Sentify: Τα πλάνα επέκτασης της startup με Έλληνες ιδρυτές που "σήκωσε" 1,1 εκατ.

Sentify: Τα πλάνα επέκτασης της startup με Έλληνες ιδρυτές που "σήκωσε" 1,1 εκατ.

Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου

Στην ενδυνάμωση της ομάδας της και στην αναβάθμιση της πλατφόρμας της, που αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε κλειστή έκδοση beta, θα κατευθυνθούν τα κεφάλαια ύψους 1,1 εκατ. δολ. που άντλησε πρόσφατα η Sentify, μια startup με έδρα στο Λονδίνο αλλά που έχει Έλληνες ιδρυτές.

Το Sentify είναι μια πλατφόρμα Επεξεργασίας Φυσικής Γλώσσας (NLU) για προϊόντα Μεγάλων Γλωσσικών Μοντέλων (LLM), που ιδρύθηκε από τους Αλέξανδρο Μαραντέλο, Γιώργο Πάστακα και Δημήτρη Ηλία, οι οποίοι διαθέτουν προϋπηρεσία στις Meta, Amazon, Confluent και Revolut, αλλά και εμπειρία σε θέματα μηχανικής, διαχείρισης επιχειρήσεων, μάρκετινγκ, πωλήσεων και επιστήμης δεδομένων.

"Ιδρύσαμε το Sentify τον Αύγουστο του 2023, έχοντας την πεποίθηση ότι το Gen AI, και συγκεκριμένα τα LLMs, θα προσφέρουν δεκαπλάσιες δυνατότητες βελτίωσης στην πλειονότητα των βιομηχανιών, αναδιαμορφώνοντας πολλές από αυτές όπως τις γνωρίζουμε σήμερα. Το όραμά μας είναι να βοηθήσουμε τους οργανισμούς να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους στον τομέα του GenAI, προσφέροντας στους χρήστες τους μια εξαιρετική εμπειρία επωφελούμενη από τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις στον χώρο της τεχνητής νοημοσύνης”, εξηγούν στο Capital.gr οι ιδρυτές του Sentify. "Με απλά λόγια, βοηθούμε τις επιχειρήσεις να εξάγουν χρήσιμες πληροφορίες για τα Gen AI προϊόντα τους, ώστε να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους και την επιχειρηματική τους ανάπτυξη”. 

Ετοιμάζεται για λανσάρισμα 

Το Sentify λειτουργεί επί του παρόντος με τη μορφή κλειστής έκδοσης beta, ενσωματώνοντας έναν περιορισμένο αριθμό στρατηγικών πελατών που θα βοηθήσουν την ομάδα να αναπτύξει το προϊόν της προς τη σωστή κατεύθυνση. 

Στα σχέδια της startup είναι να λανσάρει επίσημα τη λύση της προς το τέλος του α’ τριμήνου. Όπως διευκρινίζουν οι co-founders, το επιχειρηματικό τους μοντέλο θα εφαρμόζει τα παγκόσμια standards όλων των πλήρως διαχειριζόμενων λύσεων cloud κι ένα pay-as-you-use μοντέλο τιμολόγησης, που θα επιτρέπει στους πελάτες να πληρώνουν ανάλογα με τη χρήση και την αξία που λαμβάνουν από την πλατφόρμα. 

Προς το παρόν, η ομάδα της Sentify αποτελείται από τέσσερα άτομα, ενώ η εταιρεία βρίσκεται στη διαδικασία αναζήτησης και δεύτερου Founding Engineer. 

Οι πελάτες της Sentify προέρχονται από διάφορα μέρη του κόσμου. Αυτήν τη στιγμή συνεργάζεται με εταιρείες από το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, την Πορτογαλία, την Ελλάδα, τις ΗΠΑ, τη Βραζιλία και το Ντουμπάι. "Ενδιαφερόμαστε για πολλές αγορές, αλλά επειδή βρισκόμαστε ακόμα σε έκδοση beta, θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι έχουμε έναν αριθμό πελατών στους οποίους να μπορούμε να παραμείνουμε συγκεντρωμένοι και στους οποίους να μπορούμε προσφέρουμε μια εξαιρετική υπηρεσία. Θα ανοίξουμε σταδιακά την πρόσβαση σε περισσότερους οργανισμούς και στο κοινό, καθώς μεγαλώνουμε την ομάδα”, αναφέρουν οι ιδρυτές της Sentify. 

Όπως προσθέτουν, θέλουν σίγουρα να επεκταθούν σε όλη την Ευρώπη και αργότερα και στις ΗΠΑ. Επιπλέον, η εταιρεία συζητά το ενδεχόμενο συνεργασίας με εταιρείες τεχνητής νοημοσύνης και επερχόμενες startups στην Ελλάδα. 

Τα σχέδια μετά τη χρηματοδότηση

Η εταιρεία, όπως προαναφέρθηκε, έχει ήδη "σηκώσει” τα πρώτα της κεφάλαια, σε έναν pre-seed γύρο χρηματοδότησης του οποίου ηγήθηκε η Episode 1. "Αυτός ήταν ο πρώτος μας γύρος χρηματοδότησης και ένα σημαντικό βήμα για να φέρουμε αυτές τις τόσο απαραίτητες δυνατότητες σε οργανισμούς που ενσωματώνουν ή σκέφτονται να αναπτύξουν το Gen AI στα προϊόντα τους”, λένε οι ιδρυτές της Sentify. Όπως συμπληρώνουν, τα νέα κεφάλαια θα χρησιμοποιηθούν στην ανάπτυξη και επέκταση της ομάδας R&D της εταιρείας. Επίσης, η εταιρεία θέλει να διασφαλίσει ότι ενσωματώνει στην πλατφόρμα της τις σωστές δυνατότητες και πιστοποιήσεις ασφάλειας δεδομένων και συμμόρφωσης, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των εταιρικών πελατών με τους οποίους συνομιλεί. "Δεσμευόμαστε να παρέχουμε στους πελάτες μας ένα κορυφαίο στην κατηγορία του προϊόν, απελευθερώνοντας πολύτιμο χρόνο και πόρους στις ομάδες τους, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να κατανείμουν το ταλέντο και τους πόρους τους σε αυτό που πραγματικά έχει σημασία. Δεσμευόμαστε στη συνεχή καινοτομία, με σχέδια να ενισχύσουμε τις δυνατότητες της πλατφόρμας μας με ρυθμιστικά και προγνωστικά analytics”.

Σύμφωνα με τους founders της Sentify, αυτή τη στιγμή, υπάρχουν κάποιοι υφιστάμενοι παίκτες στην αγορά που προσφέρουν παρόμοιες υπηρεσίες, ωστόσο, όπως τονίζουν, δεν αντιμετωπίζουν το πρόβλημα από τη συγκεκριμένη οπτική γωνία που το προσεγγίζει η δική τους εταιρεία. Όπως διευκρινίζουν, η deep tech τεχνολογία NLP της Sentify παρέχει μια ευέλικτη μηχανή εξαγωγής νοήματος σε συνδυασμό με έξυπνα εργαλεία προτάσεων, ειδοποιήσεων, ενσωμάτωσης και συνεργασίας, που επιτρέπουν στους οργανισμούς να λάβουν προληπτικές πληροφορίες, αλλά και να παρακολουθούν διάφορες πτυχές των προϊόντων και των εφαρμογών τους, πέρα από το επίπεδο των απλών μετρήσεων χρήσης και της ανάλυσης εξαγωγής θεμάτων (topic extraction analytics).

"Στόχος μας είναι να κάνουμε το Sentify την de facto και ολοκληρωμένη πλατφόρμα analytics για όλα τα προϊόντα LLM. Να δημιουργήσουμε ένα παγκόσμιο brand, την καλύτερη μηχανή analytics, ώστε να βοηθήσουμε τις εταιρείες να καινοτομήσουν και να δημιουργήσουν εξαιρετικά προϊόντα Generative AI”, καταλήγουν οι Έλληνες founders. 

THE FUTURE OF DRIVING

Οταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Περισσότερα από Forbes

Τι προμηνύει η "μαύρη αγορά" των τερματικών της Starlink στο Ιράν

Θα μπορούσε να σπάσει το ψηφιακό σιδηρούν παραπέτασμα της Ισλαμικής Δημοκρατίας.

Τα νέα καταστήματα των μεγαλύτερων λιανεμπόρων στην Ελλάδα - Άφιξη Nike στη Στοά Αρσακείου

Στη διάρκεια του τρίτου τριμήνου λειτούργησαν 28 νέα καταστήματα στις βασικές εμπορικές αγορές της Αθήνας.

kleesto: Από την Ελλάδα στο Μαϊάμι και στην Καραϊβική η start up που αυτοματοποιεί τον τουρισμό

Η εταιρεία αναμένεται σύντομα να ανακοινώσει μια νέα στρατηγική συνεργασία στον τομέα του yachting.

Cosmos Sport: Από ένα κατάστημα 40 τετραγωνικών το ’82, όμιλος 200 εκατομμυρίων το ‘24

Φέτος το έμψυχο δυναμικό του Cosmos Group αγγίζει τα 2.000 άτομα ενώ στο πλάνο για τα έτη 2025-2029 είναι να ανοίγει 10 καταστήματα ετησίως σε Ελλάδα και Κύπρο.

Κινεζικές εταιρείες αυτοκινήτου που μπήκαν με αξιώσεις στην ελληνική αγορά - Τα μερίδια των "παικτών"

Μερίδια από τις ευρωπαϊκές εταιρείες αυτοκινήτων αποσπούν το τελευταίο διάστημα οι κινεζικές.

Η OpenAI απειλεί τα "παραδοσιακά" έσοδα της Google

Τα έσοδα από την Google Search πιθανόν θα μειωθούν μακροπρόθεσμα λόγω των νέων μοντέλων Τεχνητής Νοημοσύνης.

Fund Managers: Γιατί το 2025 θα είναι καλύτερο για τις ελληνικές startups

Το ελληνικό οικοσύστημα startups παρουσιάζει σταθερή ανάπτυξη και αυξανόμενες προοπτικές.

MLS: Έτσι ναυάγησε η εταιρεία που ήθελε να γίνει ελληνική Apple

Από τις μεγάλες προσδοκίες στην κατρακύλα δίχως φρένο. Οι λάθος χειρισμοί και οι αδέξιες στρατηγικές κινήσεις που την οδήγησαν στο χείλος του γκρεμού.

Wealthyhood: Στρατηγικές συνεργασίες και επέκταση στη νότια Ευρώπη μέσα στο 2025

Η εταιρεία έχει εξασφαλίσει την άδεια λειτουργίας από την Ελληνική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς.

Η παλιά και η νέα SATO: Η λύση της εταιρείας και η νέα εποχή

H επικοινωνιακή ιστορία της SATO βασίστηκε στο διάσημο για την εποχή διαφημιστικό μότο "Ή κάτω ή SATO".

Ποιες ευκαιρίες για τις ελληνικές startups ανοίγει η Golden Visa

Από 1η Ιανουαρίου 2025, θα χορηγείται άδεια διαμονής σε πολίτες τρίτων χωρών που επενδύουν τουλάχιστον 250.000 ευρώ σε startup που είναι μέλος του Elevate Greece.

Protavio: Παράγει "made in Greece" εργαλεία διάγνωσης του καρκίνου

Είναι μια 100% εξαγωγική εταιρεία που ειδικεύεται στην παραγωγή νέων διαγνωστικών προϊόντων.