Η ΔΕΗ κάνει την online εμπειρία των πελατών της ακόμη πιο εύκολη και ασφαλή

Η ΔΕΗ κάνει την online εμπειρία των πελατών της ακόμη πιο εύκολη και ασφαλή

Η ΔΕΗ ενισχύει την ψηφιακή εμπειρία των πελατών της, απλοποιώντας τις διαδικασίες ενεργοποίησης νέου συμβολαίου και προσφέροντας ακόμη περισσότερη ασφάλεια. Στο πλαίσιο αυτό, το e-contract της ΔΕΗ διασυνδέεται με το gov.gr, καθιστώντας δυνατή την αυτόματη ταυτοποίηση των στοιχείων των πελατών (ΑΦΜ και Αριθμός Ταυτότητας) με ένα μόνο κλικ μέσω σύνδεσης με τους κωδικούς TaxisNet.

Ήδη από τις πρώτες ημέρες λειτουργίας, πάνω από το 50% των πελατών που χρησιμοποιούν το ΔΕΗ e-contract, επιλέγουν τη νέα δυνατότητα, επιβεβαιώνοντας την ευκολία και την αποτελεσματικότητά της.

Η νέα λειτουργικότητα καταργεί την ανάγκη για επισύναψη εγγράφων ταυτοποίησης και επιταχύνει σημαντικά τη διαδικασία, μία πρωτοβουλία της ΔΕΗ που κάνει τις online υπηρεσίες της πιο άμεσες, ασφαλείς και φιλικές προς τους πελάτες της. Επιλέγοντας σύνδεση με τους προσωπικούς κωδικούς TaxisNet και χωρίς να απαιτείται δημιουργία λογαριασμού στο gov.gr: 

Η διαδικασία γίνεται ταχύτερη, επιτρέποντας την υποβολή της αίτησης σε ελάχιστο χρόνο

Ενισχύεται η ασφάλεια και η εμπιστοσύνη, καθώς τα στοιχεία αντλούνται απευθείας από κρατική πηγή και εμφανίζονται στον πελάτη με πλήρη διαφάνεια
Ελαχιστοποιούνται τα λάθη, περιορίζοντας τις απορρίψεις λόγω λανθασμένων ή μη ταυτοποιήσιμων στοιχείων

Εύκολη, γρήγορη και αξιόπιστη ψηφιακή εμπειρία

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να προχωρήσουν σε ενεργοποίηση του e-contract τους με ταυτοποίηση μέσω gov.gr και στη σελίδα www.dei.gr/el/e-contract. 

Μέσα από την συνεχή υλοποίηση τεχνολογικών καινοτομιών που διευκολύνουν την καθημερινότητά των πελατών της και βελτιώνουν τη διαδικασία εξυπηρέτησης τους, η ΔΕΗ συνεχίζει να επενδύει στον ψηφιακό της μετασχηματισμό, αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες για να βελτιώνει ουσιαστικά την εμπειρία εξυπηρέτησης και να προσφέρει απλές, γρήγορες και αξιόπιστες λύσεις στους πελάτες της.

Powered by

EY «ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ» ΕΛΛΑΔΟΣ 2025

Ο διαγωνισμός EY «Επιχειρηματίας της Χρονιάς» Ελλάδος 2025 τιμά τους επιχειρηματίες που, μέσα από το όραμα, την επιμονή και τη δημιουργικότητά τους, χτίζουν επιχειρήσεις με μακροπρόθεσμη αξία για την κοινωνία, τους εργαζομένους, τους πελάτες και τους συνεργάτες τους.

δες περισσοτερα

Περισσότερα από Forbes

Σαράντης: Αύξηση 7,9% στα EBITDA του Ομίλου στο εννεάμηνο

Οι πωλήσεις το εννεάμηνο 2025 ανήλθαν σε €448,5εκ. έναντι €452,0εκ. το εννεάμηνο 2024

Θεόνη: Δυναμικό comeback στο ράφι, το DRS και το στοίχημα των εξαγωγών

Πρόβλεψη για τζίρο 40 εκατ. εφέτος. Πώς ξανά "κέρδισε" πάνω από 10 εκατ. λίτρα.

Η Metlen υπέγραψε 10ετή Συμφωνία Πώλησης Ηλεκτρικής Ενέργειας (PPA) 235 MW με την Engie

Θα προμηθεύει ηλεκτρική ενέργεια σε έξι σημεία του Ηνωμένου Βασιλείου.

Elbisco: Ο στόχος για 115 εκατ. τζίρο το 2025 και η δικαστική "βόμβα" των 37,7 εκατ.

Η εταιρεία των μπισκότων Αλλατίνη και των φρυγανιών Elite χτίζει το μέλλον με ανάπτυξη 4% και ενισχυμένα κέρδη, ενώ παλεύει με το παρελθόν εν αναμονή της απόφασης για τη διαμάχη Φιλίππου-Ρεμούνδου.

Τι είναι ο δανέζικος συμβιβασμός για τις τράπεζες και ποια οφέλη θα φέρει - Αποφάσεις από το 2026 και μετά

Πώς η ΕΕ τώρα επιτρέπει να έχουν "την πίτα ακέραια και το σκύλο χορτάτο".

Coca-Cola HBC: Πίσω από το mega deal των 2,6 δισ. δολαρίων – Η δυναμική και τα ερωτηματικά

Πώς η ελληνική πολυεθνική μετατρέπεται στον δεύτερο μεγαλύτερο εμφιαλωτή της Coca-Cola παγκοσμίως.

Coinbase: Εξαγόρασε την επενδυτική πλατφόρμα κρυπτονομισμάτων Echo έναντι $375 εκατ.

"Θέλουμε να δημιουργήσουμε πιο προσιτές, αποτελεσματικές και διαφανείς κεφαλαιαγορές", ανέφερε η Coinbase.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.

Witside: Νέα διψήφια ανάπτυξη και διεθνής επέκταση για την ελληνική εταιρεία που καινοτομεί σε data και ΑΙ

Σύμφωνα με τον CEO, η εταιρεία έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, για πιθανές εξαγορές και στρατηγικές συνεργασίες.