Apple: Κέρδη υψηλότερα των προσδοκιών παρά την πτώση των πωλήσεων στην Κίνα

Apple: Κέρδη υψηλότερα των προσδοκιών παρά την πτώση των πωλήσεων στην Κίνα

Κέρδη τριμήνου που ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις της Wall ανακοίνωσε η Apple, παρόλο που οι πωλήσεις iPhone (και συνολικά τα έσοδα) στην Κίνα έχασαν τις προσδοκίες λόγω του σκληρού κινεζικού ανταγωνισμού.

Ειδικότερα, η Apple ανακοίνωσε ότι ο τζίρος και τα κέρδη της ενισχύθηκαν από τις ισχυρότερες του αναμενόμενου πωλήσεις iPads και Mac. Οι πωλήσεις iPhone μειώθηκαν ελαφρώς στα 69,14 δισ. δολάρια, σε σύγκριση με τα 71,03 δισ. δολάρια που ανέμεναν οι αναλυτές, σύμφωνα με τα στοιχεία της LSEG. Οι πωλήσεις στην Κίνα υποχώρησαν στα 18,51 δισ. δολάρια, σε σύγκριση με τα 20,82 δισ. δολάρια έναν χρόνο νωρίτερα και κάτω από τα 21,33 δισ. δολάρια που ανέμενε έρευνα της Visible Alpha.

Οι συνολικές πωλήσεις της Apple για το α' οικονομικό τρίμηνο ανήλθαν στα 124,30 δισ. δολαρίων ξεπερνώντας την πρόβλεψη της Wall Street για 124,12 δισ. δολάρια, σύμφωνα με την LSEG, ενώ τα κέρδη 2,40 δολ. ανά μετοχή ξεπέρασαν τον στόχο των 2,35 δολ.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Apple, Τιμ Κουκ, σχολίασε ότι τα χαρακτηριστικά Τεχνητής Νοημοσύνης, Apple Intelligence, ενισχύουν τις πωλήσεις των νέων συσκευών της εταιρείας.

"Είδαμε στις αγορές όπου έχουμε αναπτύξει το Apple Intelligence, ότι οι ετήσιες επιδόσεις των iPhone 16 ήταν ισχυρότερες σε σύγκριση με εκείνες όπου το Apple Intelligence δεν ήταν διαθέσιμο", τόνισε ο Κουκ.

Παράλληλα έκανε γνωστό ότι το Apple Intelligence έρχεται σε νέες γλώσσες τον Απρίλιο, όπως τα γαλλικά και τα γερμανικά, ωστόσο ανέφερε πως δεν υπάρχει χρονοδιάγραμμα για το πότε θα είναι διαθέσιμο στην Κίνα.

"Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε με τις ρυθμιστικές αρχές και θα το κυκλοφορήσουμε το συντομότερο δυνατόν", επισήμανε ο Κουκ.

Οι πωλήσεις των Mac ευνοήθηκαν από τη νέα σειρά Mac Minis, iMac και MacBook Pro που διαθέτουν το νέο τσιπ M4.

Οι πωλήσεις Mac και iPad έφτασαν τα 8,99 δισ. δολάρια και 8,09 δισ. δολάρια αντίστοιχα, υπερβαίνοντας τις εκτιμήσεις για 7,96 δισ. δολάρια και 7,32 δισ. δολάρια, σύμφωνα με τα στοιχεία της LSEG.


Η Apple ανακοίνωσε ότι οι υπηρεσίες iCloud και streaming μουσικής και βίντεο, πέτυχαν πωλήσεις ύψους 26,34 δισ. δολαρίων, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 13,9% σε σύγκριση με πέρυσι.

Ο τομέας wearables της εταιρείας, που περιλαμβάνει τις σειρές Apple Watch και AirPods, είχε πωλήσεις 11,75 δισ. δολαρίων, σε σύγκριση με τις προσδοκίες των αναλυτών για 12,01 δισ. δολάρια.

Περισσότερα από Forbes

Στοά Αρσακείου: Η ιστορία, η ανάπλαση και η επόμενη μέρα

To ιστορικό κτίριο αποκτά νέα πνοή μέσα από ένα έργο ανάπλασης ύψους 20 εκατ. ευρώ της Legendary Food, η οποία έχει συνάψει μακροχρόνια μίσθωση διάρκειας 35 ετών.

Startups: Σημάδια κόπωσης στα ευρωπαϊκά exits

Η συνολική αξία των exits στην Ευρώπη για το πρώτο εξάμηνο του 2025 έφτασε τα 26,8 δισ. ευρώ, θέτοντας την ετήσια επίδοση σε τροχιά πτώσης κατά 12,3% σε σύγκριση με το 2024.

Delian Alliance Industries: Το ελληνικό αμυντικό success story που ανοίγει φτερά για την Ευρώπη

Η ελληνική startup ανακοίνωσε πρόσφατα την ολοκλήρωση χρηματοδότησης Series A ύψους 14 εκατομμυρίων δολαρίων.

Η Βιωσιμότητα ως στρατηγικό πλεονέκτημα

Και ως ευκαιρία ανάπτυξης για τις επιχειρήσεις.

Το διαχρονικό success stοry του καφέ - Ποιοι επενδύουν

Η αγορά του καφέ έχει μετατραπεί σε χρηματιστηριακό θρίλερ, με τις τιμές να καταρρίπτουν το ένα ρεκόρ μετά το άλλο. Μόνο το 2024 οι τιμές του Arabica σημείωσαν αύξηση 70%.

Gradient Labs: Η startup με Ελληνίδα co-founder που αλλάζει την τραπεζική εξυπηρέτηση

Δεν διατηρεί προς το παρόν φυσική παρουσία στην Ελλάδα, αλλά εξετάζει σοβαρά τις επιλογές επέκτασης.

Κλείνει για τον ΟΤΕ το κεφάλαιο "Ρουμανία"

Η πώληση της Telekom Romania Mobile οδεύει προς ολοκλήρωση, μετά το πράσινο φως από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της χώρας.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.

Γιατί η Apple μπορεί να αφήσει στην άκρη τα πιο "εύκολα" $20 δισ.

Με ή χωρίς τη Google, η Apple διατηρεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά.

Witside: Νέα διψήφια ανάπτυξη και διεθνής επέκταση για την ελληνική εταιρεία που καινοτομεί σε data και ΑΙ

Σύμφωνα με τον CEO, η εταιρεία έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, για πιθανές εξαγορές και στρατηγικές συνεργασίες.