Doitforme: Επέκταση υπηρεσιών από τη startup που επαναπροσδιορίζει τη δημιουργία διαφημίσεων στα social media

Doitforme: Επέκταση υπηρεσιών από τη startup που επαναπροσδιορίζει τη δημιουργία διαφημίσεων στα social media

Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου

Σε επέκταση των υπηρεσιών της προχωρά η Doitforme, μια startup από τον Βόλο που έχει φέρει την επανάσταση στη δημιουργία και διαχείριση διαφημίσεων στα social media.

Ιδρυθείσα το 2019 από τους Δημήτρη-Λουίτζι Γουλιανό και Ιωσήφ Ρέντα, η Doitforme "γεννήθηκε” από την επιθυμία των ιδρυτών της να καταστήσουν το ψηφιακό μάρκετινγκ εύκολο και προσιτό για κάθε μικρή επιχείρηση και ελεύθερο επαγγελματία. Ξεκινώντας την πορεία τους ως φοιτητές στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, οι δύο ιδρυτές ανέπτυξαν μία web εφαρμογή που αυτοματοποιεί πλήρως τη διαδικασία δημιουργίας και διαχείρισης διαφημίσεων στα social media. Η λύση τους επιτρέπει σε επιχειρήσεις και επαγγελματίες να δημιουργούν και να διαχειρίζονται πολύπλοκες διαφημιστικές καμπάνιες με λίγα μόνο κλικ, ενώ τους παρέχει τη δυνατότητα να παρακολουθούν τις επιδόσεις των καμπανιών τους.

Όπως εξηγεί στο Capital.gr ο κ. Γουλιανός, η Doitforme απευθύνεται σε ένα ευρύ φάσμα πελατών, από μεγάλες εταιρείες, όπως η Καυκάς, έως μικρές επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες σε κλάδους όπως το λιανικό εμπόριο, η εστίαση και οι υπηρεσίες υγείας. Το επιχειρηματικό της μοντέλο βασίζεται σε μια προμήθεια 9% επί της διαφημιστικής δαπάνης των πελατών, με αλλαγές να έχουν προγραμματιστεί για το επόμενο διάστημα. Η εταιρεία προσφέρει επιπλέον εξατομικευμένες υπηρεσίες μάρκετινγκ και υποστήριξη σε projects κατασκευής λογισμικού, από τα οποία προέρχεται ένα μέρος των εσόδων της.

Η εταιρεία έχει την έδρα της στον Βόλο και αριθμεί πλέον περισσότερους από 15 εργαζομένους, συμπεριλαμβανομένων προγραμματιστών, ειδικών μάρκετινγκ και web designers, υποστηρίζοντας τόσο την τοπική οικονομία όσο και την ανάπτυξη της τεχνολογικής καινοτομίας στην περιοχή. Παράλληλα, έχει επεκτείνει τη δραστηριότητά της στην Κύπρο και σε χώρες των Βαλκανίων. Ωστόσο, ο κ. Γουλιανός επισημαίνει ότι στρατηγικός στόχος της εταιρείας είναι να εδραιωθεί στην ελληνική αγορά, βοηθώντας τις μικρές επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Doitforme είναι πλήρως bootstrapped και στηρίζεται 100% στα δικά της κεφάλαια, αν και οι ιδρυτές της δηλώνουν ανοιχτοί σε ευκαιρίες που θα μπορούσαν να ενισχύσουν την ανάπτυξη της εταιρείας. 

Νέα εργαλεία και επόμενα σχέδια

Η εταιρεία προχώρησε πρόσφατα στην ανάπτυξη ενός εργαλείου αυτόματων διαφημίσεων για Facebook και Instagram, το οποίο θεωρείται καινοτόμο στον χώρο του, δεδομένου ότι ο ανταγωνισμός σε διεθνές επίπεδο είναι ελάχιστος. Η Doitforme σκοπεύει στο άμεσο μέλλον να επεκτείνει την αυτοματοποίηση διαφημίσεων και σε άλλα διαφημιστικά δίκτυα πέρα από τη Meta, όπως το Google Ads, ενώ θα την ενδιέφερε μια συνεργασία και με το Skroutz. 

Επίσης, εξετάζει τη δημιουργία του δικού της marketplace προϊόντων και υπηρεσιών, ώστε να προσφέρει απευθείας αποτελέσματα στους χρήστες της μέσα από το δίκτυό της. Στους στόχους της περιλαμβάνονται, επίσης, η συνεχής καινοτομία με την προσθήκη νέων λειτουργιών και την ενσωμάτωση τεχνητής νοημοσύνης για τη βελτιστοποίηση των διαφημιστικών καμπανιών.

Πώς ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό 

Όπως σημειώνει ο κ. Γουλιανός, σε παγκόσμιο επίπεδο, ο ανταγωνισμός στον τομέα της πλήρους αυτοματοποίησης διαφημίσεων στα social media είναι ελάχιστος, με μόνο μία εταιρεία στο Βέλγιο και μία στο Delaware να αναπτύσσουν παρόμοια λογισμικά. Τα κύρια χαρακτηριστικά που διαφοροποιούν την Doitforme είναι η ευκολία χρήσης, η προσιτή τιμή και η εστίασή της στις ανάγκες των μικρών επιχειρήσεων. "Η Doitforme ξεχωρίζει προσφέροντας μια πραγματική επανάσταση: ένας επιχειρηματίας ή ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης, χωρίς γνώση μάρκετινγκ, μπορεί μέσα από λίγα κλικ να στήσει πολύπλοκες διαφημίσεις και να μετρήσει σωστά τα αποτελέσματά του, όπως το κόστος ανά αγορά και το κόστος απόκτησης στοιχείων υποψήφιου πελάτη”, αναφέρει χαρακτηριστικά ο co-founder. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι ιδρυτές της Doitforme, Δημήτρης Γουλιανός και Ιωσήφ Ρέντα, διακρίθηκαν στη λίστα Forbes 30 Under 30 του 2021, ενώ η Doitforme είναι μέλος στο μητρώο νεοφυών επιχειρήσεων Elevate Greece.

THE FUTURE OF DRIVING

Οταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Περισσότερα από Forbes

Τι προμηνύει η "μαύρη αγορά" των τερματικών της Starlink στο Ιράν

Θα μπορούσε να σπάσει το ψηφιακό σιδηρούν παραπέτασμα της Ισλαμικής Δημοκρατίας.

Τα νέα καταστήματα των μεγαλύτερων λιανεμπόρων στην Ελλάδα - Άφιξη Nike στη Στοά Αρσακείου

Στη διάρκεια του τρίτου τριμήνου λειτούργησαν 28 νέα καταστήματα στις βασικές εμπορικές αγορές της Αθήνας.

kleesto: Από την Ελλάδα στο Μαϊάμι και στην Καραϊβική η start up που αυτοματοποιεί τον τουρισμό

Η εταιρεία αναμένεται σύντομα να ανακοινώσει μια νέα στρατηγική συνεργασία στον τομέα του yachting.

Cosmos Sport: Από ένα κατάστημα 40 τετραγωνικών το ’82, όμιλος 200 εκατομμυρίων το ‘24

Φέτος το έμψυχο δυναμικό του Cosmos Group αγγίζει τα 2.000 άτομα ενώ στο πλάνο για τα έτη 2025-2029 είναι να ανοίγει 10 καταστήματα ετησίως σε Ελλάδα και Κύπρο.

Κινεζικές εταιρείες αυτοκινήτου που μπήκαν με αξιώσεις στην ελληνική αγορά - Τα μερίδια των "παικτών"

Μερίδια από τις ευρωπαϊκές εταιρείες αυτοκινήτων αποσπούν το τελευταίο διάστημα οι κινεζικές.

Η OpenAI απειλεί τα "παραδοσιακά" έσοδα της Google

Τα έσοδα από την Google Search πιθανόν θα μειωθούν μακροπρόθεσμα λόγω των νέων μοντέλων Τεχνητής Νοημοσύνης.

Fund Managers: Γιατί το 2025 θα είναι καλύτερο για τις ελληνικές startups

Το ελληνικό οικοσύστημα startups παρουσιάζει σταθερή ανάπτυξη και αυξανόμενες προοπτικές.

MLS: Έτσι ναυάγησε η εταιρεία που ήθελε να γίνει ελληνική Apple

Από τις μεγάλες προσδοκίες στην κατρακύλα δίχως φρένο. Οι λάθος χειρισμοί και οι αδέξιες στρατηγικές κινήσεις που την οδήγησαν στο χείλος του γκρεμού.

Wealthyhood: Στρατηγικές συνεργασίες και επέκταση στη νότια Ευρώπη μέσα στο 2025

Η εταιρεία έχει εξασφαλίσει την άδεια λειτουργίας από την Ελληνική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς.

Η παλιά και η νέα SATO: Η λύση της εταιρείας και η νέα εποχή

H επικοινωνιακή ιστορία της SATO βασίστηκε στο διάσημο για την εποχή διαφημιστικό μότο "Ή κάτω ή SATO".

Επένδυση 200 εκατ. ευρώ στην είσοδο της πόλης του Πειραιά από την DKG Development

Η "πράσινη" γειτονιά θα περιλαμβάνει πάνω από 750 serviced apartments, καταστήματα και χώρους γραφείων.