ΑΒ Βασιλόπουλος: Γυρίζει εταιρικά καταστήματα σε franchise και αντιστρέφει το νόμισμα με δωροεπιταγές

ΑΒ Βασιλόπουλος: Γυρίζει εταιρικά καταστήματα σε franchise και αντιστρέφει το νόμισμα με δωροεπιταγές

Του Γιώργου Λαμπίρη

Στη μετατροπή σημαντικού αριθμού εταιρικών καταστημάτων του σε franchise προσανατολίζεται, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, η ΑΒ Βασιλόπουλος. Ο σχεδιασμός προβλέπει ότι κατά κύριο λόγο τα μικρότερα καταστήματα του δικτύου των καταστημάτων του εισέρχονται σε διαδικασία αξιοποίησης μέσω του μοντέλου franchise. 

Μέσα από τη συγκεκριμένη κίνηση η αλυσίδα προσβλέπει στον εξορθολογισμό του κόστους λειτουργίας και την ενίσχυση της κερδοφορίας της, φέρνοντας ταυτόχρονα και έσοδα στα ταμεία της από τη μεγέθυνση του δικτύου καταστημάτων franchise, τομέας που αποτελεί στρατηγικό πυλώνα ανάπτυξης της επιχείρησης για το προσεχές διάστημα. 

Προτεραιότητα στα μεγάλα καταστήματα σε κεντρικά σημεία

Στις στρατηγικές προτεραιότητες είναι, μεταξύ άλλων, και η επένδυση στα μεγάλα καταστήματα, όπου δίνει βαρύτητα η ΑΒ Βασιλόπουλος, με χαρακτηριστικές περιπτώσεις αυτές των καταστημάτων στο Ελληνικό που πρόσφατα ανακαινίστηκε, στο δαχτυλίδι της λεωφόρου Κηφισίας, στο ΑΒ Μακεδονία της Θεσσαλονίκης που επίσης ανακαινίστηκε ή σε αυτό της Νέας Ερυθραίας που επίσης φέρει τη νέα εταιρική εικόνα της αλυσίδας μετά την ανακαίνισή του.

Αυτή την περίοδο βρίσκεται σε εξέλιξη η κατασκευή και ενός ακόμη νέου καταστήματος ΑΒ Βασιλόπουλος στους Αγίους Αναργύρους, με ισόγειο 640 τετραγωνικών, 665 τετραγωνικά στον πρώτο όροφο και 295 τετραγωνικά μέτρα πατάρι. 

Σε κάθε περίπτωση, ο ακριβής αριθμός των καταστημάτων που θα αξιοποιηθούν με το μοντέλο του franchise δεν μπορεί αυτήν τη στιγμή να προσδιοριστεί παρά το γεγονός ότι η αλυσίδα έχει θέσει ως στόχο -σύμφωνα τουλάχιστον με πηγές της εταιρείας- να μετατρέψει περί τα 30 εταιρικά καταστήματα από εταιρικά σε franchise. 

Ο λόγος είναι ότι τα πάντα εξαρτώνται από την αποδοχή που θα έχει στην αγορά και σε ενδιαφερόμενους επενδυτές να τοποθετήσουν τα χρήματά τους σε ένα κατάστημα της ΑΒ Βασιλόπουλος. Το δίκτυο franchise της ΑΒ Βασιλόπουλος υπερβαίνει επί του παρόντος τα 250 καταστήματα, ενώ στόχος με βάση τον σχεδιασμό είναι να αγγίξει τα 300 σημεία στη διάρκεια της φετινής χρονιάς. 

Το μοντέλο στρατηγικής που σχετίζεται με το franchise θα κληθεί να υλοποιήσει ο Βαγγέλης Βόδενας, ειδικός σύμβουλος του CEO της ΑΒ Βασιλόπουλος, Νίκου Λαβίδα, και πρώην επικεφαλής γενικής διεύθυνσης δικτύου της ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός. Σημειώνεται ότι καθήκοντα στον τομέα του franchise εκτελούσε ο μέχρι πρότινος Wholesale & Affiliate Retail Director της αλυσίδας, Δημήτρης Παπαχρυσάνθου, ο οποίος αποχωρεί από την ΑΒ.

Κερδίζει έδαφος με την προσφορά δωροεπιταγών και εκπτώσεων των 3 και 6 ευρώ

Σε επίπεδο πωλήσεων, κατά τις ίδιες πληροφορίες, η ΑΒ Βασιλόπουλος κατέγραψε μονοψήφιο ποσοστό μείωσης σε αξία τον φετινό Φεβρουάριο σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2023, ενώ φαίνεται να εξισορροπεί τον Μάρτιο χωρίς μεταβολή σε σύγκριση με τον περσινό Μάρτιο, λαμβάνοντας ώθηση από τις ενέργειες που πραγματοποιεί μέσω της κάρτας πιστότητας ΑΒ Plus, όπου για παράδειγμα προσέφερε μία δωροεπιταγή των 6 ευρώ με κάθε αγορά κρασιού έως και τις 7 Μαρτίου, αλλά και για την αγορά φρέσκων ψαριών και θαλασσινών όπου με αγορές ύψους 20 ευρώ ο καταναλωτής απολάμβανε δωροεπιταγή αξίας 6 ευρώ. Είχε προηγηθεί αντίστοιχη προσφορά τον Φεβρουάριο, όπου με αγορές φρούτων και λαχανικών αξίας 10 ευρώ, η αλυσίδα έδινε στους καταναλωτές 3 ευρώ μέσω της ΑΒ Plus. 

THE FUTURE OF DRIVING

Οταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Περισσότερα από Forbes

Ο Τραμπ θα προσπαθήσει να "μπλοκάρει" την απαγόρευση του TikTok στις ΗΠΑ

"Υπάρχουν πολλοί τρόποι να λογοδοτήσει η Κίνα χωρίς να αποξενωθούν 180 εκατ. Αμερικανοί χρήστες".

Lamda Development: "Χρυσοτόκος όρνιθα" το Ελληνικό

Διπλάσιες οι εισπράξεις έναντι των εξόδων μέχρι σήμερα, χάρη στη μεγάλη ζήτηση για κατοικίες και οικιστικές αναπτύξεις.

Embio Diagnostics: Νέα χρηματοδότηση 2,5 εκατ. ευρώ για την startup που αναπτύσσει διαγνωστικές λύσεις

Εστίασε στην επεκτατική της στρατηγική, εντάσσοντας στο πελατολόγιο της μεγάλες εταιρείες σε Ελλάδα και Κύπρο.

Μάχη χαρακωμάτων κυβέρνησης με βιομηχανία και σούπερ μάρκετ για τις προσφορές στα ράφια

Αντικείμενο η αλλαγή του καθεστώτος σχετικά με την υλοποίηση των προωθητικών ενεργειών και εκπτώσεων στα βασικά καταναλωτικά αγαθά.

Doitforme: Επέκταση υπηρεσιών από τη startup που επαναπροσδιορίζει τη δημιουργία διαφημίσεων στα social media

Η εταιρεία από το Βόλο έχει φέρει επανάσταση στη δημιουργία και διαχείριση διαφημίσεων στα social media.

Gregy: "Τρέχει" το mega πράσινο πρότζεκτ Κοπελούζου που θα συνδέσει ηλεκτρικά Ελλάδα και Αίγυπτο

Τα πλεονεκτήματα του έργου και τα έργα ΑΠΕ που θα τροφοδοτούν πράσινη ενέργεια τη διασύνδεση.

Theramir: Στόχος οι κλινικές δοκιμές για τη startup που αναπτύσσει θεραπείες κατά του καρκίνου

Η στρατηγική πορεία της για την ανάπτυξη νέων στοχευμένων θεραπειών ενισχύθηκε με μια επιτυχημένη χρηματοδότηση ύψους 525.000 ευρώ.

Προϋπόθεση για την επιτυχία του ΕΣΕΚ συνεργασία κράτους - επιχειρήσεων με ουσιώδη συμμετοχή της κοινωνίας - Ο ρόλος των PPAS και ο κίνδυνος των περικοπών

Τα Αιολικά θα παίξουν πρωτεύοντα ρόλο ως μια σταθερή μορφή παραγωγής ενέργειας, σε συνδυασμό με μεγάλα Φωτοβολταϊκά και με συστήματα αποθήκευσης.

Metlen: Επέκταση σε 6 χώρες των Βαλκανίων για εμπορία ηλεκτρισμού

Η εμπορία ηλεκτρικής ενέργειας είναι το πρώτο βήμα, καθώς ακολουθεί η πώληση ενέργειας σε μεγάλους καταναλωτές, αλλά και η δημιουργία φορέων συλλογικής εκπροσώπησης ΑΠΕ.

Ποιο είναι το προφίλ των Digi και Vodafone Romania που ενδιαφέρονται για τη θυγατρική του ΟΤΕ

Στην τελική ευθεία φαίνεται να εισέρχεται η πώληση από τον όμιλο ΟΤΕ της θυγατρικής στη Ρουμανία Telekom Romania Mobile.

Apple: Ξεπέρασαν τις προβλέψεις πωλήσεις και κέρδη στο τρίμηνο

Χάρη στις ισχυρές αρχικές πωλήσεις του iPhone 16.