ΔΕΗ: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά της Κωτσόβολος

ΔΕΗ: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά της Κωτσόβολος

Η ΔΕΗ ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Κωτσόβολος από την Currys plc με την οποία επιταχύνει σημαντικά τον μετασχηματισμό της σε έναν ολοκληρωμένο πάροχο προϊόντων και υπηρεσιών στην αγορά της λιανικής. 

Η εξαγορά ολοκληρώθηκε έναντι αντιτίμου που αντιστοιχεί σε αξία επιχείρησης €200 εκατ., χωρίς να λαμβάνεται υπόψη ο δανεισμός, τα ταμειακά διαθέσιμα της εταιρείας και εξαιρουμένων των μισθώσεων κατά το IFRS 16. Η εξαγορά της Κωτσόβολος ολοκληρώθηκε μετά και τις συνήθεις για τέτοιες συναλλαγές εγκρίσεις από αρμόδιες αρχές, περιλαμβανομένης της έγκρισης της Επιτροπής Ανταγωνισμού. Η ΔΕΗ χρηματοδότησε την εξαγορά μέσω ιδίων κεφαλαίων. 

Ένταξη Κωτσόβολος στον όμιλο ΔΕΗ: Νέα εποχή λύσεων και εμπειρίας πελάτη

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η ένταξη της Κωτσόβολος στον Όμιλο ΔΕΗ αποτελεί μία στρατηγική κίνηση, καθώς βρίσκεται σε πλήρη αντιστοιχία με την πελατοκεντρική στρατηγική που έχει χαράξει ο Όμιλος, σύμφωνα με το business plan που ανακοίνωσε η διοίκηση στο Capital Markets Day 2024 στο Λονδίνο. 

Με την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Κωτσόβολος, ο Όμιλος ΔΕΗ έχει πλέον στο δυναμικό της ένα αγαπημένο brand και ένα ευρύ δίκτυο 97 φυσικών καταστημάτων  σε Ελλάδα και Κύπρο, εκ των οποίων τα 27 megastores. Πέραν των φυσικών καταστημάτων, ο Όμιλος ΔΕΗ απέκτησε και ένα ολοκληρωμένο, πανελλαδικό, δίκτυο εφοδιαστικής αλυσίδας με δικές του αποθήκες, ιδιόκτητο στόλο οχημάτων και ένα μεγάλο δίκτυο συνεργατών για εγκαταστάσεις συσκευών. Επίσης, κατέχει πλέον και ένα πολυκαναλικό (omnichannel) δίκτυο πωλήσεων που, εκτός από τα φυσικά καταστήματα, περιλαμβάνει call center και ένα επιτυχημένο e-shop (kotsovolos.gr). 

Στην εποχή του νέου εξηλεκτρισμού, η εξαγορά της Κωτσόβολος δίνει τη δυνατότητα στη ΔΕΗ, να οικοδομήσει άμεσα μια νέα σχέση με τους πελάτες της, μέσω ενός υφιστάμενου και ισχυρού δικτύου καταστημάτων και logistics, αξιοποιώντας παράλληλα ένα κορυφαίο brand για προϊόντα γύρω από το σπίτι. Παράλληλα, η ΔΕΗ μπορεί να επικεντρωθεί και να αναπτύξει άμεσα λύσεις προστιθέμενης αξίας γύρω από τα βασικά προϊόντα της, ενώ έχει και την ευκαιρία να εκμεταλλευτεί επιπλέον συνέργειες (δίκτυο εγκαταστατών, τηλεφωνικά κέντρα κ.λπ.) για την επίτευξη καλύτερης εμπειρίας του πελάτη.

Σημειώνεται ότι η εξαγορά της Κωτσόβολος εξοικονομεί για τον Όμιλο ΔΕΗ περίπου €100 εκατ. τα οποία ο Όμιλος προόριζε για την δημιουργία δικτύου logistics και υποδομών μεταφορών αλλά και συστημάτων πληροφορικής για τη διαχείρισή τους.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Ομίλου ΔΕΗ, κ. Γεώργιος Στάσσης, δήλωσε: "Στόχος μας στον Όμιλο ΔΕΗ είναι να είμαστε η πρώτη επιλογή των πελατών, όχι από συνήθεια, αλλά επειδή είμαστε η πιο σύγχρονη και πιο φιλική στο περιβάλλον και στους καταναλωτές εταιρεία. Ένας ολοκληρωμένος, πελατοκεντρικός πάροχος προϊόντων και υπηρεσιών σε ψηφιακό και φυσικό επίπεδο. Η ένταξη της Κωτσόβολος στο group, ως μέρος του επενδυτικού μας πλάνου ύψους €9 δισ., μας φέρνει πολύ πιο κοντά στον στόχο μας πολύ γρηγορότερα. Θέλω να ευχαριστήσω θερμά όλους όσοι εργάστηκαν σκληρά το προηγούμενο διάστημα για την ολοκλήρωση της εξαγοράς. Σήμερα ξεκινάει μια νέα σχέση με τους πελάτες μας, με φιλοδοξία να τους βοηθήσουμε να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τα οφέλη του πράσινου ενεργειακού μέλλοντος και τις δυνατότητές που δημιουργεί η εποχή του νέου εξηλεκτρισμού."

Η PricewaterhouseCoopers Business Solutions S.A. (PwC) ενήργησε ως χρηματοοικονομικός σύμβουλος και η δικηγορική εταιρεία Β. Βύζας – Γ. Κατρινάκης, ως νομικός σύμβουλος της ΔΕΗ στο πλαίσιο της εξαγοράς.

Περισσότερα από Forbes

Σούπερ μάρκετ: Η μάχη των Ιωαννίνων, ο Σκλαβενίτης, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ο Γαλαξίας

Πώς μια "φτωχή" περιφέρεια εξελίσσεται σε hot spot του ελληνικού λιανεμπορίου. Το νέο hypermarket και οι εν δυνάμει εξαγορές.

Γιατί θα θυμόμαστε τον Giorgio Armani

Για 65 χρόνια ο δημιουργός αφιερώθηκε στην αριστεία, συγκεντρώνοντας πωλήσεις άνω των 13 δισ. δολαρίων. "Δεν είμαι ποτέ ικανοποιημένος", έλεγε.

Tesla: Πρόταση για νέο πακέτο αποδοχών στον Έλον Μασκ έως $1 τρισ. - Πρωτοφανές στην εταιρική ιστορία των ΗΠΑ

Στόχος να παρακινηθεί ο μεγιστάνας να ηγηθεί της Tesla για τα επόμενα 10 χρόνια.

SPOROS Platform: Κινητοποιεί επενδύσεις €60 εκατ. για την Κυκλική Μετάβαση της πραγματικής οικονομίας

Στόχος της ομάδας είναι να κλείσει deals που έχουν ωριμάσει σε βάθος χρόνου, με επενδύσεις συνολικού ύψους έως 30 εκατ. ευρώ μέχρι το τέλος του έτους.

Ελλάκτωρ: Ξεκινά η μετάβαση σε εταιρεία ακινήτων και υποδομών τουρισμού

Ακίνητα φιλοξενίας και η ανάπτυξη της Μαρίνας Αλίμου θα βρεθούν στο επίκεντρο της διοίκησης το επόμενο διάστημα.

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Σημαντικά τα οφέλη από έργα ύψους 2 δισ. ευρώ στο Ελληνικό

Η θυγατρική ΤΕΡΝΑ υλοποιεί δύο σημαντικά "τοπόσημα" στην έκταση του πρώην αεροδρομίου.

Σε θετική τροχιά οι θυγατρικές του ΟΤΕ

Το 2024, παρά τις προκλήσεις, οι εταιρείες του ομίλου πέτυχαν σε γενικές γραμμές ανάπτυξη, επεκτείνοντας το χαρτοφυλάκιό τους.

Νιτσιάκος: Ιστορικά κέρδη και τζίρος άνω των 500 εκατ.

Αυξημένα έσοδα στα 527,4 εκατ. το 2024 με αύξηση κερδών 40%. Τα μερίδια και τι λέει ο ορκωτός. Η κατά κεφαλήν κατανάλωση κοτόπουλου και οι εταιρείες holding της οικογένειας.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.

Witside: Νέα διψήφια ανάπτυξη και διεθνής επέκταση για την ελληνική εταιρεία που καινοτομεί σε data και ΑΙ

Σύμφωνα με τον CEO, η εταιρεία έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, για πιθανές εξαγορές και στρατηγικές συνεργασίες.