"Λαχάνιασε" η Bodytalk - Στο κόκκινο για δεύτερη χρονιά

"Λαχάνιασε" η Bodytalk - Στο κόκκινο για δεύτερη χρονιά

Της Ξανθής Γούναρη

Με ζημιές που ξεπέρασαν τα 2 εκατ. ευρώ έκλεισε η χρήση του 2024 για την εταιρεία αθλητικών ειδών Bodytalk, η οποία ωστόσο δείχνει έτοιμη να αντεπιτεθεί. Η διοίκηση, υπό τον Γιώργο Λεουτσάκο (πρόεδρος και CEO), εμφανίζεται αποφασισμένη να αντιστρέψει την αρνητική πορεία, καταστρώνοντας έναν φιλόδοξο και πολυεπίπεδο στρατηγικό σχεδιασμό για το 2025.

Η εταιρεία εμφάνισε κύκλο εργασιών 10,17 εκατ. ευρώ, μειωμένο κατά 8% σε σύγκριση με το 2023. Το καθαρό αποτέλεσμα της χρήσης διαμορφώθηκε σε ζημίες 2.052.916 ευρώ, σχεδόν διπλάσιες από τις αντίστοιχες του προηγούμενου έτους (-1.037.025 ευρώ).

Αξίζει να σημειωθεί ότι σε διάστημα μόλις δύο ετών η Bodytalk έχει απολέσει σχεδόν 1,92 εκατ. ευρώ σε πωλήσεις, με τις σημαντικότερες απώλειες να καταγράφονται στη λιανική εσωτερικού.

Το μικτό κέρδος υποχώρησε στα 4,56 εκατ. ευρώ από 5,98 εκατ. ευρώ το 2023 (πτώση 23,8%), με το μικτό περιθώριο να διαμορφώνεται στο 45,7%, όταν δύο χρόνια πριν ξεπερνούσε το 55%. Τα λειτουργικά αποτελέσματα (EBIT) διαμορφώθηκαν σε ζημίες -1.882.764 ευρώ, επιδεινούμενα σημαντικά από τις -845.966 ευρώ του 2023.

Πίεση σε προσωπικό, ρευστότητα και δίκτυο

Το προσωπικό της Bodytalk, που μετρά 29 χρόνια λειτουργίας μειώθηκε μέσα στο 2024 από 158 σε 142 εργαζόμενους, ενώ η ρευστότητα παρέμεινε ασθενής, με ταμειακά διαθέσιμα μόλις 660 χιλ. ευρώ, την ώρα που οι βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις ξεπερνούν τα 3 εκατ. ευρώ. Να σημειωθεί ωστόσο ότι ο συνολικός δανεισμός μειώθηκε στα 1.250.000 ευρώ στο τέλος του 2024 , από 1.750.000 ευρώ στις 31/12/2023.

Επιπλέον, η εταιρεία περιόρισε σημαντικά το φυσικό της δίκτυο καταστημάτων, μειώνοντάς το από 25 σημεία πώλησης το 2023, σε 19 στο τέλος του 2024.

Η διοίκηση αποδίδει την αναδιάρθρωση αυτή σε ενδελεχή αξιολόγηση των οικονομικών επιδόσεων και της αποδοτικότητας κάθε σημείου πώλησης, με στόχο τη δημιουργία βιώσιμου μοντέλου ανάπτυξης.

Το στοίχημα της εξωστρέφειας

Παρά τις προκλήσεις, η Bodytalk επενδύει αποφασιστικά στο εξωτερικό. Η λειτουργία δύο νέων καταστημάτων στο Κάιρο της Αιγύπτου, σε συνδυασμό με το ηλεκτρονικό κατάστημα που εξυπηρετεί την ευρύτερη περιοχή, αποτελεί τη βασική ελπίδα της διοίκησης για ανάπτυξη.

Σύμφωνα με την έκθεση διαχείρισης, η εταιρεία έχει ενεργοποιήσει επαφές και διαπραγματεύσεις για νέες συνεργασίες σε Ρουμανία και Βαλκάνια, προσβλέποντας σε σταδιακή διεύρυνση του αποτυπώματός της στις αγορές του εξωτερικού.

Οι στρατηγικοί στόχοι για το 2025

Για εφέτος, σύμφωνα με τη διοίκηση, η εταιρεία, λαμβάνοντας υπόψη τις δυσκολίες που έχουν ήδη επηρεάσει την οικονομική χρήση του 2024 και τη συνεχιζόμενη αναστάτωση στο πολιτικοοικονομικό περιβάλλον με νέες δυσοίωνες εξελίξεις, έχει θέσει ως βασικό μέλημα τη διόρθωση των οικονομικών αποτελεσμάτων με απώτερο στόχο την επαναφορά της σε τροχιά συνεχούς κερδοφορίας.

Η διοίκηση της εταιρείας επενδύει στην αναστροφή του κλίματος μέσα από έναν ξεκάθαρο και δομημένο σχεδιασμό. Οι βασικοί άξονες του σχεδίου για το 2025 είναι:

•       Αύξηση πωλήσεων στην ελληνική αγορά

•       Ενίσχυση πωλήσεων στις υφιστάμενες αγορές του εξωτερικού

•       Διείσδυση σε νέες διεθνείς αγορές

•       Προώθηση νέας κατηγορίας προϊόντων με την υπογραφή της Bodytalk

•       Ανάπτυξη συνεργασιών παραγωγής ενδυμάτων για τρίτους

•       Δημιουργία ειδικών σειρών ενδυμάτων για εξειδικευμένες ανάγκες

•       Αξιοποίηση δημιουργικών σχεδίων και σημάτων για νέα σχεδιαστική ταυτότητα

Κεφαλαιακή ένεση και διανομή μερίσματος εν μέσω ζημιών

Σε μια προσπάθεια ενίσχυσης της καθαρής θέσης, η Γενική Συνέλευση της 1ης Ιουλίου 2025 αποφάσισε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 274.740 ευρώ, μέσω κεφαλαιοποίησης οφειλών προς μετόχους. Το μετοχικό κεφάλαιο ανέρχεται πλέον στα 5.052.740 ευρώ, με 505.274 ονομαστικές μετοχές.

Παράλληλα, στο τέλος της περσινής  χρονιάς εγκρίθηκε και διανομή μερίσματος 250.000 ευρώ από κέρδη προηγούμενων ετών παρότι η χρήση ήταν ζημιογόνος.

Περισσότερα από Forbes

Το διαχρονικό success stοry του καφέ - Ποιοι επενδύουν

Η αγορά του καφέ έχει μετατραπεί σε χρηματιστηριακό θρίλερ, με τις τιμές να καταρρίπτουν το ένα ρεκόρ μετά το άλλο. Μόνο το 2024 οι τιμές του Arabica σημείωσαν αύξηση 70%.

Gradient Labs: Η startup με Ελληνίδα co-founder που αλλάζει την τραπεζική εξυπηρέτηση

Δεν διατηρεί προς το παρόν φυσική παρουσία στην Ελλάδα, αλλά εξετάζει σοβαρά τις επιλογές επέκτασης.

Κλείνει για τον ΟΤΕ το κεφάλαιο "Ρουμανία"

Η πώληση της Telekom Romania Mobile οδεύει προς ολοκλήρωση, μετά το πράσινο φως από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της χώρας.

Αυθεντικότητα, καινοτομία και νέες συνήθειες για την μπίρα το 2025

Οι ζυθοποιίες ενισχύουν τις θέσεις τους μέσω στοχευμένων επενδύσεων, ευελπιστώντας σε θετικό τελικό "ταμείο".

Louis Vuitton Ελλάς: Κέρδη ρεκόρ 17,6 εκατ. - Η ελληνική "συνταγή" επιτυχίας

Τα "χρυσά" μερίσματα, οι έξι ανέλεγκτες φορολογικές χρήσεις και οι ανακατατάξεις στη Μύκονο.

Οι βιομήχανοι τροφίμων που αγάπησαν το hoteling

Η δυναμική του ελληνικού τουρισμού δεν είναι νέο "φρούτο" για τους βιομηχάνους τροφίμων και ποτών.

Tesla: Κατέγραψε τη μεγαλύτερη πτώση σε τριμηνιαία έσοδα εδώ και πάνω από 10 χρόνια στο β' τρίμηνο

Στο -12%, εν μέσω προβληματισμού για την πολιτική δραστηριότητα του Έλον Μασκ. Ξεκίνησε την παραγωγή ενός πιο οικονομικού ηλεκτρικού μοντέλου.

Changan Hellas: Το νέο κινεζικό άνοιγμα του ομίλου Βασιλάκη

Πραγματοποίησε και επισήμως την άφιξή της η Changan Hellas, η νεοσύστατη εταιρεία της οικογένειας Βασιλάκη. Νέοι παίχτες μπαίνουν στην αγορά της ηλεκτροκίνησης και αυξάνεται ο ανταγωνισμός.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.

Witside: Νέα διψήφια ανάπτυξη και διεθνής επέκταση για την ελληνική εταιρεία που καινοτομεί σε data και ΑΙ

Σύμφωνα με τον CEO, η εταιρεία έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, για πιθανές εξαγορές και στρατηγικές συνεργασίες.