Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives

Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives

Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου

Τη στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives ανακοίνωσε σήμερα η Forum SA, σε μια κίνηση που σηματοδοτεί την έναρξη ενός νέου κεφαλαίου για τον όμιλο και την περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας του στην ελληνική και διεθνή αγορά.

Ο Θανάσης Παναγούλιας, CEO της Forum, τόνισε ότι η συμφωνία αποτελεί "καθοριστικό βήμα που θα επηρεάσει τη θέση της Forum στην αγορά”, εξηγώντας:
"Διευρύνουμε το χαρτοφυλάκιο με νέα προϊόντα και εισερχόμαστε σε νέες γεωγραφικές περιοχές. Ενισχύουμε την ανταγωνιστικότητά μας και παράλληλα τη διαπραγματευτική μας δύναμη”.

Το τίμημα

Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands”. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο τζίρος της Omind το 2024 ήταν περί των 2 εκατ. ευρώ.

Σημειώνεται ότι η Forum είναι μέλος τoυ γερμανικού εκθεσιακού ομίλου Νuernberg Messe Group από το 2019, έναν από τους ισχυρότερους παίκτες παγκοσμίως, με κύκλο εργασιών το 2025 γύρω στα 360 εκατ. ευρώ.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Omind, Θεόδωρος Δημητριάδης, χαρακτήρισε τη συμφωνία "ορόσημο για την πορεία της εταιρείας”, υπογραμμίζοντας: "Ξεκινήσαμε πριν από 20 χρόνια και καταφέραμε μέσα σε αυτό το διάστημα να χτίσουμε δυνατά brands, να κερδίσουμε την αμέριστη εμπιστοσύνη της αγοράς και όλα αυτά σε περιόδους κρίσης. Η διαδρομή μας μάς γεμίζει ακόμη μεγαλύτερη περηφάνια. Σήμερα γυρίζουμε σελίδα και ανοίγουμε ένα νέο κεφάλαιο. Η ένταξη στη Forum δεν είναι απλώς μια στρατηγική κίνηση, είναι συνέχεια σε ό,τι κάνουμε, αποκτώντας πλέον ακόμη μεγαλύτερη διεθνή προοπτική”.

Ο κ. Δημητριάδης ανέφερε ότι τουλάχιστον για 1,5 χρόνο θα παραμείνει ως σύμβουλος στην Omind. "Δεν είναι το τέλος μιας διαδρομής, αλλά η αρχή μιας νέας”, επεσήμανε.

Από την πλευρά του, ο Αντώνης Μοσχονίδης, εταίρος στην Omind, σημείωσε: "Η σημερινή εξέλιξη και η συνεργασία με έναν διεθνή όμιλο δεν αποτελούν το τέλος μιας πορείας, αλλά το νέο βήμα που φέρνει νέα πνοή και νέες συνεργασίες. Η ελληνική αγορά θα έρθει πιο κοντά στα διεθνή πρότυπα. Το όραμα που ξεκινήσαμε πριν από 25 χρόνια παίρνει τώρα διεθνή διάσταση”.

Σημειωτέον ότι η omind creatives πραγματοποιεί τις εκθέσεις SUPPLY CHAIN & LOGISTICS expo, MEAT & GRILL DAYS expo, FROZEN FOOD expo και DAIRY EXPO, ενώ εκδίδει τα περιοδικά SUPPLY CHAIN & LOGISTICS , DAIRY NEWS, THE GRILL και MEAT PLACE.

Περισσότερα από Forbes

Η νέα Intralot στο Χρηματιστήριο: Ένας διεθνής παίκτης με ελληνική σφραγίδα

Η ολοκλήρωση της ΑΜΚ και η εξαγορά της Bally’s International σηματοδοτούν μια νέα εποχή.

Στα ύψη ο δείκτης του κραγιόν: Τι κερδίζουν Hondos Center, Sephora, Galerie de Beauté, Kiko Milano και Dust+Cream

Οι πέντε κορυφαίες αλυσίδες καλλυντικών ελέγχουν πάνω από το ένα τρίτο της αγοράς των 1,39 δισ. ευρώ.

Η Lufthansa ποντάρει στην Τεχνητή Νοημοσύνη για να κόψει 4.000 θέσεις εργασίας

ΑΙ και ψηφιοποίηση στο επίκεντρο της στρατηγικής αναστροφής του Ομίλου.

Κατέρρευσε η First Brands στις ΗΠΑ με χρέη άνω των $10 δισ. - Υπέβαλε αίτηση πτώχευσης

Επιβαρυμένη από το χρέος που προέκυψε από μια σειρά εξαγορών.

TotalEnergies: Deal για πώληση του 50% του χαρτοφυλακίου ηλιακής ενέργειας στη Β. Αμερική - Στα $950 εκατ. το τίμημα

Συνολικά η πώληση περιλαμβάνει 47 περιουσιακά στοιχεία ηλιακής ενέργειας.

Jackaroo: Οι ουρές της Gen Z και η εκτίναξη των κερδών – Τι εισπράττει η Vivartia

Στα 7,5 εκατ. ευρώ ο τζίρος της Red Meat Α.Ε. πίσω από τα Jackaroo. Ο μηδενικός δανεισμός, το γεμάτο ταμείο και το ασυναγώνιστο περιθώριο κέρδους.

Κινέζικα αυτοκίνητα στην Ελλάδα: Έντονος ανταγωνισμός και νέοι "παίκτες" στην αγορά

Ηλεκτρικά οχήματα "made in China" προκαλούν… μποτιλιάρισμα στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου.

Τι σημαίνει η βίζα εργασίας των 100.000 δολαρίων στις ΗΠΑ για τον τεχνολογικό κλάδο

"Δεν υπάρχει ούτε μία εταιρεία που έχω επενδύσει τα τελευταία 10 χρόνια που να μπορεί να πληρώσει αυτό το ποσό".

Energean Ελλάδας: Ζημίες και προσωρινό στοπ στην παραγωγή του Πρίνου - Στροφή 1 δισ. σε αποθήκευση CO₂ και πράσινη καινοτομία

Το ενεργειακό αποτελεί θηλιά για την εταιρεία καθώς αυξάνει υπερβολικά το κόστος παραγωγής, εκτινάσσοντας στα ύψη τις ζημιές.

Volvo: Το σχέδιο για την παραγωγή αυτοκινήτων από ανακυκλώσιμα υλικά

Η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία θα επικεντρωθεί στα υβριδικά plug-in αυτοκίνητα.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.