Τι αλλάζει στα πρακτορεία του ΟΠΑΠ με τα Virtual Sports

Τι αλλάζει στα πρακτορεία του ΟΠΑΠ με τα Virtual Sports

ΟΠΑΠ (virtual games)

Ένα νέο παιχνίδι έχει προστεθεί εδώ και λίγες εβδομάδες στο χαρτοφυλάκιο του ΟΠΑΠ. Πρόκειται για το "Πάμε Στοίχημα Virtuals Sports", το πρώτο από τη "νέα γενιά" εικονικών παιχνιδιών του Οργανισμού, προϊόν της συνεργασίας με την Inspired Entertainment,  έναν από τους μεγαλύτερους παρόχους τεχνολογίας και περιεχομένου στον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών, για την παροχή virtual προϊόντων αθλητικού στοιχηματισμού.

Το Virtual Football ως προϊόν είναι ιδιαίτερα διαδεδομένο στις ξένες αγορές, με κύριο χαρακτηριστικό του την απλότητα, καθώς οι παίκτες δεν χρειάζεται να έχουν ιδιαίτερες γνώσεις στοιχηματισμού. Στην Ελλάδα το λανσάρισμά του από τον ΟΠΑΠ ξεκίνησε στις αρχές του περασμένου Απριλίου σε 91 πρακτορεία και εδώ και λίγες ημέρες είναι διαθέσιμο στο σύνολο του δικτύου του Οργανισμού.

Το νέο παιχνίδι είναι διαθέσιμο καθημερινά στα πρακτορεία από τις 9:02 π.μ. έως τις 11:57 μ.μ. και, όπως ανέφεραν τα στελέχη του ΟΠΑΠ σε ενημερωτική συνάντηση, αποτελεί μια απλή, γρήγορη και συναρπαστική μορφή στοιχηματισμού. Συνολικά θα προσφέρονται καθημερινά 180 αγώνες, ένας ανά κάθε πέντε λεπτά. Μελλοντικά, μόλις εξοικειωθεί το παικτικό κοινό με το νέο προϊόν, θα προσφερθούν και πιο σύνθετες μορφές στοιχηματισμού (παρολί κ.α.)  για το Πάμε Στοίχημα Virtuals Sports.

Όπως τόνισαν τα στελέχη του Οργανισμού κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης, το νέο παιχνίδι, αναμένεται να δημιουργήσει προστιθέμενη αξία τόσο στον ΟΠΑΠ όσο και το δίκτυο των πρακτορείων του. Ο Διευθυντής Virtual Sports ΟΠΑΠ, Αλέξανδρος Στρογγυλός, υπογράμμισε πως "το παιχνίδι αποτελείται από μια γραφική απεικόνιση των καλύτερων φάσεων ενός εικονικού αγώνα ποδοσφαίρου, προσφέροντας στον παίκτη αντίστοιχες στοιχημάτικες επιλογές με το Πάμε Στοίχημα. Τα πρώτα δείγματα από παίκτες και πράκτορες είναι πολύ ενθαρρυντικά και εκτός από τους παραδοσιακούς παίκτες του Πάμε Στοίχημα, το παιχνίδι αυτό δείχνει να έχει απήχηση σε ένα πιο ευρύ κοινό".

ΟΠΑΠ (virtual games)

Από την πλευρά του ο Επικεφαλής Προϊόντων ΟΠΑΠ, Ίαν Κάτσικ, σημείωσε πως "στα σχέδια μας είναι να εμπλουτίσουμε περαιτέρω το ψηφιακό περιεχόμενο των Virtual Sports στο προσεχές διάστημα". Το πλάνο προβλέπει πως επιπλέον αθλήματα αναμένεται να προστεθούν μέσα στο 2018, καθώς υπάρχει μια μεγάλη γκάμα επιλογών, από ιπποδρομίες, μπάσκετ, τένις ακόμη και πυγμαχία.

Υπενθυμίζεται πως τον Σεπτέμβριο του 2016 ο ΟΠΑΠ ανακοίνωσε την στρατηγική του συνεργασία με την Inspired Gaming που εξειδικεύεται στην παραγωγή νέων καινοτόμων και πρωτοποριακών παιχνιδιών. Η συμφωνία εντάσσεται στο πλαίσιο της στρατηγικής προτεραιότητας του ΟΠΑΠ για την δημιουργία χαρτοφυλακίου προϊόντων και υπηρεσιών παγκοσμίου επιπέδου και του Οράματος 2020 της εταιρείας.

SSBTs και gaming halls

Παράλληλα, έχει ξεκινήσει η εγκατάσταση των πρώτων συσκευών αυτόματου στοιχηματισμού (SSBTs) στα πρακτορεία και αναμένεται ο αριθμός τους να φτάσει τις 4.000 πριν από την έναρξη του Παγκοσμίου Κυπέλλου του 2018.

Σε ό,τι αφορά στο ρυθμό ανάπτυξης του δικτύου των VLTs, ήδη σε λειτουργία βρίσκονται 75 gaming halls "Play” σε όλη την Ελλάδα, ενώ αυξάνεται και ο αριθμός όσων παιγνιομηχανημάτων λειτουργούν σε πρακτορεία ΟΠΑΠ, με τον Οργανισμό να είναι πάντοτε σε ετοιμότητα σε περίπτωση προσαρμογής του πλάνου ανάπτυξης των VLTs.

Νίκος Χρυσικόπουλος

nikos.chrissikopoulos@capital.gr

Περισσότερα από Forbes

Κλείνει για τον ΟΤΕ το κεφάλαιο "Ρουμανία"

Η πώληση της Telekom Romania Mobile οδεύει προς ολοκλήρωση, μετά το πράσινο φως από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της χώρας.

Αυθεντικότητα, καινοτομία και νέες συνήθειες για την μπίρα το 2025

Οι ζυθοποιίες ενισχύουν τις θέσεις τους μέσω στοχευμένων επενδύσεων, ευελπιστώντας σε θετικό τελικό "ταμείο".

Louis Vuitton Ελλάς: Κέρδη ρεκόρ 17,6 εκατ. - Η ελληνική "συνταγή" επιτυχίας

Τα "χρυσά" μερίσματα, οι έξι ανέλεγκτες φορολογικές χρήσεις και οι ανακατατάξεις στη Μύκονο.

Οι βιομήχανοι τροφίμων που αγάπησαν το hoteling

Η δυναμική του ελληνικού τουρισμού δεν είναι νέο "φρούτο" για τους βιομηχάνους τροφίμων και ποτών.

Tesla: Κατέγραψε τη μεγαλύτερη πτώση σε τριμηνιαία έσοδα εδώ και πάνω από 10 χρόνια στο β' τρίμηνο

Στο -12%, εν μέσω προβληματισμού για την πολιτική δραστηριότητα του Έλον Μασκ. Ξεκίνησε την παραγωγή ενός πιο οικονομικού ηλεκτρικού μοντέλου.

Changan Hellas: Το νέο κινεζικό άνοιγμα του ομίλου Βασιλάκη

Πραγματοποίησε και επισήμως την άφιξή της η Changan Hellas, η νεοσύστατη εταιρεία της οικογένειας Βασιλάκη. Νέοι παίχτες μπαίνουν στην αγορά της ηλεκτροκίνησης και αυξάνεται ο ανταγωνισμός.

"Λαχάνιασε" η Bodytalk - Στο κόκκινο για δεύτερη χρονιά

Σχέδιο για επιστροφή στα κέρδη μέσω νέων συνεργασιών και επένδυσης σε νέα κατηγορία προϊόντων.

Το μυστικό "όπλο" που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο Τραμπ για να "νικήσει" τη Fed

Το μοντέλο που θα μας δείξει αν η Ουάσινγκτον υπονομεύει την ακεραιότητα του δολαρίου ή διατηρεί την αξία του.

Kaedim: Η startup που αλλάζει τα δεδομένα στο 3D βάζει στόχο την Ελλάδα

Η startup δημιουργήθηκε για να αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο παράγεται το 3D περιεχόμενο, ξεκινώντας από τη βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.