Sport Vision: Νέες business στην Ελλάδα μέσω Χονγκ Κονγκ για την πολυεθνική αθλητικών

Sport Vision: Νέες business στην Ελλάδα μέσω Χονγκ Κονγκ για την πολυεθνική αθλητικών

Του Γιώργου Λαμπίρη

Στην εισαγωγή μίας νέας δραστηριότητας στην Ελλάδα προχώρησε ο όμιλος Sport Vision, ο οποίος διατηρεί την αλυσίδα καταστημάτων Sport Vision, Buzz και tike! Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του Forbes Greece ο όμιλος προχωράει στην ανάπτυξη δραστηριότητας και στη χονδρική εκτός από τη λιανική όπου έχει παρουσία ήδη, έχοντας τη δυνατότητα να παράγει και να διαθέτει αθλητικά είδη για λογαριασμό τρίτων στην ελληνική αγορά μέσω εταιρείας που διατηρεί παραγωγική δραστηριότητα με εργοστάσιο στο Χονγκ Κονγκ. 

Δεδομένου ότι έχει την άδεια διακίνησης εμπορικών σημάτων σε όλο τον κόσμο όπως οι Umbro, Lotto και άλλες, ενώ παράγει και δικά της προϊόντα (own brands) μέσα από αυτή την κίνηση απευθύνεται σε επιχειρήσεις λιανικής που επιδιώκουν να ‘χτίσουν’ γκάμα αθλητικών προϊόντων είτε επώνυμων, είτε δικής τους επωνυμίας (own label). Με τη νέα δραστηριότητα ο όμιλος αναπτύσσει στην Ελλάδα έναν νέο βραχίονα στον τομέα της χονδρικής όπου ουσιαστικά θα διαθέτει brands από αυτά που έχει τα αποκλειστικά δικαιώματα και ταυτόχρονα θα έχει τη δυνατότητα να παράγει own brands αθλητικά είδη για λογαριασμό αλυσίδων λιανικής. Σημειώνεται ότι εκτός του Χονγκ Κονγκ ο όμιλος διατηρεί εργοστάσιο παραγωγής αθλητικών και σε χώρες όπως η Κίνα, το Μπαγκλαντές και η Ινδία. Ιδιοκτήτες του ομίλου είναι τα αδέρφια Borislav και Dragan Stanojlovic. 

Επικεφαλής ο μέχρι πρότινος διευθύνων σύμβουλος της λιανικής Βασίλης Καραμανλής

Στην Ελλάδα τη συγκεκριμένη δραστηριότητα θα τρέχει σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες ο μέχρι πρότινος αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος και αντιπρόεδρος της Sport Vision στην Ελλάδα, Βασίλης Καραμανλής, ο οποίος αντικαταστάθηκε πρόσφατα στη δραστηριότητα της λιανικής του ομίλου Sport Vision από τον πρώην εμπορικό διευθυντή της αλυσίδας αθλητικών Zackret, Νίκο Πολυμενάκο. 

Η εν λόγω εταιρεία έχει σημαντικό πεδίο δραστηριοτήτων στην παραγωγή αθλητικών ειδών, τη λιανική, το real estate και σε άλλους τομείς. 

Με αυτόν τον τρόπο η πολυεθνική επιχείρηση θα έχει την δυνατότητα να παράγει αθλητικά είδη, ξεκινώντας από το σχεδιασμό έως και την παραγωγή τους για λογαριασμό τρίτων όπου θα μπορούσαν να είναι αλυσίδες αθλητικών και ειδών ένδυσης, σούπερ μάρκετ και άλλες επιχειρήσεις. Μάλιστα, ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη οι πρώτες συζητήσεις όπου αναμένεται να υπάρξει προσεχώς συμφωνία με μεγάλο όμιλο λιανικής στη χώρα μας. Η Sport Vision ποντάρει με αυτόν τον τρόπο στις χαμηλότερες τιμές που μπορεί να προσφέρει σε πελάτες της μέσω χονδρικής, διατηρώντας η ίδια τη διαχείριση όλων των σταδίων παραγωγής ενός αθλητικού προϊόντος. 

Η δραστηριότητα στον τομέα της λιανικής στην Ελλάδα

Στον τομέα της λιανικής όπου η Sport Vision δραστηριοποιείται στην Ελλάδα με τα brands, Buzz, Sport Vision και tike!, το 2024 ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα 18 εκατομμύρια ευρώ με ζημίες στα επίπεδα των 5 εκατομμυρίων ευρώ, έναντι 13,04 εκατομμυρίων ευρώ με ζημίες 2,44 εκατομμύρια ευρώ που ήταν τα αντίστοιχα οικονομικά μεγέθη στη διάρκεια του 2023. Αυτή τη στιγμή το δίκτυο του ομίλου στην Ελλάδα απαρτίζεται από 21 καταστήματα. 

Σημειώνεται ότι η Sport Vision αποτελεί έναν από τους πέντε μεγάλους λιανεμπόρους αθλητικών ειδών στην Ευρώπη - μεταξύ αυτών είναι η Foot Locker αλλά και η JD Sports που εξαγόρασε την Cosmos Sport-, που επίσης  αποτελεί βασικό συνεργάτη και διανομέα των προϊόντων της Nike. 

Η Sport Vision ιδρύθηκε το 1996 στην Bijeljina της Σερβίας, με κύριες δραστηριότητες το λιανικό και το χονδρικό εμπόριο στον αθλητικό κλάδο. 
Η εταιρία είναι ηγέτης στο λιανικό εμπόριο αθλητικού εξοπλισμού στην περιοχή των Βαλκανίων, αριθμεί πάνω από 4250 υπαλλήλους και δραστηριοποιείται σε 13 χώρες - Σερβία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Κροατία, Σλοβενία, Μαυροβούνιο, Βόρεια Μακεδονία, Αλβανία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Ελλάδα, Τσεχία,Σλοβακία και Ουγγαρία.
 

Περισσότερα από Forbes

Κατέρρευσε η First Brands στις ΗΠΑ με χρέη άνω των $10 δισ. - Υπέβαλε αίτηση πτώχευσης

Επιβαρυμένη από το χρέος που προέκυψε από μια σειρά εξαγορών.

TotalEnergies: Deal για πώληση του 50% του χαρτοφυλακίου ηλιακής ενέργειας στη Β. Αμερική - Στα $950 εκατ. το τίμημα

Συνολικά η πώληση περιλαμβάνει 47 περιουσιακά στοιχεία ηλιακής ενέργειας.

Jackaroo: Οι ουρές της Gen Z και η εκτίναξη των κερδών – Τι εισπράττει η Vivartia

Στα 7,5 εκατ. ευρώ ο τζίρος της Red Meat Α.Ε. πίσω από τα Jackaroo. Ο μηδενικός δανεισμός, το γεμάτο ταμείο και το ασυναγώνιστο περιθώριο κέρδους.

Κινέζικα αυτοκίνητα στην Ελλάδα: Έντονος ανταγωνισμός και νέοι "παίκτες" στην αγορά

Ηλεκτρικά οχήματα "made in China" προκαλούν… μποτιλιάρισμα στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου.

Τι σημαίνει η βίζα εργασίας των 100.000 δολαρίων στις ΗΠΑ για τον τεχνολογικό κλάδο

"Δεν υπάρχει ούτε μία εταιρεία που έχω επενδύσει τα τελευταία 10 χρόνια που να μπορεί να πληρώσει αυτό το ποσό".

Energean Ελλάδας: Ζημίες και προσωρινό στοπ στην παραγωγή του Πρίνου - Στροφή 1 δισ. σε αποθήκευση CO₂ και πράσινη καινοτομία

Το ενεργειακό αποτελεί θηλιά για την εταιρεία καθώς αυξάνει υπερβολικά το κόστος παραγωγής, εκτινάσσοντας στα ύψη τις ζημιές.

Volvo: Το σχέδιο για την παραγωγή αυτοκινήτων από ανακυκλώσιμα υλικά

Η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία θα επικεντρωθεί στα υβριδικά plug-in αυτοκίνητα.

Hack The Box: Η startup που εκπαιδεύει "αντί-hackers" προχωρά σε εξαγορά και διευρύνει την παρουσία της

Η Hack The Box μετρά πάνω από 3,7 εκατ. μέλη παγκοσμίως και έχει λάβει συνολικά περίπου 70 εκατ. δολάρια σε χρηματοδότηση.

Market In: Περισσότερα καταστήματα, λιγότερα κέρδη

Ο κύκλος εργασιών ξεπέρασε τα 418 εκατ. ευρώ.

Στρατηγική συνεργασία Aegean-IndiGo φέρνει την Ινδία πιο κοντά στην Ελλάδα

Απευθείας σύνδεση Αθήνα με Δελχί και Βομβάη με 14 πτήσεις από τη νέα χρονιά.

Μασούτης: Πότε αλλάζουν ταμπέλες τα καταστήματα Κρητικός

Το όραμα για το μέλλον του ομίλου, το δίκτυο franchise και τα "ορφανά" καταστήματα. Η πορεία της Μασούτης σε λιανική και χονδρική και το mega project στις Τρεις Γέφυρες.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.