Σπ. Τσιλιγιάννης (Fieldoo): Το 75% των εταιρειών δυσκολεύεται να βρει προσωπικό – Εμείς έχουμε τη λύση

Σπ. Τσιλιγιάννης (Fieldoo): Το 75% των εταιρειών δυσκολεύεται να βρει προσωπικό – Εμείς έχουμε τη λύση

Τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η πλατφόρμα της Fieldoo περιγράφει μεταξύ άλλων ο κ. Σπύρος Τσιλιγιάννης, Managing Director της εταιρείας αναλύοντας ποια είναι τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που προσφέρει έναντι πιο παραδοσιακών μοντέλων.

Παράλληλα, παρουσιάζει ποια είναι τα επόμενα βήματα αλλά και όραμα της εταιρείας. 

Αναλυτικά η συνέντευξη:

-  Πώς περιγράφετε την Fieldoo σε κάποιον που την ακούει για πρώτη φορά και δείχνει διστακτικότητα, με "απλά λόγια";

Η Fieldoo είναι μια πλατφόρμα που χρησιμοποιεί ένα ανεξάρτητο δίκτυο εκπαιδευμένων επαγγελματιών, κυρίως πωλητών, σε όλη την Ελλάδα. Οι έμπειροι αυτοί επαγγελματίες παρέχουν υπηρεσίες σε εταιρίες, στον τομέα των πωλήσεων και του Marketing, και πληρώνονται ανά επίσκεψη.

Με τον τρόπο αυτό, κάθε εταιρία μπορεί να έχει εκπροσώπους σε κάθε σημείο στην Ελλάδα όποτε και για όσο τους έχει ανάγκη, κάνοντας το κόστος πωλήσεων μεταβλητό. Ταυτόχρονα, δίνει τη δυνατότητα σε επαγγελματίες του χώρου να βρουν έξτρα εισόδημα μέσα από τις μικρο-εργασίες που αναλαμβάνουν στον ελεύθερο χρόνο τους. Αυτοί οι άνθρωποι έχουν πάντα την υποστήριξη της Fieldoo με εκπαιδευτικά εργαλεία, online και δια ζώσης μέσα από ένα πανελλαδικό δίκτυο περιφερειακών διευθυντών της Fieldoo, που εγγυάται τη σωστή εκτέλεση κάθε υπηρεσίας.

pin
Ο κ. Σπύρος Τσιλιγιάννης

- Ποιο ήταν, κατά τη γνώμη σας, το πιο κρίσιμο κενό που εντοπίσατε και πώς η πρότασή σας μεταφράζεται σε συγκεκριμένο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι πιο παραδοσιακών μοντέλων;

Στη σημερινή εποχή, οι επιχειρήσεις αναζητούν ευελιξία και άμεση πρόσβαση σε εξειδικευμένο προσωπικό, όπου και όταν το χρειάζονται. Το 75% των εταιριών δυσκολεύεται να βρει προσωπικό ακόμα και για μόνιμες θέσεις εργασίας, ενώ το 55% των  ελληνικών νοικοκυριών επιδιώκει να βρει συμπληρωματικό εισόδημα.

Αυτό είναι το κενό που καλύπτει η Fieldoo. Η πλατφόρμα λειτουργεί ως ένας ευέλικτος και αποτελεσματικός συνεργάτης για τις πωλήσεις και το marketing, ενεργοποιώντας ένα εκτεταμένο δίκτυο χιλιάδων ανεξάρτητων (2000+) και εκπαιδευμένων πωλητών σε όλη την Ελλάδα, που πληρώνονται ανά επίσκεψη. Τα παραδοσιακά μοντέλα απαιτούν μακροχρόνια συμβόλαια και μεγάλο κόστος, ενώ έχουν μηδαμινή ευελιξία και αδυναμία στο να καλύψουν περιοχές απομακρυσμένες, με συνέπεια ένα μεγάλο κόστος. Σήμερα, η Fieldoo έχει συνεργάτες στο 90% των ελληνικών νησιών και σε όλες τις πόλεις άνω των 10.000 κατοίκων, χωρίς κανένα κόστος μετακίνησης και διαμονής, καθώς απλά μένουν εκεί.

- Ο πυρήνας της επιχείρησής σας είναι το δίκτυο των 2.000+ Fieldooers. Πώς μπορείτε να διασφαλίσετε την ποιότητα, την αξιοπιστία και την αφοσίωση ενός τόσο μεγάλου και αποκεντρωμένου ανθρώπινου δυναμικού; 

Οι Fieldooers δεν λειτουργούν ανεξάρτητα. Από πίσω τους, υπάρχει δίκτυο από περιφερειακούς διευθυντές που αναλαμβάνουν την εκπαίδευσή τους και διασφαλίζουν ότι κάθε μικρο-εργασία που θα ανατεθεί στην Fieldoo θα έρθει εις πέρας, αποτελεσματικά, χωρίς πρόβλημα ή παράπονο από τον πελάτη. Το 53% των Fieldooers διαθέτει πτυχίο πανεπιστημίου. O κύριος όγκος από αυτούς είναι εργαζόμενοι που το κάνουν για ένα έξτρα εισόδημα στον ελεύθερο χρόνο τους. Εκεί βασίζεται και το μυστικό της πιστότητας αυτών των ανθρώπων, μια και η Fieldoo ως αξιόπιστος συνεργάτης τους δίνει αυτό το έξτρα εισόδημα, χωρίς να χρειάζεται να μετακινηθούν από την περιοχή τους ή ακόμη και από τη γειτονιά τους. Αυτό χτίζει μια σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ της εταιρίας των Περιφερειακών Διευθυντών και των Fieldooers. Παράλληλα στην Fieldoo τρέχει και ένα πρόγραμμα loyalty, με το οποίο οι Fieldooers μπορούν να κερδίσουν δώρα και ταξίδια.

Τελος, οι Fieldooers έχουν την δυνατότητα μέσα από online εργαλεία στο app τους να εκπαιδευτούν σε τομείς με τους οποίους δεν έχουν ασχοληθεί ή στους οποίους θέλουν να βελτιωθούν και να πάρουν πιστοποιήσεις για να τρέξουν συγκεκριμένα projects.

pin

- Σε ποιους τομείς ή υπηρεσίες βλέπετε τις μεγαλύτερες ευκαιρίες για ανάπτυξη της Fieldoo στο εγγύς μέλλον; 

Αυτή την στιγμή έχουμε εστιάσει στο να βοηθήσουμε τις FMCG καθώς και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις,  να αποκτήσουν ένα δίκτυο πωλήσεων και μάρκετινγκ όταν, όπου και για όσο το χρειάζονται. Το κενό είναι μεγάλο γιατί οι περισσότερες αδυνατούν να καλύψουν ολόκληρη την ελληνική επικράτεια και τα νησιά, με το υπάρχον δίκτυο πωλήσεων που διαθέτουν. Υπάρχουν σκέψεις για να επεκταθούμε και σε άλλους κλάδους, αλλά δεν είναι στις άμεσες προτεραιότητες μας. Αυτή τη στιγμή το δίκτυό μας απαρτίζεται από Fieldooers που έχουν βασική εμπειρία πωλήσεων και μάρκετινγκ, έχουν περάσει την απαραίτητη εκπαίδευση και συνεχίζουν να εκπαιδεύονται από τους Περιφερειακούς Διευθυντές.

Η ανάπτυξή μας έρχεται μέσα από την ανάπτυξη των πελατών μας, βοηθώντας μικρές εταιρίες να αποκτήσουν εύκολα ένα πλήρες δίκτυο πωλήσεων, πλήρως ανεξάρτητο. Βοηθάμε επίσης μεγάλες εταιρίες να καλύψουν καταστήματα και περιοχές που δεν μπορούσαν έως σήμερα, λόγω κόστους, καθιστώντας το κόστος πωλήσεων μεταβλητό. Από μελέτες που έχουμε κάνει και πραγματικά παραδείγματα, μια εταιρία μπορεί να μειώσει το κόστος ακόμη και κατά 20%. Αναφέρω δυο από αυτά: Μια εμπορική εταιρεία χωρίς δικό της δίκτυο πωλήσεων κατέγραψε ανάπτυξη πωλήσεων 20% αφού άρχισε να χρησιμοποιεί την Fieldoo για εβδομαδιαίες επισκέψεις. Μια κορυφαία εταιρεία στον τομέα των FMCG πέτυχε αύξηση του μεριδίου αγοράς της κατά 2,5% και των πωλήσεων της κατά 8% μέσω στρατηγικών επισκέψεων Fieldooers σε τουριστικές περιοχές.

-  Έχοντας κατακτήσει την πανελλαδική κάλυψη, ποια είναι τα επόμενα βήματα για την Fieldoo; 

Στόχος μας είναι σε κάθε γειτονιά της Ελλάδας να υπάρχει ένας Fieldooer που θα μπορεί να παρέχει γρήγορα, ακριβείς και εξαιρετικές πληροφορίες και να προβαίνει σε ενέργειες στο ράφι κάθε καταστήματος, όπου και όταν κάθε brand το έχει ανάγκη.

Το όραμά μας είναι να γίνει η Fieldoo το πιο αξιόπιστο on-demand δίκτυο συνεργατών για Commercial Execution στη Ελλάδα και μετά στην Ευρώπη, εξασφαλίζοντας παρουσία σε κάθε σημείο πώλησης, χωρίς μόνιμο προσωπικό μέσω ενός πλήρως ανεξάρτητου και εκπαιδευμένου δικτύου.


 

Περισσότερα από Forbes

Αττική-Πίττας: Γλύκαναν τα κέρδη οι εξαγωγές - Ποιες χώρες χρυσοπληρώνουν το ελληνικό μέλι

Καθαρά κέρδη μετά από διετία ζημιών, εξαγωγές στο +16%, νέα πνοή πριν τα 100 χρόνια ιστορίας.

ΕΨΑ: Νέα κεφαλαιακή "ένεση" από Ν. Καραμούζη - Τετραπλασιάστηκαν οι ζημιές

Με τρεις αυξήσεις κεφαλαίου ύψους 12,8 εκατ. σε δύο χρόνια και ζημιές στα 4,44 εκατ. ευρώ, η ιστορική εταιρεία αναψυκτικών δίνει μάχη για να γυρίσει σελίδα. Τα μερίδια αγοράς εφέτος.

Ο Jeff Bezos πλουσιότερος κατά 10 δισ. δολάρια μετά τη συμφωνία Amazon - OpenAI

Πέρα από την Amazon, είναι ιδιοκτήτης της Washington Post και της Blue Origin

Μοτοδυναμική: Η νέα κινεζική φίρμα και η ώθηση από τα Cayenne

Στόχος, όπως επισημάνθηκε, δεν είναι η άμεση κατάκτηση της αγοράς αυτοκινήτου για το 2026, αλλά η σταδιακή και στρατηγική ενδυνάμωση της θέσης της εταιρείας μέχρι το 2029.

Prisma Electronics: Ποια είναι η ελληνική εταιρεία που εκτοξεύει νανοδορυφόρο στο διάστημα

Η αποστολή είναι προγραμματισμένη για τα μέσα Νοεμβρίου.

Intracom Telecom: Προμηθεύει τη SkyTelecom με τεχνολογίες FWA για ασύρματο Gigabit Internet

Η υπηρεσία SkyLink του παρόχου φέρνει ταχύτητες gigabit στα ελληνικά νοικοκυριά.

Η METLEN παρέδωσε στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας τη νέα βιοκλιματική πρόσοψη του ιστορικού κτιριακού συγκροτήματος στο Στρατόπεδο "Στρατάρχη Παπάγου"

Πραγματοποιήθηκε εχθές, στον προαύλιο χώρο του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας (ΥΠΕΘΑ), η τελετή παράδοσης του έργου της νέας σύγχρονης βιοκλιματικής πρόσοψης του Υπουργείου, μιας εμβληματικής δωρεάς της METLEN.

Η UniCredit ανεβάζει τη συμμετοχή της στην Alpha Bank στο 29,5% με έγκριση της ΕΚΤ

Η UniCredit πιστεύει ακράδαντα στις θετικές προοπτικές της ελληνικής οικονομίας και του τραπεζικού συστήματος της χώρας.

ΙΧ: Με αργά βήματα η διείσδυση της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα

Η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα συνεχίζει να κινείται ανοδικά, ωστόσο η πορεία της παραμένει συγκρατημένη σε σύγκριση με την υπόλοιπη Ευρώπη.

Engel & Völkers: Δυναμική ανάπτυξη στην ελληνική αγορά

Θετικές διαγράφονται οι προοπτικές μελλοντικών υπεραξιών και ζήτησης