Cosmote TV Τηλεοπτικές Παραγωγές: Πόσο τζίρο έκανε η εταιρεία που παρέχει περιεχόμενο στον ΟΤΕ

Cosmote TV Τηλεοπτικές Παραγωγές: Πόσο τζίρο έκανε η εταιρεία που παρέχει περιεχόμενο στον ΟΤΕ

Της Ματίνας Χαρκοφτάκη 

Με σταθεροποιητικές τάσεις ολοκληρώθηκε η χρήση του 2022 για τη θυγατρική εταιρεία του ομίλου ΟΤΕ, Cosmote TV Τηλεοπτικές Παραγωγές, η οποία αποτελεί μία νομική οντότητα που εξυπηρετεί εσωτερικές λειτουργίες της Cosmote TV. Συγκεκριμένα,  εταιρεία η οποία συνέχισε να παρέχει στον ΟΤΕ, στο πλαίσιο της μεταξύ τους σύμβασης, υπηρεσίες για την παραγωγή, επιμέλεια, λειτουργία και υποστήριξη αθλητικού και θεματικού περιεχομένου και να διαχειρίζεται τις μετακινήσεις και το συντονισμό της δημοσιογραφικής ομάδας, εμφάνισε πέρυσι κύκλο εργασιών 6,673 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας οριακή άνοδο 0,6% σε σχέση με την προηγούμενη οικονομική χρήση, κατά την οποία είχε διαμορφωθεί στα 6,636 εκατ. ευρώ. 

Τα κέρδη προ φόρων υποχώρησαν κατά 22%, κλείνοντας στις 292.000 ευρώ από 375.000 ευρώ το 2021. Σε επίπεδο καθαρού αποτελέσματος, τα κέρδη έφθασαν τις 222.000 ευρώ το 2022 από 282.000 ευρώ το αντίστοιχο περσινό διάστημα, σημειώνοντας μείωση 21%. 

Για την τρέχουσα οικονομική χρήση, η Cosmote TV Τηλεοπτικές Παραγωγές συνεχίζει να προσφέρει τις υπηρεσίες της στον ΟΤΕ, μεταξύ των οποίων, συγκαταλέγονται οι δημοσιογραφικές μεταδόσεις και παραγωγές και η διαμόρφωση τηλεοπτικού προγράμματος. Στα τέλη του 2022, στην εταιρεία απασχολούνταν 48 άτομα συμπεριλαμβανομένων των υπαλλήλων με σύμβαση ορισμένου χρόνου ενώ το 2021 ο αριθμός του προσωπικού ήταν 50 άτομα. Να σημειωθεί ότι ο συγκεκριμένος αριθμός αφορά μόνο τη συγκεκριμένη εταιρεία και όχι τη Cosmote TV, η οποία αποτελεί business unit του ΟΤΕ και απασχολεί περίπου 300 άτομα, διαθέτοντας τα δικά της στούντιο.

Η μάχη για το αθλητικό περιεχόμενο

Σε γενικές γραμμές να σημειωθεί ότι η συνδρομητική πλατφόρμα της Cosmote TV, η οποία συνεργάζεται με τη Cosmote TV Τηλεοπτικές Παραγωγές, "ποντάρει" ιδιαίτερα στο αθλητικό περιεχόμενο προκειμένου να ανταπεξέλθει στη σκληρή μάχη του ανταγωνισμού. Σε αυτή την κατεύθυνση, η Cosmote, έχοντας ήδη συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό μετά το "χρυσό" deal που υπογράφηκε με τους Ερυθρόλευκους το 2022 για διάστημα 3 ετών, κατάφερε τελικά  να κρατήσει στην τηλεοπτική της στέγη τον Παναθηναϊκό και την ΑΕΚ ενώ παράλληλα διατηρεί τα δικαιώματα για τη μετάδοση των αγώνων της UEFA με ισχύ μέχρι το 2024. 

Από την άλλη η Nova, έχει συμφωνήσει με τον ΠΑΟΚ ενώ ήδη διαθέτει συμβόλαιο με τον Άρη. 

Οι συνδρομητές των τριών εγχώριων παικτών συνδρομητικής 

Σε επίπεδο συνδρομητικής βάσης, η Cosmote TV παραμένει στην κορυφή της εγχώριας συνδρομητικής τηλεόρασης, συγκεντρώνοντας τους περισσότερους συνδρομητές. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που δημοσίευσε, οι συνδρομητές τηλεόρασης του ΟΤΕ άγγιξαν τις 648.000 το δεύτερο τρίμηνο του 2023, παρουσιάζοντας αύξηση 1% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, παρά τον έντονο ανταγωνισμό και την εκτεταμένη πειρατεία. Άλλωστε, η περαιτέρω επέκταση της πελατειακής βάσης της συνδρομητικής τηλεόρασης αποτελεί έναν από τα κύρια κομμάτια του στρατηγικού σχεδιασμού ανάπτυξης του ομίλου ΟΤΕ. 

Με υψηλούς ρυθμούς αναπτύχθηκε και ο αριθμός των συνδρομητών του Vodafone TV στο πρώτο εξάμηνο της φετινής χρονιάς καθώς σε αυτό το διάστημα κατάφερε να προσθέσει επιπλέον 20.000 νέους συνδρομητές, πλησιάζοντας ολοένα και πιο κοντά τον στόχο των 200.000 πελατών. Η συγκεκριμένη άνοδος, η οποία μεταφράζεται σε επταπλάσια αύξηση νέων συνδρομητών σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό εξάμηνο, αποδίδεται, μεταξύ άλλων, στις πρόσφατες συμφωνίες με Disney+ και Warner Bros – Discovery αλλά και στην σταθερή αξία του HBO. 

Τέλος, σε ό,τι αφορά τους συνδρομητές της Nova υπολογίζεται ότι ο αριθμός τους κινείται κοντά στην περιοχή των 400.000 πελατών.

THE FUTURE OF DRIVING

Οταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Περισσότερα από Forbes

Τζοβάννα Παλυβού: Στη Europa εδώ και 50 χρόνια δημιουργούμε καινοτομία, όχι απλώς προϊόντα

"Kοινωνική υπευθυνότητα και βιωσιμότητα στον πυρήνα της επιχειρηματικής μας φιλοσοφίας".

B. Ψάλτης (Alpha Bank): Αποδίδεται στις τράπεζες ευθύνη που δεν τους ανήκει

Την ανάγκη οι τράπεζες να αναζητήσουν μια νέα κοινωνική συμφωνία τονίζει σε συνέντευξή του στον διευθυντή του "Forbes Greece", Σπ. Δημητρέλη, o κ. Β. Ψάλτης, CEO της Alpha Bank.

Δισκογραφικές εταιρείες στην Ελλάδα: Πώς επιβιώνουν στην εποχή του Spotify

Η αγορά στρέφεται όλο και περισσότερο στις νέες τεχνολογίες, με το streaming να κυριαρχεί στις προτιμήσεις των ακροατών και στα έσοδα των εταιρειών.

Τι προμηνύει η "μαύρη αγορά" των τερματικών της Starlink στο Ιράν

Θα μπορούσε να σπάσει το ψηφιακό σιδηρούν παραπέτασμα της Ισλαμικής Δημοκρατίας.

Τα νέα καταστήματα των μεγαλύτερων λιανεμπόρων στην Ελλάδα - Άφιξη Nike στη Στοά Αρσακείου

Στη διάρκεια του τρίτου τριμήνου λειτούργησαν 28 νέα καταστήματα στις βασικές εμπορικές αγορές της Αθήνας.

kleesto: Από την Ελλάδα στο Μαϊάμι και στην Καραϊβική η start up που αυτοματοποιεί τον τουρισμό

Η εταιρεία αναμένεται σύντομα να ανακοινώσει μια νέα στρατηγική συνεργασία στον τομέα του yachting.

Cosmos Sport: Από ένα κατάστημα 40 τετραγωνικών το ’82, όμιλος 200 εκατομμυρίων το ‘24

Φέτος το έμψυχο δυναμικό του Cosmos Group αγγίζει τα 2.000 άτομα ενώ στο πλάνο για τα έτη 2025-2029 είναι να ανοίγει 10 καταστήματα ετησίως σε Ελλάδα και Κύπρο.

Κινεζικές εταιρείες αυτοκινήτου που μπήκαν με αξιώσεις στην ελληνική αγορά - Τα μερίδια των "παικτών"

Μερίδια από τις ευρωπαϊκές εταιρείες αυτοκινήτων αποσπούν το τελευταίο διάστημα οι κινεζικές.

Η OpenAI απειλεί τα "παραδοσιακά" έσοδα της Google

Τα έσοδα από την Google Search πιθανόν θα μειωθούν μακροπρόθεσμα λόγω των νέων μοντέλων Τεχνητής Νοημοσύνης.

Fund Managers: Γιατί το 2025 θα είναι καλύτερο για τις ελληνικές startups

Το ελληνικό οικοσύστημα startups παρουσιάζει σταθερή ανάπτυξη και αυξανόμενες προοπτικές.

Ποιο είναι το προφίλ των Digi και Vodafone Romania που ενδιαφέρονται για τη θυγατρική του ΟΤΕ

Στην τελική ευθεία φαίνεται να εισέρχεται η πώληση από τον όμιλο ΟΤΕ της θυγατρικής στη Ρουμανία Telekom Romania Mobile.