Khaby Lame: 162 εκατ. followers και έσοδα 16,5 εκατ. δολάρια "χωρίς να πει λέξη"

Khaby Lame: 162 εκατ. followers και έσοδα 16,5 εκατ. δολάρια "χωρίς να πει λέξη"

O Khabane "Khaby” Lame εισβάλλει σε μια μοντέρνα έπαυλη, αποφεύγει τους ένοπλους φρουρούς και εισέρχεται σε ένα κρυμμένο θησαυροφυλάκιο γεμάτο λάφυρα.

Όχι, ο Ιταλός influencer, ο άνθρωπος με τους περισσότερους followers στον κόσμο στο TikTok, δεν έχει στραφεί στο σκοτεινό κόσμο του εγκλήματος. Ο Lame, ο οποίος το 2019 συναρμολογούσε φίλτρα αυτοκινήτων σε ένα εργοστάσιο έξω από το Τορίνο, είναι πλέον πρωταγωνιστής στο Fortnite, το blockbuster βιντεοπαιχνίδι με περισσότερους από 230 εκατομμύρια παίκτες μηνιαίως.

"Όταν άρχισα να κάνω βίντεο στο tik tok, μου έλεγαν να βρω μια κανονική δουλειά. Αλλά συνέχισα να κάνω βίντεο γιατί αυτό μου άρεσε να κάνω, παρόλο που κανείς δεν τα παρακολουθούσε" δηλώνει ο ίδιος.

Αυτές τις μέρες, όλα τα βλέμματα είναι στραμμένα στον Khaby Lame. Δημοσιεύει σύντομα κωμικά κλιπ με τον ίδιο να διακωμωδεί περίτεχνες ενέργειες στο Διαδίκτυο, όπως ένας σεφ που ξεφλουδίζει μια μπανάνα με μαχαίρι και έναν εφευρέτη ενός αυτοσχέδιου ρομπότ που σου δίνει ένα κομμάτι χαρτί υγείας. 

Από τότε που κέρδισαν την προσοχή του κοινού κατά τη διάρκεια του lockdown στην πανδημία, τα δίλεπτα TikToks του Lame έχουν προσελκύσει 2,4 δισεκατομμύρια likes και 162 εκατομμύρια ακόλουθους - αριθμό  υπερτριπλάσιο από τον πληθυσμό της πατρίδας του. Στο Instagram έχει 80 εκατομμύρια followers. Έχει συγκεντρώσει αυτή την τεράστια βάση θαυμαστών χωρίς να πει ούτε μια λέξη, επικοινωνώντας αντ 'αυτού με μια κίνηση των χεριών του και το χαρακτηριστικό του βλέμμα. 

Με αυτόν τον τρόπο, έγινε ο Τσάρλι Τσάπλιν της ψηφιακής εποχής, του οποίου τα σχετικά βίντεο διασκεδάζουν εκατοντάδες εκατομμύρια ανθρώπων που μιλούν διαφορετικές γλώσσες και ζουν σε διαφορετικές χώρες.

Φέτος ο Lame έφτιαξε σκετς TikTok με τους Matt Damon, Robert Downey Jr. και Tom Cruise. Εκτέλεσε πέναλτι με τον θρύλο του ποδοσφαίρου Ντέιβιντ Μπέκαμ και πρωταγωνίστησε σε διαφημιστική καμπάνια Super Bowl για τον ασφαλιστικό γίγαντα State Farm.

Ο επικεφαλής μάρκετινγκ της State Farm, Alyson Griffin, λέει ότι συνεργάστηκε με τον Khaby επειδή ήταν ο πιο δημοφιλής TikToker στις ΗΠΑ, "μια ασφαλής επιλογή, κάποιος με τον οποίο θα μπορούσε να συνεργαστεί μακροπρόθεσμα για να επεκτείνει την αρχική του επένδυση. "Το Super Bowl παρακολούθησαν 115 εκατομμύρια άνθρωποι", λέει. "Το βασικό μας βίντεο TikTok με τον Khaby είχε 220 εκατομμύρια προβολές, μαζί με likes, σχόλια και κοινοποιήσεις".

Για τον Lame, η σιωπή ήταν χρυσός. Το Forbes εκτιμά ότι από τον Ιούνιο του 2022, έχει εισπράξει 16,5 εκατομμύρια δολάρια χάρη σε συμφωνίες με εταιρείες όπως η Hugo Boss, η Binance και η τράπεζα Μέσης Ανατολής QNB —συν τις συνεργασίες του Fortnite και State Farm. Σήμερα παίρνει 750.000 δολάρια για να παρουσιάσει κάθε προϊόν σε μια ανάρτηση στο TikTok και στο Instagram. 
Ο ίδιος σημειώνει ότι απορρίπτει τις περισσότερες προτάσεις, επιλέγει προϊόντα που ταιριάζουν με τις οικογενειακές του παραδόσεις. "Θέλω να δουλεύω καθαρά. Ποτέ δεν έχω συνεργαστεί με εταιρεία αλκοολούχων ποτών, τσιγάρων ή οτιδήποτε είναι κακό για μένα, επειδή πολλά παιδιά με ακολουθούν" αναφέρει.

Ο Lame κατατάσσεται στην 11η θέση στη δεύτερη ετήσια λίστα Κορυφαίων δημιουργών του Forbes και είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα της δύναμης και των κερδών που κερδίζονται στην καυτή οικονομία επιρροής.

Φέτος υπολογίζεται ότι οι εταιρείες θα δαπανήσουν περίπου 21 δισεκατομμύρια δολάρια για το μάρκετινγκ δημιουργών, από μόλις 1,6 δισεκατομμύρια δολάρια πριν από επτά χρόνια, σύμφωνα με την εταιρεία έρευνας κοινωνικών μέσων Influencer Marketing Hub. 

"Οι influencers είναι το πιο ισχυρό και παραγωγικό μέσο μέσων και εμπορίου που εφευρέθηκε ποτέ", λέει η Erin Lanuti, επικεφαλής καινοτομίας στο ad titan του Omnicom Group. "Το κοινό τους, τους εμπιστευεται περισσότερο από τις διαφημίσεις. Μπορούν να πουλήσουν τα προϊόντα σε λίγα λεπτά. Μπορούν να προκαλέσουν ένα flash mob που θα κλείσει μια μεγάλη πόλη. Μπορούν να δημιουργήσουν ένα εμπορικό σήμα δισεκατομμυρίων δολαρίων χωρίς κανένα άλλο μάρκετινγκ. Και μπορούν να καταστρέψουν μια μάρκα δισεκατομμυρίων δολαρίων με μια ανάρτηση" πρόσθεσε.

Περισσότερα από Forbes

Bad Bunny: Mια "αποκλειστική ματιά" στην ανερχόμενη αυτοκρατορία του σε αθλητισμό, ψυχαγωγία και μόδα

Ο Πορτορικανός καλλιτέχνης χρησιμοποιεί τη φήμη του για να γίνει παγκόσμιο brand name.

Επίθεση στον Στ. Τσιτσιπά από τον CEO της Lacoste

Τον υπερασπίστηκε η κοινότητα της αντισφαίρισης.

Γ. Αντετοκούνμπο: Νέο "χρυσό" συμβόλαιο $186 εκατ. με τους Μπακς

Ο ηγέτης των Μπακς θα παραμείνει για ακόμα μια πενταετία στην ομάδα που τον ανέδειξε.

Ο αυθεντικός Rembrandt που είδε την τιμή του να εκτοξεύεται

Πριν από δύο χρόνια είχε εκτιμηθεί στα 15.000 δολάρια και τώρα τα estimates του φτάνουν τα 18 εκατομμύρια. Ο λόγος για τον πίνακα του Ολλανδού ζωγράφου, Rembrandt, "The Adoration of the Kings".

Αναζητούνται έργα αξίας ενός δισεκατομμυρίου

Όνειρο θερινής νυκτός θα ήταν για τους περισσότερους συλλέκτες να έχουν στην κατοχή τους έργα των Piet Mondrian, René Magritte ή Lucian Freud. Για τον Ρώσο δισεκατομμυριούχο Roman Abramovich και την πρώην σύζυγό του, Dasha Zhukova, είναι απλώς η πραγματικότητα.

George Clooney: Διαψεύδει δημοσιεύματα ότι η βίλα της λίμνης Κόμο αξίας $107 εκατ. πωλείται - Να τι γνωρίζουμε

Ακολουθούν όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη βίλα του George Clooney στη λίμνη Κόμο.

Σοβαρά σημάδια κόπωσης στην αγορά τέχνης το 2023

Για μια δύσκολη χρονιά σε ό,τι αφορά το εμπόριο της τέχνης μιλούν οι διεθνείς αναλυτές που παρακολουθούν συστηματικά τους παγκόσμιους χρηματιστηριακούς δείκτες.

Katy Perry: Το deal $225 εκατ. με τη Litmus την εκτόξευσε στις πλουσιότερες αυτοδημιούργητες γυναίκες των ΗΠΑ

H σούπερ σταρ της ποπ πούλησε τα δικαιώματα για τη μουσική της και η καθαρή της αξία ανέρχεται πλέον στα 340 εκατ. δολάρια.

"Barbie": Μια ανάσα από το top-10 του αμερικανικού box office όλων των εποχών με εισπράξεις $626 εκατ.

Ξεπέρασε τους "Avengers" (2012) και παρέμεινε στο top-5 των εισπράξεων για ένατο διαδοχικό Σαββατοκύριακο.

H επιρροή του Brexit στην αγορά της τέχνης είναι ακόμα εδώ

Μετά το Brexit, η Γαλλία έχει αναλάβει τον ρόλο του τόπου διέλευσης των έργων.

Βρετανία: "Περίπου 2.000" αντικείμενα έχουν κλαπεί από το Βρετανικό Μουσείο, κάποια από τα οποία έχουν ήδη εντοπιστεί

Περίπου 2.000 αντικείμενα, ανάμεσά τους χρυσά κοσμήματα και πολύτιμοι λίθοι, εκλάπησαν από το Βρετανικό Μουσείο στη διάρκεια ετών.

Τα "χρυσά" κειμήλια των Ολυμπιακών Αγώνων

Τετρακόσια μετάλλια και αναμνηστικά από τους Ολυμπιακούς Αγώνες, τους πρώτους της νεότερης εποχής, το 1896 στην Αθήνα, έως και τους πρόσφατους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνου, το 2022, διατέθηκαν πρόσφατα σε δημοπρασία.