Κέρδη τριμήνου που ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις της Wall ανακοίνωσε η Apple, παρόλο που οι πωλήσεις iPhone (και συνολικά τα έσοδα) στην Κίνα έχασαν τις προσδοκίες λόγω του σκληρού κινεζικού ανταγωνισμού.
Ειδικότερα, η Apple ανακοίνωσε ότι ο τζίρος και τα κέρδη της ενισχύθηκαν από τις ισχυρότερες του αναμενόμενου πωλήσεις iPads και Mac. Οι πωλήσεις iPhone μειώθηκαν ελαφρώς στα 69,14 δισ. δολάρια, σε σύγκριση με τα 71,03 δισ. δολάρια που ανέμεναν οι αναλυτές, σύμφωνα με τα στοιχεία της LSEG. Οι πωλήσεις στην Κίνα υποχώρησαν στα 18,51 δισ. δολάρια, σε σύγκριση με τα 20,82 δισ. δολάρια έναν χρόνο νωρίτερα και κάτω από τα 21,33 δισ. δολάρια που ανέμενε έρευνα της Visible Alpha.
Οι συνολικές πωλήσεις της Apple για το α' οικονομικό τρίμηνο ανήλθαν στα 124,30 δισ. δολαρίων ξεπερνώντας την πρόβλεψη της Wall Street για 124,12 δισ. δολάρια, σύμφωνα με την LSEG, ενώ τα κέρδη 2,40 δολ. ανά μετοχή ξεπέρασαν τον στόχο των 2,35 δολ.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Apple, Τιμ Κουκ, σχολίασε ότι τα χαρακτηριστικά Τεχνητής Νοημοσύνης, Apple Intelligence, ενισχύουν τις πωλήσεις των νέων συσκευών της εταιρείας.
"Είδαμε στις αγορές όπου έχουμε αναπτύξει το Apple Intelligence, ότι οι ετήσιες επιδόσεις των iPhone 16 ήταν ισχυρότερες σε σύγκριση με εκείνες όπου το Apple Intelligence δεν ήταν διαθέσιμο", τόνισε ο Κουκ.
Παράλληλα έκανε γνωστό ότι το Apple Intelligence έρχεται σε νέες γλώσσες τον Απρίλιο, όπως τα γαλλικά και τα γερμανικά, ωστόσο ανέφερε πως δεν υπάρχει χρονοδιάγραμμα για το πότε θα είναι διαθέσιμο στην Κίνα.
"Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε με τις ρυθμιστικές αρχές και θα το κυκλοφορήσουμε το συντομότερο δυνατόν", επισήμανε ο Κουκ.
Οι πωλήσεις των Mac ευνοήθηκαν από τη νέα σειρά Mac Minis, iMac και MacBook Pro που διαθέτουν το νέο τσιπ M4.
Οι πωλήσεις Mac και iPad έφτασαν τα 8,99 δισ. δολάρια και 8,09 δισ. δολάρια αντίστοιχα, υπερβαίνοντας τις εκτιμήσεις για 7,96 δισ. δολάρια και 7,32 δισ. δολάρια, σύμφωνα με τα στοιχεία της LSEG.
Η Apple ανακοίνωσε ότι οι υπηρεσίες iCloud και streaming μουσικής και βίντεο, πέτυχαν πωλήσεις ύψους 26,34 δισ. δολαρίων, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 13,9% σε σύγκριση με πέρυσι.
Ο τομέας wearables της εταιρείας, που περιλαμβάνει τις σειρές Apple Watch και AirPods, είχε πωλήσεις 11,75 δισ. δολαρίων, σε σύγκριση με τις προσδοκίες των αναλυτών για 12,01 δισ. δολάρια.