ComeTogether: Επεκτείνεται σε νέες αγορές και κατηγορίες η startup που εξαλείφει τις απάτες στην αγορά εισιτηρίων

ComeTogether: Επεκτείνεται σε νέες αγορές και κατηγορίες η startup που εξαλείφει τις απάτες στην αγορά εισιτηρίων

Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου 

Σε αναζήτηση νέων κεφαλαίων, που θα προωθήσουν τη διείσδυσή της σε νέες αγορές και κατηγορίες, βρίσκεται αυτή την περίοδο η ComeTogether -μια ελληνική startup που, αξιοποιώντας την τεχνολογία blockchain, παρέχει λύσεις έκδοσης ηλεκτρονικών εισιτηρίων για εκδηλώσεις, "ξεκλειδώνοντας” νέους τζίρους από τη δευτερογενή αγορά και από NFTs.

Ειδικότερα, οι στρατηγικοί στόχοι της ComeTogether περιλαμβάνουν την επέκταση στην αγορά των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, αλλά και στον χώρο των αθλητικών διοργανώσεων. "Θέλουμε να μεγαλώσουμε την ομάδα μας και να αναπτύξουμε το business development στα ΗΑΕ και την Ελλάδα, καθώς και να ενισχύσουμε το κομμάτι των πωλήσεων και του marketing”, αναφέρει στο Capital.gr ο Λάζαρος Πεντερίδης, co-founder της ComeTogether. 

Η ομάδα της ComeTogether αποτελείται αυτή τη στιγμή από 11 άτομα και έχει έδρα τη Θεσσαλονίκη. Στα σχέδιά της, ωστόσο, είναι να δημιουργήσει νέα γραφεία και στην Αθήνα.

Μέχρι σήμερα, η ComeTogether έχει πουλήσει περίπου 300.000 εισιτήρια για πάνω από 1.000 εκδηλώσεις σε Ελλάδα, Αγγλία, Αυστραλία, Ισπανία και Αίγυπτο, ενώ έχει συγκεντρώσει συνολικά γύρω στις 900 χιλιάδες ευρώ από VCs, angel investors, προγράμματα επιτάχυνσης και επιχορηγήσεις.

πιν

"Στοπ” στη μαύρη αγορά 

Η ComeTogether ιδρύθηκε το 2018 και λάνσαρε το προϊόν της το 2019, με στόχο να φέρει επανάσταση στον χώρο του ticketing για εκδηλώσεις. Μέσω της προσέγγισής της, η εταιρεία αυξάνει τους τζίρους των διοργανωτών και ενισχύει το engagement των φανς, συμβάλλοντας, παράλληλα, στην εξάλειψη της απάτης και της αισχροκέρδειας στις µεταπωλήσεις εισιτηρίων στη δευτερογενή αγορά.

Ειδικότερα, υλοποίησε μία νέα μορφή ψηφιακού εισιτηρίου στο blockchain, ως NFT (Non Fungible Token), όπου σε συνδυασμό με καινοτόμους μηχανισμούς παράδοσης των εισιτηρίων, μέσω δυναμικών qr codes (αλλάζουν κάθε λίγα δευτερόλεπτα), επιτυγχάνει αυξημένη ασφάλεια, με απόλυτο έλεγχο και ιχνηλάτηση ολόκληρου του κύκλου ζωής ενός εισιτηρίου. "Με την τεχνολογία μας, η δευτερογενής αγορά γίνεται διαφανής και ελεγχόμενη. Αναγκάζουμε να γίνεται η μεταπώληση μέσα από την πλατφόρμα μας, τηρώντας τους κανόνες που έχει θέσει ο διοργανωτής. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να οριστεί ένα ανώτατο όριο τιμής και να εξασφαλιστεί η αυθεντικότητα των εισιτηρίων, ενώ ο διοργανωτής μπορεί να λάβει κι ένα ποσοστό από τη μεταπώληση”, εξηγεί ο κ. Πεντερίδης. 

Η ComeTogether δίνει, επίσης, τη δυνατότητα στους διοργανωτές να προσφέρουν ψηφιακά συλλεκτικά NFTs, τα οποία έχουν τη δυναμική να ξεκλειδώσουν οργανικό μάρκετινγκ από το κοινό που τα μοιράζεται στα κοινωνικά δίκτυα, αλλά και ταυτόχρονα έξτρα χορηγικό τζίρο. 

Επιπλέον, οι διοργανωτές αποκτούν τη δυνατότητα να κάνουν cross selling φυσικών και ψηφιακών εμπειριών και προϊόντων, όπως φαγητό και ποτό, merchandise, πρόσβαση σε αποκλειστικό περιεχόμενο ή αποκλειστικά communities.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η ομάδα της ComeTogether είχε συμπεριληφθεί στη λίστα "Forbes 30 Under 30 2022”.

THE FUTURE OF DRIVING

Οταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Περισσότερα από Forbes

Τι προμηνύει η "μαύρη αγορά" των τερματικών της Starlink στο Ιράν

Θα μπορούσε να σπάσει το ψηφιακό σιδηρούν παραπέτασμα της Ισλαμικής Δημοκρατίας.

Τα νέα καταστήματα των μεγαλύτερων λιανεμπόρων στην Ελλάδα - Άφιξη Nike στη Στοά Αρσακείου

Στη διάρκεια του τρίτου τριμήνου λειτούργησαν 28 νέα καταστήματα στις βασικές εμπορικές αγορές της Αθήνας.

kleesto: Από την Ελλάδα στο Μαϊάμι και στην Καραϊβική η start up που αυτοματοποιεί τον τουρισμό

Η εταιρεία αναμένεται σύντομα να ανακοινώσει μια νέα στρατηγική συνεργασία στον τομέα του yachting.

Cosmos Sport: Από ένα κατάστημα 40 τετραγωνικών το ’82, όμιλος 200 εκατομμυρίων το ‘24

Φέτος το έμψυχο δυναμικό του Cosmos Group αγγίζει τα 2.000 άτομα ενώ στο πλάνο για τα έτη 2025-2029 είναι να ανοίγει 10 καταστήματα ετησίως σε Ελλάδα και Κύπρο.

Κινεζικές εταιρείες αυτοκινήτου που μπήκαν με αξιώσεις στην ελληνική αγορά - Τα μερίδια των "παικτών"

Μερίδια από τις ευρωπαϊκές εταιρείες αυτοκινήτων αποσπούν το τελευταίο διάστημα οι κινεζικές.

Η OpenAI απειλεί τα "παραδοσιακά" έσοδα της Google

Τα έσοδα από την Google Search πιθανόν θα μειωθούν μακροπρόθεσμα λόγω των νέων μοντέλων Τεχνητής Νοημοσύνης.

Fund Managers: Γιατί το 2025 θα είναι καλύτερο για τις ελληνικές startups

Το ελληνικό οικοσύστημα startups παρουσιάζει σταθερή ανάπτυξη και αυξανόμενες προοπτικές.

MLS: Έτσι ναυάγησε η εταιρεία που ήθελε να γίνει ελληνική Apple

Από τις μεγάλες προσδοκίες στην κατρακύλα δίχως φρένο. Οι λάθος χειρισμοί και οι αδέξιες στρατηγικές κινήσεις που την οδήγησαν στο χείλος του γκρεμού.

Wealthyhood: Στρατηγικές συνεργασίες και επέκταση στη νότια Ευρώπη μέσα στο 2025

Η εταιρεία έχει εξασφαλίσει την άδεια λειτουργίας από την Ελληνική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς.

Η παλιά και η νέα SATO: Η λύση της εταιρείας και η νέα εποχή

H επικοινωνιακή ιστορία της SATO βασίστηκε στο διάσημο για την εποχή διαφημιστικό μότο "Ή κάτω ή SATO".

Επένδυση 200 εκατ. ευρώ στην είσοδο της πόλης του Πειραιά από την DKG Development

Η "πράσινη" γειτονιά θα περιλαμβάνει πάνω από 750 serviced apartments, καταστήματα και χώρους γραφείων.