Η Pizza Hut επιστρέφει στην Ελλάδα

Η Pizza Hut επιστρέφει στην Ελλάδα

Του Γιώργου Λαμπίρη

Λίγες ημέρες απομένουν για την επιστροφή της Pizza Hut στην Ελλάδα αυτή τη φορά υπό τον κυπριακό όμιλο PHC, ο οποίος διαχειρίζεται περίπου 120 εστιατόρια σε Ελλάδα και Κύπρο. Το πρώτο κατάστημα της διάσημης αλυσίδας εστιατορίων θα λειτουργήσει στο σημείο όπου βρισκόταν κατά το παρελθόν το ιστορικό καφέ "Λέντζος” στο Παγκράτι. 

Όπως επισημαίνει στο Capital.gr ο Κωνσταντίνος Ντουμής, managing director του ομίλου για την Ελλάδα, το πλάνο προβλέπει ότι το κατάστημα του Παγκρατίου θα λειτουργήσει στις 20 Δεκεμβρίου καθώς ήδη βρίσκεται υπό κατασκευή. "Θα ακολουθήσουμε ένα επιθετικό πλάνο ανάπτυξης, το οποίο ωστόσο θα κινηθεί με βάση την πορεία του εγχειρήματος. Υποχρέωσή μας μέσα από τη σύμβαση που έχουμε υπογράψει με τη Yum! Brands, στην οποία ανήκει η Pizza Hut, είναι να αναπτύσσουμε έναν συγκεκριμένο αριθμό καταστημάτων κάθε έτος. Ήδη ο όμιλος PHC δραστηριοποιείται στην Ελλάδα με τα εστιατόρια Wagamama, σε Κηφισιά, Golden Hall και στη συμβολή των οδών Αιόλου και Κολοκοτρώνη, όπου λειτούργησε πρόσφατα το τρίτο σημείο”. 

Εκτός των άλλων έχει αναλάβει τα δικαιώματα και θα δημιουργήσει το πρώτο κατάστημα της αλυσίδας του παγκοσμίου φήμης σεφ, Jamie Oliver, με την ονομασία Jamie Oliver Kitchen. Θα πρόκειται για ένα concept casual dining (multiethnic κουζίνα). Το μενού θα περιλαμβάνει ερεθίσματα από όλες τις κουζίνες του κόσμου. Το πρώτο σημείο θα βρίσκεται στο Golden Hall και σύμφωνα με τον προγραμματισμό να ανοίξει τον Μάρτιο του 2025. 

Ο όμιλος PHC του Λύσανδρου Ιωάννου

Επικεφαλής του ομίλου PHC είναι ο Κύπριος επιχειρηματίας, Λύσανδρος Ιωάννου. Ο όμιλος αντιπροσωπεύει όλα τα μεγάλα brands όπως Pizza Hut, Paul, Burger King, Jame’s Italian, Caffè Nero, Wagamama και άλλες. Διατηρεί συνολικά 120 καταστήματα με κύκλο εργασιών  σε Κύπρο – Ελλάδα που υπερβαίνει τα 120 εκατομμύρια ευρώ και απασχολεί πάνω από 3.000 άτομα προσωπικό. Ο Λ. Ιωάννου συνεργάστηκε στο διάστημα των ετών 1985-1997 με την Pepsi Cola International ως αντιπρόεδρος Marketing (Μέση Ανατολή, Αφρική και Ανατολική Ευρώπη) καθώς επίσης ως Περιφερειακός Πρόεδρος για την Ελλάδα και τα Βαλκάνια. Εργάστηκε επίσης στην Procter  & Gamble σε διάφορες διευθυντικές θέσεις στην Ευρώπη. Από το 1998 έχει αναλάβει τα ηνία του ομίλου PHC Franchised Restaurants Public Ltd.

Η πρότερη "θητεία” της Pizza Hut στην Ελλάδα

Θυμίζουμε ότι η Pizza Hut, η οποία υπαγόταν κατά το παρελθόν στην Ελλάδα στον όμιλο Food Plus μαζί με τα εστιατόρια KFC, διέκοψε αίφνης τη λειτουργία της εν μέσω πανδημίας το 2020. Η εξέλιξη αυτή συνέπεσε με την πανδημία, με αποτέλεσμα ο προηγούμενος διαχειριστής του σήματος της Pizza Hut στη χώρα μας να επικαλείται λόγους ανωτέρας βίας για τη διακοπή λειτουργίας της αλυσίδας στη χώρα μας, ενεργοποιώντας ειδικό όρο που υπήρχε στη σύμβαση με τη Yum! Brands σε τέτοιες περιπτώσεις. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η Food Plus μετά τη διακοπή λειτουργίας της Pizza Hut, διατήρησε και ανέπτυξε μόνο την KFC, αντιστρέφοντας στη συνέχεια την αρνητική εικόνα που είχαν έως εκείνη τη στιγμή τα οικονομικά της αποτελέσματα, βάσει των οποίων το 2019 είχε τζίρο 18,7 εκατομμύρια ευρώ και ζημίες 689 χιλιιάδων ευρώ, οι οποίες ενισχύθηκαν σε ζημίες 1,98 εκατομμυρίων το 2020 με τζίρο 13,11 εκατ. ευρώ, χρονιά κατά την οποία σταμάτησε να λειτουργεί η Pizza Hut στη χώρα μας.
 

Περισσότερα από Forbes

Market In: Περισσότερα καταστήματα, λιγότερα κέρδη

Ο κύκλος εργασιών ξεπέρασε τα 418 εκατ. ευρώ.

Στρατηγική συνεργασία Aegean-IndiGo φέρνει την Ινδία πιο κοντά στην Ελλάδα

Απευθείας σύνδεση Αθήνα με Δελχί και Βομβάη με 14 πτήσεις από τη νέα χρονιά.

Μασούτης: Πότε αλλάζουν ταμπέλες τα καταστήματα Κρητικός

Το όραμα για το μέλλον του ομίλου, το δίκτυο franchise και τα "ορφανά" καταστήματα. Η πορεία της Μασούτης σε λιανική και χονδρική και το mega project στις Τρεις Γέφυρες.

Σκλαβενίτης: Πότε και πού ανοίγει το μεγαλύτερο hypermarket της Ελλάδας

Με τον leader του ελληνικού λιανεμπορίου να προσθέτει ακόμη μία πρωτιά στο ενεργητικό του.

Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives

Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands".

Το "χρυσό" καλοκαίρι των σούπερ μάρκετ: 757 εκατ. ευρώ επιπλέον στα ταμεία

Το ρεκόρ της οργανωμένης λιανικής τροφίμων και η μεγάλη διχοτόμηση του λιανικού εμπορίου.

STIQ: Επεκτείνεται σε νέες πόλεις και "κοιτάζει" προς το εξωτερικό η startup που αλλάζει το delivery

Η STIQ ιδρύθηκε από τον Κ. Δάβαρη και λειτουργεί φυσικά καταστήματα και cloud kitchens - δηλαδή επαγγελματικούς χώρους μαγειρικής που εξυπηρετούν online παραγγελίες.

Σούπερ μάρκετ: Η μάχη των Ιωαννίνων, ο Σκλαβενίτης, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ο Γαλαξίας

Πώς μια "φτωχή" περιφέρεια εξελίσσεται σε hot spot του ελληνικού λιανεμπορίου.

Γιατί θα θυμόμαστε τον Giorgio Armani

Για 65 χρόνια ο δημιουργός αφιερώθηκε στην αριστεία, συγκεντρώνοντας πωλήσεις άνω των 13 δισ. δολαρίων. "Δεν είμαι ποτέ ικανοποιημένος", έλεγε.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.