Ηγεσία και Διαχείριση Εταιρικής Φήμης στο επίκεντρο του School of Leadership Practice του CEO Clubs

Ηγεσία και Διαχείριση Εταιρικής Φήμης στο επίκεντρο του School of Leadership Practice του CEO Clubs

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η δεύτερη ενότητα (Course 2) του Board Practice & Directorship Development Program που αναπτύχθηκε από τη Σχολή Ηγετικής Πρακτικής (School of Leadership Practice) του CEO Clubs Greece για το 2023. Η ενότητα αυτή εστίασε στη διαχείριση της εταιρικής φήμης (reputation), της εταιρικής ευθύνης, και των δημοσίων σχέσεων από τα μέλη ενός Διοικητικού Συμβουλίου, και πραγματοποιήθηκε στις 15-16 Ιουνίου στο Club House του CEO Clubs Greece στη Μαρίνα του Φλοίσβου.

Η συγκεκριμένη θεματική έχει αποκτήσει ιδιαίτερη βαρύτητα, καθώς η διαχείριση της εταιρικής φήμης – η οποία μπορεί να επηρεάσει καταλυτικά την αποτίμηση μίας εταιρίας, τη θέση της στο κοινωνικοπολιτικό γίγνεσθαι, και την πρόσβασή της σε επιχειρηματικές ευκαιρίες – αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία σε επίπεδο Διοικητικού Συμβουλίου. Η εταιρική φήμη αφήνει πλέον το αποτύπωμά της στον ισολογισμό ενός οργανισμού, ενώ η αυξανόμενη διαφάνεια στη λειτουργία των ΔΣ στην Ελλάδα υπογραμμίζει τις εταιρικές αξίες, τα πρότυπα και τις προτεραιότητες που ακολουθούνται ατομικά ή συνολικά από τα μέλη του ΔΣ, δίνοντας την ευκαιρία σε επενδυτές και στην ευρύτερη επιχειρηματική κοινότητα να αξιολογεί συστηματικά την ηγεσία και τις επιδόσεις της εκάστοτε εταιρίας.

Το ευρύτερο Board Practice Development Program για το 2023 αποτελείται από ένα τρίπτυχο ενοτήτων (courses), η καθεμία από τις οποίες αναπτύσσει μία διαφορετική πτυχή του ρόλου ενός μέλους Διοικητικού Συμβουλίου, και προσφέρει ενδελεχή γνώση καθώς και ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στους συμμετέχοντες CEOs μέλη του CEO Clubs Greece που επιδιώκουν να διευρύνουν την καριέρα τους τόσο την Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό. Πιο αναλυτικά, η πρώτη ενότητα εστιάζει στην ανάπτυξη της αποτελεσματικότητας (effectiveness) ενός μέλους ΔΣ, ενώ η δεύτερη στη διαμόρφωση ουσιαστικής εταιρικής παρουσίας μέσω της προστασίας της εταιρικής φήμης (reputation). Τέλος, η τρίτη ενότητα αναλύει την εξασφάλιση ενός υγιούς μέλλοντος μέσω της βελτίωσης των ικανοτήτων στρατηγικής ηγεσίας των μελών τους ΔΣ, βοηθώντας τους συμμετέχοντες να μετατραπούν σε καταλύτες στρατηγικής αλλαγής, ορίζοντας την πλέον κατάλληλη κατεύθυνση προς την οποία θα μπορεί να κινηθεί επιτυχώς η εταιρία τους στο μέλλον, να σχεδιάσουν ένα πρόγραμμα διαδοχής (succession planning), και να καλλιεργήσουν μία εταιρική κουλτούρα καινοτομίας. 

Διευθυντής του προγράμματος είναι ο κ. Andrew Kakabadse, καθηγητής διακυβέρνησης και ηγεσίας στο Henley Business School, Πρόεδρος του Heney Directors’ Forum και επίτιμος καθηγητής στο Cranfield University, ενώ ο κ. Μιχάλης Οικονομάκης, Εκτελεστικός Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Πέτρος Πετρόπουλος, είναι και αυτήν τη χρονιά ο Practitioner Chairman του προγράμματος. Η κα Nana Kakabadse, καθηγήτρια πολιτικής, διακυβέρνησης, και ηθικής στο Henley Business School, καλείται να εμπλουτίσει τη δεύτερη ενότητα του Board Practice Development Program με την εξειδικευμένη εμπειρία της. 

Το συνολικό Board Practice Development Program εντάσσεται στις δράσεις της Σχολής Ηγετικής Πρακτικής (School of Leadership Practice) του CEO Clubs Greece, που ιδρύθηκε το 2021, με σκοπό τη δημιουργία εκπαιδευτικών προγραμμάτων ειδικά προσαρμοσμένων στις ανάγκες των Ελλήνων CEOs. Τα προγράμματα αυτά, τα οποία  προσφέρονται αποκλειστικά στα μέλη του CEO Clubs Greece, συνδυάζουν τις τελευταίες εξελίξεις στη διεθνή ακαδημαϊκή βιβλιογραφία και έρευνα με πρακτικές γνώσεις και εφαρμογές από την τοπική αγορά και συνοδεύονται από αντίστοιχη πιστοποίηση (certification).

Ομιλητές και εμπειρογνώμονες παγκοσμίου εμβέλειας πλαισιώνονται από κορυφαίους Έλληνες CEOs που λειτουργούν ως visiting practitioners και μοιράζονται με τους συμμετέχοντες τις εμπειρίες τους από την Ελληνική πραγματικότητα, προσφέροντας έτσι μία εκπαιδευτική εμπειρία πλήρως εναρμονισμένη με τις θεωρητικές και πρακτικές ανάγκες των Ελλήνων CEOs. Θα πρέπει να τονιστεί ότι η Σχολή Ηγετικής Πρακτικής αποτελεί τη ναυαρχίδα του νέου στρατηγικού αφηγήματος του Club, βάσει του οποίου ο οργανισμός εξελίσσεται πλέον σε ένα "Σπίτι" συλλογικής σοφίας, αειφόρου ανάπτυξης και μελλοντικής σκέψης εξασφαλίζοντας τη βελτίωση της ζωής των μελών του και καλώντας τα να επαναπροσδιορίσουν και να συν-δημιουργήσουν ένα καλύτερο αύριο. 

Για πρώτη φορά οι εκπαιδευτικές ενότητες πλαισιώνονται και από ενδελεχή ανάλυση (assessment) των ικανοτήτων και των χαρακτηριστικών του κάθε συμμετέχοντος, ατομικά coaching sessions μεταξύ των συμμετεχόντων και των εκπαιδευτών και συμβουλευτικές υπηρεσίες που εστιάζουν στις ευκαιρίες και απαιτήσεις της Ελληνικής αγοράς σχετικά με θέσεις μελών Διοικητικών Συμβουλίων. Με αυτόν τον τρόπο, το πρόγραμμα μετατρέπεται πλέον σε μία ολοκληρωμένη εκπαιδευτική εμπειρία, βοηθώντας τους συμμετέχοντες να βελτιώσουν τις ικανότητές τους, να κατανοήσουν τις δυνάμεις και τις αδυναμίες τους και να προάγουν περαιτέρω την επαγγελματική τους πορεία. 

"Η Σχολή Ηγετικής Πρακτικής του Club μας συνεχίζει δυναμικά το έργο της, ακολουθώντας την πορεία και το όραμα που χαράξαμε πριν μόλις δύο χρόνια, με τα προγράμματά μας να ανανεώνονται και να εμπλουτίζονται συνεχώς ακολουθώντας τις απαιτήσεις της Ελληνικής και της παγκόσμιας αγοράς" δηλώνει η κυρία Γεωργία Καρτσάνη, Ιδρύτρια και Πρόεδρος του CEO Clubs Greece. "Πέρα από τις εκάστοτε θεματικές, όμως, ή το κατ’ εξοχήν ακαδημαϊκό υλικό, η ειδοποιός διαφορά των προγραμμάτων αυτών έγκειται στον γόνιμο διάλογο που αναπτύσσεται ανάμεσα στους επίλεκτους συμμετέχοντες, στην ανταλλαγή εξειδικευμένων γνώσεων, στη μελέτη των case studies, και στην παρουσίαση επιτυχημένων πρακτικών από τα ίδια τα στελέχη που τις ηγήθηκαν.

Ήδη, σχεδόν το ένα τρίτο των μελών του CEO Clubs Greece έχει παρακολουθήσει courses του Board Practice Development Program γεγονός που επιπλέον της ενδελεχούς γνώσης στις επιμέρους θεματικές, προσφέρει στα μέλη μας και ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην ανάπτυξη και τη διεύθυνση της καριέρας τους.Στο τέλος κάθε προγράμματος ή κάθε ενότητας, νιώθουμε υπερήφανοι γιατί δεν μοιραζόμαστε απλώς γνώση και τεχνικές, αλλά τις συν-δημιουργούμε, συμβάλλοντας έτσι στην εξέλιξη της ηγεσίας στη χώρα μας και στην ανάπτυξη της ανταγωνιστικότητά μας σε διεθνές επίπεδο."

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με το CEO Clubs Greece εδώ.
 

Περισσότερα από Forbes

Τα "μυστικά" της αποτελεσματικότητας ενός ΔΣ στο επίκεντρο του School of Leadership Practice

Με ανανεωμένο στρατηγικό αφήγημα και εμπλουτισμένο πρόγραμμα ξεκινά τη νέα χρονιά η Σχολή Ηγετικής Πρακτικής (School of Leadership Practice) του CEO Clubs Greece: η εκπαιδευτική πλατφόρμα του οργανισμού που στόχο έχει να βοηθήσει CEOs και επιχειρηματίες στην Ελλάδα να αντιμετωπίσουν επιτυχώς τις προκλήσεις του σήμερα και, κυρίως, του αύριο.

Διονύσης Τσίτος, Managing Director και Μέλος Δ.Σ. της Volton: Επενδύουμε στην καινοτομία και την ευελιξία

Για τις βαθιές αλλαγές που έχει φέρει η ψηφιακή μετάβαση στις σχέσεις εντός των επιχειρήσεων, στη λειτουργία και τη στρατηγική τους, μιλά ο κ. Διονύσης Τσίτος, Managing Director και Μέλος Δ.Σ. της Volton Ελληνική Ενεργειακή Α.Ε.

Ηλίας Μανούσος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Kantar Ελλάδας: Οι άνθρωποί μας είναι το μεγάλο μας πλεονέκτημα

Στο επίκεντρο της αποστολής της Kantar - κορυφαία εταιρεία έρευνας αγοράς, insights και analytics με συνεργασίες με τους 98 από τους 100 μεγαλύτερους διαφημιζόμενους παγκοσμίως - βρίσκεται η χάραξη στρατηγικών μάρκετινγκ που θα εξασφαλίσουν στους πελάτες της μία βιώσιμη ανάπτυξη, όπως εξηγεί ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ηλίας Μανούσος.

Δρ Νίκος Πατσατζής (CEO ERGOTRAK): Συμμετέχουμε δυναμικά στην προσπάθεια εξηλεκτρισμού της χώρας

"Η ERGOTRAK μεταβαίνει δυναμικά στη νέα εποχή με προϊόντα και υπηρεσίες σε όλους τους τομείς που δραστηριοποιείται αλλά και νέες δραστηριότητες, όπως η αποθήκευση και η διαχείριση της ηλεκτρικής ενέργειας".

CEO Clubs Greece: Συν-δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για την επίτευξη εκθετικής ηγεσίας στην Ελλάδα

Οι καταιγιστικές αλλαγές σε γεωπολιτικό, ενεργειακό, περιβαλλοντικό, δημογραφικό και τεχνολογικό επίπεδο πιέζουν τις παγκόσμιες οικονομίες και την κοινωνία ως σύνολο προς το κατώφλι μίας νέας εποχής, πολλά υποσχόμενης αλλά ταυτόχρονα "τρομακτικής" λόγω της πληθώρας αγνώστων παραμέτρων που δεν γνωρίζουμε ακόμα πώς να αντιμετωπίσουμε επιτυχώς.

Έλενα Μίχαλου (ΓΔ DIASTASIS): Προτεραιότητά μας η ανάπτυξη μακροχρόνιων σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας

"Το κύριο ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα είναι η προσέγγισή μας ως "ONE-STOP-SHOP", προσφέροντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες που καλύπτουν τις ανάγκες των πελατών μας σε κάθε στάδιο, από τον σχεδιασμό έως την υλοποίηση".

Κώστας Θεοδωρακόπουλος (ΕΛΣΑ-SILGAN): Βασικός στόχος μας να παραμείνουμε σταθερά η πρώτη επιλογή των πελατών μας

Ένας δεύτερος στόχος είναι η συνεχής ανάπτυξη και βελτίωση των δυνατοτήτων και των δεξιοτήτων των στελεχών μας σε όλα τα επίπεδα.

Σχεδιάζοντας την ηγεσία μεγάλης κλίμακας στο Forum Νοεμβρίου του CEO Clubs Greece

Το Forum του CEO Clubs Greece έχει μετατραπεί σε θεσμό για την επιχειρηματική κοινότητα χάρη στις θεματικές που αναλύει και τον τρόπο που συνδυάζει αποτελεσματικά θεωρία και πράξη.

Νικόλας Χριστοδούλου (CHB Group): Πολυδιάστατη και απαιτητική πρόκληση η διοίκηση μιας οικογενειακής επιχείρησης

Τις προκλήσεις στη διοίκηση μιας οικογενειακής επιχειρήσεις με μακρά ιστορία που λειτουργεί πλέον σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον, διατηρώντας όμως τις τοπικές της ρίζες, αναδεικνύει ο διευθύνων σύμβουλος της "CHB Group - Greek Christodoulou Bros SA", Νικόλας Χριστοδούλου.

CEO Clubs Greece: Συζητώντας με τον CEO του ATHEX τις προοπτικές ανάπτυξης της Ελληνικής Επιχειρηματικότητας μέσα από το Χρηματιστήριο Αθηνών

Στο πλαίσιο του κύκλου ομιλιών "On the Frontline" που οργανώνει το CEO Clubs Greece πραγματοποιήθηκε συζήτηση με τον κύριο Γιάννο Κοντόπουλο, CEO του ATHEX Group, για τις προοπτικές ανάπτυξης της Ελληνικής επιχειρηματικότητας μέσα από το Χρηματιστήριο Αθηνών.

Γιάννης Καντώνιας (Cosmos Aluminium): Ενισχύουμε συνεχώς το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα στην παγκόσμια αγορά

"Εργαζόμαστε για τη μακροπρόθεσμη, βιώσιμη ανάπτυξη που θα θέσει νέα πρότυπα για την αποτελεσματικότητα και την περιβαλλοντική ευθύνη στον κλάδο μας".

Ν. Σινογιάννης, Γενικός Διευθυντής Porsche: H σχέση των Ελλήνων με την Porsche παραμένει διαχρονικά σταθερή και διαρκώς ισχυροποιείται

Με "όχημα" τα νέα της μοντέλα – την αναβαθμισμένη Taycan, την ολοκαίνουργια Panamera, την ανανεωμένη 911 και την αμιγώς ηλεκτρική Macan – η Porsche επιδιώκει να εδραιώσει ακόμη περισσότερο την παρουσία της στην ελληνική αγορά.