Αριάδνη Σωτηροπούλου (FRANKE): H ζήτηση για premium προϊόντα θα αυξηθεί

Αριάδνη Σωτηροπούλου (FRANKE): H ζήτηση για premium προϊόντα θα αυξηθεί

Αριάδνη Σωτηροπούλου FRANKE

Οι τάσεις αλλάζουν καθώς οι πελάτες εστιάζουν στην αξία και όχι μόνο στην τιμή αναφέρει η Αριάδνη Σωτηροπούλου, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Franke Hellas, η οποία συμπληρώνει ότι οι ξένες επενδύσεις αναμένεται να ενθαρρύνουν αυτή την τάση, καθώς η ζήτηση για premium προϊόντα θα αυξηθεί.

Επιπλέον, και όσον αφορά τη θέση του CEO σημειώνει πως είναι μεν εξαντλητική αλλά και γεμάτη έμπνευση με προκλήσεις καθώς και ευκαιρίες για θετική αλλαγή.

- Ποιοι είναι οι κύριοι πυλώνες ανάπτυξης της δραστηριότητάς σας το επόμενο διάστημα. Οι ιδιώτες πελάτες ή υπάρχει και πλάνο περαιτέρω ενίσχυσης των συνεργασιών σας με επαγγελματίες άλλων επιχειρήσεων;

Οι κύριοι στόχοι ανάπτυξης της δραστηριότητάς μας  το επόμενο διάστημα είναι:

Να αυξήσουμε το μερίδιο αγοράς μας στον κλάδο της κατασκευής που βρίσκεται σε ανάκαμψη, ενισχύοντας την παρουσία μας μέσω ενεργειών μάρκετινγκ και σύσφιξης σχέσεων. Να εστιάσουμε στην πώληση ολοκληρωμένων λύσεων συστημάτων κουζίνας στον τελικό καταναλωτή μέσω κατασκευαστικών εταιρειών, αρχιτεκτόνων και εσωτερικών σχεδιαστών για να κερδίσουμε προδιαγραφές έργων.

Να προωθήσουμε τα καινοτόμα συστήματα κουζίνας της Franke που συνδυάζουν τεχνολογία, ψηφιακές λύσεις και βιώσιμη σχεδίαση προσφέροντας προϊόντα αιχμής. 

Η συνεπής υλοποίηση αυτών των στόχων μας θα επιτρέψει να διατηρήσουμε το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα στην αγορά, αυξάνοντας το μερίδιο μας και τη δραστηριότητα μας.

- Τι αναζητούν οι πελάτες σας στην Ελλάδα; Δεδομένου ότι πρεσβεύετε μία ποιοτική και ίσως premium προσέγγιση ως προς τα προϊόντα σας, βλέπετε να αναπτύσσεται και να γνωρίζει μεγαλύτερη ζήτηση η συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων, δεδομένων και των ξένων επενδύσεων στη χώρα μας και στον οικιστικό τομέα;

Οι πελάτες μας στην Ελλάδα αναζητούν καινοτομία, ποιότητα, εξυπηρέτηση και αξιοπιστία. Αξίες που αποτελούν και τον άξονα του οράματος μας. 

Βλέπουμε ανάπτυξη της ζήτησης για premium προϊόντα, αν και με αργό ρυθμό. Ωστόσο, οι τάσεις αλλάζουν καθώς οι πελάτες εστιάζουν στην αξία και όχι μόνο στην τιμή.

Οι ξένες επενδύσεις αναμένεται να ενθαρρύνουν αυτή την τάση, καθώς η ζήτηση για premium προϊόντα θα αυξηθεί.

Είναι αισιόδοξο το κλίμα ως προς την ανάπτυξη των premium brands ιδιαίτερα τώρα που οι νέες κατασκευές κατοικιών περιλαμβάνουν κορυφαίους χώρους με έμφαση στο design και την αισθητική. Αυτό αναμένεται να δώσει ώθηση στη ζήτηση για υψηλής ποιότητας λύσεις κουζίνας. Ωστόσο, οι προκλήσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα και το αυξανόμενο κόστος των πρώτων υλών προκαλούν αβεβαιότητα και καθιστούν τους καταναλωτές δύσπιστους, οπότε η αξιοπιστία και η σταθερότητα που εξασφαλίζει το premium brand της Franke γίνονται ακόμα πιο σημαντικές αξίες.

- Υπάρχει πλάνο περαιτέρω ανάπτυξης του δικτύου διανομής των προϊόντων σας, με αυτόνομα σημεία λιανικής με τη δική σας ταμπέλα;

Πιστεύουμε ότι η θεμελιώδης δύναμη της ανάπτυξης μας είναι το δίκτυο των συνεργατών μας, το οποίο το φροντίζουμε και το ενισχύουμε συνεχώς.

Αφουγκραζόμενοι την ανάγκη να έρθουμε σε άμεση επαφή με τον τελικό καταναλωτή, αυτή τη στιγμή σχεδιάζουμε να δημιουργήσουμε αποκλειστικά showrooms, που θα λειτουργούν ως εκθεσιακοί χώροι για τα προϊόντα μας. Αυτό θα μας επιτρέψει να προσεγγίσουμε και να εμπνεύσουμε τους τελικούς καταναλωτές για τις λύσεις μας.

Ωστόσο, τα showrooms δεν θα είναι σημεία άμεσης πώλησης. Αντίθετα, θα υποστηρίζουν το δίκτυο των διανομέων και συνεργατών μας, οι οποίοι θα εξακολουθούν να είναι ο βασικός τρόπος να φτάσουν τα προϊόντα μας στους τελικούς καταναλωτές.

Ελπίζουμε ότι με αυτόν τον τρόπο θα αυξήσουμε ακόμα περισσότερο την αξία και την υποστήριξη που προσφέρουμε στους συνεργάτες μας κερδίζοντας την άμεση επαφή με τον τελικό καταναλωτή.

- Τι συναισθήματα προκαλεί η ίδια η θέση του/της CEO και πώς τα διαχειρίζεστε;

Ως CEO, αισθάνομαι βαθιά ευθύνη απέναντι στην εταιρεία και τους ανθρώπους της. Το όραμα της ανάπτυξης και εξέλιξης της εταιρείας με γεμίζει αισιοδοξία αλλά και έντονη φιλοδοξία. Ωστόσο, η λήψη των αποφάσεων που απαιτούνται για τον σκοπό αυτό είναι πάντα εξαντλητική λόγω της αβεβαιότητας, των ανεπαρκών δεδομένων και των περιορισμένων επιλογών. Θέλω να είμαι σίγουρη ότι οδηγώ την εταιρεία στη σωστή κατεύθυνση. 

Προσπαθώ να διαχειριστώ αυτά τα συναισθήματα εστιάζοντας στη στρατηγική σκέψη, την ψυχραιμία και την ενσυναίσθηση. Η συνεχής βελτίωση είναι επιτακτική. Η θέση του CEO είναι εξαντλητική αλλά και γεμάτη έμπνευση με προκλήσεις αλλά και ευκαιρίες για θετική αλλαγή.

- Πώς εκπαιδεύεται, ενημερώνεται και ανταλλάσσει απόψεις και καλές πρακτικές ένας/μία CEO σήμερα;

Για έναν CEO, η ενσωμάτωση της έννοιας "γηράσκω αεί διδασκόμενος" στην καθημερινότητά του πιστεύω πως θα πρέπει να είναι αυτονόητη.

Παρακολουθεί συνέδρια, διαβάζει βιβλία, ανταλλάσσει ιδέες με άλλα στελέχη της αγοράς και συζητά με συμβούλους για να εκπαιδεύεται συνεχώς. Μοιράζεται τις δικές του εμπειρίες και μαθαίνει από τις εμπειρίες άλλων CEO. Παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στην αγορά για να μπορεί να αναπτύσσει στρατηγικά σχέδια και να αναπροσαρμόζεται έγκαιρα και με γρήγορα αντανακλαστικά.

Η συνεχής μάθηση και η ανταλλαγή ιδεών τον βοηθούν να βελτιώνεται στο ρόλο του ως Διευθύνων Σύμβουλος και να οδηγεί την εταιρεία του προς την επιτυχία, ιδιαίτερα σε μια εποχή όπου η τεχνολογία, οι τάσεις και οι ανάγκες των ανθρώπων αλλάζουν συνεχώς.

- Ποιος είναι ο ρόλος του/της CEO στη διατήρηση και ανάπτυξη των στελεχών του/της και ποιος στην προσέλκυση νέων στελεχών από την αγορά;

Σήμερα, σε μια αγορά εργασίας με έλλειψη ταλέντων και αυξημένο ανταγωνισμό για την προσέλκυση των καταλληλότερων υποψηφίων, ως επικεφαλής της οργάνωσης και πρότυπο ηγεσίας, ο CEO διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην προσέλκυση και διατήρηση υψηλού επιπέδου στελεχών.

Διαμορφώνοντας μια ισχυρή εταιρική στρατηγική και κουλτούρα, που παρέχουν ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης, μπορεί να προσελκύσει ικανά και φιλόδοξα στελέχη. Ενθαρρύνοντας την ανάπτυξη και την πρόοδο των εργαζομένων, αναγνωρίζοντας το έργο τους και ανταμείβοντάς το κατάλληλα, μπορεί να διατηρήσει τα υφιστάμενα ταλέντα. Ταυτόχρονα, το προσωπικό παράδειγμα που παρέχει ως ηγέτης μπορεί να αποτελέσει έμπνευση για τα στελέχη της εταιρείας.

-  Ένα νέο στέλεχος που έχει τη φιλοδοξία να γίνει CEO, τι θα το συμβουλεύατε;

Πιστεύω και προσπαθώ να λειτουργώ με το σκεπτικό πως "Κανείς δεν μπορεί να αντισταθεί στη δύναμη του παραδείγματος". Η ηγεσία μέσω του παραδείγματος αποφέρει τα μέγιστα αποτελέσματα. Ως CEO, πρέπει να τηρεί κανείς τα υψηλότερα πρότυπα και να κάνει πράξη τις αρχές που πρεσβεύει. Για αυτό θα συνιστούσα σε κάθε νέο στέλεχος:

- Να θέτει υψηλούς στόχους για τον εαυτό του, δείχνοντας τον δρόμο προς την επιτυχία.
- Να δουλεύει ακούραστα για να αποκτήσει τις γνώσεις και δεξιότητες που χρειάζεται.
- Να χτίζει σχέσεις εμπιστοσύνης με τους συνεργάτες του, προσφέροντας καθοδήγηση και υποστήριξη.
- Να είναι ανοιχτός σε κριτική και βελτίωση, θέτοντας τον εαυτό του ως παράδειγμα προς μίμηση.
- Να χτίζει συνεχώς την αυτογνωσία μέσω της διαρκούς αυτοκριτικής.

Όλα αυτά θα τον βοηθήσουν να γίνει το πρότυπο ηγέτη που αναζητά, ικανό να οδηγήσει μια οργάνωση με στόχο και όραμα. Η ικανότητα να προσδίδεις έμπνευση μέσα από το παράδειγμά σου είναι τεράστιο πλεονέκτημα.

Η Αριάδνη Σωτηροπούλου είναι μέλος του CEO Clubs Greece

Περισσότερα από Forbes

Δημήτρης Παπαμιχαήλ, CEO της Goldair Handling: Καλή χρονιά και το 2025 για τα ελληνικά αεροδρόμια

Όλες οι ενδείξεις δείχνουν πως και φέτος ο ελληνικός τουρισμός θα διατηρήσει τα υψηλά μερίδια που έχει κατακτήσει τα τελευταία 3 έτη, αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της Goldair Handling, Δημήτρης Παπαμιχαήλ.

Εξετάζοντας και αναλύοντας τους βασικούς πυλώνες επιχειρηματικού μετασχηματισμού στο εαρινό Forum του CEO Clubs Greece

Οι ραγδαίες αλλαγές που χαρακτηρίζουν την εποχή μας ωθούν άτομα και οργανισμούς σε τροχιές ανάπτυξης που ξεφεύγουν από τις παραδοσιακές πορείες εξέλιξης οι οποίες, παρά τα οποιαδήποτε απρόοπτα, μπορούσαν έως ένα σημείο να προβλεφθούν.

Αναπτύσσοντας πολλαπλασιαστές μέσα σε μία επιχειρηματική κουλτούρα συν-δημιουργίας

Σε μία εποχή ραγδαίων και απρόβλεπτων εξελίξεων σαν τη σημερινή, η έννοια της συν-δημιουργίας έχει καταλάβει κομβικό ρόλο στην αλλαγή κουλτούρας και νοοτροπίας που απαιτούνται προκειμένου άτομα και οργανισμοί να μπορέσουν επιτυχώς να αντιμετωπίσουν τις σύγχρονες προκλήσεις και να αποτελέσουν μέρος μίας ευρύτερης πορείας εξέλιξης.

Παναγιώτης Δρακόπουλος, Managing Partner της Drakopoulos Law: Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας έχει δημιουργήσει μεγάλες προκλήσεις για τις επιχειρήσεις

"Μείζονος σημασίας γεγονός είναι ότι οι νέες τεχνολογίες συχνά επισκιάζουν ή παρακάμπτουν τα υφιστάμενα κανονιστικά και νομοθετικά πλαίσια", σημειώνει ο κ. Παναγιώτης Δρακόπουλος, Managing Partner της Drakopoulos Law.

CEO Clubs Greece Forum: Εμβαθύνοντας στη διαδικασία του μετασχηματισμού στο Ελληνικό επιχειρείν

Το καθιερωμένο εαρινό Φόρουμ του CEO Clubs Greece θα λάβει χώρα φέτος στις 20 Μαΐου στον υπέροχο χώρο του Asteria Domus υπό τον τίτλο "Transformational Journeys: The Good, the Bad, and the Ugly", παρουσία των σημαντικότερων CEOs και επιχειρηματιών στην Ελλάδα καθώς και των διοικητικών τους ομάδων.

CEO Clubs Greece: Αναλύοντας την ουσία και τη διαδικασία του μετασχηματισμού στο Ελληνικό επιχειρείν

Οι ραγδαίες εξελίξεις της εποχής μας, όπως καθρεφτίζονται σε πολιτικο-οικονομικό, κοινωνικό, τεχνολογικό, και ενεργειακό επίπεδο, αναπόφευκτα ωθούν τις επιχειρήσεις σε μία πορεία μετασχηματισμού (transformation).

Μαρία Ιωαννίδου (Avolta): Disruption is the new normal - Πρέπει να έχουμε ανθεκτικούς εταιρικούς οργανισμούς

Τον σχεδιασμό της Avolta (Hellenic Duty Free Shops) για την ανάπτυξη περισσότερων σημείων σε σημεία εισόδου και εξόδου της χώρας, αλλά και το νέο επενδυτικό πλάνο των 6 εκατ. ευρώ για το 2025, παρουσιάζει στο CEO Talks η κα Μαρία Ιωαννίδου, Γενική Διευθύντρια και Country Manager της εταιρείας.

Ποια είναι η υπεραξία ενός δυνατού personal leadership branding;

Το νέο MasterClass, της Σχολής Ηγετικής Πρακτικής του CEO Clubs Greece, έχει τίτλο "The Hyper Value of Personal Leadership Practice" και θα λάβει χώρα στις 14 Μαρτίου στο ClubHouse υπό την έμπειρη καθοδήγηση του Δημήτρη Μιχόπουλου, Ιδρυτή και CEO της Genius & Crazy.

Νίκος Κωστάρας, Γενικός Διευθυντής IQVIA Hellas: Mια σύγχρονη επιχείρηση είναι ενεργό μέλος της κοινωνίας

Για την πορεία της φαρμακευτικής αγοράς στην Ελλάδα και τη δράση της IQVIA Hellas μιλά ο γενικός διευθυντής της εταιρείας, Νίκος Κωστάρας.

Τα "μυστικά" της αποτελεσματικότητας ενός ΔΣ στο επίκεντρο του School of Leadership Practice

Με ανανεωμένο στρατηγικό αφήγημα και εμπλουτισμένο πρόγραμμα ξεκινά τη νέα χρονιά η Σχολή Ηγετικής Πρακτικής (School of Leadership Practice) του CEO Clubs Greece: η εκπαιδευτική πλατφόρμα του οργανισμού που στόχο έχει να βοηθήσει CEOs και επιχειρηματίες στην Ελλάδα να αντιμετωπίσουν επιτυχώς τις προκλήσεις του σήμερα και, κυρίως, του αύριο.