Κοντά σε ιστορικό deal Μπαρτσελόνα και Puma - Έως και €200 εκατ. ετησίως

Κοντά σε ιστορικό deal Μπαρτσελόνα και Puma - Έως και €200 εκατ. ετησίως

Του Tom Sanderson

Μπαρτσελόνα και Puma βρίσκονται πολύ κοντά στην οριστικοποίηση μιας ιστορικής κατ' αρχήν συμφωνίας που θα αποφέρει στους Καταλανούς περίπου 200 εκατομμύρια ευρώ τη σεζόν, σύμφωνα με το SPORT, με τις διαπραγματεύσεις μεταξύ των δύο πλευρών να έχουν ενταθεί τις τελευταίες εβδομάδες.

Εφόσον το deal κλείσει, θα μπορούσε να είναι η πιο επικερδής συμφωνία χορηγίας εξοπλισμού στο ποδόσφαιρο.

Το μίνιμουμ ποσό για τους "μπλαουγκράνα" θα ανέρχεται στα 115 εκατ. ευρώ ετησίως, ωστόσο μπορεί να φτάνει έως και τα 200 εκατ. ευρώ, αν πληρούνται ορισμένες προϋποθέσεις.

Εμπόδιο στη συμφωνία μεταξύ "Μπάρτσα" και Puma στέκεται αυτή τη στιγμή το συμβόλαιο των πρωταθλητών της La Liga με τη Nike.

Η Nike προμηθεύει τις φανέλες και τον εξοπλισμό της Μπαρτσελόνα από το 1998, με τον κολοσσό αθλητικών ειδών που εδρεύει στο Όρεγκον να καταβάλλει στους Καταλανούς τουλάχιστον 105 εκατ. ευρώ τη σεζόν, ποσό που φτάνει τα 155 εκατ. ευρώ, με βάση τις "μεταβλητές" που προβλέπονται στο συμβόλαιό τους, σύμφωνα με το SPORT.

Σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα, η Puma "δεν θα υπογράψει ούτε ένα έγγραφο" μέχρι να τερματιστεί η συνεργασία της "Μπάρτσα" με τη Nike, αλλά είναι διατεθειμένη να προσφέρει ένα μπόνους αν ο ισπανικός σύλλογος "σπάσει" τη συμφωνία του με την αμερικανική εταιρεία.

Η Nike εκτιμά ότι θα υποστεί ζημιές ύψους 350 εκατ. ευρώ, αν η "Μπάρτσα" αποχωρήσει από τη συμφωνία και δεν είναι διατεθειμμένη να δεχτεί ένα τέτοιο πλήγμα χωρίς αποζημίωση.

Έτσι, παράλληλα με τις διαπραγματεύσεις με τη Puma, η Μπαρτσελόνα βρίσκεται σε συνομιλίες με τη Nike για την επίλυση ζητημάτων που προκύπτουν από την υφιστάμενη συνεργασία.

Σε πρόσφατο δημοσίευμά του το SPORT ανέφερε ότι Μπαρτσελόνα και Puma ήταν κοντά σε συμφωνία αξίας άνω των 750 εκατ. ευρώ, η οποία θα μπορούσε να ξεπεράσει το οικονομικό σκέλος της συνεργασίας της γερμανικής εταιρείας με τη Μάντσεστερ Σίτι.

Το 2019, η Puma συμφώνησε με τους πρωταθλητες της Premier League για μια 10ετή συνεργασία που θα απέφερε έσοδα 760 εκατ. δολάρια στους "Πολίτες".

Σύμφωνα με το Footy Headlines, Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και Adidas έχουν την πιο πολύτιμή συμφωνία χορηγίας αθλητικού εξοπλισμού, που ξεπερνά το 1 δισ. ευρώ.

Απόδοση - επιμέλεια: Μιχάλης Παπαντωνόπουλος

Περισσότερα από Forbes

STIQ: Επεκτείνεται σε νέες πόλεις και "κοιτάζει" προς το εξωτερικό η startup που αλλάζει το delivery

Η STIQ ιδρύθηκε από τον Κ. Δάβαρη και λειτουργεί φυσικά καταστήματα και cloud kitchens - δηλαδή επαγγελματικούς χώρους μαγειρικής που εξυπηρετούν online παραγγελίες.

Σούπερ μάρκετ: Η μάχη των Ιωαννίνων, ο Σκλαβενίτης, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ο Γαλαξίας

Πώς μια "φτωχή" περιφέρεια εξελίσσεται σε hot spot του ελληνικού λιανεμπορίου.

Γιατί θα θυμόμαστε τον Giorgio Armani

Για 65 χρόνια ο δημιουργός αφιερώθηκε στην αριστεία, συγκεντρώνοντας πωλήσεις άνω των 13 δισ. δολαρίων. "Δεν είμαι ποτέ ικανοποιημένος", έλεγε.

Tesla: Πρόταση για νέο πακέτο αποδοχών στον Έλον Μασκ έως $1 τρισ. - Πρωτοφανές στην εταιρική ιστορία των ΗΠΑ

Στόχος να παρακινηθεί ο μεγιστάνας να ηγηθεί της Tesla για τα επόμενα 10 χρόνια.

SPOROS Platform: Κινητοποιεί επενδύσεις €60 εκατ. για την Κυκλική Μετάβαση της πραγματικής οικονομίας

Στόχος της ομάδας είναι να κλείσει deals που έχουν ωριμάσει σε βάθος χρόνου, με επενδύσεις συνολικού ύψους έως 30 εκατ. ευρώ μέχρι το τέλος του έτους.

Ελλάκτωρ: Ξεκινά η μετάβαση σε εταιρεία ακινήτων και υποδομών τουρισμού

Ακίνητα φιλοξενίας και η ανάπτυξη της Μαρίνας Αλίμου θα βρεθούν στο επίκεντρο της διοίκησης το επόμενο διάστημα.

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Σημαντικά τα οφέλη από έργα ύψους 2 δισ. ευρώ στο Ελληνικό

Η θυγατρική ΤΕΡΝΑ υλοποιεί δύο σημαντικά "τοπόσημα" στην έκταση του πρώην αεροδρομίου.

Σε θετική τροχιά οι θυγατρικές του ΟΤΕ

Το 2024, παρά τις προκλήσεις, οι εταιρείες του ομίλου πέτυχαν σε γενικές γραμμές ανάπτυξη, επεκτείνοντας το χαρτοφυλάκιό τους.

Νιτσιάκος: Ιστορικά κέρδη και τζίρος άνω των 500 εκατ.

Αυξημένα έσοδα στα 527,4 εκατ. το 2024 με αύξηση κερδών 40%. Τα μερίδια και τι λέει ο ορκωτός. Η κατά κεφαλήν κατανάλωση κοτόπουλου και οι εταιρείες holding της οικογένειας.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.