Προϊόντα ομορφιάς: Skroutz, Wolt και efood market ρυθμιστές για το τζίρο της αγοράς

Προϊόντα ομορφιάς: Skroutz, Wolt και efood market ρυθμιστές για το τζίρο της αγοράς

Του Γιώργου Λαμπίρη

Οικονομικότερες λύσεις και για την αγορά προϊόντων δευτερευούσης σημασίας για την καθημερινότητά τους πέρα από τα βασικά καταναλωτικά αγαθά που αγοράζουν από τα σούπερ μάρκετ, αναζητούν οι καταναλωτές. Το συγκεκριμένο γεγονός δίνει περισσότερο χώρο και στον τομέα των καλλυντικών και αρωμάτων, σύμφωνα με στοιχεία της Convert Group και του επικεφαλής της, Παναγιώτη Γκεζερλή, τα οποία προκύπτουν από την ετήσια τακτική γενική συνέλευση του Πανελλήνιου Συνδέσμου Βιομηχάνων και Αντιπροσώπων Καλλυντικών και Αρωμάτων. 

Ειδικότερα, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Convert Group διαφαίνεται συνεχόμενη αύξηση διείσδυσης στο χώρο των καλλυντικών και αρωμάτων, κυρίως από το Σεπτέμβριο του 2023, για το skroutz. Ο λόγος με βάση τη σχετική ανάλυση της εταιρείας μετρήσεων δεδομένων αγοράς είναι ότι οι καταναλωτές, λόγω και του πληθωρισμού αναζητούν την πιο συμφέρουσα τιμή. Ταυτόχρονα η αλλαγή που συνέβη εντός του 2023, είναι ότι το marketplace προχώρησε στη δημιουργία δικών του αποθηκών και δικτύου διανομής με δικό του στόλο 450 οχημάτων και 2.000 εγκαταστάσεις lockers σε όλη την Ελλάδα.

Ποιοι μπορούν να φέρουν επιπλέον τζίρο 100 εκατομμυρίων – Στα 250 εκατομμύρια η online αγορά

Στα παρακάτω κανάλια οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για την δυνατότητα που έχουν να αποκομίσουν επιπλέον τζίρο 100 εκατομμυρίων ευρώ. Πρόκειται συγκεκριμένα για τις online πωλήσεις σε προϊόντα επιλεκτικής διανομής από Έλληνες retailers όπως sephora.gr, Galerie de Beauté, Attica Department Stores. Στην προοπτική περαιτέρω ανάπτυξης της αγοράς καλλυντικών μέσω ηλεκτρονικών πωλήσεων μπορεί να συμβάλει και η online επιλεκτική διανομής από διεθνείς retailers όπως η notion καθώς και οι online πωλήσεις από προέρχονται και από επιχειρήσεις που μεταξύ άλλων εξυπηρετούν και επαγγελματίες του κλάδου ομορφιάς όπως για παράδειγμα από Έλληνες retailers όπως angelopouloshair.gr. Δυναμικό κανάλι ανάπτυξης για τα προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς μπορεί να προσφέρει και το κανάλι του quick commerce μέσω Wolt market και eFood Market. 

Συνολικά, η αξία λιανικής των καλλυντικών και αρωμάτων που αγοράστηκαν από
Έλληνες μέσω του καναλιού του ηλεκτρονικού εμπορίου το 2023 είναι μεταξύ 250 και 260 εκατομμυρίων ευρώ. Σε ό,τι αφορά το κανάλι των online φαρμακείων η αξία ήταν 138 εκατομμύρια ευρώ και αυξήθηκε κατά 6% σε σύγκριση με το 2022. Στο κανάλι των ηλεκτρονικών super market η αξία ήταν 18 εκατομμύρια ευρώ και αυξήθηκε κατά 7% συγκρινόμενη με το 2022.

Στα προ μνημονίων επίπεδα ο τζίρος των προϊόντων ομορφιάς

Σε ό,τι αφορά το συνολικό τοπίο της αγοράς καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς, σύμφωνα με στοιχεία που επικαλέστηκε κατά την πρόσφατη τακτική γενική συνέλευση ο πρόεδρος του Συνδέσμου, Θεόδωρος Γιαρμενίτης, το 2023 η αγορά καλλυντικών επανήλθε σε επίπεδα προ μνημονίων με πωλήσεις που άγγιξαν τα 1,3 δισεκατομμύρια ευρώ με ανάπτυξη 10% και εξαγωγές περί τα 470 εκατομμύρια ευρώ. Ο ΠΣΒΑΚ εκτιμά ότι το 2024 η αγορά θα παρουσιάσει περαιτέρω ανάπτυξη τζίρου μεταξύ 4%-7% αλλά με πτώση όγκου πωλήσεων που θα προέλθει από τον πληθωρισμό και την ακρίβεια, παράγοντες που επηρεάζουν το διαθέσιμο εισόδημα των Ελλήνων καταναλωτών.

THE FUTURE OF DRIVING

Οταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Περισσότερα από Forbes

Μάχη χαρακωμάτων κυβέρνησης με βιομηχανία και σούπερ μάρκετ για τις προσφορές στα ράφια

Αντικείμενο η αλλαγή του καθεστώτος σχετικά με την υλοποίηση των προωθητικών ενεργειών και εκπτώσεων στα βασικά καταναλωτικά αγαθά.

Doitforme: Επέκταση υπηρεσιών από τη startup που επαναπροσδιορίζει τη δημιουργία διαφημίσεων στα social media

Η εταιρεία από το Βόλο έχει φέρει επανάσταση στη δημιουργία και διαχείριση διαφημίσεων στα social media.

Gregy: "Τρέχει" το mega πράσινο πρότζεκτ Κοπελούζου που θα συνδέσει ηλεκτρικά Ελλάδα και Αίγυπτο

Τα πλεονεκτήματα του έργου και τα έργα ΑΠΕ που θα τροφοδοτούν πράσινη ενέργεια τη διασύνδεση.

Theramir: Στόχος οι κλινικές δοκιμές για τη startup που αναπτύσσει θεραπείες κατά του καρκίνου

Η στρατηγική πορεία της για την ανάπτυξη νέων στοχευμένων θεραπειών ενισχύθηκε με μια επιτυχημένη χρηματοδότηση ύψους 525.000 ευρώ.

Προϋπόθεση για την επιτυχία του ΕΣΕΚ συνεργασία κράτους - επιχειρήσεων με ουσιώδη συμμετοχή της κοινωνίας - Ο ρόλος των PPAS και ο κίνδυνος των περικοπών

Τα Αιολικά θα παίξουν πρωτεύοντα ρόλο ως μια σταθερή μορφή παραγωγής ενέργειας, σε συνδυασμό με μεγάλα Φωτοβολταϊκά και με συστήματα αποθήκευσης.

Metlen: Επέκταση σε 6 χώρες των Βαλκανίων για εμπορία ηλεκτρισμού

Η εμπορία ηλεκτρικής ενέργειας είναι το πρώτο βήμα, καθώς ακολουθεί η πώληση ενέργειας σε μεγάλους καταναλωτές, αλλά και η δημιουργία φορέων συλλογικής εκπροσώπησης ΑΠΕ.

Ποιο είναι το προφίλ των Digi και Vodafone Romania που ενδιαφέρονται για τη θυγατρική του ΟΤΕ

Στην τελική ευθεία φαίνεται να εισέρχεται η πώληση από τον όμιλο ΟΤΕ της θυγατρικής στη Ρουμανία Telekom Romania Mobile.

Apple: Ξεπέρασαν τις προβλέψεις πωλήσεις και κέρδη στο τρίμηνο

Χάρη στις ισχυρές αρχικές πωλήσεις του iPhone 16.

Η Waymo επεκτείνει τις διαδρομές των ρομποταξί της με επένδυση $5,6 δισ.

Η θυγατρική της Alphabet διευρύνει τις υπηρεσίες μετακίνησης σε τρεις μεγάλες πόλεις των ΗΠΑ και τις ξεκινά σε δύο νέες.

Aktor Group of Companies: Νέα "ταυτότητα" για την Intrakat

Επενδυτικό πρόγραμμα 2 δισ. ευρώ μέσω νέου κύκλου εξαγορών σε ακίνητα και ΑΠΕ και δημιουργία νέας ομιλικής δομής, μέσω της σύστασης πέντε επιμέρους θυγατρικών εταιρειών.