Sentify: Τα πλάνα επέκτασης της startup με Έλληνες ιδρυτές που "σήκωσε" 1,1 εκατ.

Sentify: Τα πλάνα επέκτασης της startup με Έλληνες ιδρυτές που "σήκωσε" 1,1 εκατ.

Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου

Στην ενδυνάμωση της ομάδας της και στην αναβάθμιση της πλατφόρμας της, που αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε κλειστή έκδοση beta, θα κατευθυνθούν τα κεφάλαια ύψους 1,1 εκατ. δολ. που άντλησε πρόσφατα η Sentify, μια startup με έδρα στο Λονδίνο αλλά που έχει Έλληνες ιδρυτές.

Το Sentify είναι μια πλατφόρμα Επεξεργασίας Φυσικής Γλώσσας (NLU) για προϊόντα Μεγάλων Γλωσσικών Μοντέλων (LLM), που ιδρύθηκε από τους Αλέξανδρο Μαραντέλο, Γιώργο Πάστακα και Δημήτρη Ηλία, οι οποίοι διαθέτουν προϋπηρεσία στις Meta, Amazon, Confluent και Revolut, αλλά και εμπειρία σε θέματα μηχανικής, διαχείρισης επιχειρήσεων, μάρκετινγκ, πωλήσεων και επιστήμης δεδομένων.

"Ιδρύσαμε το Sentify τον Αύγουστο του 2023, έχοντας την πεποίθηση ότι το Gen AI, και συγκεκριμένα τα LLMs, θα προσφέρουν δεκαπλάσιες δυνατότητες βελτίωσης στην πλειονότητα των βιομηχανιών, αναδιαμορφώνοντας πολλές από αυτές όπως τις γνωρίζουμε σήμερα. Το όραμά μας είναι να βοηθήσουμε τους οργανισμούς να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους στον τομέα του GenAI, προσφέροντας στους χρήστες τους μια εξαιρετική εμπειρία επωφελούμενη από τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις στον χώρο της τεχνητής νοημοσύνης”, εξηγούν στο Capital.gr οι ιδρυτές του Sentify. "Με απλά λόγια, βοηθούμε τις επιχειρήσεις να εξάγουν χρήσιμες πληροφορίες για τα Gen AI προϊόντα τους, ώστε να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους και την επιχειρηματική τους ανάπτυξη”. 

Ετοιμάζεται για λανσάρισμα 

Το Sentify λειτουργεί επί του παρόντος με τη μορφή κλειστής έκδοσης beta, ενσωματώνοντας έναν περιορισμένο αριθμό στρατηγικών πελατών που θα βοηθήσουν την ομάδα να αναπτύξει το προϊόν της προς τη σωστή κατεύθυνση. 

Στα σχέδια της startup είναι να λανσάρει επίσημα τη λύση της προς το τέλος του α’ τριμήνου. Όπως διευκρινίζουν οι co-founders, το επιχειρηματικό τους μοντέλο θα εφαρμόζει τα παγκόσμια standards όλων των πλήρως διαχειριζόμενων λύσεων cloud κι ένα pay-as-you-use μοντέλο τιμολόγησης, που θα επιτρέπει στους πελάτες να πληρώνουν ανάλογα με τη χρήση και την αξία που λαμβάνουν από την πλατφόρμα. 

Προς το παρόν, η ομάδα της Sentify αποτελείται από τέσσερα άτομα, ενώ η εταιρεία βρίσκεται στη διαδικασία αναζήτησης και δεύτερου Founding Engineer. 

Οι πελάτες της Sentify προέρχονται από διάφορα μέρη του κόσμου. Αυτήν τη στιγμή συνεργάζεται με εταιρείες από το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, την Πορτογαλία, την Ελλάδα, τις ΗΠΑ, τη Βραζιλία και το Ντουμπάι. "Ενδιαφερόμαστε για πολλές αγορές, αλλά επειδή βρισκόμαστε ακόμα σε έκδοση beta, θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι έχουμε έναν αριθμό πελατών στους οποίους να μπορούμε να παραμείνουμε συγκεντρωμένοι και στους οποίους να μπορούμε προσφέρουμε μια εξαιρετική υπηρεσία. Θα ανοίξουμε σταδιακά την πρόσβαση σε περισσότερους οργανισμούς και στο κοινό, καθώς μεγαλώνουμε την ομάδα”, αναφέρουν οι ιδρυτές της Sentify. 

Όπως προσθέτουν, θέλουν σίγουρα να επεκταθούν σε όλη την Ευρώπη και αργότερα και στις ΗΠΑ. Επιπλέον, η εταιρεία συζητά το ενδεχόμενο συνεργασίας με εταιρείες τεχνητής νοημοσύνης και επερχόμενες startups στην Ελλάδα. 

Τα σχέδια μετά τη χρηματοδότηση

Η εταιρεία, όπως προαναφέρθηκε, έχει ήδη "σηκώσει” τα πρώτα της κεφάλαια, σε έναν pre-seed γύρο χρηματοδότησης του οποίου ηγήθηκε η Episode 1. "Αυτός ήταν ο πρώτος μας γύρος χρηματοδότησης και ένα σημαντικό βήμα για να φέρουμε αυτές τις τόσο απαραίτητες δυνατότητες σε οργανισμούς που ενσωματώνουν ή σκέφτονται να αναπτύξουν το Gen AI στα προϊόντα τους”, λένε οι ιδρυτές της Sentify. Όπως συμπληρώνουν, τα νέα κεφάλαια θα χρησιμοποιηθούν στην ανάπτυξη και επέκταση της ομάδας R&D της εταιρείας. Επίσης, η εταιρεία θέλει να διασφαλίσει ότι ενσωματώνει στην πλατφόρμα της τις σωστές δυνατότητες και πιστοποιήσεις ασφάλειας δεδομένων και συμμόρφωσης, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των εταιρικών πελατών με τους οποίους συνομιλεί. "Δεσμευόμαστε να παρέχουμε στους πελάτες μας ένα κορυφαίο στην κατηγορία του προϊόν, απελευθερώνοντας πολύτιμο χρόνο και πόρους στις ομάδες τους, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να κατανείμουν το ταλέντο και τους πόρους τους σε αυτό που πραγματικά έχει σημασία. Δεσμευόμαστε στη συνεχή καινοτομία, με σχέδια να ενισχύσουμε τις δυνατότητες της πλατφόρμας μας με ρυθμιστικά και προγνωστικά analytics”.

Σύμφωνα με τους founders της Sentify, αυτή τη στιγμή, υπάρχουν κάποιοι υφιστάμενοι παίκτες στην αγορά που προσφέρουν παρόμοιες υπηρεσίες, ωστόσο, όπως τονίζουν, δεν αντιμετωπίζουν το πρόβλημα από τη συγκεκριμένη οπτική γωνία που το προσεγγίζει η δική τους εταιρεία. Όπως διευκρινίζουν, η deep tech τεχνολογία NLP της Sentify παρέχει μια ευέλικτη μηχανή εξαγωγής νοήματος σε συνδυασμό με έξυπνα εργαλεία προτάσεων, ειδοποιήσεων, ενσωμάτωσης και συνεργασίας, που επιτρέπουν στους οργανισμούς να λάβουν προληπτικές πληροφορίες, αλλά και να παρακολουθούν διάφορες πτυχές των προϊόντων και των εφαρμογών τους, πέρα από το επίπεδο των απλών μετρήσεων χρήσης και της ανάλυσης εξαγωγής θεμάτων (topic extraction analytics).

"Στόχος μας είναι να κάνουμε το Sentify την de facto και ολοκληρωμένη πλατφόρμα analytics για όλα τα προϊόντα LLM. Να δημιουργήσουμε ένα παγκόσμιο brand, την καλύτερη μηχανή analytics, ώστε να βοηθήσουμε τις εταιρείες να καινοτομήσουν και να δημιουργήσουν εξαιρετικά προϊόντα Generative AI”, καταλήγουν οι Έλληνες founders. 

Περισσότερα από Forbes

Hack The Box: Η startup που εκπαιδεύει "αντί-hackers" προχωρά σε εξαγορά και διευρύνει την παρουσία της

Η Hack The Box μετρά πάνω από 3,7 εκατ. μέλη παγκοσμίως και έχει λάβει συνολικά περίπου 70 εκατ. δολάρια σε χρηματοδότηση.

Market In: Περισσότερα καταστήματα, λιγότερα κέρδη

Ο κύκλος εργασιών ξεπέρασε τα 418 εκατ. ευρώ.

Στρατηγική συνεργασία Aegean-IndiGo φέρνει την Ινδία πιο κοντά στην Ελλάδα

Απευθείας σύνδεση Αθήνα με Δελχί και Βομβάη με 14 πτήσεις από τη νέα χρονιά.

Μασούτης: Πότε αλλάζουν ταμπέλες τα καταστήματα Κρητικός

Το όραμα για το μέλλον του ομίλου, το δίκτυο franchise και τα "ορφανά" καταστήματα. Η πορεία της Μασούτης σε λιανική και χονδρική και το mega project στις Τρεις Γέφυρες.

Σκλαβενίτης: Πότε και πού ανοίγει το μεγαλύτερο hypermarket της Ελλάδας

Με τον leader του ελληνικού λιανεμπορίου να προσθέτει ακόμη μία πρωτιά στο ενεργητικό του.

Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives

Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands".

Startups: Σημάδια κόπωσης στα ευρωπαϊκά exits

Η συνολική αξία των exits στην Ευρώπη για το πρώτο εξάμηνο του 2025 έφτασε τα 26,8 δισ. ευρώ, θέτοντας την ετήσια επίδοση σε τροχιά πτώσης κατά 12,3% σε σύγκριση με το 2024.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.

Pod Network: Η Web3 startup με ελληνικό DNA που άντλησε 10 εκατ. δολ. και ανοίγει γραφείο στην Ελλάδα

Στο γύρο χρηματοδότησης συμμετείχαν και Έλληνες angel investors, όπως ο Απ. Αποστολάκης.

Startups: Περισσότερες οι "γεννήσεις" νέων μονόκερων το 2024

Ο πιο πολύτιμος νέος μονόκερος του 2024 ήταν η xAI του Έλον Μασκ, που "μπήκε" στη λίστα με αποτίμηση 24 δισ. δολ.