Γ. Στάσσης: Τι ζητεί η αγορά ηλεκτρισμού ενόψει της "καθαρής βιομηχανικής συμφωνίας"

Γ. Στάσσης: Τι ζητεί η αγορά ηλεκτρισμού ενόψει της "καθαρής βιομηχανικής συμφωνίας"

Στα 5 αιτήματα της βιομηχανίας ηλεκτρισμού προς τους υπεύθυνους χάραξης της πολιτικής ενόψει της "καθαρής βιομηχανικής συμφωνίας" αναφέρθηκε χθες ο Αντιπρόεδρος της Eurelectric και πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ Γιώργος Στάσσης κατά τη συμμετοχή του σε συζήτηση στρογγυλής τραπέζης που διοργάνωσε η Ένωση Ηλεκτρισμού της Πολωνίας στις Βρυξέλλες.

Στο πάνελ που συμμετείχε ο κ. Στάσσης συζητήθηκε η πρόκληση της ανταγωνιστικότητας της Ευρώπης και η επικείμενη Καθαρή Βιομηχανική Συμφωνία, σημειώνοντας ότι η ανταγωνιστικότητα και η απανθρακοποίηση πρέπει να συμβαδίζουν με την ανάπτυξη της οικονομίας της Ευρώπης. Ο ίδιος ανέφερε ότι η επικείμενη καθαρή βιομηχανική συμφωνία μαζί με ένα σχέδιο δράσης για τον εξηλεκτρισμό θα είναι καίριας σημασίας για την τόνωση του εξηλεκτρισμού της βιομηχανίας. Στο πλαίσιο αυτό, η εφαρμογή της συμφωνημένης νομοθεσίας της ΕΕ σχετικά με την Πράσινη Συμφωνία και η μεταρρύθμιση του σχεδιασμού της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας είναι ζωτικής σημασίας. 

Ο κ. Στάσσης υπογράμμισε ότι ο τομέας της ηλεκτρικής ενέργειας έχει πλήρη επίγνωση των προκλήσεων που θέτει το υψηλό ενεργειακό κόστος και στο πλαίσιο αυτό συνεργάζεται με τη βιομηχανία και τα νοικοκυριά για την αντιμετώπισή του. 

Τα 5 αιτήματά που θέτει η Eurelectric προς τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής σχετικά με την Καθαρή Βιομηχανική Συμφωνία είναι τα εξής:    

- Η διοχέτευση επενδύσεων σε τεχνολογίες και υποδομές καθαρού μηδενικού ισοζυγίου.   

- Η ενίσχυση του εξηλεκτρισμού, της ενεργειακής απόδοσης και της συμμετοχής των καταναλωτών στην ενεργειακή μετάβαση (δηλαδή μακροπρόθεσμες συμβάσεις, διαχείριση από την πλευρά της ζήτησης, στήριξη της υιοθέτησης ηλεκτρικών τεχνολογιών).

- Η μείωση της γραφειοκρατίας και ο εξορθολογισμός των υφιστάμενων κονδυλίων της ΕΕ, ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωση με τη νομοθεσία της ΕΕ και να καταστεί λιγότερο επαχθής η πρόσβαση σε χρηματοδοτικές ευκαιρίες.  

- Η μετατροπή των αλυσίδων αξίας της ΕΕ ώστε να ωθούν την καινοτομία και την ψηφιοποίηση.

- Η αντιμετώπιση των στρεβλώσεων της φορολογικής πολιτικής που αποθαρρύνουν τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας έναντι του φυσικού αερίου.
 

THE FUTURE OF DRIVING

Οταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Περισσότερα από Forbes

Τι προμηνύει η "μαύρη αγορά" των τερματικών της Starlink στο Ιράν

Θα μπορούσε να σπάσει το ψηφιακό σιδηρούν παραπέτασμα της Ισλαμικής Δημοκρατίας.

Τα νέα καταστήματα των μεγαλύτερων λιανεμπόρων στην Ελλάδα - Άφιξη Nike στη Στοά Αρσακείου

Στη διάρκεια του τρίτου τριμήνου λειτούργησαν 28 νέα καταστήματα στις βασικές εμπορικές αγορές της Αθήνας.

kleesto: Από την Ελλάδα στο Μαϊάμι και στην Καραϊβική η start up που αυτοματοποιεί τον τουρισμό

Η εταιρεία αναμένεται σύντομα να ανακοινώσει μια νέα στρατηγική συνεργασία στον τομέα του yachting.

Cosmos Sport: Από ένα κατάστημα 40 τετραγωνικών το ’82, όμιλος 200 εκατομμυρίων το ‘24

Φέτος το έμψυχο δυναμικό του Cosmos Group αγγίζει τα 2.000 άτομα ενώ στο πλάνο για τα έτη 2025-2029 είναι να ανοίγει 10 καταστήματα ετησίως σε Ελλάδα και Κύπρο.

Κινεζικές εταιρείες αυτοκινήτου που μπήκαν με αξιώσεις στην ελληνική αγορά - Τα μερίδια των "παικτών"

Μερίδια από τις ευρωπαϊκές εταιρείες αυτοκινήτων αποσπούν το τελευταίο διάστημα οι κινεζικές.

Η OpenAI απειλεί τα "παραδοσιακά" έσοδα της Google

Τα έσοδα από την Google Search πιθανόν θα μειωθούν μακροπρόθεσμα λόγω των νέων μοντέλων Τεχνητής Νοημοσύνης.

Fund Managers: Γιατί το 2025 θα είναι καλύτερο για τις ελληνικές startups

Το ελληνικό οικοσύστημα startups παρουσιάζει σταθερή ανάπτυξη και αυξανόμενες προοπτικές.

MLS: Έτσι ναυάγησε η εταιρεία που ήθελε να γίνει ελληνική Apple

Από τις μεγάλες προσδοκίες στην κατρακύλα δίχως φρένο. Οι λάθος χειρισμοί και οι αδέξιες στρατηγικές κινήσεις που την οδήγησαν στο χείλος του γκρεμού.

Wealthyhood: Στρατηγικές συνεργασίες και επέκταση στη νότια Ευρώπη μέσα στο 2025

Η εταιρεία έχει εξασφαλίσει την άδεια λειτουργίας από την Ελληνική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς.

Η παλιά και η νέα SATO: Η λύση της εταιρείας και η νέα εποχή

H επικοινωνιακή ιστορία της SATO βασίστηκε στο διάσημο για την εποχή διαφημιστικό μότο "Ή κάτω ή SATO".

Επένδυση 200 εκατ. ευρώ στην είσοδο της πόλης του Πειραιά από την DKG Development

Η "πράσινη" γειτονιά θα περιλαμβάνει πάνω από 750 serviced apartments, καταστήματα και χώρους γραφείων.