγκτες φορολογικές χρήσεις και οι ανακατατάξεις στη Μύκονο.

Οι βιομήχανοι τροφίμων που αγάπησαν το hoteling

Η δυναμική του ελληνικού τουρισμού δεν είναι νέο "φρούτο" για τους βιομηχάνους τροφίμων και ποτών.

Tesla: Κατέγραψε τη μεγαλύτερη πτώση σε τριμηνιαία έσοδα εδώ και πάνω από 10 χρόνια στο β' τρίμηνο

Στο -12%, εν μέσω προβληματισμού για την πολιτική δραστηριότητα του Έλον Μασκ. Ξεκίνησε την παραγωγή ενός πιο οικονομικού ηλεκτρικού μοντέλου.

Changan Hellas: Το νέο κινεζικό άνοιγμα του ομίλου Βασιλάκη

Πραγματοποίησε και επισήμως την άφιξή της η Changan Hellas, η νεοσύστατη εταιρεία της οικογένειας Βασιλάκη. Νέοι παίχτες μπαίνουν στην αγορά της ηλεκτροκίνησης και αυξάνεται ο ανταγωνισμός.

"Λαχάνιασε" η Bodytalk - Στο κόκκινο για δεύτερη χρονιά

Σχέδιο για επιστροφή στα κέρδη μέσω νέων συνεργασιών και επένδυσης σε νέα κατηγορία προϊόντων.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.