Η Ελλάδα θα έχει σύντομα το μεγαλύτερο παραθαλάσσιο πάρκο στην Ευρώπη: Το Ελληνικό

Η Ελλάδα θα έχει σύντομα το μεγαλύτερο παραθαλάσσιο πάρκο στην Ευρώπη: Το Ελληνικό

Όσοι επισκέπτονται την Αθήνα θα πρέπει σύντομα να προσθέσουν έναν ακόμη προορισμό στον κατάλογο όσων πρέπει να δουν: Το Ελληνικό, το οποίο, μεταξύ άλλων, θα φιλοξενήσει το μεγαλύτερο παράκτιο πάρκο της Ευρώπης, διπλασιάζοντας ουσιαστικά την έκταση πρασίνου στην Αθήνα.

Η Ελλάδα είναι ένα έθνος στολισμένο από μνημεία και κλασικές αρχαιότητες, οπότε είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς κάτι νέο σε αυτό το προπύργιο αρχαιοτήτων, αλλά το Ελληνικό θα έχει πολλά νέα να προσφέρει στους επισκέπτες. Εκτός από το μεγαλύτερο παράκτιο πάρκο της Ευρώπης, στην ανάπτυξη του Ελληνικού θα ενταχθούν μεταξύ άλλων ένα παραθαλάσσιο ξενοδοχείο, το Mandarin Oriental, οικιστικός πύργος 50 ορόφων, δύο εμπορικά κέντρα, ένα αθλητικό συγκρότημα, καζίνο και μια μαρίνα που έχει σχεδιαστεί για να φιλοξενεί μεγάλα γιοτ.

Μόλις 25 λεπτά από το αεροδρόμιο της Αθήνας και μόλις 20 λεπτά από την Ακρόπολη και το κέντρο της Αθήνας, η αναβίωση της ελληνικής ακτογραμμής από το Ελληνικό υπόσχεται να μεταμορφώσει την Αθηναϊκή Ριβιέρα. Ο οραματιστής πίσω από αυτό το μνημειώδες έργο είναι ο Οδυσσέας Αθανασίου, ο διευθύνων σύμβουλος της LAMDA Development. Ο Αθανασίου και η ομάδα του είδαν ευκαιρία σε παραμελημένη γη κατά μήκος της ακτογραμμής της πόλης, που ήταν στο παρελθόν ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών και επίσης ο χώρος των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004. Αυτό το μέρος ήταν 70% τσιμέντο και σύντομα θα είναι 70% πράσινο. Πρόκειται να αλλάξει ολόκληρο το μικροκλίμα της περιοχής. Επειδή ξεκινάμε από το μηδέν, μπορούμε να χτίσουμε μια πόλη 15 λεπτών όπου μπορείτε να βρίσκεστε οπουδήποτε θέλετε μέσα σε 15 λεπτά".

Γίνονται εξάλλου προσπάθειες να επαναχρησιμοποιηθούν τα περισσότερα από τα υλικά κατεδάφισης τα οποία παραμένουν στο εργοτάξιο, για να χρησιμοποιηθούν ξανά αντί να μεταφερθούν με φορτηγά εκτός του χώρου και να απορριφθούν αλλού, καθώς και στις πιστοποιήσεις LEED του έργου στη διάρκεια κατασκευής.

Το Ellinikon Experience Center καθώς και το Experience Park δίνουν μια μικρή εικόνα του επερχόμενου έργου με διαδραστικές οθόνες και χαρακτηριστικά, όπως κήπους, υδάτινους λαβύρινθους και βιώσιμη παιδική χαρά. Οι Έλληνες μοιράζονται μια συναρπαστική ιστορία δημιουργίας διαχρονικής αρχιτεκτονικής που συνεχίζει να εκπλήσσει αιώνες αργότερα. Το Ελληνικό υπόσχεται να είναι ένας προορισμός που θα απολαύσουν οι επόμενες γενιές.

Σημειώνεται ότι τόσο το Experience Park όσο και το Experience Centre αποτελούν ήδη τα δυο νέο τοπόσημα τόσο για τους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής της πρωτεύουσας και της χώρα μας, αλλά και για τους ξένους επισκέπτες. Το Experience Park αποτελεί το πρώτο μέρος του Πάρκου του Ελληνικού συνολικής έκτασης 2 εκατ. τετραγωνικών μέτρων που θα καλύπτει το ένα τρίτο της συνολικής ανάπτυξης του Ελληνικού, δόθηκε στο κοινό τα Χριστούγεννα του 2021 και μέχρι σήμερα το έχουν επισκεφτεί περισσότεροι από 2 εκατ. πολίτες.

Το Experience Centre δόθηκε στο κοινό τον Απρίλιο του 2022, βρίσκεται μέσα στο Experience Park και αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα και τεχνολογικά πιο προηγμένα, κέντρα επισκεπτών στον κόσμο, που περιλαμβάνει μία διαδραστική έκθεση, που παρουσιάζει τις καινοτομίες του έργου του Ελληνικού. Στεγάζεται σε μία έκταση 4.800 m², σε ένα από τρία υπόστεγα της Πολεμικής Αεροπορίας, τα οποία έχουν χαρακτηριστεί από το υπουργείο Πολιτισμού ως νεότερα μνημεία της ελληνικής ιστορίας.

Περισσότερα από Forbes

Noval: Ολοκληρώνει επένδυση 19 εκατ. ευρώ σε κτίριο κατοικιών και γραφείων στο Μετς

Σημαντική προσθήκη στο χαρτοφυλάκιο ακινήτων της ΑΕΕΑΠ του ομίλου Viohalco το Ardittos House, ένα συγκρότημα πολυτελών κατοικιών και ισόγειων γραφείων.

Angelo Trocchia (CEO Safilo Group): Τα επενδυτικά πλάνα, οι τάσεις στον κλάδο των οπτικών και το pop up κατάστημα Eyewear by David Beckham στη Μύκονο

Ο διευθύνων σύμβουλος της Safilo Group, Angelo Trocchia, βρέθηκε πρόσφατα στη χώρα μας και μίλησε στο Capital.gr για τα επενδυτικά πλάνα του ομίλου, τις νέες τάσεις που θα πρωταγωνιστήσουν στον κλάδο τα επόμενα χρόνια και για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η αγορά οπτικών.

Μοτοδυναμική: Πώς Porsche και Toyota θα "πατήσουν γκάζι" στις πωλήσεις το 2025

Σε αύξηση των πωλήσεων και της κερδοφορίας προσβλέπει για τη φετινή χρονιά η διοίκηση της Μοτοδυναμικής.

Ντέρμπι Fourlis - Πολωνού retailer για ποδοσφαιρικά αθλητικά είδη

Η πολωνική R-GOL, κορυφαίος online λιανέμπορος ποδοσφαιρικού εξοπλισμού, ψάχνει "δίχτυα" στην ελληνική αγορά.

Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ: Νέα εποχή µε 4 πυλώνες ανάπτυξης

Νέα κεφάλαια στο "βιβλίο" της πολυετούς της ιστορίας είναι έτοιµη να γράψει η Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ, µία από τις πιο ιστορικές ελληνικές εταιρείες στον χώρο της αυτοκίνησης.

Γιατί η Apple μπορεί να αφήσει στην άκρη τα πιο "εύκολα" $20 δισ.

Με ή χωρίς τη Google, η Apple διατηρεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά.

Ελληνικό: "Ομιλεί" ελληνικά το 80% των συνολικά 16.000 ενδιαφερόμενων αγοραστών κατοικιών

Το 40% αγοράζει με επενδυτικό προσανατολογισμό και το 30% για ιδιοκατοίκηση.

Μέσα στο εργοστάσιο της Waymo που δημιουργεί τα ρομποταξί του μέλλοντος

Το σχέδιο είναι να αυξηθεί εντυπωσιακά και να αυτοματοποιηθεί η παραγωγή.

Η νέα εποχή του πρώην Hilton Αθηνών

Απο το ιστορικο ξενοδοχειο στη δηµιουργια του "The Ilisian".