Ο Παναγιώτης Σταμπουλίδης νέο μέλος του Δ.Σ. του ΟΛΘ

Ο Παναγιώτης Σταμπουλίδης νέο μέλος του Δ.Σ. του ΟΛΘ

Η ΟΛΘ Α.Ε. ανακοινώνει ότι ο κύριος Παναγιώτης Σταμπουλίδης, Εντεταλμένος Σύμβουλος και Εκτελεστικό Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ), αναλαμβάνει καθήκοντα μη Εκτελεστικού Μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου της ΟΛΘ Α.Ε.

Ο κύριος Σταμπουλίδης είναι ένα καταξιωμένο και καταρτισμένο στέλεχος, με σημαντική θητεία σε διοικητικές θέσεις εταιρειών και οργανισμών του ιδιωτικού και του ευρύτερου δημόσιου τομέα. Στο πλαίσιο του ρόλου του στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΛΘ Α.Ε., ο κύριος Σταμπουλίδης θα αποτελέσει επίσης μέλος της Επιτροπής Ελέγχου.

Με μια σταδιοδρομία 15 ετών σε εκτελεστικές θέσεις ευθύνης, ο κύριος Σταμπουλίδης θα συνδράμει το Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΛΘ Α.Ε. σε μια σειρά τομέων που αφορούν τις επιχειρηματικές δραστηριότητες, τον αναπτυξιακό και επενδυτικό σχεδιασμό της εταιρείας.

Μεταξύ άλλων, διαθέτει εκτενή εμπειρία και εξειδίκευση στους τομείς του σχεδιασμού πλάνων ανάπτυξης δράσεων, της αναδιάρθρωσης δομών και της εκτέλεσης δημόσιων συμβάσεων, ενώ έχει διαχειριστεί ποικίλα τεχνικά και χρηματοοικονομικά έργα, καθώς και έργα αναδιοργάνωσης και βελτίωσης εταιρικών διαδικασιών. Καθ’ όλη τη διάρκεια της επαγγελματικής διαδρομής του, δίνει έμφαση στην προώθηση καινοτομιών και στην ενίσχυση της παραγωγικότητας και της αποδοτικότητας οργανωσιακών δομών και διαδικασιών.

Την περίοδο 2019-2021 διετέλεσε επίσης Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, προωθώντας σημαντικές μεταρρυθμίσεις για τη λειτουργία της αγοράς, την προστασία των καταναλωτών και την υλοποίηση μεγάλων δημόσιων συμβάσεων.

THE FUTURE OF DRIVING

Οταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Περισσότερα από Forbes

Doitforme: Επέκταση υπηρεσιών από τη startup που επαναπροσδιορίζει τη δημιουργία διαφημίσεων στα social media

Η εταιρεία από το Βόλο έχει φέρει επανάσταση στη δημιουργία και διαχείριση διαφημίσεων στα social media.

Gregy: "Τρέχει" το mega πράσινο πρότζεκτ Κοπελούζου που θα συνδέσει ηλεκτρικά Ελλάδα και Αίγυπτο

Τα πλεονεκτήματα του έργου και τα έργα ΑΠΕ που θα τροφοδοτούν πράσινη ενέργεια τη διασύνδεση.

Theramir: Στόχος οι κλινικές δοκιμές για τη startup που αναπτύσσει θεραπείες κατά του καρκίνου

Η στρατηγική πορεία της για την ανάπτυξη νέων στοχευμένων θεραπειών ενισχύθηκε με μια επιτυχημένη χρηματοδότηση ύψους 525.000 ευρώ.

Προϋπόθεση για την επιτυχία του ΕΣΕΚ συνεργασία κράτους - επιχειρήσεων με ουσιώδη συμμετοχή της κοινωνίας - Ο ρόλος των PPAS και ο κίνδυνος των περικοπών

Τα Αιολικά θα παίξουν πρωτεύοντα ρόλο ως μια σταθερή μορφή παραγωγής ενέργειας, σε συνδυασμό με μεγάλα Φωτοβολταϊκά και με συστήματα αποθήκευσης.

Metlen: Επέκταση σε 6 χώρες των Βαλκανίων για εμπορία ηλεκτρισμού

Η εμπορία ηλεκτρικής ενέργειας είναι το πρώτο βήμα, καθώς ακολουθεί η πώληση ενέργειας σε μεγάλους καταναλωτές, αλλά και η δημιουργία φορέων συλλογικής εκπροσώπησης ΑΠΕ.

Ποιο είναι το προφίλ των Digi και Vodafone Romania που ενδιαφέρονται για τη θυγατρική του ΟΤΕ

Στην τελική ευθεία φαίνεται να εισέρχεται η πώληση από τον όμιλο ΟΤΕ της θυγατρικής στη Ρουμανία Telekom Romania Mobile.

Apple: Ξεπέρασαν τις προβλέψεις πωλήσεις και κέρδη στο τρίμηνο

Χάρη στις ισχυρές αρχικές πωλήσεις του iPhone 16.

Η Waymo επεκτείνει τις διαδρομές των ρομποταξί της με επένδυση $5,6 δισ.

Η θυγατρική της Alphabet διευρύνει τις υπηρεσίες μετακίνησης σε τρεις μεγάλες πόλεις των ΗΠΑ και τις ξεκινά σε δύο νέες.

Aktor Group of Companies: Νέα "ταυτότητα" για την Intrakat

Επενδυτικό πρόγραμμα 2 δισ. ευρώ μέσω νέου κύκλου εξαγορών σε ακίνητα και ΑΠΕ και δημιουργία νέας ομιλικής δομής, μέσω της σύστασης πέντε επιμέρους θυγατρικών εταιρειών.

Γ. Παράσχης (Πρόεδρος ΣΕΤΕ & Διευθύνων Σύμβουλος ΔΑΑ): Τα ρεκόρ στον τουρισµό δεν είναι αυτοσκοπός

Οι προκλήσεις για τη διατήρηση της ανταγωνιστικότητας και του θετικού μομέντουμ, οι προβληματισμοί της σεζόν και η πορεία του μεγάλου επενδυτικού προγράμματος στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών. "Ο ελληνικός τουρισμός μπορεί να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα, αλλά αυτό δεν θα μπορέσει να γίνει χωρίς καλά σχεδιασμένη στρατηγική". Η διατήρηση και η βελτίωση του "value for money". Συνέντευξη στις Βίκυ Κουρλιμπίνη και Ματίνα Χαρκοφτάκη.