Adidas: Άλμα 19% στις πωλήσεις δ' τριμήνου, ξεπερνώντας τις προβλέψεις

Adidas: Άλμα 19% στις πωλήσεις δ' τριμήνου, ξεπερνώντας τις προβλέψεις

Η Adidas ανέφερε την Τετάρτη μια άνοδο στις πωλήσεις δ' τριμήνου που ξεπέρασε τις προσδοκίες, καθώς ο λιανοπωλητής αποτινάσσει την αδυναμία στη Βόρεια Αμερική και την Κίνα.

Ο γερμανικός κολοσσός αθλητικών ειδών κατέγραψε αύξηση 19% εσόδων σε ουδέτερες ισοτιμίες νομισμάτων στα 5,97 δισεκατομμύρια ευρώ (6,34 δισεκατομμύρια δολάρια) στο τρίμηνο, έναντι των 5,72 δισεκατομμυρίων ευρώ που προβλέπουν οι αναλυτές της LSEG.

Τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν στα 57 εκατ. ευρώ το δ' τρίμηνο έναντι ζημιών 377 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Οι πωλήσεις ολόκληρου του έτους αυξήθηκαν 12% σε ουδέτερες συναλλαγματικές ισοτιμίες, στα 23,7 δισεκατομμύρια ευρώ, έναντι αναμενόμενου ποσού 23,5 δισεκατομμυρίων ευρώ. Τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν σε 1,34 δισ. ευρώ το 2024, έναντι 1,27 δισ. ευρώ που προβλεπόταν.

Το guidance της εταιρείας προβλέπει αύξηση εσόδων για ολόκληρο το έτος περίπου 10% σε ουδέτερες συναλλαγματικές ισοτιμίες και λειτουργικά κέρδη περίπου 1,2 δισεκατομμυρίων ευρώ.

Ο διευθύνων σύμβουλος Bjorn Gulden περιέγραψε τα αποτελέσματα της Τετάρτης ως "πολύ καλύτερα απ' ό,τι περιμέναμε".

"Αν και δεν είμαστε ακόμα εκεί που θέλουμε να είμαστε μακροπρόθεσμα, ήταν μια πολύ επιτυχημένη χρονιά που επιβεβαίωσε τη δύναμη της μάρκας Adidas, τις δυνατότητες της εταιρείας μας και τη φανταστική δουλειά που κάνουν οι ομάδες μας. Έχουμε ακόμη πολλά να βελτιώσουμε, αλλά είμαι πολύ περήφανος για όσα πέτυχαν οι άνθρωποι μας το 2024", είπε σε δήλωσή του.

Η Adidas προσπαθεί να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της στη Βόρεια Αμερική εν μέσω της μείωσης των πωλήσεων της Nike και μιας ευρύτερης μετατόπισης του λιανοπωλητή από την υπερβολική εξάρτηση από μια πιο αδύναμη Κίνα.

Οι πωλήσεις της Adidas στη Βόρεια Αμερική μειώθηκαν κατά 1,6% σε ουδέτερες συναλλαγματικές ισοτιμίες το 2024, έχοντας δυσκολευτεί να ανακάμψει από τον τερματισμό της κάποτε κερδοφόρας σειράς αθλητικών παπουτσιών Yeezy. Ο κολοσσός αθλητικών ειδών αναγκάστηκε να αποσύρει τη σειρά Yeezy μετά τον τερματισμό της συνεργασίας του με τον Ye, τον ράπερ παλαιότερα γνωστό ως Kanye West, εξαιτίας μιας σειράς αντισημιτικών δηλώσεων που έκανε το 2022.

Η εταιρεία ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι πούλησε το υπόλοιπο απόθεμά της σε Yeezy το δ' τρίμηνο.

Ο Gulden προσπαθούσε να απομακρύνει την Adidas από τη ζημιογόνο σειρά Yeezy και να προκαλέσει μια ευρύτερη ανάκαμψη της μάρκας από τότε που ανέλαβε το τιμόνι τον Ιανουάριο του 2023.

Powered by

EY «ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ» ΕΛΛΑΔΟΣ 2025

Ο διαγωνισμός EY «Επιχειρηματίας της Χρονιάς» Ελλάδος 2025 τιμά τους επιχειρηματίες που, μέσα από το όραμα, την επιμονή και τη δημιουργικότητά τους, χτίζουν επιχειρήσεις με μακροπρόθεσμη αξία για την κοινωνία, τους εργαζομένους, τους πελάτες και τους συνεργάτες τους.

δες περισσοτερα

Περισσότερα από Forbes

Coca-Cola HBC: Πίσω από το mega deal των 2,6 δισ. δολαρίων – Η δυναμική και τα ερωτηματικά

Πώς η ελληνική πολυεθνική μετατρέπεται στον δεύτερο μεγαλύτερο εμφιαλωτή της Coca-Cola παγκοσμίως.

Coinbase: Εξαγόρασε την επενδυτική πλατφόρμα κρυπτονομισμάτων Echo έναντι $375 εκατ.

"Θέλουμε να δημιουργήσουμε πιο προσιτές, αποτελεσματικές και διαφανείς κεφαλαιαγορές", ανέφερε η Coinbase.

Το ελληνικό case study της Estée Lauder

Πάνω από 70 εκατ. ευρώ τζίρος εφέτος.

Oscar και Astir: Με κέρδη στον "σοκολατοπόλεμο" των Χριστουγέννων – Το ερωτηματικό του κακάο

Οι δύο ιστορικές ελληνικές σοκολατοποιΐες κατέγραψαν διψήφια αύξηση κερδών το 2024, αψηφώντας το ράλι στις τιμές του κακάο.

Nestlé: Θα καταργήσει 16.000 θέσεις εργασίας παγκοσμίως τα επόμενα δύο χρόνια

Γεγονός που θα επιτρέψει "την εξοικονόμηση 1 δισεκ. φράγκων ετησίως έως το τέλος του 2027"

MAPEI Hellas: Φτιάχνει νέο εργοστάσιο στη Θεσσαλονίκη - Επένδυση 20 εκατ. κυρίως για εξαγωγές στα Βαλκάνια

Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή, Σπ. Παπαγιαννάκη, θα ενισχυθεί περαιτέρω η παραγωγική δυναμικότητα.

Eurocatering (Φρεσκούλης): Το νέο εργοστάσιο στη Βουλγαρία και το deadline του 2027

Οι επενδύσεις, η αναπτυξιακή πορεία και η συμφωνία για το exit των Latsco και EOS. Στα 65,73 εκατ. ο τζίρος το 2024.

LVMH: "Απογειώνεται" η μετοχή μετά τη θετική έκπληξη από τις πωλήσεις γ' τριμήνου

Η μετοχή της LVMH γνωρίζει άλμα έως και 13%, μετά την αύξηση στις οργανικές πωλήσεις για πρώτη φορά φέτος.

Η Chloé στην luxury ελληνική αγορά: Η στρατηγική επένδυση μέσω του ομίλου Φάις

Το νέο κατάστημα, στο ιστορικό κτίριο City Link επί της οδού Σταδίου 4, άνοιξε τις πόρτες του στα τέλη του Σεπτεμβρίου.

Σπ. Τσιλιγιάννης (Fieldoo): Το 75% των εταιρειών δυσκολεύεται να βρει προσωπικό – Εμείς έχουμε τη λύση

Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα έναντι πιο παραδοσιακών μοντέλων.

Οι νέες επενδύσεις του ομίλου Καράτζη στο ξενοδοχειακό χαρτοφυλάκιο στην Κρήτη

Εντός του 2026 η ολοκλήρωση ριζικής ανακαίνισης στο Nana Royal μετά την εξαγορά του από την Aldemar.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.