Γ. Στάσσης: Έτσι έγινε το turnaround της ΔΕΗ

Γ. Στάσσης: Έτσι έγινε το turnaround της ΔΕΗ

Το 2019 η ΔΕΗ ήταν σε κακή κατάσταση λόγω αποφάσεων του παρελθόντος και καθυστέρησης της ενεργειακής μετάβασης. Ωστόσο αναπτύξαμε στρατηγική τριών πυλώνων που περιλάμβανε την απανθρακοποίηση, την ψηφιοποίηση και την πελατοκεντρική φιλοσοφία, ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ Γ. Στάσσης μιλώντας στο podcast Redefining Energy της Eurelectric. O ίδιος πρόσθεσε ότι από το 2019 είχαμε σημαντική βελτίωση των μεγεθών της εταιρείας η οποία κάθε χρόνο γινόταν και πιο ισχυρή. 

Το turnaround συνδυάστηκε με την ενεργειακή μετάβαση, με τη ΔΕΗ να έχει ήδη χάσει το πρώτο τρένο των ΑΠΕ, ωστόσο πλέον η εταιρεία δίνει έμφαση στην ανάπτυξη της πράσινης ενέργειας. Ανέφερε το παράδειγμα των ορυχείων τα οποία συνδυάζουν πολλά πλεονεκτήματα για την ανάπτυξη φωτοβολταϊκών όπως η μεγάλη έκταση αλλά και η ύπαρξη υποδομών διασύνδεσης.  Υπάρχουν πολλές δυνατότητες αρκεί να ληφθεί η απόφαση ανέφερε. 

Για την εξαγορά της Enel Romania ο κ. Στάσσης ανέφερε ότι ήταν ξεκάθαρο από την αρχή ότι βρισκόμαστε σε μια ενιαία διασυνδεδεμένη αγορά και άρα η ΔΕΗ έπρεπε να μεγαλώσει την φυσική της παρουσία και σε άλλες αγορές. Όταν η εταιρεία εξυγιάνθηκε και αυτό κατέστη εφικτό βρέθηκε η ευκαιρία της Ρουμανίας η οποία αποκτήθηκε σε πολύ καλή αποτίμηση. Η Ρουμανία ως χώρα είναι πολύ ελκυστική πρόσθεσε υπογραμμίζοντας ότι η ΔΕΗ εστιάζει στην Νοτιοανατολική Ευρώπη και σε χώρες όπου υπάρχουν διασυνδέσεις γιατί εκεί μπορούν να υπάρξουν συνέργειες δραστηριοτήτων 

Τέλος ο κ. Στάσσης αναφέρθηκε στη Β. Αφρική τονίζοντας ότι υπάρχουν ευκαιρίες στην περιοχή για την ανάπτυξη ΑΠΕ οι οποίες γίνονται ακόμη πιο επίκαιρες με τις διασυνδέσεις που θα γίνουν ενώ ιδιαίτερη μνεία έκανε και στην ψηφιακή στρατηγική της ΔΕΗ, η οποία έφτασε να γίνει περιφερειακός πρωταθλητής στην περιοχή μας. 

Περισσότερα από Forbes

Startups: Ωριμάζει το ελληνικό οικοσύστημα αλλά τα μεγάλα exits απουσιάζουν

Αν και παρατηρείται μεγαλύτερος αριθμός εξαγορών, καμία δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως "μεγάλη" ή καθοριστική για την αγορά.

Πως η ΔΕΗ θα γίνει μέχρι το 2028 η πιο κερδοφόρα εταιρεία στην Ελλάδα

Με στόχο EBITDA 2,9 δισ. ευρώ, καθαρά κέρδη 900 εκατ. ευρώ και μέρισμα 1,2 ευρώ/μετοχή το 2028, ο Γ. Στάσσης περιέγραψε έναν όμιλο που πλέον παίζει σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

Η είσοδος της ΔΕΗ στη σταθερή τηλεφωνία αλλάζει τα δεδομένα της αγοράς

Σταδιακά το επόμενο διάστημα αναμένεται να περάσει σε συνδυαστικά πακέτα ρεύματος και τηλεπικοινωνιών.

Dialectica: Ισχυρή ανάπτυξη, νέες θέσεις εργασίας και ανοιχτό το ενδεχόμενο εξαγορών

Απασχολεί περισσότερους από 1.600 εργαζόμενους παγκοσμίως, με σχεδόν τους μισούς στην Ελλάδα.

Prisma Electronics: Ποια είναι η ελληνική εταιρεία που εκτοξεύει νανοδορυφόρο στο διάστημα

Η αποστολή είναι προγραμματισμένη για τα μέσα Νοεμβρίου.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.

Γ. Στάσσης: Όσο βάζουμε ΑΠΕ και κλείνουμε λιγνίτες, θα βελτιώνονται τα κέρδη της ΔΕΗ

Παραμένει η πρόβλεψη για EBITDA 2 δισ. το 2025. Παρά τις καιρικές προκλήσεις, η ΔΕΗ διατήρησε την κερδοφορία της στο πρώτο τρίμηνο. Προστέθηκαν 0,7GW νέων έργων.

ΔΕΗ: Σε έναν χρόνο η επενδυτική απόφαση για το giga data center στη Δ. Μακεδονία

Έχουν ήδη ξεκινήσει οι συζητήσεις με hyperscalers για το έργο που θα αλλάξει την πρώην λιγνιτική περιοχή. Τα μεγέθη των φιλόδοξων σχεδίων της ΔΕΗ που ξεπερνούν τα 12 δισ. ευρώ.