Ξοδέψαμε 25 εκατ. για εσώρουχα Triumph και Sloggy το 2024

Ξοδέψαμε 25 εκατ. για εσώρουχα Triumph και Sloggy το 2024

Της Ξανθής Γούναρη

Την καλύτερη επίδοση των τελευταίων ετών κατέγραψε η Triumph International Α.Β.Ε.Ε., γνωστή με το ομώνυμο brand εσωρούχων αλλά και με το brand sloggi, συνεχίζοντας το ανοδικό σερί από το 2011, εάν εξαιρεθεί το 2020 λόγω της πανδημίας και των lockdowns.

Η εν Ελλάδι θυγατρική του ομίλου Triumph με έδρα στην Ελβετία εμφάνισε κύκλο εργασιών στα 25,067 εκατ. ευρώ το 2024, σημειώνοντας αύξηση 2,2% σε σχέση με τα 24,524 εκατ. ευρώ του 2023. Παράλληλα, η μικτή κερδοφορία της εταιρείας παρέμεινε σε υψηλά επίπεδα, διαμορφούμενη στα 11,292 εκατ. ευρώ έναντι 11,457 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης.

Το εντυπωσιακότερο στοιχείο, ωστόσο, αφορά τα καθαρά κέρδη, τα οποία εκτινάχθηκαν στα 6,605 εκατ. ευρώ από 2,809 εκατ. ευρώ το 2023, καταγράφοντας αύξηση 135%. Αντίστοιχα, τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 8,511 εκατ. ευρώ έναντι 3,613 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας άνοδο 136%.

Τα έξοδα διοίκησης αυξήθηκαν σε 1,845 εκατ. ευρώ από 1,403 εκατ. ευρώ το 2023, καταγράφοντας άνοδο 31,5%, ενώ αυξήθηκαν και τα έξοδα διάθεσης σε 7,814 εκατ. ευρώ από 6,385 εκατ. ευρώ (+22,4%).

Παρά την αύξηση των λειτουργικών εξόδων, η εταιρεία κατάφερε να διατηρήσει την αποδοτικότητά της, χάρη στην αποτελεσματική διαχείριση του κόστους πωληθέντων που παρέμεινε σε 55% του κύκλου εργασιών, επιτρέποντας τη διατήρηση υγιών περιθωρίων κέρδους.

Πώληση ακινήτου και υψηλό μέρισμα

Η σημαντική βελτίωση των αποτελεσμάτων οφείλεται κατά κύριο λόγο στην πώληση του ακινήτου της έδρας της εταιρείας στα τέλη του 2024, η οποία προσέφερε "ασυνήθη έσοδα" ύψους 6,930 εκατ. ευρώ. Η κίνηση αυτή αποτελεί μέρος της στρατηγικής αναδιάρθρωσης του χαρτοφυλακίου ακινήτων της εταιρείας.

Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά της Triumph International παραμένει ο μηδενικός τραπεζικός δανεισμός, γεγονός που ενισχύει περαιτέρω τη χρηματοοικονομική της ευρωστία. Τα ταμειακά διαθέσιμα εκτοξεύθηκαν σε 12,548 εκατ. ευρώ από 3,289 εκατ. ευρώ το 2023, ενισχύοντας σημαντικά τη ρευστότητα της εταιρείας.

Ως εκ τούτου η εταιρεία επιβράβευσε τους μετόχους της με αυξημένα μερίσματα. Για τη χρήση 2024, το Διοικητικό Συμβούλιο πρότεινε διανομή μερισμάτων 6 εκατ. ευρώ, ενώ για τη χρήση 2023 είχαν διανεμηθεί 2,5 εκατ. ευρώ, αντανακλώντας την εμπιστοσύνη της διοίκησης στις μελλοντικές προοπτικές.

Η εταιρεία απασχολεί 101 εργαζομένους (91 υπαλλήλους και 10 εργάτες), διατηρώντας σταθερό εργασιακό περιβάλλον. Παράλληλα, διαθέτει ένα δίκτυο 12 καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα.

Αισιοδοξία

Σύμφωνα με την έκθεση διαχείρισης, η διοίκηση της εταιρείας, η οποία διατηρεί την κυρίαρχη θέση της στον κλάδο εσωρούχων στην ελληνική αγορά, εκφράζει αισιοδοξία για το μέλλον, παρά το δύσκολο επιχειρηματικό περιβάλλον.

Στόχος για τη νέα χρονιά είναι η συνέχιση της αναπτυξιακής πορείας και η εδραίωση στην πρώτη θέση της ελληνικής αγοράς.

Το εργοστάσιο στον Περισσό

Σημειώνεται ότι για περισσότερες από 4 δεκαετίες, η Triumph διέθετε παραγωγική δραστηριότητα στην Ελλάδα, ώσπου το 2005 το εργοστάσιό της στον Περισσό Αττικής, με έτος ίδρυσης το 1962, έκλεισε και η δραστηριότητα μεταφέρθηκε σε άλλες χώρες με φθηνότερα εργατικά χέρια.

Η Triumph International Ελλάδας αποτελεί σημαντικό μέλος του ομίλου Triumph Holding AG. Ο όμιλος, που ιδρύθηκε το 1886, διαθέτει παγκόσμια παρουσία με περισσότερες από 310 εταιρείες σε όλο τον κόσμο και αποτελεί έναν από τους κορυφαίους παράγοντες στον κλάδο εσωρούχων παγκοσμίως.

Σύμφωνα με διαθέσιμα στοιχεία, ο όμιλος Triumph Holding AG εμφανίζει συνολικό κύκλο εργασιών 1,81 δισ. δολαρίων.

Το μέλλον της αυτοκίνησης διαμορφώνεται από την τεχνολογία, την πράσινη μετάβαση και τη ζήτηση για ευέλικτα μοντέλα χρήσης που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες.

ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Περισσότερα από Forbes

Ρουμανία: Το νέο "Ελ Ντοράντο" για τους ελληνικούς κατασκευαστικούς ομίλους

Έργα δεκάδων δις ευρώ στο στόχαστρο των μεγάλων εταιρειών, καθώς η βαλκανική χώρα συνεχίζει να αναβαθμίζει τις υποδομές της.

ΕΛΙΜΕ: Συντονισμός, τεχνική επάρκεια και πράσινη μετάβαση για λιμάνια που αντέχουν στον χρόνο

Ο Απόστολος Καμαρινάκης ανέλαβε πρόσφατα την προεδρία της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος (ΕΛΙΜΕ), σε μια περίοδο κατά την οποία το λιμενικό σύστημα της χώρας καλείται να ανταποκριθεί σε αυξανόμενες απαιτήσεις, επιχειρησιακές, θεσμικές και γεωπολιτικές.

Ο δρόμος της Ομόνοιας που μπαίνει στον "χάρτη" των ξενοδοχείων

Επενδύσεις από Intecontinental μέσω του ομίλου Ruby και Casual Hoteles.

Η ΚΑΥΚΑΣ "φωτίζει" το μέλλον με 50 χρόνια επιτυχημένης πορείας

Η ΚΑΥΚΑΣ γιορτάζει φέτος μισό αιώνα πορείας, σε μία χρονιά που συμπίπτει με την ολοκλήρωση ενός σημαντικού κύκλου ψηφιακού και επιχειρησιακού μετασχηματισμού.

Γεωργιάδης (Premia): Ξενοδοχεία στο εξωτερικό, 1.500 νέα φοιτητικά δωμάτια και μέτοχος-έκπληξη στο κρασί

Ο Ηλίας Γεωργιάδης αποκαλύπτει τα επόμενα βήματα της εταιρείας σε ξενοδοχεία, φοιτητικές εστίες και τον όμιλο Ελληνικά Οινοποιεία.

Cosmote Telekom: Το παγκόσμιο εκτόπισμα της Telekom φέρνει καινοτομία, επενδύσεις και υπεραξία στην ελληνική αγορά - Το παράδειγμα της T-Mobile US

Το success story της T-Mobile US και τι σημαίνει για την Ελλάδα η παρουσία της Cosmote Telekom σε έναν παγκόσμιο κολοσσό.

Bitloops: Σήκωσε 1 εκατ. ευρώ η startup που λύνει τις αδυναμίες του design-to-code με AI

Στον γύρο συμμετείχαν οι Eleven Ventures και Corallia Ventures, καθώς και αρκετοί angel investors.

Ελαιόλαδο: Στα 300-600 εκατ. ετησίως ο μαύρος τζίρος του πράσινου χρυσού

Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι.

ΦΑΓΕ: Η ολλανδική κρίση αζώτου, οι αντιδικίες στην Ελλάδα και οι "χρυσές" εξαγωγές

Τα κέρδη ρεκόρ και πώς η ΦΑΓΕ έχασε 8 χρόνια στην κούρσα για ανάπτυξη ευρωπαϊκής παραγωγικής βάσης.

Μοτοδυναμική: Ποντάρει στην ηλεκτροκίνηση και φέρνει νέα κινεζική μάρκα αυτοκινήτων στην Ελλάδα

Τον Αύγουστο ξεκινά η εμπορική διάθεση των μοντέλων της NIO – Τι είπε η διοίκηση του ομίλου στη γενική συνέλευση των μετόχων.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.

Οικογένεια Σαράντη: Η "παγκόσμια Δωδώνη", οι επενδύσεις των 300 εκατ. και το άκυρο στη ΔΕΛΤΑ

Πώς ένα τυροκομείο στα Τρίκαλα έφτασε να γίνει σήμερα ο όμιλος Ελληνικά Γαλακτοκομεία των 15 θυγατρικών στον κόσμο.