Khaby Lame: 162 εκατ. followers και έσοδα 16,5 εκατ. δολάρια "χωρίς να πει λέξη"

Khaby Lame: 162 εκατ. followers και έσοδα 16,5 εκατ. δολάρια "χωρίς να πει λέξη"

O Khabane "Khaby” Lame εισβάλλει σε μια μοντέρνα έπαυλη, αποφεύγει τους ένοπλους φρουρούς και εισέρχεται σε ένα κρυμμένο θησαυροφυλάκιο γεμάτο λάφυρα.

Όχι, ο Ιταλός influencer, ο άνθρωπος με τους περισσότερους followers στον κόσμο στο TikTok, δεν έχει στραφεί στο σκοτεινό κόσμο του εγκλήματος. Ο Lame, ο οποίος το 2019 συναρμολογούσε φίλτρα αυτοκινήτων σε ένα εργοστάσιο έξω από το Τορίνο, είναι πλέον πρωταγωνιστής στο Fortnite, το blockbuster βιντεοπαιχνίδι με περισσότερους από 230 εκατομμύρια παίκτες μηνιαίως.

"Όταν άρχισα να κάνω βίντεο στο tik tok, μου έλεγαν να βρω μια κανονική δουλειά. Αλλά συνέχισα να κάνω βίντεο γιατί αυτό μου άρεσε να κάνω, παρόλο που κανείς δεν τα παρακολουθούσε" δηλώνει ο ίδιος.

Αυτές τις μέρες, όλα τα βλέμματα είναι στραμμένα στον Khaby Lame. Δημοσιεύει σύντομα κωμικά κλιπ με τον ίδιο να διακωμωδεί περίτεχνες ενέργειες στο Διαδίκτυο, όπως ένας σεφ που ξεφλουδίζει μια μπανάνα με μαχαίρι και έναν εφευρέτη ενός αυτοσχέδιου ρομπότ που σου δίνει ένα κομμάτι χαρτί υγείας. 

Από τότε που κέρδισαν την προσοχή του κοινού κατά τη διάρκεια του lockdown στην πανδημία, τα δίλεπτα TikToks του Lame έχουν προσελκύσει 2,4 δισεκατομμύρια likes και 162 εκατομμύρια ακόλουθους - αριθμό  υπερτριπλάσιο από τον πληθυσμό της πατρίδας του. Στο Instagram έχει 80 εκατομμύρια followers. Έχει συγκεντρώσει αυτή την τεράστια βάση θαυμαστών χωρίς να πει ούτε μια λέξη, επικοινωνώντας αντ 'αυτού με μια κίνηση των χεριών του και το χαρακτηριστικό του βλέμμα. 

Με αυτόν τον τρόπο, έγινε ο Τσάρλι Τσάπλιν της ψηφιακής εποχής, του οποίου τα σχετικά βίντεο διασκεδάζουν εκατοντάδες εκατομμύρια ανθρώπων που μιλούν διαφορετικές γλώσσες και ζουν σε διαφορετικές χώρες.

Φέτος ο Lame έφτιαξε σκετς TikTok με τους Matt Damon, Robert Downey Jr. και Tom Cruise. Εκτέλεσε πέναλτι με τον θρύλο του ποδοσφαίρου Ντέιβιντ Μπέκαμ και πρωταγωνίστησε σε διαφημιστική καμπάνια Super Bowl για τον ασφαλιστικό γίγαντα State Farm.

Ο επικεφαλής μάρκετινγκ της State Farm, Alyson Griffin, λέει ότι συνεργάστηκε με τον Khaby επειδή ήταν ο πιο δημοφιλής TikToker στις ΗΠΑ, "μια ασφαλής επιλογή, κάποιος με τον οποίο θα μπορούσε να συνεργαστεί μακροπρόθεσμα για να επεκτείνει την αρχική του επένδυση. "Το Super Bowl παρακολούθησαν 115 εκατομμύρια άνθρωποι", λέει. "Το βασικό μας βίντεο TikTok με τον Khaby είχε 220 εκατομμύρια προβολές, μαζί με likes, σχόλια και κοινοποιήσεις".

Για τον Lame, η σιωπή ήταν χρυσός. Το Forbes εκτιμά ότι από τον Ιούνιο του 2022, έχει εισπράξει 16,5 εκατομμύρια δολάρια χάρη σε συμφωνίες με εταιρείες όπως η Hugo Boss, η Binance και η τράπεζα Μέσης Ανατολής QNB —συν τις συνεργασίες του Fortnite και State Farm. Σήμερα παίρνει 750.000 δολάρια για να παρουσιάσει κάθε προϊόν σε μια ανάρτηση στο TikTok και στο Instagram. 
Ο ίδιος σημειώνει ότι απορρίπτει τις περισσότερες προτάσεις, επιλέγει προϊόντα που ταιριάζουν με τις οικογενειακές του παραδόσεις. "Θέλω να δουλεύω καθαρά. Ποτέ δεν έχω συνεργαστεί με εταιρεία αλκοολούχων ποτών, τσιγάρων ή οτιδήποτε είναι κακό για μένα, επειδή πολλά παιδιά με ακολουθούν" αναφέρει.

Ο Lame κατατάσσεται στην 11η θέση στη δεύτερη ετήσια λίστα Κορυφαίων δημιουργών του Forbes και είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα της δύναμης και των κερδών που κερδίζονται στην καυτή οικονομία επιρροής.

Φέτος υπολογίζεται ότι οι εταιρείες θα δαπανήσουν περίπου 21 δισεκατομμύρια δολάρια για το μάρκετινγκ δημιουργών, από μόλις 1,6 δισεκατομμύρια δολάρια πριν από επτά χρόνια, σύμφωνα με την εταιρεία έρευνας κοινωνικών μέσων Influencer Marketing Hub. 

"Οι influencers είναι το πιο ισχυρό και παραγωγικό μέσο μέσων και εμπορίου που εφευρέθηκε ποτέ", λέει η Erin Lanuti, επικεφαλής καινοτομίας στο ad titan του Omnicom Group. "Το κοινό τους, τους εμπιστευεται περισσότερο από τις διαφημίσεις. Μπορούν να πουλήσουν τα προϊόντα σε λίγα λεπτά. Μπορούν να προκαλέσουν ένα flash mob που θα κλείσει μια μεγάλη πόλη. Μπορούν να δημιουργήσουν ένα εμπορικό σήμα δισεκατομμυρίων δολαρίων χωρίς κανένα άλλο μάρκετινγκ. Και μπορούν να καταστρέψουν μια μάρκα δισεκατομμυρίων δολαρίων με μια ανάρτηση" πρόσθεσε.

THE FUTURE OF DRIVING

Οταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Περισσότερα από Forbes

Η Eva Mendes εξοµολογείται

H 50χρονη ηθοποιός επανεµφανίζεται ως επιχειρηµατίας και εξηγεί γιατί το πλύσιµο πιάτων είναι ώρα χαράς.

Swift και Beyoncé σπάνε τα ρεκόρ τους και η αξία τους ξεπέρασε τα $2 δισ.

Οι αυτοδημιούργητες ποπ σταρ γράφουν το "τραγούδι" της επιτυχίας, με τη μουσική και τις ταινίες από τις περιοδείες τους.

H μεγαλύτερη δημοπρασία συλλεκτικών νομισμάτων

Μία από τις μεγαλύτερες σε αριθμό λαχνών δημοπρασίες συλλεκτικών νομισμάτων που έχουν γίνει έως τώρα θα πραγματοποιηθεί στις 23 Μαρτίου. Η συλλογή έχει τον τίτλο "El Greco Collection".

Ο Κλοπ φεύγει από τη Λίβερπουλ έχοντας μετατρέψει τον αγγλικό σύλλογο σε οικονομική υπερδύναμη

Αν και οι περισσότερες αθλητικές ομάδες έχουν δει μια ραγδαία αύξηση της αξίας τους, υπό τον Κλοπ και τη Fenway ο σύλλογος έχει μετατραπεί σε μια οικονομική υπερδύναμη, καταγράφοντας έσοδα ύψους 682,9 εκατ. ευρώ την περασμένη σεζόν, τα έβδομα υψηλότερα στην Ευρώπη, σύμφωνα με την Deloitte.

Στον δρόµο των δισεκατοµµυριούχων η QUEEN B

Με την περιοδεία "Renaissance" να έχει σπάσει ταµεία, η καθαρή αξία της Beyoncé εκτοξεύτηκε στα $800 εκατ., και πλέον διεκδικεί µε αξιώσεις το "εισιτήριο" για το κλαµπ των δισεκατοµµυριούχων.

Η περιοδεία Eras Tour της Τέιλορ Σουίφτ έγινε η πρώτη στην ιστορία που ξεπέρασε το 1 δισ. δολάρια

Η περιοδεία Eras Tour της Σουίφτ απέφερε 1,04 δισ. δολάρια μετά από 60 συναυλίες το 2023.

Bad Bunny: Mια "αποκλειστική ματιά" στην ανερχόμενη αυτοκρατορία του σε αθλητισμό, ψυχαγωγία και μόδα

Ο Πορτορικανός καλλιτέχνης χρησιμοποιεί τη φήμη του για να γίνει παγκόσμιο brand name.